Suomi 2013: Krista Siegfrids – Marry me

Euroviisut 2013 Malmössä

Krista Siegfrids – Marry me

*****
117
42%
****
65
24%
***
47
17%
**
22
8%
*
25
9%
 
Ääniä yhteensä: 276

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 589
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Mainitaanko tässä kappaleessa jossain kohdassa, että kyse on nimenomaan naisen ja miehen välisestä suhteesta?

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Ei suoranaisesti, mutta nää ohjaa ajatusta siihen suuntaan

"I'll be your queen bee"
"I don’t think that I know ladies who will give you cuter babies"

http://4lyrics.eu/esc/2013/krista-siegfrids-marry-me/

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Kirjoitus sai aikaan tasa-arvoa, feminismiä ja vanhakantaista naiskäsitystä koskevan mielipidemyrskyn. Varsinkin moni feministiksi tunnustautuva nainen on ärsyyntynyt kappaleesta, jossa lauletaan vaikkapa näin: "I'm your slave and you're my master" (Minä olen orjasi, sinä olet herrani).
Tuon saman kohdan ottivat jotkut esiin mm. brittiviisufoorumillakin, eli eivät ainostaan feministit raivostuneet tästä ;) Onhan tuo tosi seksistisesti sanottu jos asiaa alkaa ajattelemaan, vaikken itse näitä niin kirjaimellisesti ota (kuten laulujen sanoja yleensäkään)...

Weewa kirjoitti:Krista oli kyllä selvästi ottanut opikseen tuomarikommenteista. Esitys ei ollut enää halvannäköinen kuten Circuksessa, eikä Krista muistuttanut drag queenia. :heh:
Juuri niin, toivottavasti stailaus Malmössä on juuri tällainen kuin finaalissa oli, tai ainakin lähempänä sitä kuin Circuksen stailausta ;)

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Parempi,että jakaa mielipiteet kuin jää ihan nobodyksi. :mrgreen:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:uujee: Loistavaa :heh: - kuka väittikään että suomenruotsalaiset kannattavat aina omiaan ihan mistään sisältöseikasta riippumatta.

- vaikea kyllä käsittää kyllä miten jotkut voivat olla niin käsittämättömän tosikkoja. Tai ei oikeastaan pelkästään sitä, vaan kykenemättömiä ymmärtämään yhtään mitään mikä liittyy faktaan ja fiktioon, toteen ja ihan vaan leikkiin, kyseenalaistamattomaan uusintamiseen ja humoristiseen kepeään iloitteluun. Kun siinä varsinaisessa blogikirjoituksessakin tarrakäsi kantaa huolta ihan Parental Advisory-hengessä niin jälleen kerran sitä toivoisi tarraa "Ei sitten niille joiden kapasiteetti ei vaan riitä" :mrgreen: :heh: .
Viimeksi muokannut ta1ja, 11 Helmi 2013, 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42828
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti: :uujee: Loistavaa :heh: - kuka väittikään että suomenruotsalaiset kannattavat aina omiaan ihan mistään sisältöseikasta riippumatta.
No joo, tuolta kannalta loistavaa. Toisaalta taas saavat vettä myllyynsä ne, joiden mielestä feministit ovat aina tosikkoja :niinpa:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ joo, tuo on se huono puoli. Siis se, että samalla tavalla ymmärrykseltään rajoittuneet ihmiset eivät sitten osaa erottaa, että blogikirjoittajan ongelmalla ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa, vaan tosikkouden ja rajallisen ymmärryksen :draamaa:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Asetun kyllä myös tässä feministi-skandaalissa täysin Kristan puolelle. Itse tulkitsen kohdallani kappaleen niin, että se on humoristinen biisi, mutta myös ihan oikeasti rakkauslaulu. Sanat on mun mielestä onnistuneet ja hauskat.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19889
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Pakko sanoa, että kovin paljoa ei kappale tunnu saavan suosiota viisufanien ulkopuolella. Tämähän olisi stereotypioiden mukaan nimen omaan nuorille suunnattua, mutta minä olen tästä kuullut mielipiteen jo aika monelta ei-viisufanikaveriltani, kaikki suunnilleen itseni ikäisiä. Heistä juuri kukaan ei tunnut tästä pitävän (ja kyse ei ole "euroviisumusiikki on automaattisesti [sensuroitu]"-asenteesta, joka joillain taviksilla jostain syystä on, muistan monien ko. henkilöistä pitäneen esim. Da da damista), joten kuka tästä sitten pitäisi. Eräs haukkui tätä jopa huonoimmaksi Suomen euroviisuksi, jonka hän muistaa kuullensa. :roll:

