Mikael Saari – We should be through

Euroviisut 2013 Malmössä

Mikael Saari – We should be through

*****
96
53%
****
29
16%
***
17
9%
**
18
10%
*
20
11%
 
Ääniä yhteensä: 180

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: Minusta Daniel oli kyllä varsin paljon koreampi kuin Neo :kaunis: (melkein liiankin korea :heh: )

- mutta joo, tarkoitin, että voisiko vähän rennompi ja nuorempi ote siinä stailauksessa olla, kun jotenkin se villapaita näytti luontevammalle. En siis tarkoita että villapaitalinjalla mentäisiin, enkä rikkinäisiä farkkujakaan, mutta pakkoko sitä on hypätä suoraan tomimetsäketoon/amauryvassilyyn?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja jv »

^ samaa mieltä stailauksesta. Tässä tapauksessa se on parempaa mitä huomaamattomampaa sen on. Kun biisin pointtina on aitous ja henkilöhtaisuus, niin sen parempi mitä vähemmän alleviivataan sitä, että tehdään Esitystä (vaikka esitystä tietenkin tehdään). Jos vaikutteita lainattaisiin ihan toisesta genrestä, niin vähän Roman Lob -tyyppinen voisi toimia. Ilman pipoa tietenkin. Ponnarilla, koska hra Saaren kasvot, jotka ovat kappaleeseen sopivalla tavalla herkät, pääsevät parhaiten esiin. Tarvitaan sielukasta paljautta (eikä nyt puhuta paljaasta pinnasta!).

Kyllä se eka villapaitaesitys siellä studiossa vain jotenkin niin hienosti tuki biisin ominaislaatua. Sitä katsoessani muuten kiinnitin huomiota omissa reaktioissani yllättävään seikkaan, joka liittyi kuvaukseen. Miten minusta ne kohtuullisen läheltä takaa filmatut kuvat, joissa oli etualalla artistin paljas niska(!), jota kaulus ei peittänyt, olivatkin minusta lähes koskettavimpia! Jotenkin ne vain tuntuivat intiimeiltä ja sensuelleilta, kuin olisi päässyt laulajan lähelle jopa paremmin kuin lähikuvissa kasvoista. (Mikähän niskafetissi tässäkin nyt on nostamassa päätään :shock: :heh: )
Mutta en varmaan minäkään suosittelisi villapaitaa viisulavalle, etenkään sitten lämpimässä Skånessa toukokuun lopulla. ;) Mutta olisikohan vastaavalla tavalla kaulukseton paita hyvä?

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja jv »

Esityksen pienien yksityiskohtien ruotimista jatkaakseni:
Minä muuten kuulin siinä rakastamassani ekassa WSBT-esityksessä tuomareille studiossa kakkosrivin sanat väärin. Näin:
I am more than all right.
Can't you see the smile?

Kun sitten kuulin Circuksen lavalta, että Can't you see me smile?, luulin ensin pettyneenä, että tekstiä oli muutettu, kunnes tarkistin sen ekan esityksen ja totesin, että vika oli ollut minun korvissani, tai niiden välissä.. Mutta oikeastaan olisin pitänyt omasta versiostani enemmän :heh: . Onhan alusta pitäen selvää, että laulun minä-hahmo valehtelee/puhuu vasten parempaa itsetuntemusta, kun väittää, että menee paremmin kuin hyvin. Silloin tuo "the smile"-muoto tukisi minusta tekstin päälinjaa paremmin. Se korostaisi, että päähenkilö kokee (sanomatta sitä suoraan), että se hymy on niin pintaa, että se on lähes erillään hänestä, naamio.

Sitten minua hieman hämmentää rivi I do what I like to do.
miksei I do what I want to do.
Tuo like tuntuu liian kevyeltä, jos päähenkilö yrittää vakuuttaa, että on ihan kingi olo kruunuineen kaikkineen. Ja want-sanan vokaali istuisi siihen riviin myös paremmin, minun mielestäni.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mikael on mukana Diandran biisin säveltäneen Leri Leskisen ja Jussi Chydeniuksen (Don Huonot & Rajaton) kokoamassa Popup-nimisessä a cappella -ryhmässä.

http://popupsingers.com/
Riskinä seniorilaumat

Juhani06
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 12:07

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Juhani06 »

Mun mielestä se tuomareille esiintyminen oli 10 kertaa parempi veto kuin toi circuksen lavan esitys. Stailaus meni jäkimmäisessä täysin metsään. Se kaamea ruskea puku? Toivottavasti finaalissa nähdään yhtä freesi -esitys kuin siinä tuomareille esiintymisessä. Biisi on huippuhieno samoin piano ja jousisoittimet ja Mikaelin ääni. : :tuuletus: :


jv kirjoitti:Esityksen pienien yksityiskohtien ruotimista jatkaakseni:
Minä muuten kuulin siinä rakastamassani ekassa WSBT-esityksessä tuomareille studiossa kakkosrivin sanat väärin. Näin:
I am more than all right.
Can't you see the smile?

Kun sitten kuulin Circuksen lavalta, että Can't you see me smile?, luulin ensin pettyneenä, että tekstiä oli muutettu, kunnes tarkistin sen ekan esityksen ja totesin, että vika oli ollut minun korvissani, tai niiden välissä.. Mutta oikeastaan olisin pitänyt omasta versiostani enemmän :heh: . Onhan alusta pitäen selvää, että laulun minä-hahmo valehtelee/puhuu vasten parempaa itsetuntemusta, kun väittää, että menee paremmin kuin hyvin. Silloin tuo "the smile"-muoto tukisi minusta tekstin päälinjaa paremmin. Se korostaisi, että päähenkilö kokee (sanomatta sitä suoraan), että se hymy on niin pintaa, että se on lähes erillään hänestä, naamio.

Sitten minua hieman hämmentää rivi I do what I like to do.
miksei I do what I want to do.
Tuo like tuntuu liian kevyeltä, jos päähenkilö yrittää vakuuttaa, että on ihan kingi olo kruunuineen kaikkineen. Ja want-sanan vokaali istuisi siihen riviin myös paremmin, minun mielestäni.

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

Olikos tätä ollut vielä täällä
http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/i ... huolimatta
Ismo Leikola ja Yona diggailivat UMK-suosikkia – yltiöpateettisuudesta huolimatta

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja jv »

Juhani06 kirjoitti:Mun mielestä se tuomareille esiintyminen oli 10 kertaa parempi veto kuin toi circuksen lavan esitys. Stailaus meni jäkimmäisessä täysin metsään. Se kaamea ruskea puku?
Ja laulukin sujui minusta siinä ensimmäisessä paremmin. Circus-versiossa pari outo venytystä. Ehkä tosin ei ihmeellistä sen meluisan yleisön edessä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Aika monella sujui laulu tuomarien kanssa paremmin ...ehkä siinä oli parempi mahdollisuus keskittyä tai ottaa vaikka uusiksi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Yllättävää.. Vain 13,3 % äänestyksessä. http://www.telkku.com/program/show/2013013119002 Eikö tämän pitänyt koskettaa 99.9 % ihmisistä Rosetan mukaan??! :shock: Jännityksellä odotin että tulokset olisivat näyttäneet tältä
1. Mikael Saari 99.9 %... Mutta ei. :niinpa:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Telkku.com, koskaan en ole kuullutkaan moisesta.
Lukee viestejä sieltä, monet ovat vuoden vanhoja.

Tämmöisiä:
ArtoS: Roudassa!
Valitkaa se Meikin takaa ei kukaan nää -biisi! Muuten koko eurooppa häviää jotain. Pliis


yht. 16 kommenttiaa, joista 4 on kirjoitettu tänä vuonna.2 on viime joulukuulta. Eli kokonaista 6 kommenttia liittyy tämän vuoden UMK-kisaan.

Epäilenpä, ettei ole kovinkaan vilkas euroviisueduskunta.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Jos Mikael Saari olis tosiaan ykköspaikalla niin johan täällä jo huudeltais että kyllä Suomen kansa tietää. Nyt tietenkin vähätellään äänestystä ;)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Zimba kirjoitti:Yllättävää.. Vain 13,3 % äänestyksessä. http://www.telkku.com/program/show/2013013119002 Eikö tämän pitänyt koskettaa 99.9 % ihmisistä Rosetan mukaan??! :shock: Jännityksellä odotin että tulokset olisivat näyttäneet tältä
1. Mikael Saari 99.9 %... Mutta ei. :niinpa:
:roll:

Älä ihan oikeasti jaksa.

Siis että joku tosiaan viitsii enää jauhaa tuota samaa vanhaa. :eiei: Säälittävää.

Tuossa sinun äänestyksessäsi on varmaan ollut mukana, kuten kuu-kuu jo sanoikin, muutama hassu ihminen; itsekään en ollut koskaan edes kuullut telkku.comista. Mitähän sinä luulet tuolla todistavasi...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Zimba kirjoitti:Yllättävää.. Vain 13,3 % äänestyksessä. http://www.telkku.com/program/show/2013013119002 Eikö tämän pitänyt koskettaa 99.9 % ihmisistä Rosetan mukaan??! :shock: Jännityksellä odotin että tulokset olisivat näyttäneet tältä
1. Mikael Saari 99.9 %... Mutta ei. :niinpa:
Ei kun ei sitä noin lasketa :draamaa: . Suomen väkiluku on 5 401 267 henkilöä. Tästä luvusta on väehnnettävä 0-14v. määrä koska alle 15v eivät ole mielipidetutkimuskelpoisia (laki-ikä), eli 888 982 henkilö sekä tässä tapauksessa myös kuulovammaiset 4591henkilöä, koska nämä eivät ole voineet kuulla kappaletta. Niinpä Mikaelin kappaleen koskettavuuden kohdalla tutkimuskelpoinen väestömäärä Suomessa on 4 507 769 henkilöä.

Seuraavaksi on laskettava yhteen niiden henklöiden lukumäärä, jotka ovat kuulleet Mikaelin kappaleen. UMK:n tuomarilähetyksen näki 201 492 ihmistä, Circuksen karsinnan 226 000 henkilöä, Youtuben toistoja on yht. 57 241 ja Spotify, Radiokanavien kuulijat ja muu nettikuuntelu tuottavat 96 761 Mikaelin biisin kuullutta henkilöä. Yhteensä biisin on siten kuullut 581 493 ihmistä.

13,3% piti telkun kyselyssä Mikaelin biisiä parhaana. Kun tutkimuskelpoinen väkimäärä Suomessa on tuo 4 507 769 henkilöä, laskemme 13,3% tästä: Ja mitä ihmettä, saamme vastaukseksi 586 000!!! :eeek: - tämä on täsmälleen 4507 henkilöä vähemmän kuin se määrä jonka totesimme kuulleen Mikaelin kappaleen, sehän oli edellä 581 493 ihmistä. Lukujen erotus, 4507 hekilöä ilmaisee niiden ihmisten lukumäärän, joita kappale ei ole koskettanut ja se on hyvinkin 0.1%!!!

Näin tulimme todistaneeksi, että rosettan arvio siitä, että 99.9 % niistä, jotka kappaleen kuulevat, kappale myös kosketaa, on on täsmälleen oikea :tuuletus:

( :hihi: :hiips: )
Viimeksi muokannut ta1ja, 31 Tammi 2013, 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Ei kun ei sitä noin lasketa :draamaa: . Suomen väkiluku on 5 401 267 henkilöä. Tästä luvusta on väehnnettävä 0-14v. määrä koska alle 15v eivät ole mielipidetutkimuskelpoisia (laki-ikä), eli 888 982 henkilö sekä tässä tapauksessa myös kuulovammaiset 4591henkilöä, koska nämä eivät ole voineet kuulla kappaletta. Niinpä Mikaelin kappaleen koskettavuuden kohdalla tutkimuskelpoinen väestömäärä Suomessa on 4 507 769 henkilöä.

Seuraavaksi on laskettava yhteen niiden henklöiden lukumäärä, jotka ovat kuulleet Mikaelin kappaleen. UMK:n tuomarilähetyksen näki 201 492 ihmistä, Circuksen karsinnan 226 000 henkilöä, Youtuben toistoja on yht. 57 241 ja Spotify, Radiokanavien kuulijat ja muu nettikuuntelu tuottavat 96 761 Mikaelin biisin kuullutta henkilöä. Yhteensä biisin on siten kuullut 581 494 ihmistä.

13,3% piti telkun kyselyssä Mikaelin biisiä parhaana. Kun tutkimuskelpoinen väkimäärä Suomessa on tuo 4 507 769 henkilöä, laskemme 13,3% tästä: Ja mitä ihmettä, saamme vastaukseksi 586 000!!! :eeek: - tämä on täsmälleen 4507 henkilöä vähemmän kuin se määrä jonka totesimme kuulleen Mikaelin kappaleen, sehän oli edellä 586 002 ihmistä. Lukujen erotus, 4507 hekilöä ilmaisee niiden ihmisten lukumäärän, joita kappale ei ole koskettanut ja se on hyvinkin 0.1%!!!

Näin tulimme todistaneeksi, että rosettan arvio aiitä, että 99.9 % niistä, jotka kappaleen kuulevat, kappale myös kosketaa, on on täsmälleen oikea :tuuletus:

( :hihi: :hiips: )

Wau! Ihailtavaa laskutoimitusta! :uujee:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

rosetta kirjoitti:
Zimba kirjoitti:Yllättävää.. Vain 13,3 % äänestyksessä. http://www.telkku.com/program/show/2013013119002 Eikö tämän pitänyt koskettaa 99.9 % ihmisistä Rosetan mukaan??! :shock: Jännityksellä odotin että tulokset olisivat näyttäneet tältä
1. Mikael Saari 99.9 %... Mutta ei. :niinpa:
:roll:

Älä ihan oikeasti jaksa.

Siis että joku tosiaan viitsii enää jauhaa tuota samaa vanhaa. :eiei: Säälittävää.

Tuossa sinun äänestyksessäsi on varmaan ollut mukana, kuten kuu-kuu jo sanoikin, muutama hassu ihminen; itsekään en ollut koskaan edes kuullut telkku.comista. Mitähän sinä luulet tuolla todistavasi...
Sori, mut ku se oli nii hauska juttu. :rauhaa: Enää en jauha, en! :huihui:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Zimba kirjoitti:Sori, mut ku se oli nii hauska juttu. :rauhaa: Enää en jauha, en! :huihui:
Joo sori täältäkin rosetta :rauhaa: :hali: , en huomannut että olit jo kokonaan väsynyt aiheeseen ...
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 472
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja TS »

Draamaa! :draamaa: Palautetaan keskustelu takaisin raiteilleen.

Mua alkoi nimittäin ärsyttää niin paljon, että pakko tulla purkamaan: biisi itsessään on toki upea niin sävellyksellisesti kuin sovituksellisestikin, mutta mulle on tullut niin ylimielinen kuva Mikaelista UMK-esiintymisten ja haastattelujen perusteella, etten kestä enää koko kappaletta. Harmillista. Oonko mä ainoa?

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

TS kirjoitti:... mutta mulle on tullut niin ylimielinen kuva Mikaelista UMK-esiintymisten ja haastattelujen perusteella, etten kestä enää koko kappaletta. Harmillista. Oonko mä ainoa?
Olen jo aikaisemmin kommentoinut tänne siitä, kuinka mulle on muodostunut ylimielinen kuva Mikaelista, mutta en kyllä ole koskaan biisistä erityisesti pitänytkään, joten ihan sama.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

TS kirjoitti:Oonko mä ainoa?
Et, pientä mustamaalaamiskampanjaa on liikkeellä ollut, luultavasti parin muun artistin fanijoukoista.

Avatar
TS
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 472
Liittynyt: 16 Joulu 2007, 14:00
Paikkakunta: Turku

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja TS »

Elmondo kirjoitti:
TS kirjoitti:Oonko mä ainoa?
Et, pientä mustamaalaamiskampanjaa on liikkeellä ollut, luultavasti parin muun artistin fanijoukoista.
Ai? Mulla on jäänyt tämän ketjun lukeminen parin ensimmäisen sivun jälkeen vähäiseksi, niin en tiedä. Mun mielestä WSBT on UMK:n parhaimmistoa, ja ensireaktioni kappaleeseen oli "Malmöön". :joojoo:

Tarkoitukseni ei todellakaan ole mustamaalata Mikaelia tyyliin "katsokaa, kuinka hän on ylimielinen", vaan kirjoitin edellisen viestini ajatuksella "ärsyttää, koska haluaisin tykätä".

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Elmondo kirjoitti:
TS kirjoitti:Oonko mä ainoa?
Et, pientä mustamaalaamiskampanjaa on liikkeellä ollut, luultavasti parin muun artistin fanijoukoista.
En tiedä oletko huomannut, mutta sitä mustamaalaamista tapahtuu puolin ja toisin. Ihan yhtälailla sieltä Mikael Saaren joukoista on piikitelty muita artisteja (ja heidän fanejaan). Se myös valitettavasti kuuluu pelin henkeen ja on aika lailla joka keväistä. Moni viisufani elää koko kevään vahvasti artistien mukana ja omaa artistia puolustetaan henkeen ja vereen. Oma henkilökohtainen inhokkipäiväni on se, kun Suomen voittaja on valittu. Silloin varsinkin tuntuu inhottavia kommentteja lentelevän puolin ja toisin. Lisäksi moni tuntuu olettavan, että yhdenäkin kaikki kääntää kelkkansa ja alkaa kannattamaan Suomen edustajaa. Mutta siitä se sitten taas rauhoittuu.

Anteeksi offtopic. :puna:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minäkin olen jo aikoja sitten huomannut Mikaelin ylimielisyyden. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Kun huomasin Mikaelin ylimielisyyden niin kappaleen pisteet laski valitettavasti. Eri asia on olla itsevarma kuin överisti ylimielinen. Moni tässä keskustelussa kirjotellut siitä että miksi pitäisi olla vaatimaton jne jne, mutta kun oikeasti varma ja itsevarma laulaja ei yleensä itsestään tee puheillaan sen suurempaa kuin on. Tosiaan; ei ne puheet vaan ne teot.
Ei esimerkiksi Loreen puhunut Bakussa että hänen kappaleensa tulee varmana voittamaan tai tulee ainakin kova kaksintaistelu Venäjän kanssa tms. Kyllä nainen diivaili Bakussa mutta ei missään vaiheessa puhunut itsestään varmana voittajana. Olemuksesta näkyi terveellä tavalla itsevarma nainen jonka ei tarvi puheillaan itseään alustalle nostaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Elmondo kirjoitti:
TS kirjoitti:Oonko mä ainoa?
Et, pientä mustamaalaamiskampanjaa on liikkeellä ollut, luultavasti parin muun artistin fanijoukoista.
Niinpä tietenkin niin :roll:

Eihän tätä herraa siis voi pitää ylimielisenä ketkään muut kuin Kristan tai Diandran fanaattiset kannattajat. :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 709
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Mikaelin ylimielisyys todennäköisesti tulkintaharha, täytyy
muistaa, että kyseessä kuitenkin didin vanha hyvä kaveri ja
haaveilevat nyt yhteislaulusta! Ei oikein sovi kuvaan ylimielisyysväitteiden kanssa.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

akfan33_ZZ kirjoitti:Mikaelin ylimielisyys todennäköisesti tulkintaharha, täytyy
muistaa, että kyseessä kuitenkin didin vanha hyvä kaveri ja
haaveilevat nyt yhteislaulusta! Ei oikein sovi kuvaan ylimielisyysväitteiden kanssa.
Ömm. Okei. :mitvit: Tulkintaharha? Aika yksinkertaisia saisi ihmiset olla jos joukossa yksi saisi laukoa mitä vain suustaan ja se sitten sivutetaan vain sillä että kyseessä oli ns. tulkintaharha. Ja tosiaan kyllä ylimieliset artistit voi jopa laulaa duettoja tässä maailmassa jonkun ei-ylimielisen kanssa.
Viimeksi muokannut Zimba, 31 Tammi 2013, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Elmondo kirjoitti:
TS kirjoitti:Oonko mä ainoa?
Et, pientä mustamaalaamiskampanjaa on liikkeellä ollut, luultavasti parin muun artistin fanijoukoista.
Taitaa olla molemminpuolista tuo toiminta (kyseinen mustamaalaamiskampanja). Samalla lailla voisi tietysti sanoa että Diandra on ylimielinen tai Krista on ärsyttävä.

Mutta eipä tuolla oikeasti ole mitään väliä. On erittäin hyvä juttu jos laulaja uskoo omaan osaamiseen ja tekemiseensä. Ei lavalle pidä mennä ns. anteeksi pyytämään.

Rautakoura edustaa lähes vastakkaista näkemystä, mutta sen näkee myös esiintymisestä eli varovaisuuden huomaa.


Saari tarvitsee kyllä ns. "kaiken tuen". Etukäteen ajatellen nuo äänestykset ovat selvästi Diandran puolella.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

ta1ja kirjoitti::heh: Minusta Daniel oli kyllä varsin paljon koreampi kuin Neo :kaunis: (melkein liiankin korea :heh: )

- mutta joo, tarkoitin, että voisiko vähän rennompi ja nuorempi ote siinä stailauksessa olla, kun jotenkin se villapaita näytti luontevammalle. En siis tarkoita että villapaitalinjalla mentäisiin, enkä rikkinäisiä farkkujakaan, mutta pakkoko sitä on hypätä suoraan tomimetsäketoon/amauryvassilyyn?
Villapaita näytti tosiaan luontevammalta. Mutta silloin oltiin pienemmällä areenalla. En tiedä toimiiko sellainen "villapaitateema" ihan tuollaisella isolla areenalla... Tai sitten olisi pitänyt kokeilla sitä jo viime lähetyksessä.

Tuo viime lähetyksen puku oli kyllä aika huono. En ole tyyliasiantuntija, mutta jotakin muutosta tarvitsisi siihen tehdä.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Zimba kirjoitti:Yllättävää.. Vain 13,3 % äänestyksessä. http://www.telkku.com/program/show/2013013119002 Eikö tämän pitänyt koskettaa 99.9 % ihmisistä Rosetan mukaan??! :shock: Jännityksellä odotin että tulokset olisivat näyttäneet tältä
1. Mikael Saari 99.9 %... Mutta ei. :niinpa:
Tuosta äänestyksestä näkee että mikä merkitys on sillä tunnettavuudella. Diandra kerää ääniä pelkällä nimellään koska oli mukana idolsissa. Muut laulajat tulevat selvästi takana.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – We should be through

Viesti Kirjoittaja Zimba »

euroviisuholisti kirjoitti:
Zimba kirjoitti:Yllättävää.. Vain 13,3 % äänestyksessä. http://www.telkku.com/program/show/2013013119002 Eikö tämän pitänyt koskettaa 99.9 % ihmisistä Rosetan mukaan??! :shock: Jännityksellä odotin että tulokset olisivat näyttäneet tältä
1. Mikael Saari 99.9 %... Mutta ei. :niinpa:
Tuosta äänestyksestä näkee että mikä merkitys on sillä tunnettavuudella. Diandra kerää ääniä pelkällä nimellään koska oli mukana idolsissa. Muut laulajat tulevat selvästi takana.
TAI sitten Diandran biisistä tykätään? :shock: :shock: Voiko se olla tosiaan mahdollista?

Lukittu