Don't play that song again (mitä biisejä et voi sietää?)

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Kristalli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 06 Touko 2012, 06:32

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Kristalli »

Onhan niitä moniakin, mutta ykkössijalla on ehdottomasti Haloo Helsingin Maailman toisella puolen. Biisi olisi varmaan suht siedettävä, jos se ei olisi soinut yhteen aikaan koko ajan radiossa ja video pyörinyt Voicella. Tämä biisi on niin loppuunkulutettu, että nykyään alkaa vain ärsyttää, jos sen kuulee jossain. Ihan kuin bändillä ei olisi mitään muita biisejä, kuin tämä. :nohyi:

En myöskään ole tähän päivään mennessä kuullut yhtäkään hyvää rap tai hiphop-biisiä. Niitäkin tuntuu nykyään tulevan radiosta ja Voice-tv-kanavalta kokoajan, mikä lisää niiden ärsyttävyyttä.

Ja Maija Vilkkumaata en myöskään voi sietää. Ääni on kammottavaa narinaa/vinkumista/miten sitä nyt kuvailisikaan ja biisit ovat mitäänsanomattomia ja usein sanoitukset ovat ärsyttäviä, etenkin biiseissä Mä haluun naimisiin ja Lottovoitto.
Ja sitten Jippu. Minulle tulee hänestä aina ensimmäisenä mieleen tekotaiteellisuus. :draamaa:

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Poets of the fall - Cradle in love. :hak: Voiko olla tylsempää, raivostuttavampaa ja ärsyttävämpää itkuvirttä kuin tuo!?

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja inomu »

^Älä muuta sano :draamaa: Itse vihaan koko Poets of the Fallin tuotantoa, en tykkää siitä laulajan äänestä ja kappaleet on niin masentavan kuuloisia aina :jupinaa:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Valeria
Siemailija
Siemailija
Viestit: 169
Liittynyt: 09 Marras 2011, 19:01

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valeria »

ESC93 kirjoitti:
Robert kirjoitti:mutta minun korviini Justin Bieber tulee aina laulamaan tytön äänellä.
On muuten tullut paljon miehisemmäksi tässä parin vuoden aikana, sen huomaa selvästi esim. uusimmassa Boyfriend-sinkussa.
Totta! En voinu uskoo että se Boyfriend olis Justin Bieberiä!

Mun korviin ei vaan kuulu sellaset ihmeen perus trendimusat ja kaikenmoiset bilemusat, vaikka oon kuitenki -95, eli kaikki mun ikäset tyyliiin kuuntelee sellasta, ku mä taas oon puolitoista vuotta kuunnellu Kaija Koota! :tapu:
Crno i belo e se , edna vistina i edna laga

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Kaija Koon koko tuotanto paitsi se Vappaa.
Love shine a light

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20585
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Räppiä, kaikkia biisejä :joojoo: 0,01% räpistä menee, eli esim. jotkut Hollywood Undeadin biiseistä, vaan 1-3.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1115
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Samza »

Menee ehkä offtopiciksi (anteeksi), mutta listaan vain artisteja, joiden kappaleita on saanut kuunnella kyllästymiseen asti väkipakolla, mikä on johtanut siihen, että järki lähtee jos ne joskus jossain kuulee. :jupinaa: Kesätyöt kaupassa, jossa soi Iskelmä, Nova, Voice tai Radio Perämeri opettivat...

- Samuli Putro (mikä h******* tää "Anna Nyt" on?)
- Jenni Vartiainen
- Jesse Kaikuranta
- Arttu Wiskari
- Cheek
- Petri Nygård :kippis:

:stupido:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Samza kirjoitti: - Samuli Putro (mikä h******* tää "Anna Nyt" on?)
- Jenni Vartiainen
- Jesse Kaikuranta
- Arttu Wiskari
- Cheek
- Petri Nygård :kippis:
:stupido:

Aika samanlainen lista itselläkin. Kyllä se Mambakin tuohon samaan listaan kuuluu vaikka jokunen parempi kappale olisikin.

Jenni Vartiainen on kyllä ihan hyväkin ja Kaikurantaa en ole liiemmin joutunut kuuntelemaan.

