Musa-allas

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tompastahan tosin on aina juoruttu, eikä Nicole Kidman auttanut asiaa lainkaan. Ja Katie Holmes-romanssiakaan ei pidetä aivan aitona, vaan jomman kumman uran edistämisestä lie kysymys, no Tomppahan on juuri taas War of the Worldsissa, ja itse asiassa on pitkästä aikaa ihan siedettävä siinä (korotetuissa kengissään, se on kamalan lyhyt :D )
Hello Hi!

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

LÄHDE: www.stara.fi

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Poptähti kieltää seksin Cruisen kanssa
Matchbox Twenty -yhtyeen vokalisti Rob Thomas on pöyristynyt internetissä levitetyistä huhuista, joiden mukaan hän olisi harrastanut seksiä näyttelijä Tom Cruisen kanssa.

Rob meni selittelyissään jopa niin pitkälle, että kertoi valitsevansa kumppanikseen mieluummin Brad Pittin kuin Tom Cruisen, mikäli hän sattuisi olemaan homo.

Internetin blogeissa on levitetty jo viikkojen ajan sähköpostia, jonka mukaan 33-vuotias muusikko olisi harrastanut seksiä Tom Cruisen kanssa hiukan sen jälkeen kun hän alkoi seurustella Katie Holmesin kanssa.

Sähköpostin mukaan Thomasin vaimo löysi miehensä sängystä Maailmojen sota -elokuvan sankarin kanssa. Tästä johtuen Cruisen ja Holmesin seurustelu olisi julkistettu kaavailtua aiemmin. Samalla Thomasille olisi maksettu suurehko summa rahaa, jotta tämä ei paljastaisi asiaa.

Väitteet menevät jopa niin pitkälle, että niiden mukaan Cruise olisi ensin yrittänyt “ostaa” suhdetta Lindsay Lohanilta ja Jessica Albalta, ennen kuin Katie Holmes suostui seurusteluun.

Tom Cruisen ympärillä on aiemminkin vellonut sitkeitä huhuja hänen mahdollisesta homoseksuaalisuudestaan. Myös Thomas on ollut usein samanlaisten huhujen kohteena.

Thomas sivalsi samassa lausunnossaan myös Cruisen uskontoa toteamalla, että häntä loukkaisi enemmän nimittely scientologiksi kuin homoksi.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja male »

Tietääkö joku kuka laulaa sellaisen nopean kitarapopin, jonka jokainen lause alkaa sanoilla "I believe"? En laulun nimeäkään tiedä mutta villi veikkaus sanoo että se olisi I Believe.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

male kirjoitti:Tietääkö joku kuka laulaa sellaisen nopean kitarapopin, jonka jokainen lause alkaa sanoilla "I believe"? En laulun nimeäkään tiedä mutta villi veikkaus sanoo että se olisi I Believe.
En ole varma, mutta ainakin Joana Zimmer niminen nainen laulaa sen nimisen biisin. On iso hitti Saksassa ja Ruotsissa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Pete »

male kirjoitti:Tietääkö joku kuka laulaa sellaisen nopean kitarapopin, jonka jokainen lause alkaa sanoilla "I believe"? En laulun nimeäkään tiedä mutta villi veikkaus sanoo että se olisi I Believe.
Oiskohan tuo tarkoittamasi kappale Dj Bobon: I believe...
I believe in magic, I believe in love, I believe in heroes...
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ava
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 21:22

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja ava »

Jaalo kirjoitti:
En ole varma, mutta ainakin Joana Zimmer niminen nainen laulaa sen nimisen biisin. On iso hitti Saksassa ja Ruotsissa.
Joana Zimmerin I Believessä tuota I believeä ei hoeta montaakaan kertaa eikä biisi ole nopea. Joten kallistun DJ Bobon kannalle. Kuulostaa muuten tosi Celineltä tuo Joana.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Pete »

ava kirjoitti:Kuulostaa muuten tosi Celineltä tuo Joana.
Niin tekee. Heillä on lähes identtiset äänet.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja male »

Ei kyllä tunnu nyt ihan siltä biisiltä mitä tarkoitin. No, kyllä varmaan sen radiossa taas joku päivä kuulen. Mielestäni kertsi alkoi "I believe in karma, what you give is what you get... ja jotain. Mies lauloi.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Naali »

Soon toi Savage Garden! Kappale on nimeltään Affirmation. Täällä voit kuunnella pätkän.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Naali kirjoitti:Soon toi Savage Garden! Kappale on nimeltään Affirmation. Täällä voit kuunnella pätkän.
Ihana! Minä olen pitkään miettinyt että mikä sen biisin nimi on. Olen minä sen SG:n biisiksi tiennyt kyllä. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

SAVAGE GARDEN ON IHANA!!! Tai oli!

Affirmation on SUPERIHANLOISTAVA kappale!!! :peukku:

<3
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kiva että on muitakin faneja. Kuulosti tosi kivalta tuo pätkä pitkästä aikaa. Onkohan mulla vielä jossain ne kaverilta kasetille nauhoitetut levyt? :roll: Nyt olisi hyvä paikka muistella. Nekin pitäisi ostaa. Listaan ->
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja kwak »

Savage Garden ON ihan loistava!!! Niitten molemmilla levyillä ei muita kappaleita olekaan kuin hyviä!! Ja tuo Affirmation oli yhteen aikaan mun lempilaulu! Harvassa laulussa on noin hyvät sanat! <3
Keep your head high above the water

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mulla on ny tehosoitossa Darren Hayesin uusin The tension and the spark. Loistava levy! Ihana Pop!ular!!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

ava kirjoitti:
Jaalo kirjoitti:
En ole varma, mutta ainakin Joana Zimmer niminen nainen laulaa sen nimisen biisin. On iso hitti Saksassa ja Ruotsissa.
Joana Zimmerin I Believessä tuota I believeä ei hoeta montaakaan kertaa eikä biisi ole nopea. Joten kallistun DJ Bobon kannalle. Kuulostaa muuten tosi Celineltä tuo Joana.
Radiossa on kyllä myös soinut biisin nopeampi versio.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Treno »

Savage Gardenin 'To the moon and back' on aivan superloistava biisi, suorastaan klassikko. Tekihän bändi myös muita hyviä juttuja.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Oon ihan <3 <3 Kelly Clarksonin biiseihi. En tykännyt siitä Miss Independet womanista mutta Since u been gone ja erityisesti Behind these hazel eyes on mahtava!! Tykkään <3<3<3
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä taas tykkäsin siitä Miss Independentistä, mutten noista kahdesta muusta..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja male »

Naali kirjoitti:Soon toi Savage Garden! Kappale on nimeltään Affirmation. Täällä voit kuunnella pätkän.
Tänks! Nyt muistan kuulleeni sanottavan että se on Savage Garden, muttei just nyt tullut taas mieleen. Kiitos! :peukku:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Tänään taas jotenkin löysin uudelleen Nightwishin Once albumin. On se vaan niin mahtava albumi. Rupesin tässä jo miettimään että pitäiskö siitä tilata se 5.1 dvd-audio versio, mutta luultavasti jää tilaamatta.

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja JVN »

Ranskalaisen musiikin ystävät, joita tiedän tässä kuppilassa olevan monia.... oletteko koskaan tutustuneet ranskalaisen Zazie-neitosen tuotantoon? Ekan kerran kuulin häntä homo-anthem Adam&Yves-kappaleen myötä, UPEA teos. Muutama kuukausi sitten tilasin Ranskasta neitosen uusimman Rodeo-levyn joka on aivan mahtava. Hittejä täynnä. Oui, Slow, Rodeo....

Kaiken lisäksi levy on pakattu kaksi kansivihkosta sisältävään digipack-koteloon, jonka sisältä löytyy SACD-versio levystä (jota voi kuunnella joko surroundina tai stereona SACD-soittimessa, tai CD-muodossa ihan tavallisella CD-soittimella) sekä DVD, joka sisältää upeat musiikkivideot lähes KAIKISTA levyn biiseistä. Kyllä ne ranskalaiset osaa!

Mulle tuli muuten melkein vahingossa kaksi kappaletta tuota levyä, että jos joku oikein innostuu, ottakaa yhteyttä. :)

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Robby »

Linda Bengtzingin uutta "Diamanter"-sinkkua voi suositella kaikille Ruotsi-pop-diggareille. Diamanter on kovasti saman tyyppinen kuin "Alla flickor" ja olisi kyllä sopinut hienosti MF-biisiksi itsekin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Olen ymmärtänyt, että tuo Diamanter olisi ollutkin ehdolla MF:ään.
Hello Hi!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Pitääpä pistää heti tilaukseen, kiitokset vinkistä.

Ps. Joku hehkutti jonkun MF-artisti uutta pitkäsoittoa viime aikoina, mutten nyt kuolemaksenikaan muista tai löydä, kenen levystä oli kyse... Jos joku muistaa tuon vielä tämän vuorokauden puolella, olen kiitollinen (CDon ilman postikuluja...) ;)
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Katten hehkutti hiljattain Caroline Wennergrenin loistavaa cd-levyä.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Eikö muita olekaan hehkutettu? Ei taida Caroline ensimmäisenä tilaukseen mennä... :/
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Carolinen nyt tilasin ja pari muuta.

Tarkoititkohan TEDDY feat. MC CHRISS Unconditional Love -singleä, jossa mukana Radio Edit, Original sekä Jupiter City Rmx !?
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

En, koska tuo single jo hyllystä löytyy. Kummallista, sellainen fiilis mulla on koko ajan ollut että joku on maininnut jonkun artistin pitkäsoitosta, jonka ostoa olen päättänyt lykätä tuonnemmaksi.

No, ehkä muistan väärin. Ja se tarjouskin meni umpeen keskiyöllä, joten eipä tässä mitään kiirettä enää ole. :cool: Mutta kiitokset Fabbe ehdotuksista.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Michelle »

Onko kenellekään tuttu laulajatar Thalia? Espanjankielinen, mutta en varma onko Euroopasta vai Amerikasta.
Tukkoo en ainakaan pese!

Avatar
Michelle
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1499
Liittynyt: 22 Helmi 2004, 08:56
Paikkakunta: Joensuu

Musa-allas

Viesti Kirjoittaja Michelle »

JVN kirjoitti: oletteko koskaan tutustuneet ranskalaisen Zazie-neitosen tuotantoon? Muutama kuukausi sitten tilasin Ranskasta neitosen uusimman Rodeo-levyn joka on aivan mahtava. Hittejä täynnä. Oui, Slow, Rodeo....
..... ja kiva biisin nimi ekalla kappaleella: La dolce vita :peukku: ;)
Tukkoo en ainakaan pese!

Lukittu