Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Euroviisut 2013 Malmössä

Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

*****
2
2%
****
7
8%
***
27
31%
**
36
41%
*
15
17%
 
Ääniä yhteensä: 87

Albatrossi

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Tuli ja meni. Pointsit yrityksestä, mutta laulu ei vakuuttanut ollenkaan. Kun ei ole erikoinen ääni, silloin siinä pitäisi olla voimaa, jytinää tai jotain. Itselleni unohdettava kappale. Tuskin tulen UMK-kisan jälkeen kuuntelemaan kertaakan.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Bändi vaatii mielestäni harjoittelua kuten laulajakin. Ei vakuuttanut ainakaan tv-ruudun perusteella.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2003
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^
Mä oon aatellut ihan samaa! Hienoa huomata etten ole yksin havaintoni kanssa :uujee:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Mitä ihmettä tämä tekee finaalissa...? :mitvit: Lucy Was Yawning tosiaan. ;)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nyt sitten jännitetään, minkä värinen nahkatakki finaalissa nähdään :uujee: Enpä olisi osannut odottaa olevani näin iloinen tämän finaalipaikasta, mutta tulosjulkistuksen tarjoama vaihtoehto ja esteettiset arvot tekivät tehtävänsä :heh:

Harmi tosin, ettei biisi ole läheskään yhtä hyvä kuin monet muut samasta aiheesta kertovat, kuten:


Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Kiva tuo sinun linkkaamasi biisi UFOPOLI. ;)
rosetta kirjoitti:Mitä ihmettä tämä tekee finaalissa...? :mitvit:
Niinpä. Samaa mietin minäkin. Iina olisi ennemmin ansainnut jatkopaikan kuin tämä. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

UFOPOLI kirjoitti:Nyt sitten jännitetään, minkä värinen nahkatakki finaalissa nähdään :uujee: Enpä olisi osannut odottaa olevani näin iloinen tämän finaalipaikasta, mutta tulosjulkistuksen tarjoama vaihtoehto ja esteettiset arvot tekivät tehtävänsä :heh:
Aika komee laulaja tosiaan - ihmettelen hiukan finaalipaikan lohkeemista. Ehkäpä komeella ulkonäöllä, sitten. :heh:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mun nelossuosikki, onneksi pääsi finaaliin. Tarttuva kertosäe ja varsinkin mahtava rumpuintro. Live sujui eilen parhaiten kaikista vedoista ja stemmat olivat myös kunnossa. :peukku: Ja toki komea laulaja. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36919
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mä oikeesti rakastan tätä! :ihana: Seuraavassa puntaripäivityksessä (Tarkoitus olisi kuunnella nää kaikki 12 putkeen vielä ennen finaalia.) nousee takuulla viiteen tähteen ja ohi Diandran! :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Biisi on ihan kiva, mutta voi kuinka pahvisen huono eilinen esitys oli. En syttynyt mihinkään suuntaan, ilmeisesti suurempi yleisö sitten syttyi. :niinpa:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Serduchka kirjoitti:^ Kiva tuo sinun linkkaamasi biisi UFOPOLI. ;)
Tätä genreä ei olekaan Suomen (tai tietääkseni minkään muunkaan maan karsinnassa) kuunaan kuultu, joten sikälikin olisi ollut virkistävä, jos LWD olisikin vetänyt jotain tällaista :heh: Itse tosin olin tänä vuonna Snowclonen riveissä tarjoamassa UMK:uun nimenomaan eurobeat-vaikutteista biisiä, mutta sille YLE ei tavalliseen tapaansa lämmennyt :sorivaan:

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tädistä tämä nahkatakkinen setä on oikeastaan aikas könsikäs. Kun täti on vienyt Diandran stailistin ja koreografin sen kuuluisan saunan taakse ja -piip- , niin täti vie tämän sedän sinne saunaan ja siinä kyllä vihta heiluu.

Tähän sävelmään kun lisätään vielä kertosäkeen loppupuolella laskevat kirkonkellot ja biittiin Herreys tekorummut, niin tässähän on hittiainesta.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Mä vähän epäilen, että tuomarit oli saaneet palautetta karsinnan ikäkommentista. Ihan selkeetä paikkailua oli mun mielestä ilmassa.
Like a monument to all the time we spent

-tnt-
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 04 Helmi 2013, 23:17

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja -tnt- »

Sen kummemmin erittelemättä tää on mun mielestä oikeastaan aika hyvä biisi, ei ainakaan finaalin huonoin!! Laulaja ei ole ihan parhaimmasta päästä mutta on sekin jonkin verran parantanut suoritustaan. Toivottavasti bändillä riittää keikkoja jatkossa vaikka euroviisuvoitto jäänee haaveeksi:)

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Näillä pojilla -eikun siis aikuisilla miehillä, (-jotka kyllä iältään voisivat olla vaikka MIck Jaggerin lapsenlapsia) - oli ainakin hauskin finaaliinpääsytuuletus/repeily.
Eivät olisi uskoneet päihittävänsä Rautakouraa. Viisi tähteä. :tuuletus:
Tuloslähetys n. kohdassa 20:20.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja romualdo »

tämä reippailu nousi mulla jopa sijoille 3-4-5 ohittaen lopulta Arionin... kappaleesa on yksi kisojen hienoimmista osioista eli tietysti tuo rumpuosuus... ja ihan oivallinen sävelmä... ja erikoisen huomiota kiinnittävää solistia ja rumpalia olenkin jo kehunut toisaalla joten... tämäryhmä on myös eniten petrannut sitten ensi-live-esiintymisen joka olikin melko vaivaannuttavaa kuunneltavaa mutta ainoa esitys jota katsoin useampaan kertaan! siis noita rummutuskohtia lähinnä...! toivon tälle ryhmälle aivan erityisesti menestystä tänä iltana...
tai jospa jaan 1. sijan näitten neljän-viiden esityksen kesken, sen verran hankalaksi tämä arvottaminen jo menee... joo, tällä hetkellä ykkösenä on siis vaikkapa tämä Lucy ... !
jk. noh noh, kyl Mikael on silti aina mulla henkisesti ykkönen... mut kuten näette, tämä on osoitus monipuolisesta musiikkimaustani.... :)
Viimeksi muokannut romualdo, 12 Helmi 2013, 09:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tää oli livenä nähtynä kyllä edelleen (ehkä) selkein vaihtoehto, joka ei tulisi kamppailemaan voitosta. Ihan hyvinhän ne esiintyivät, mutta kun kappale on turha, niin se on turha.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Poikien fb-päivitys on loistava esimerkki hyvästä kilpailuhengestä sekä viisuilun ilosta. Toimikoon esimerkkinä myös meille kaikille.
Hienoa Krista! Loistoviisu, tietää voittoa! LWD:n loppusijoitus pysyi tanakasti seiskassa. Siitä vielä kerran iso kiitos kaikille, jotka äänestitte! Pientä turnausväsymystä on havaittavissa, mutta fiilis on edelleen ihan mahtava!! Hieno kisa, hienot artistit, hyvä YLE!
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä tykkään kovasti tästä kappaleesta. Tää tulee harvoiten skipattua UMK-kappaleista, jos iPod tulee tän arponeeksi. Muut vaativat oikeanlaista fiilistä. Kyllä kelpasi kuunnella tätä toissapäivänä, kun istuin bussissa Kambodzassa ja katselin maisemia. Sanat iski silloin tosi paljon. Haluan kuulla näistä miehistä lisää!

Avatar
helidon
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 552
Liittynyt: 12 Helmi 2013, 08:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lucy Was Driving – Dancing all around the universe

Viesti Kirjoittaja helidon »

"Pub rock" at its best. Samaa sarjaa kuin joku Tom Robinson Bandin 2-4-6-8 Motorway 70-luvulta hyvässä mielessä. Toimi finaalissa älyttömän hyvin isolla lavalla. Hyvin tehty ja teksti aivan loistava. En tykännyt, kun kuulin eka kerran, silti UMK:n pahin korvamato, jonka osat soi päässä joka päivä edelleen. Tosi hyvä.

Lukittu