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Mä ainakin luulen että tämä kaikki negatiivinen huomio ja se että ulkomaalaiset ennemminkin vihaavat tätä kuin sanovat että tämä on ihan ok, on hyvä juttu! Vaikka vieläki hieman vastentahtoisesti positiivisia kommentteja yritänkin keksiä tästä niin se että ihmisillä on tästä kappaleesta vahva mielipide on parempi kuin se että tämä jäisi täysin varjoon. Koska jos jotkut vihaavat niin todennäköisesti silloin myös jotkut rakastavat. En tiedä onko tästä puhuttu jo tässä ketjussa koska en ole jaksanut seurata runsaan kommenttitulvan takia.. Kaverini tänään mainitsi että miten uskallamme Malmössä heilutella siellä Suomen lippuja jos kaikki siellä vihaavat Suomen biisiä, mua se ei ainakaan haittaa. Suomi on aina Suomi, olipahan edustus miten huonoa tahansa. :surrur:

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

JokuESC kirjoitti:Kaverini tänään mainitsi että miten uskallamme Malmössä heilutella siellä Suomen lippuja jos kaikki siellä vihaavat Suomen biisiä, mua se ei ainakaan haittaa. Suomi on aina Suomi, olipahan edustus miten huonoa tahansa. :surrur:
Sitä enemmänhän teidän kannattaakin siellä rinta rottingilla kävellä Suomen lippujen kanssa. Jos nyt kävisi niin, että toukokuussa kaikki vihaavat meitä, niin provosoikaa oikein lisää: Laittaa häämekot ja hunnut päälle ja heitelkää riisiä joka paikkaan. Tai kulkekaa kaupungin keskustassa kosimassa ihmisiä. Vitsi mua harmittaa etten ole itse siellä. :heh:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5061
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Tämän jutun kyselyyn 64 prosenttia (tällä hetkellä) on vastannut pitävänsä kappaleesta. :joojoo:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Oikeastaan hyvä, että kohua nousee. En äänestänyt Kristaa, vaan erästä herraa, jonka nimeä en uskalla mainita, mutta kävin painamassa "kyllä"-kohtaa kun kysyttiin, että pidätkö kappaleesta. Ei se minusta huono ole.
Se on nyt euroviisumme ja sillä on mentävä.
Ainakin on reipas ja hullu esittäjä. Ei jää seinäkukkaseksi Ruotsissa. :eeek:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Jonnuli kirjoitti:
JokuESC kirjoitti:Kaverini tänään mainitsi että miten uskallamme Malmössä heilutella siellä Suomen lippuja jos kaikki siellä vihaavat Suomen biisiä, mua se ei ainakaan haittaa. Suomi on aina Suomi, olipahan edustus miten huonoa tahansa. :surrur:
Sitä enemmänhän teidän kannattaakin siellä rinta rottingilla kävellä Suomen lippujen kanssa. Jos nyt kävisi niin, että toukokuussa kaikki vihaavat meitä, niin provosoikaa oikein lisää: Laittaa häämekot ja hunnut päälle ja heitelkää riisiä joka paikkaan. Tai kulkekaa kaupungin keskustassa kosimassa ihmisiä. Vitsi mua harmittaa etten ole itse siellä. :heh:
Tämä kuulosti hyvältä idealta. :tapu:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Jonnuli kirjoitti: Laittaa häämekot ja hunnut päälle ja heitelkää riisiä joka paikkaan. Tai kulkekaa kaupungin keskustassa kosimassa ihmisiä. Vitsi mua harmittaa etten ole itse siellä. :heh:
Älä ny kaikkia kehota pukeutuun samalla lailla ku mää. :draamaa: :heh:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Any publicity is good publicity :peukku: :tapu: .

Tässähän tulee ihan Lordi mieleen kun heti kaikki kukkahattupaheksujatosikot nostaa metelin. HYVÄ! :mrgreen:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Kuppilassa etsitään, mihin toiseen viisubiisiin voisi Kristan kappaletta verrata. Sanon, ettei semmoista ole, tämä on ainutlaatuinen viisuhistoriassa.
On rockia, on dancehytkytystä ja ehkäpä vielä aavistuksen verran punkkiakin, se kuuluu biisin suoraviivaisessa rakenteessa.
Kunpa vaan saataisiin biisin rakenteeseen melodisia koukkuja, sopivasti kummia ja iskeviä ääniefektejä, ja mitä kovasti toivoisin, eli eräänlaisia vinoonmeneviä nuotteja, semmoisia äänellisiä vinksahduksia, jotka toisivat biisiin leikkisyyttä ja vetävää outoutta, hyvää pelleilyä. Semmoinan hampaat irvessä -meininki ei ehkäpä houkuttele äänestämään niin kuin osuva pelleily ja leikkisyys.

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Tää jää helposti soimaan päähän, ja biisi paranee joka kerta, kun tätä kuuntelee. :draamaa:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tää otettiin ainakin eurovision.tv:llä ja esctodaylla aika ristiriitaisesti vastaan. Tavikset ne kyllä on, jotka suurimman osan nykyisin Euroviisuissa puhelinäänistä antaa ja tää jää varmasti soimaan päähän heti ekalta kuulemalta, joten on ihan hyvät mahdollisuudet edes tyydyttävään sijaan finaalissa Suomen mittapuulla (15.-20. sija).
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Eipä ollut todellakaan ykkössuosikki Malmöön menijäksi, mutta tällä mennään ja jospa shöyh olis loistava, koska kappale on aika mitätön
Love shine a light

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

BruiseViolet kirjoitti:Onko kellään tietoa että aiotaanko tätä biisiä vielä muokata millään tavalla vai onko tämä se lopullinen Malmöön lähtevä versio? Toivoisin noihin taustoihin niin paljon enemmän muhkeutta ja jotain millä kappaleen monotonisuutta saataisiin häivytettyä. Edes hieman lisää melodiaa ja koukkuja? Modernisointi kelpaisi myös, nyt tämä jää auttamatta hieman vanhanaikaiseksi. Pliis? Krista vaikuttaa kyllä oikein ihastuttavalta naiselta, ei siinä mitään.
Toivon myös todella, että Kristan kipaletta vielä puleerataan! Tuli vähän puna poskille, kun tsekkasin Norjan viisuvoittajan tuubista. On kyllä niin viimeisen päälle ja TÄTÄ PÄIVÄÄ (tai huomista) se meininki siinä. Ja ainakin skandinaavisuuden sekä tukan värin perusteella tulee vertautumaan Kristaan.

Ihan alusta tulee heti mieleen, että siinä voisi olla se sähköskitta paljon voimakkaampana ja kellot soittaa sitä dingdongia ja Krista vois lähtee kuiskauskäheesti vetämään ekaa säettä. Jäis kasvuvaraa. Väliosaakin vois kehittää tai sitten leikata ja mennä nopeemmin siihen voimistuvaan biittiin. Dingdongia lopussa enemmänkin...ääh, mä mistään tiedä, mutta saahan sitä yrittää. :roll:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Tirkka
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 02 Kesä 2012, 03:55
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Tirkka »

Timoteus kirjoitti:
Maza kirjoitti:Suomen ja Ruotsin karsinnoissa on se ero, että Ruotsissa paras kappale voittaa joka kerta.
:shock: Ihanko tosissasi olet? 2003? 2005? 2006? 2007? 2008? 2009? 2010? :shock:
2010, oi kyllä! Anna... :rakkaus:
drowned kirjoitti:Oi kun tähän saisi myös yhteiskunnallisen kannanoton seksuaalivähemmistöjen avio-oikeudelle...homo- ja lesbopareja taustatanssijoiksi? :peukku:
Miksi?
All your message are belong to me.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17372
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mulle on oikeastaan ihansama mitä nämä "kansainväliset" peräkamerinpojat ovat Kristasta mieltä, tuskin he äänestävät itse viisuissa ketään.. joten en olisi lainkaan huolissani tästä Kristan saamasta "kritiikistä ulkomailta :heh:
Kristan biisi on hyvä, mutta lava-esiintyminen ja show ovat täyttä mahtavuutta ja luulen sen tarkoittavan selvää menestystä, luulen että Krista tulee erottautumaan joukosta samallatavoin kuin Lordi konsanaan :ihana: :peukku:
Voin sanoa 99% varmuudella että Krista on heittämällä viisuissa top-15, jos ei niin syytän eurooppalaisia kohtuuttomasta rasismista Suomea kohtaan :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 139
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Maza »


Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Muuten hyvä, mutta ei taida meidän Kristasta olla kyse.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja kalonike »


Olen yllättynyt tästä "skandaalista" vuoden 2013 Suomessa. Minulle ei ollut epäselvää etteikö sanoitus olisi huumorilla tehty. Eikä minulle tässä leikissä jää epäselväksi kumpi osapuoli siinä biisin fiktiivisessä parisuhteessa tulisi olemaan se "slave" ja kumpi "master".

Vähän kyllä mietityttää, että jos tätä ei Suomessa ja Ruotsissa ymmärretä ottaa huumorina, niin miten sitten konservatiivisemmissa maissa, joissa naisten asemasta kamppaillaan ihan eri tasolla. Tällähän voidaan jopa sohaista jossain poliittisesti kuumaa asiaa, ja paheksuntaa voi olla tulossa --jos yleensäkään tämä kappale saa mitään huomiota, saati herättää niin paljon mielenkiintoa että ihan skandaalia tästä saataisiin muualla. Ja jos saadaan, niin en tiedä onko se hyvä vai paha asia.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja Weewa »

jee euroviisut kirjoitti:Pakko sanoa, että kovin paljoa ei kappale tunnu saavan suosiota viisufanien ulkopuolella.
1. Tämähän juuri äänestettiin Suomen karsinnan voittajaksi, ja karsinnassa äänestäneistä suurin osa tuskin on näitä "die hard" euroviisufaneja. :heh:
2. Viisufanien ulkopuolelta tuskin moni on kuullut jo nyt muissa maissa valittuja viisubiisejä. :hiips:
JokuESC kirjoitti:Kaverini tänään mainitsi että miten uskallamme Malmössä heilutella siellä Suomen lippuja jos kaikki siellä vihaavat Suomen biisiä
:rofl: Varokaa, ettette see kananmunia niskaanne. Se on sitä pyhintä vihaa, kun vihataan nimenomaan Suomen viisua. :mummeli: :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Serduchka kirjoitti:Tää otettiin ainakin eurovision.tv:llä ja esctodaylla aika ristiriitaisesti vastaan. Tavikset ne kyllä on, jotka suurimman osan nykyisin Euroviisuissa puhelinäänistä antaa ja tää jää varmasti soimaan päähän heti ekalta kuulemalta, joten on ihan hyvät mahdollisuudet edes tyydyttävään sijaan finaalissa Suomen mittapuulla (15.-20. sija).
Sitä pitäisin "huolestuttavana" etteivät euroviisufanit omaksu tälläistä kappaletta. Kappale itsessään edustaa sitä euroviisujen perinteisintä osastoa, joten luulisi olevan itsestään selvää että viisufanit pitäisivät tälläisestä kappaleesta.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

ta1ja kirjoitti:
:uujee: Loistavaa :heh: - kuka väittikään että suomenruotsalaiset kannattavat aina omiaan ihan mistään sisältöseikasta riippumatta.

- vaikea kyllä käsittää kyllä miten jotkut voivat olla niin käsittämättömän tosikkoja. Tai ei oikeastaan pelkästään sitä, vaan kykenemättömiä ymmärtämään yhtään mitään mikä liittyy faktaan ja fiktioon, toteen ja ihan vaan leikkiin, kyseenalaistamattomaan uusintamiseen ja humoristiseen kepeään iloitteluun. Kun siinä varsinaisessa blogikirjoituksessakin tarrakäsi kantaa huolta ihan Parental Advisory-hengessä niin jälleen kerran sitä toivoisi tarraa "Ei sitten niille joiden kapasiteetti ei vaan riitä" :mrgreen: :heh: .
Tää feminismisuuntauskin on "matkittu" Ruotsista. Siellähän tälläisiä "äärifeministejä" on enemmänkin...

Tulee mieleen kuuluisa tapaus kun feministit vaativat sitä että saisi uimahallissa uida naiset rinnat paljaina ja kukaan ei sitten käyttänyt tilaisuuttaan hyödyksi kun sellainen asetus astui voimaan.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Krista Siegfrids – Marry me

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

euroviisuholisti kirjoitti:Tää feminismisuuntauskin on "matkittu" Ruotsista. Siellähän tälläisiä "äärifeministejä" on enemmänkin....
Ei ole, tai sikäli vaillinaisesti omaksuttu, että feminismi ei käsittääkseni Ruotsissa ole mikään kirosana, johon joissain piireissä liitetään kaikki mahdolliset ahdasmielisyyteen ja typeryyteen liitettävät määreet mitä ikinä keskitään, vaan siellä miespuoliset pääministerit jne voivat aivan kiihkotta ilmoittaa olevansa feministejä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu