Ensiosi kirjoitti:Eiköhän levy-yhtiöillä ole tärkeämpääkin tekemistä kuin lähettää 7000 € edestä tekstiviestejä yhden umk-ehdokkaan puolesta?
Ai eikö promoaminen ole mielestäsi levy-yhtiön markkinointiosaston puuhista tärkeämmästä päästä?
![En ymmärrä :raaps:](./images/smilies/enymmarra.gif)
Minä kun kuvittelin, että markkinointiosastot olisivat syntyneet yrityksiin nimenomaan markkinointia varten, mutta olin ilmeisesti käsittänyt jotakin väärin.
Vaikka internetin merkitys markkinointimediana onkin kasvanut, niin se ei siltikään ole mitenkään poistanut muita kartalta. Perinteistä mainostamista tärkeämpää on saada omat sisällöt toimituksellisen aineiston osaksi ja mitenkäs siihen päästäisiin kuin voittamalla yksi laulukisa?
![Miettii :miettii:](./images/smilies/miettii.gif)
Esimerkiksi mainitsemillesi Diandran sivua jo tykkääville mainostaminen ei oikeastaan ole muuta kuin rahan ja ajan hukkaa, sillä he jo äänestävätkin Diandraa, jos ylipäätään äänestävät ketään. Jälkimmäisen porukan aktivointi äänestämään olisi toki fiksu liike, mutta ei suinkaan kovinkaan vaativa tavoite.