Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
En yleensä alennu tähän kopiointiväittelyyn, mutta tää oli kuin suora kopiointi Hollannin viimevuotisesta upeasta Anoukista. Ihan ripuli.Sundance kirjoitti:Ellen Benediktson - Osaa laulaa, mutta siihen tämä nyt jääkin. Ei minkäänlaista muistikuvaa.Anna Bergendahl, anyone?
Oli se kyllä tosi paljon naiivimpi ja imelämpi kuin yksikään Nordmanin biisi (ymmärrän toki aiheen koskettavuuden tekijälleen, mutta lopputulos anasaitsee arvion siitä irrallaan) Kuten sanottu, olisi minusta olisi voinut olla Klamydian Vesku Jokisen slovari johon Olli Lindholm olisi antanut tukea, että saadaan oikeasti traaginen slovari aikaiseksi. Itseasiassa Klamydia on jo käsitellytkin poikuuden olemusta nostalgisesti omalla naivistisella tavallaan. Pienen pojan elämää.Sundance kirjoitti:Linus Svenning - Ojdå, tämmöinen herkistely on niin tämän tädin teekuppia. Ihanat piano ja jouset taustalla, sanat sopivan siirappiset minun makuuni. Taisi pieni kyynelkin vierähtää. Kappaleesta, sovituksesta ja itse laulajankin habituksesta tuli aika vahvat Nordman-fibat, tämä voisi olla suoraan heidän albumiltaan. Ehkä tämä siksi olikin niin vetoava.
Kiitos tästäpmyllyma kirjoitti:No se vitsi: Tyttäreni keksi jo parodian tästä biisistä: "Never made it to the bathroom"
Violette kirjoitti:Tästä ideoitiin jo karppauksenvastainen suomenkielinen cover: "Leipää leipää, syökää syökää leipää..."
En sanonut, että Yohion kappale olisi ollut Ulrikin tyylinen, vaan tarkoitin, että kappale muistutti melodiankulultaan ja tunnelmaltaan Tell the world I'm here- kipaletta.Aintsu kirjoitti:Rakastuin YOHIOn kappaleeseen ensitahdeista lähtien ja sain tosi vahvat voittajavibat.Minä kyllä en Ulrikia tässä biisissä kuule; sehän on ilmiselvä anime-sarjan tunnari, eli sopii YOHIOlle kuin nenä päähän.
Helena tosiaan näytti kappaleen loputtua aivan Hanna-Riikka Siitoselta.ESC_Hullu kirjoitti:Paparizoun tekee ns "kulahtaneen" näköiseksi 3 asiaa 1: Väärä tukan väri (tummempi parempi ) 2: selvästi tuhdimmassa kunnossa . 3 : Liian plattu ja anneminen meikki noihin valoihin (varmasti luonnossa paremman näköinen ) Mekko oli kyllä juuri tänhetken trendejen mukainen .
Yli kolmannes Ruotsin väestöstä seurasi siis tätä..Roope kirjoitti:3 364 000 katsojaa