Mutta kyllä noista varsinkin Cheek, Wiskari ja Putro ovat sellaisia jotka aiheuttavat ärsytyskynnyksen nousemisen.

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Kristalli kirjoitti:Onhan niitä moniakin, mutta ykkössijalla on ehdottomasti Haloo Helsingin Maailman toisella puolen. Biisi olisi varmaan suht siedettävä, jos se ei olisi soinut yhteen aikaan koko ajan radiossa ja video pyörinyt Voicella. Tämä biisi on niin loppuunkulutettu, että nykyään alkaa vain ärsyttää, jos sen kuulee jossain. Ihan kuin bändillä ei olisi mitään muita biisejä, kuin tämä. :nohyi:

En myöskään ole tähän päivään mennessä kuullut yhtäkään hyvää rap tai hiphop-biisiä. Niitäkin tuntuu nykyään tulevan radiosta ja Voice-tv-kanavalta kokoajan, mikä lisää niiden ärsyttävyyttä.

Ja Maija Vilkkumaata en myöskään voi sietää. Ääni on kammottavaa narinaa/vinkumista/miten sitä nyt kuvailisikaan ja biisit ovat mitäänsanomattomia ja usein sanoitukset ovat ärsyttäviä, etenkin biiseissä Mä haluun naimisiin ja Lottovoitto.
Ja sitten Jippu. Minulle tulee hänestä aina ensimmäisenä mieleen tekotaiteellisuus. :draamaa:

Varsin samat tuntuvat nousevan ärsytyskynnykseen jo mainituista. Itselläkin tuo Haloo Helsinki ja Jippukin nyt edustavat sitä. Ennen oli Jonna Tervomaa joka edusti samaa kategoriaa. Laura Voutilaisen voi vielä lisätä myös.

Maija Vilkkumaa on kyllä ihan hyväkin.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Virret. Siis uskonnolliset virret. Kaikki, jokainen. Liittyy kammottavia muistoja. Jos joutuisin lukittuun huoneeseen, jonka oven takaa soisi virsiä tuubilla, hajottaisin vaikka metallioven potkimalla, hakkaamalla, että pääsisin tallomaan littanaan sen laitteen, joka soittaa niitä virsiä.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2836
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Sain karmaisevan muistutuksen siitä, että Jesse Kaikurannan Järjetön rakkaus on kamalinta sontaa pitkiin aikoihin. :tajuton:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä en oikein tunnu kestävän mitään sen tumman ex- Nylon Beatin tuotantoa. Tekee mieli kaivautua johonkin sohvanvälikköön ja survoa sisustustyynyt korviin. En oikein osaa analysoida, paljonko siitä on artistin ääntä ja paljon niitä hieman keskivertoa kehnompia kappaleita :sorivaan:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16217
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Ellie Gouldingin Burn ja Naughty Boyn La La La ovat alkaneet aiheuttaa päänsärkyä. :sekava: :termari: Radiossa vaihtunut aina kanava kun ko. kamaluudet ovat pärähtäneet soimaan. :joojoo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Miguli
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 18 Touko 2013, 09:22

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Miguli »

ESC93 kirjoitti:Ellie Gouldingin Burn ja Naughty Boyn La La La ovat alkaneet aiheuttaa päänsärkyä. :sekava: :termari: Radiossa vaihtunut aina kanava kun ko. kamaluudet ovat pärähtäneet soimaan. :joojoo:
Ja pah Ellien Burn on paras <3 Sais soida useammin radios, sen sijaan naughty boyn la la la on alkanut ärsyttää ja Musta Barbaari :eiei:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17078
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Happy »

Lähes kaikkia biisejä johon joko Majuri, Mikael Gabriel tai joku muu turhuus änkeää :roll:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11329
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jaahas, mistäköhän sitä aloittaisi... :heh:

Tällä hetkellä ärsyttää ehkä eniten tämä joka paikassa soiva Vadelmavene-renkutus. :nohyi: Selvää kesähittiainesta kaikessa ärsyttävyydessään. Pisteenä i:n päällä on vielä laulajan ärsyttävän laiska artikulaatio; mietin pitkään, mistä kaupungin vaginoistakin se laulaa, kunnes näin lyriikat kirjoitettuna...

Mutta pääsääntöisestihän en voi sietää oikeastaan mitään kaupallisilla radiokanavilla soivia biisejä. Tästä on kiittäminen ko. kanavien jatkuvaan toistoon perustuvaa soittolistapolitiikkaa, joka saa aluksi hyvältäkin vaikuttavan kappaleen kuulostamaan ärsyttävyyden huipulta. Pahimpia ovat nämä jollain Novalla jo vuosikausia soineet Mambat, Happoradiot ja Sunrise Avenuet, yms. joista on saanut yliannostuksen jo ajat sitten. Lisäksi ärsyttää tämä nykyinen suomiräp ja -reggae -buumi. Tuntuu, ettei tuossa genressä tunneta enää minkäänlaisia laatukriteerejä, vaan ihan kaikki kuona päätyy joka paikassa tehosoittoon. Tulee jo ulos korvista.

Mutta joo, näitähän tosiaan riittää. Parempi lopettaa tähän, ettei viesti veny ihan järisyttäviin mittoihin. :heh:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Kaija Koo - Supernaiset. Ärsyttävä ja kuulostaa väkisin väännetyltä.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16217
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Terasbekoni kirjoitti:Tällä hetkellä ärsyttää ehkä eniten tämä joka paikassa soiva Vadelmavene-renkutus. :nohyi:
Ihanaa, en ole ainoa! :uujee: Minun vereni kiehuu vähemmästäkin, mutta suomireggae on sellainen laji jonka todella kiroan läpikotaisin; artisteilla on poikkeuksetta surkean artikulaation lisäksi sellainen pönö nuotti, karsea laulurytmi, liian käheä ääni yms. jne. :tomaatti: Vadelmavene on kaiken tämän pahan perikuva. :yrjo:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11568
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kumma jutsku, vaikka olen murrefani, niin mua jotenki inhottaa noi savonkieliset Kääriäisen tulkinnat... tunnetuista eri kappaleista... ! äänenväri... kai siinä tökkii ja tönii ! ... tietysti on kamalasti biisejä joita en voi sietää, --- tai siis tulkintoja! ... topi sorsakosken, jukkakarjalaisen ym. esittäjiien (EI siis laulajien...) ....

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17078
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mäki inhoan yli kaiken Vadelmavenettä :nohyi:
Ensimmäinen kuunteluekerta jo yökötti ja ehdin jo toivoa ettei mun koskaan tarvis kuunella sitä enää.. no sit siitä tuliki tän vuoden suurin kesähitti :heh: :jupinaa:

Sit mua myös ärsyttää suunattomasti Kate Perryn musiikki, kaikki tämän neidin biisit ovat ärstyttävyydessään jotain aivan omaa luokkaansa :shock:
Never miss a good chance to shut up.

jyrivaan
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Helmi 2014, 20:42

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja jyrivaan »

https://www.youtube.com/watch?v=taYw2FvXT_A eipä ole kukaan tässä keskustelussa maininnut Janos Valmusta.

Itse tosin pidän kun tämä Bussipysäkillä-levykin löytyy kotoa, mutta yleisesti ottaen eipä hän kovin suuressa suosiossa aikoinaan ollut.

Sama pätee täällä kritisoituihin Dingoon ja Eppu Normaalin. Dingo-fani itse ollut pienestä saakka ja Eputkin lukeutuu suosikkeihin, mutta makuja on monia eikä niistä kannata alkaa kiistelemään.

Jos kuitenkin asiassa pysytään ja mainitaan omia inhokkeja niin eiköhän ne ole nämä Cheek, Jukka Poika ja Chisu. Chisun kappaleita kuultaessa saan hänestä väkisinkin kuvan, että olisi jotenkin kylmä ihminen. Tiedä sitten siviili-Chisusta kun enpä häntä ole kasvotusten tavannut.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

En jaksa Cheekin musaa tai suosiota sit yhtään..en kuule niis biiseis mitään erikoista. Ihan mukavanoloinen mies toisin.

Sit esim Robin on ihan okei, mutta Isac Elliot tekee niin paljon parempaa musaa, ja menestyy ulkomailla mutta saa silti vähemmän huomiota. Tulee sellanen olo et Robin on vaa pakotettu tuote joka myy viel vhä aikaa ja sit levy-yhtiö kyllästyy myymisee.
<3

setg1
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 19 Touko 2013, 17:28

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja setg1 »

TCT:n Rammaa on todella sietämätön renkutus. :jupinaa: En edes muista, miten kappaleen säkeistöt menevät, mutta kertosäe on hirveä ja jää ikävimmällä mahdollisella tavalla soimaan päähän. Samanlainen merkityksettömään ääliöhokemaan perustuva kappale on Cheekin Flexaa.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16217
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Sainpahan taas muistutuksen siitä kuinka järkyttävä renkutus Pharrell Williamsin Happy on. :tajuton: Vaihtaisi biisinsä nimeksi vaikkapa Angry, kuvastaa sitä paljon paremmin. :heh: :termari:

Toinen mikä alkaa jo kyllästyttää on Calvin Harris; epäinnostavaa mössöä joka pahenee käytössä.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11329
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

ESC93 kirjoitti:Sainpahan taas muistutuksen siitä kuinka järkyttävä renkutus Pharrell Williamsin Happy on. :tajuton: Vaihtaisi biisinsä nimeksi vaikkapa Angry, kuvastaa sitä paljon paremmin. :heh: :termari:
Sama täällä. Hiemanko repesin vähän aikaa sitten täällä netissä pyörineelle uutiselle, jossa väitettiin tuon kauhean renkutuksen helpottavan mielenterveysongelmia. Rohkenen kokemuksen syvällä rintaäänellä epäillä. :hihi:

Mutta joo, itse en voi tällä hetkellä sietää Taylor Swiftin Shake it offia. :nohyi: Aivan kamala purkka, ja koko artisti on muutenkin ihan yliarvostettu. Kasimirista taas sen verran, että vaikken voi edelleenkään sietää Vadelmavenettä, on herran muu tuotanto osoittautunut yllättävänkin hyväksi. Ei se mikään täysin turha jätkä ehkä olekaan. :peukku:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1161
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja pmama »

Mielipiteitä on monenlaisia. Minä pidän Pharrell Williamsin biisistä varsinkin, kun sitä on tehty eri maiden versioita. Minusta se on mainio esimerkki siitä, miten musiikki j a tanssi voi olla kansainvälistä, ihmisiä yhdistävää ja todella mahtavaa. Esimerkkinä tässä Tampereen teekkareiden Hervanta-versio:
http://www.youtube.com/watch?v=hp7jchoMccs

Lisäksi turistikohteista tuttuja maisemia, SPLIT:

http://www.youtube.com/watch?v=GcccM2BAshE

Ja sotaa kärsineen Sarajevon ilon ilmaus:

http://www.youtube.com/watch?v=qLkWC2mfuO4

Olen lähettänyt näitä videoita masentuneille kavereilleni, ja ne ovat piristäneet heidän päiväänsä.
PS. Olen nainen

PPS. En voi sietää Kaija K:n tuotantoa

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2681
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja inomu »

Meghan Trainorin biisi All About That Bass saa mun pään ihan kohta räjähtämään :sekava: :sekava: :heihaloo: :tajuton: :nohyi: :jupinaa: Se on aivan sairaan ärsyttävä ja on soinut jo monta kuukautta kaikkialla. Voisiko tämä kärsimys jo loppua :lohduton:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Cheekin koko tuotanto on sellaista, joka saa minut ärtymään samantien. :heh: Toinen on tämä Kasimirin "Hankoon"-renkutus.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Aintsu kirjoitti:Toinen on tämä Kasimirin "Hankoon"-renkutus.
Ha, minulla ei sinänsä ole mitään tuota kappaletta vastaan, mutta en ole millään onnistunut saamaan selvää, mistä siinä kerrotaan. Olen pari kertaa yrittänyt kuunnella sitä ihan ajatuksella, mutta en vain ymmärrä! Muutaman sanan sieltä ja täältä olen tajunnut, mutta muuten koko biisi kuulostaa aivan siansaksalta.

Tämä on varmaan vähän noloa, kun ei saa enää suomen kielestäkään selvää. :puna: Täytyy varmaan vielä yrittää...
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36984
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä biisejä et voi sietää?

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^


:supati: ;) Tämä saattaa auttaa asiaa.

Vadelmavene. :ihana: Kasmir. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin