Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Kävin ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen vaatekaupassa ja löysin kuin löysinkin etsimäni eli kivan mustan mekon! Se on hieno :surrur:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kokeilin eilen kaupassa ihan läpällä yksiä avokkaita. Läpällä siksi, koska en ole vielä kertaakaan sovittanut avokkaita, jotka pysyisivät jaloissani, mulla on ilmeisesti aivan liian kapea jalka tai jotain. No, nehän pysyivät ja niillä oli vieläpä hyvä kävellä, joten ostin sitten itselleni mustat glitteravokkaat! :uujee: Harmi ettei niitä ollut muissa väreissä, olisin voinut ostaa useammankin parin. Mustia juhlakenkiä kuitenkin nimenomaan etsin, joten hyvä kun löytyi. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Haluan kokei.... että esittelet ne minulle lähitulevaisuudessa. :kaunis:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Ne eivät mahdu sinun jalkaasi :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Normaali opiskelijan perjantai-iltahengailu keskustassa päättyi siihen, että omistan nyt iPhonen. :shock: :puna: Olisin vararikossa, mutta onneksi on olemassa veronpalautukset. <3

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Onnittelut uudesta perheenjäsenestä! :hali:

Itsekin päädyin hankkimaan vihdoin älypuhelimen jokin aika sitten ja päädyin iPhoneen - enkä ole katunut. :ihana: Tosin näin viime yönä unta, että se kuoli. :lohduton:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin tänään uuden mukana kannettavan kalenterin. Ei tuohon uuteen ihan heti näköjään totu, mutta tehköön aika tehtävänsä. Oli kyllä kalliimpi kuin olin odottanut.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin tänään kahdet lakanat. Toinen vanha lakana repesi, joten uusia piti saada. En muistakaan, että mulla koskaan olisi ollut useampia kuin kahdet lakanat (pussilakanoita sitäkin enemmän), mutta nyt on kolmet, joten ei tarvitse ihan joka lakanoidenvaihdon yhteydessä pestä niitä juuri käytettyjä. :uujee:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tästä nyt on jo hetki aikaa, mutta shoppailin itselleni uuden MacBook Pro:n. Nyt kelpaa tehdä kouluhommia. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kävin eilen Ikeassa pistämässä veronpalautuksia haisemaan. :heh: No, oikeasti olin jo pitkään tarvinnut sohvaa, yöpöytää, valaisimia, sisustustarran ja tarjottimen, joten koin näiden olevan ihan hyödyllisiä hankintoja. Varsinkin sohva oli enemmän kuin tervetullut. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin tänään kaulahuivin, joka onkin tyyliin ensimmäiseni. Aiemmissa talvitakeissa oli niin paksu ja peittävä kaulus, etten ottanut kaulahuivia riesakseni enää, vaan hyvin pärjäsi pelkällä takilla. Nyt tää uus talvitakki ei ihan samalla tavalla lämmitä kaulan kohdalla, minkä huomasin tänään polkiessani -12 asteessa kaupunkiin, joten tuli nyt sitten tuokin hankittua.

Niin ja ainakin vielä 2006 mulla oli selässä inha iho-ongelma, jonka vuoksi jos kaula/niska oli liikaa peitossa, niin selkä rupesi hikoilemaan ja kutiamaan ihan peruskävelyssä parin kilometrin jälkeen kauheesti silleen, että ajatteli, että selkä on tulessa ja teki aina mieli riisua vaan vaatteita pois, vaikken koskaan sitä ulkona voinutkaan tehdä. Iho-ongelma poistui myöhemmin, mutta kyllä siitä pienet traumat jäi, enkä siksikään kaulaliinaa aiempina vuosina edes harkinnut, mutta nyt oli tosiaan pakko.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Huomenna menen Euroopan suurimpaan ostoskeskuuteen, kun viime matkalla en tullut menneeksi. Pitäähän siellä nyt vähintään periaatteesta käydä.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tänään lähdin ostamaan adapteria, ja ostoskeskuksesta mukaan tarttui Sievin saapaspari. Tässä samanlainen kenkä mutta vain nilkkurina:
Kuva
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Käyn tasaisin väliajoin vilkuilemassa molempien Aleksanterinkadun H&M:ien alerekit, joista tekee usein loistavia löytöjä erittäin halavalla. Tänään iskin kyllä kultasuoneen! Siellä oli selkeästi joku aletavaran poistomyynti, sillä eurolla sai pipoa, lätsää ja huivia jos jonkinlaista. Lisäksi nappasin mukaan kolme ( :puna: ) takkia, jotka kukin kustansivat á 15 euroa. Ehdottomasti suosikkini niistä on polviin asti ulottuva tyköistuva viininpunainen (uusi lempivärini vaatetuksessa) villakangastalvitakki, joka normaalisti olisi maksanut 100 euroa! Rakastan alennusmyyntishoppailua! <3
Keep your head high above the water

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Voi ei. Ostin Fjällräven-repun, kun oli tarjouksessa. :heh: :puna:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ostin käsipainot. Kannoin ne kotiin, joten tämän päivän kuntoilu lieneekin tässä :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tilasin itselleni Maahanmuutto ja sukupolvet -kirjan netistä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Weewa kirjoitti:Kävin eilen Hyvinkään Tigerissa, ja sieltähän löytyi vaikka mitä krääsää. :uujee:
Kuljen joka työmatka Tampereen Tiger-liikkeen ohi (bussilla), ja olen ihmetellyt, mikä kauppa se mahtaa olla, mutta en ole uskaltautunut sisään piipahtamaan. "Vaikka mitä krääsä" kuulostaa pelottavalta. Onko se siis samantapainen kuin Tiimari?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ En sanoisi niinkään. Itse olen ostanut Tigerista kosmetiiikkaa ja kauneudenhoitoon liittyviä tuotteita. Löytyy sieltä kyllä myös askartelutavaroita, mutta paljon muutakin kivaa. Olen ihan rakastunut Tigeriin. <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Tiger on kyllä tosi kummallinen kauppa, kun siellä myydään vähän kaikkea pienestä sisustustavarasta lelujen kautta mausteisiin. Siellä on kyllä tosi halpaa ja saa olla kokoajan muistuttamassa itselleen, että "en tarvitse tuota". :mrgreen:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Juurikin näin. Tigerissa on paljon pelejä, peruukkeja, kosmetiikkaa, astioita, koriste-esineitä, urheiluvälineitä... Kaikkea tarpeellista, joiden tarpeellisuuden tajuaa sillä hetkellä, kun tuotteet näkee. :mrgreen: Mutta ei se ole kuin Tiimari, siellä ei esimerkiksi ole läheskään niin paljon askartelumateriaalia.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Popot-nettikaupassa on alennusmyynti, joten luonnollisesti olen tilannut viikon sisään kahdet Converse loves Marimekko sarjan tennarit. Pakkohan ne uudet kevätkengät on saada. :ihana:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Mä selkeästi tarvitsen lisää hiushärpäkkeitä. Tarvitsen, tarvitsenhan. No, tilasin Ameriikan Yhdysvalloista asti jotain niin hienoja hiushärpäkkeitä, että huhhei! Kun satuin niistä netistä lukemaan ja pitihän semmoisia saada, semmoisia millä saa hiukset laitettua oikein nätisti. Hetken keskustelin itseni kanssa, oli suorastaan väittely, ja sitten sain itseni ja Visa-korttini suostuteltua asiaan.

Nyt vaan odottelen postia, odottelen ja odottelen ja odottelen.

Meinasin myös teettää meidän viisutiimille paidat Malmön reissua varten, suunnitelma on jo. Jos jollain kokemuksia nettikaupoista, joista voi tilata paitoja omalla tekstillä / kuvalla, saa vinkata. Spreadshirt-firmaa katselin, jospa sitten sieltä.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Löysin itselleni vihdoinkin uuden repun! :tapu: Entinen oli kahdeksan vuotta vanha, ja hyvin se palvelikin. :joojoo: Lisäksi ostin railakkaanväriset kengännauhat. :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Onnea Petelle railakkaanvärisistä kengännauhoista! Minullapa on uusi, railakkaanvärinen raitapipo. :joojoo: Sovittaessani erilaisia pipoja Sokoksen 3+1-turnajaisissa tänään, mikrofooni-nainen saapui uhkaavasti minua kohti kuuluttaessaan erilaisia tarjouksia samalla kävellessään pitkin tavarataloa. "Ja täällä eräs herra sovittaa värikkäitä pipoja. Tuohan sopii herralle aivan upeasti, siinä on pirteät värit. Täältä urheiluosastolta löytyy nyt pipoja puoleen hintaan..."

Yritin lymytä hyllyjen välissä ja vajota alemmas huomaamattomaksi... ja kun nainen oli kohdallani, kuiskasin, "joo hieno on, tosin vähän kireä pipo." Mikrofooni-nainen pyrskähti nauramaan ja hetkeen hän ei saanut kuulutettua yhtään mitään. :heh:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Apua, mikä tilanne! :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

^^ Kiitos aamun piristyksestä, hulvaton tilanne! :uujee: Meillä on pipojulkkis foorumilla! :peukku:

Mä tässä suunnittelen niinkin isoa ostosta kuin hennan ostamista, pitäis laittaa hennaväri päähän ennen viisureissua. Tsekkailin Pienestä Tuoksukaupasta, ja voi, mitä kaikkea muutakin ihanaa siellä on. Miten mä luulen, ettei tilaus jää pelkkään hennaväriin.... :roll: Mä tykkään tehdä saippuaa, kasvoöljyjä sun muuta, mulla on yks työkalupakki + iso muovikori täynnä kaikkia noita tarvikkeita. Mut ainahan joku pieni juttu lisää olis tarpeen. Hiushärpäkkeet ja kosmetiikanteko-tarvikkeet, ei mulla paljon muuta pakkomielteitä... :mrgreen:

Aiemmin ostamistani härpäkkeistä nutturatikku tuli toissapäivänä postissa. Tilasin ihan vaan huvikseni, kun oon miettinyt miten sellainen toimii ja pysyisikö mun hiukset nutturalla sellaisella. Kokeilin heti yövuorossa, ja aamuyöstä vasta tajusin, että hei siellä se nuttura on vielä napakasti. Jee, jotain muuta hiukset-kiinni-kampausta kuin aina letti ja ponnari ja lettinuttura...
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tosi hyvin kuvailtu tilanne Juurovissöniltä. :peukku: Ihan ääneen piti nauraa. :rofl:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mikel »

Minäkin kävin Juuron tapaan 3+1-päivillä tänään. Mukaan tarttui t-paita ja ihana neule, olivat 50% alennnuksessa. :joojoo: Taisivatpa olla ensimmäiset vaateostokseni tänä vuonna. :shock:
But may the slightest light start a fire

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään ostin merkkiboksereita 40 eurolla. :puna:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin