Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja lharju »

Timoteus kirjoitti:"I misread this, Finland of course does not qualify but Poland does!" :twisted:
Silloin kun viisu-unissa minä olin kommentaattorina, niin jokuhan ilmoitti pisteidenlaskussa "Finland 12 points". Minä hehkutin ja huusin lähes yhtä paljon kuin Maria G. Birminghamissa kunnes pisteidenlaskija totesi... "It was a joke. What did you think?"

Joskus pari viikkoa sitten näin myös viisu-unta. Taisi olla perinteinen viisuformaatti, sillä kisan jälkeen tuli ihan vanhanaikainen pisteidenlasku. En minä siis kisasta mitään unta nähnyt, mutta Suomen edustussävelmä An actress sai lopulta 14 pistettä :roll: Ai että oli ihana tulla saivartelemaan tänne kuppilaan, että mitäs minä sanoinkaan tästä edustussävelmästä :lol: Voittajaksi nousi Kreikka ja se oli tosiaan se Antique-täti...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mie näin todella painajaista viime yönä. Mie olin Kiovassa jo reissussa, ja miulla oli mukana holhottavana töistä kaksi kehitysvammaista ihmistä. Unissani ajattelin että hemmetti sentään. Sitten me siellä paikan päällä riideltiin että kenen vuoro on jäädä kämpille katsomaan niiden kahden perään. Kyllä minä tietty työstäni tykkään, mutta liika on liikaa.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ai kamala, Kostilla on nyt pelko alitajuisesti että Aikut ovat holhottavassa kunnossa matkalla :wink: Kyllä ne varmaan pitävät huolta itsestään :wink:
Hello Hi!

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Sitä mie juuri pelkään. Aamusin saa jaffaa ja buranaa niille sänkyyn kantaa, ja "yrjö-astiaa" pidellä. Ja onhan mulla vielä kaksi muutakin sankaria huollettavana. :wink: :wink: :wink: Aiku tää hoitaa. Mie hoitelen ne kaikki. :wink: :wink: :wink:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Niin, varokaapa dioksiinikoktaileja ja metanolia... Ihan joka kohdassa ei kannata säästää...
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Hui kamala... näin unta, että terroristit pommittivat tuusannuuskaksi viisuhallin Kiovassa finaalissa - Geirin esityksen aikana! Kaikki paikan päällä olleet viisufanit kuolivat :shock:

Eli Geir siis pääsi sentään finaaliin, jos jotain positiivista tästä unesta haluaa hakea :mrgreen: Anteeksi makaaberiuteni.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja r0b »

Nata kirjoitti:Hui kamala... näin unta, että terroristit pommittivat tuusannuuskaksi viisuhallin Kiovassa finaalissa - Geirin esityksen aikana! Kaikki paikan päällä olleet viisufanit kuolivat :shock:

Eli Geir siis pääsi sentään finaaliin, jos jotain positiivista tästä unesta haluaa hakea :mrgreen: Anteeksi makaaberiuteni.
Hyvä Geir! :D

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Toissa yönä oli vasta kkmea painajainen. Televisio selostaja sanoi että nyt alkaa Euroviisut 2005. Mutta valitettavasti edustajamme Geir Rönning on sairastunut, näin ollen hän ei voi esiintyä.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Viime yönä unessani Romaniaa ei edustanutkaan Luminita, vaan samalla laululla Marika-niminen puhallettava muovinukke! Ja aina kun kertosäkeen olisi pitänyt alkaa, paikalle rynnistivätkin Irlannin sisarukset esittämään oman kertosäkeensä... siihen minä sitten heräsinkin, ihmettelin, että vaikka nämä osat tuntuvatkin sopivan yhteen niin ei mikään viisu silti niistä koostu.

Ja ei, Marika ei ollut aikuisten lelu vaan lasten lelu (joskin ihan oikean naisen kokoinen). Luulen tämän kummajaisen juontavan juurensa siitä että lapseni leikkivät koko ajan Sallan meille antamilla Finnairin puhallettavilla lentokoneilla :-)
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5361
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Oliko tuo Marika-nukke Marika Krookin näköinen? ;)
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Ei, vaan... mikä se 30-luvun kimeä-ääninen amerikkalainen piirroshahmotyttö onkaan nimeltään, Betty Blue? ;-)
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Betty Boop?

Kuva
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Näinpä minäkin kevään ensimmäisen, levottoman euroviisu-uneni!
Y así ei lähtenyt millään käyntiin, istuskelin itse paikan päällä katsomossa turhautuneena. Oli ongelmia äänentoiston kanssa ja mitään tiedotuskuulutuksiakaan ei tullut, kului pari tuntia ja kiroilin tuolissani, että kotona menee videoiden ajastus ihan mönkään. Ja herätessäni soi sitten Y así päässä. :/
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Viisu-unia on nyt nähty täälläkin. Tosin sellaisia että itse oli lavalla Geirin taustalaulajana. Kisat vaan käytiin Kiovan sijasta Bagdadissa, ja yleisö oli pelkkiä burkhaan pukeutuneita naisia. :shock:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Juuri tuo, Marjukka!
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kummallinen viisukevät. En ole nähnyt unia Kiovasta!! :roll:

Oisko tämä sitten hyvä enne?... YOU NEVER KNOW THESE THINGS!... ;)

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie oon nähnyt siitä asti, kun tänne viisukuppilaan löysin lähes joka yö unia euroviisuista. Viime yönä näin unta, että katselin Tampereen finaalia ja yritin kovasti tunnistaa kuppilan väkeä yleisön joukosta lol
Hur svårt kan de va?

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Aiku tää näki unia koko sixbäck porukasta monta kertaa viime viikolla. Ei millään mahduttu nukkumaan siinä unessa tänne mun kämppään. Gentekin nukkui lattialla patterin vieressä. :shock: :shock:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

TYTTÖ NUKKUU MISSÄ JA MITENKÄ VAIN! :mrgreen:

Ihmettelen edelleen, miksi viisu-unet ovat jättäneet minut rauhaan. :roll:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kosti-71 kirjoitti: Gentekin nukkui lattialla patterin vieressä. :shock: :shock:
Selvästikin sinun alitajuntaan on porautunut Genten nukkuminen huoneessa jossa parvekkeen ovi ei kunnolla sulkeutunut ja tyttö sai viimaa ja tuli kipeäksi!! lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä näin omituisen unen. Olin MF 2006:n julkistamistilaisuudessa. Tapahtumapaikkana oli junavaunu jossakin päin Ruotsia. Siellä esiteltiin valitut artistit kappaleineen ja ensimmäisten joukossa ja eniten huomiota sai Arja Saijonmaa, joka lupasi voittaa koko show'n. Muina kilpailijoina olivat mm. Linda Bengtzing, Markoolio, Sandra Dahlberg ja Jan Johansen. Sitten julkistettiin villit kortit ja yksi niiden saajista oli JukkaV. :shock: :shock: :shock: Minulle annettiin kirjekuori, jossa luki kappaleen nimi ja tekijät. Ensireaktio oli tämä: Nej, jag kan inte sjunga den här låten, eftersom den är på engelska! Min engelska är så äckligt! Sitten ravintolavaunusta riensi hätiin Shirley Clamp, joka LUPASI kirjoittaa ruotsinkielisen tekstin, koska säännöt olisivat kieltäneet minun puuttumista sanoittajana. Laulun säveltäjä muuten oli Kikki Danielsson.

Kaikki menikin muuten hyvin, mutta jäin ihmettelemään: minne jäi Anne-Lie Rydé?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mitääh? Miksei kukaan naura tuota untani? Minusta se oli hauska!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17141
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Heh, oli se mustakin :D Varsinkin tuo Shirley-juttu ;) Harmi, kun en ite ole nähnyt viisu-unia PITKIIN aikoihin! (Jollei sitä lasketa, kun "uneksin" olevani saunassa Thomas Lundinin kanssa :shock: :puna: )
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

No hui! Aintsu!! ;)

Mie muistin just, että näin pari yötä sitten unen, jossa Ruotsin ensi vuoden Euroviisuedustajana oli DEPECHE MODE!!! :shock:

Tuli mieleen kun siivosin levyhyllyjä. Aiku ne osallistuu MF-kiertueelle! :mrgreen:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tääkin näki viisu-unia pitkästä aikaa, ainoa asia jonka muistan tosin oli Annie Lennox laulamassa omaa versiotaan Chaque pense à soi:sta :shock:
Hello Hi!

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Niin, mä näin viikonloppuna unta että ajoin Ashantin nurmikkoa ja vahingossa tein sen väärin ( ajoin tähkät :roll: pois ) ja Ashanti suuttui siitä ja jahtasi mua ase kädessä.... :pum: No minä sitten konttailin kaksi metristen heinien seassa ja yritin pelastautua... :rofl2:

Tais olla vähän pahempi toi aivotärähdys... :tajuton:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Jee... Mutta mitäs Euroviisuihin liittyvää tuossa unessasi oli?... :roll: ;) :mrgreen: :hali:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Kai se meinas että viisukuppilakytköskin riittää :ihana: Eihän Kostinkaan yllämainitussa unessa viisuista ollut kyse... ;)

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17141
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä näin pari yötä sitten pitkästä aikaa KUNNON viisu-unen (en siis mitään Thomas Lundiniin liittyvää, onneksi ;)) Siinä oli ilmeisesti käynnissä vuoden 1991 Euroviisut, mutta ne pidettiin jossain koulun jumppasalissa (!) ja luultavasti Suomessa, kun ite heiluin mukana :p Yleisöä oli tosi vähän ja eturivikin ammotti tyhjyyttään :cool: Norjaa edusti jälleen Silje Vige, mutta jollakin aivan tuntemattomalla biisillä. Silje vaikutti tosi hermostuneelta ja epävarmalta, vaikka esityksen aikana Norjan liput liehuivatkin. Esityksen jälkeen mä kuitenkin menin halaamaan Siljeä ja sanoin, että ei se ole mikään ihme jos jännitti, kun lähetystä kerran seurasi 800 miljoonaa katsojaa :mrgreen: (Ja oikean '91 vuoden lähetyksen aikana Erkki Pohjanheimohan väitti katsojia olleen niin paljon, mitä mä kyllä rohkenen epäillä.)

Mutta tuon jälkeen uni muuttui VIELÄ omituisemmaksi, sillä Israelin kapellimestari Kobi Oshrat yritti kai iskeä mua! Mä olin tietysti ihan imarreltu :peukku: Sitten se sanoi, että jonkin esityksen aikana saattoi kuulla selvästi, kun yleisössä istunut pikkupoika sanoi italiaksi "voi v*ttu!" :shock: Mä taas selitin jotain tyyliin, että haluaisin kanssa kovasti oppia italiaa ja siihen Kobi tokaisi, että meidän treffeillä se voi opettaa mulle AINAKIN tuo v-alkuisen kirosanan :rofl: Sitten mä en valitettavasti muista enempää (vai onkohan se oikeastaan vain hyvä asia?) Mun unet on yleensä enemmän tai vähemmän omituisia, mutta tämä on kyllä kaiken huippu :puna:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

EurovisionStar
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 12 Heinä 2005, 08:50
Paikkakunta: Espoo

Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja EurovisionStar »

Hauskatoi uni :D

Itse en lähes koskaan muista uniani aamulla. :(
"...viilis..."

Vastaa Viestiin