Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Balkan kirjoitti: viime vuoden Unkarin ByeAlex oli murhaaja......., ja piilouduimme ystäväni kanssa ByeAlexilta. ... ovi-ikkunan takaa kajasti ByeAlexin kasvot. :D
:rofl: :rofl: Bye-Alex vaikuttaakin tosi vaaralliselta tyypiltä lökäpöksyineen ja pipo päässä..... :heh:

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^ Niin näyttääkin :rofl:
Žvižej fucked up the solo

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Näin viime yönä unta, että Tanska voitti tämänvuotiset viisut. Unessa vain näytettiin taulukko lopputuloksista. En valitettavasti muista muita tuloksia kuin Tanskan voiton. Olin unessa silleen, et: "Jaahas, taasko Tanska voitti viisut?" Oisin kyllä ihmeissäni, jos Tanska oikeestikin voittais tämän vuotiset viisut, vaikka kappaleesta pidänkin. :niinpa:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ah, unohdin raportoida viimeöisestä liian kauniista viisu-unesta. :rofl: Oli viisujen joku semifinaalihöskä tai ehkäpä finaali, en tiedä, ja kilpailut järjestettiin koulumme liikuntasalia muistuttavassa paikassa. Sinne oli kyllä saatu pykättyä todella hieno lava, joka oli hirveän matala ja toi artistit ihan yleisön tasolle. Kilpailun avasi joku maa (Muistin tämän vielä aamulla, mutta en sitten kirjoittanut sitä muistiin. :draamaa: ), jonka jälkeen vuorossa oli Viro ja sen jälkeen Puola. Muita en nähnyt. Erikoisin tapaus oli ehdottomasti Viron kanssa, sillä se sen "I don't, don't want another to make me high" -kertosäe oli muuttunut Busy Doin' Nothin'in "Don't wanna work, work, work" -kertsiksi ja sopi paikoilleen oikeasti tajuttoman hyvin. :heh: Mietin vielä unessani, että kuinkakohan paljon sakkoja Viro on joutunut maksamaan EBU:lle tästä muutoksesta. Jokaisen esityksen jälkeen menin myös twiittaamaan jonnekin koloon, koska lavan läheisyydessä ei ollut wifiä. Puolan esityksestä en muista mitään, mutta hyppelin sen aikana euforisesti pitkin yleisöä, joten sen oli pakko olla törkeän hyvä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näin viime yönä unta, että Armenia voitti euroviisut, ja sitä juhlittiin viisukuppilassakin. Itse siirryin kuitenkin baariin juhlimaan parasta sijoitustani sanoituskisoissa muistakseni Puolan kappaleesta :heh:
Žvižej fucked up the solo

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Viime yönä näin sellaista unta, että Hollanti voitti Euroviisut. Sitä pidettiin finaalin pisteidenlaskun jälkeen jotenkin yllättävänä voittajana. Kuitenkin minä olin iloinen kun Hollanti voitti. :joojoo:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Viime öinen painajaiseni:

Kävelen olohuoneeseen, jossa ystäväni odottivat minua ja herkkuja joita hain keittiöstä.
Kaukosäädintä ei löydetty, joten painoimme tv:n päällä sen sivussa olevasta painikkeesta.
Avasin tv:n ja ruudulle tuli teksti: "Euroviisut 2014 on peruttu, Kööpenhaminan pommiuhkan vuoksi."
Järkytyin niin, että heräsin yöllä.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Oon viime aikoina nähny useitakin euroviisu-unia. Yksi uni liittyi 2. semifinaaliin. Muistan siitä vain sen, että siinä mainittiin Georgia ja nro 11. Ehkä Georgia voisi olla semifinaalinsa 11.?

Toinen uni oli taas vähän painajaisempi. Oli keskiviikko ja mie olin, et jes, huomenna on semifinaali. Sit mie muistin et, ai niin, 1. semifinaali oli jo edellisenä päivänä. Enkä mie sit ollu muistanu sitä kattoo enkä edes ollu laittanu tallennukselle. Lohduttauduin sillä, että onneksi muistan katsoa torstaina 2. semifinaalin, onhan Suomi siinä mukana.

Sit vielä näin semmosta unta, että olin euroviisujen esikatselutilaisuudessa(tämän vuoden viisut). En muista, millä paikkakunnalla se oli, ehkä Kuopiossa, sillä siellä oli myös tuttuja mukana, jotka asuvat lähellä Kuopiota. Paikalla oli ainakin sata ihmistä. Jokainen sai kertoa oman mielipiteensä aina sen jälkeen kun yksi kappale oli kuultu. Ensimmäisenä oli Viro. Muistaakseni se sai ihan hyviä mielipiteitä. Toisena tuli Slovenia, mutta jostain syystä kuuluikin viime vuoden Slovenia. Mietin siinä, että mitenköhän kauan tämä tilaisuus kestää, kun tilaisuutta oli kestäny varmaan lähemmäs tunti ja oltiin arvioitu vasta kaksi kappaletta :D

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Näin unta, jossa katsoin finaalia äitini ja isäni kanssa jossain oudossa katsomontapaisessa. Isäni oli ihan ympäripäissään ja puhui koko ajan, joten huusin hänelle ja lopulta häädin kotiin. Samaan aikaan lavalle, joka oli sininen ja todella pieni, astui Conchita ilman partaa ja alkoi laulamaan Valko-Venäjän vuoden 2007 viisua, Work Your Magicia! Olin hyvin hämmentynyt siitä, miksei Conchita laula omaa biisiään. Tämä on jo toinen kerta kun olen nähnyt unta, jossa viisuesiintyjä laulaa väärää biisiä - ehkä viikko sitten Twin Twin lauloi unessani Leona Lewisin Better in Time :heh:
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Tämä ei liity tämän vuoden kisoihin, mutta jonkin muun vuoden Viisuihin kyllä liittyy.

Olin siis viime yönä Ison-Britannian euroviisuedustaja, miespuolinen sellainen. Euroviisut järjestettiin ilmeisesti Italiassa, vaikkakin maisemat näyttivät erehdyttävästi Anjalan/Inkeroisten Ankkapurhan patosillan maisemilta. Kävelin patosillalle päin Italian euroviisuedustajan kanssa, joka oli nainen. Seurassamme oli myös joku kolmas tyyppi, mies, mutta en ole varma, mikä heebo hän oikeastaan oli. Taisi olla italialainen hänkin, joten kenties hän oli Italian edustajan tuttuja.

Juuri ennen patosiltaa luoksemme huristeli italialainen moottoripyöräpoliisi. Mainittakoon, että sekä hänen pyöränsä että muut varusteensa olivat väriltään sini-kelta-valkoisia, vaikka todellisuudessa Italian moottoripyöräpoliisien värimaailma ei taida olla sellainen (kurkistin Googlesta).

Moottoripyöräpoliisi alkoi selittää meille vuolaasti jotakin, tietenkin italiaksi. Minä en brittinä ymmärtänyt hänen puheestaan yhtään mitään. Kohteliaan tarkkaavaisesti kuitenkin seurasin tilannetta. Kovasti hänellä oli asiaa. Ilmeisesti se kuitenkin tuli Italian viisuedustajan toimesta selvitetyksi, koska kohta lähdimme jatkamaan matkaamme. Italian nainen ehti jo edeltä patosillalle. Yhtäkkiä seurassamme ollut toinen mies alkoi hölöttää moottoripyöräpoliisille jotakin ja osoitella minua sormellaan. Tajusin, että nyt ei kaikki ole hyvin... Poliisi asteli määrätietoisen ja vihaisen näköisenä minua kohti, ja ymmärsin, että hän aikoo käydä minuun kiinni! Aloin hädissäni toistella hänelle: "Not United Kingdom! Not United Kingdom!" Italian edustajanainen kääntyi katsomaan meitä patosillalta, mutta juuri silloin...

Uni loppui siihen.

Se on niin väärin, että unet loppuvat aina kesken! Tämäkin juuri jännimmässä kohdassa. No, täytynee vain itse kuvitella hyvä loppuratkaisu.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näin viime yönä sekavaa viisu unta.
Olin jostain syystä jättänyt finaalin katsomatta, enkä tiennyt, että pääsikö suomi edes finaaliin. En löytänyt Suomen esitystä mistään, enkä finaalin nauhoitetta. Kuulin joltain kaverilta, että Suomi oli seminsä 11:sta. Toivottavasti ei ollut enne-uni :apuva:
Žvižej fucked up the solo

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Viisujen lähestyessä tuntuu, että melkein joka yö näkee jotain viisuihin liittyvää unta. Yhdessä unessa näytettiin Softenginen esiintymistä 2. semifinaalissa. Laulu meni hyvin, erikoistehosteet toimivat hyvin. Ainut, mikä ihmetytty, oli se, että kaikki Softenginen pojat oli ihan eri puolella lavaa. Erityisesti mietin, miksi Topi esiintyi ihan lavan nurkassa. Myös Ukrainan esiintymisestä näin unta eräänä yönä. Heillä on esiintymisessä mukana penkki, jonka päällä oli eläinkuosia. Myös Marian esiintymisasu oli eläinkuosinen ja muutenkin hyvin näyttävä. Taustatanssijat oli mukana.

Viime yön unessa kuuntelin viisuviikolla(eli ensi viikolla) radio novaa. Yhden päivän aikana Aram MP3:n Not Alone soi Novalla kolme kertaa. Undo kuului kerran ja Cake To Bake kuului myös kerran. Sitten yhtäkkiä olin unessa viisukonsertissa isäni ja veljeni kanssa. Aram MP3 esiintyi ensimmäisenä ja sai hyvät suosionosoitukset. Ajattelin, että tulee kyllä pärjäämään viisuissa. Sitten kuului ihan muuta kuin viisumusiikkia jonkin aikaa, sillä välin jossain käppäilemässä. Sitten jonkin ajan päästä esiintyi Islanti värikkäissä esiintymisasuissa ja esitys jakoi mielipiteitä. Tämän jälkeen esiintyivät 2010 vuoden edustajat Ranskasta, Kreikasta ja Espanjasta. Olin niin innossani, kun sain nähdä Daniel Digesin esiintyvän :tuuletus:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Näinpäs unta, jossa Sogtengine voitti koko Euroviisut. Mun piti sitten hirveellä kiireellä alkaa Facebookissa kyselemään, että kuka lähtee kaveriksi Helsingin viisuihin 2015. :D
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Axell »

^Voi, kunpa tuo olisi joku enneuni. :pliis: :heh:

Crystallia
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 25 Touko 2010, 22:42

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Crystallia »

Mä olen useasti nähnyt unta että edustan Suomea viisuissa. Se on kyllä ollut pitkäaikainen haaveeni, joten nuo unet ovat olleet ihania. Usein mä olen tuntenut olevani samalla kotonani ja ihan paniikissa. Olen kyllä esiintynyt aina, joten tuo tunne ei ole mitenkään ihmeellinen... joskus olen jopa unissani voittanut viisut mutta ihan muun maan edustajana kuin Suomen :D

tsemu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Maalis 2013, 17:46
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja tsemu »

1. semifinaalin jälkeen näin unta finaalin pisteidenjaosta. Ensimmäisenä äänet anto Espanja, jolta Suomi 6 pistettä :tuuletus: Mutta sen jälkeen uni ''hyppäs'' suoraan lopputuloksiin ja muistan vaan, että Montenegro voitti ja Suomi oli 21..

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1773
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Näin viime yönä unta, että tapasin Topin :uujee: jossain "kulissien takana" ja rupesin kyselemään tietty siitä finaalin viisuesityksestä. Topi sanoi, että oli aika kova paikka ja se hiljainen hissukka alku oli ihan suunniteltu teko, ettei ääni särkyisi. Kehuin häntä ja sanoin, että laulu onnistui hyvin ja ainakaan minä en huomannut, että olisi laulanut väärin missään vaiheessa. Jotain siinä vielä höpöteltiin, en muista, mutta Topi osoittautui todella sympaattiseksi ja välittömäksi hepuksi :peukku:

Unimaailman ulkopuolella en häntä ole tavannutkaan, joten kiva näinkin :heh:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Näen jatkuvasti unia jo menneesta Kööpenhaminan reissusta.. jotenkin käsittämättömän tuntuista. Kaipaan toki viisuviikolle takaisin, mutta nuo unet on jo aika hämmentäviä.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ilmeisesti näin unta, että juttelin Elaizan tyyppien kanssa lentokentällä. Ei se tottakaan voi olla, koska sellaista ei ole tapahtunut. :heh: Sen on siis täytynyt olla unta.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Mohno kirjoitti:
Unimaailman ulkopuolella en häntä ole tavannutkaan, joten kiva näinkin :heh:
Onhan se tietenkin tälläkin tavalla mukava tavata, jos ei muuten ole mahdollista. Itsekin olen unissani tavannut mm. Ruotsin kuninkaalliset, Suomen presidentin, Katri-Helenan ja Riitta Väisäsen. Kovasti yhdessä ihmeteltiin, että miten ne lehdet aina kirjoittavatkin kaikenlaista soopaa. :hihi:

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Näin unta että olin sairaalassa, jossa Conchita Wurst suoritti lääkärikiertoa. Iltapukua ei Conchitalla ollut, vaan tavallinen valkoinen lääkärintakki, jonka alla punainen poolopaita. Parta oli kuitenkin tallella.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Nuo "11. Sia unet" taisivat olla enneunia :uujee:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viime yön unessani Lili ja Susie edustivat Ruotsia viisuissa. :uujee: Heillä oli lavalla mukana myös muita laulajia. Esimerkiksi Isac Elliot veti biisissä oman soolo-osuuden. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Muutama yö sitten näin sellaista unta, että olin Conchita Wurst, älyttömältä kuin se kuulostaakin. Siinä soittelin pianoa ja peilailin itseäni. Siinä lähellä oli menossa jalkapallon MM-kisojen finaali, jossa pelasivat Argentiina ja Itävalta. Oli menossa jatkoaika, tilanne oli 2-2. Seuraava maali ratkaisi. Tulin kentälle, menin kentän läpi, tein maalin ja Itävalta voitti jalkapallon MM-kisat. Ja mulla oli siinä vielä kaikki hienot vaatteet Conchitan tapaan. Voi näitä unia :mrgreen:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Hitto kun pitikin ne lennot varata Wieniin viikko sitten. Viime yönä nimittäin tuli eteen paljon eksoottisempi matkustusmuoto: bussi! Siellä me köröteltiin täpötäydessä bussissa Suomesta kohti Wieniä ja matka-aikakin oli vaan puolitoista vuorokautta. :heh: Matkalla oli suunnitelmissa pysähtyä lyhyeksi ajaksi ainakin Riiassa ja Vilnassa. Riiassa pysähdyttiinkin, mutta pysäkkinä toimi hylätty huoltoasema, kun ei siellä parempaakaan ollut. Ilma oli viileä ja tihkusateinen.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

UMK 2015 -artistejahan nyt arvaillaan, ja uneni kertoi, että mukana olisi artisti nimeltä Ankka, joka on siis kuppilan nimimerkki akuankka13. Onnea vain kisaan! Ja sitten on joku Hannah, joka on yrittänyt Suomen edustajaksi ennenkin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:Ja sitten on joku Hannah, joka on yrittänyt Suomen edustajaksi ennenkin.
Ai. Mä luulin, että Mancinin Hannah on yrittämässä Suomen edustajaksi. :heh: Oisko Hanna Sky muuttanut taiteilijanimeään? :mrgreen:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Se oli mieluumminkin Hanna Marsh vuoden 2008 karsinnasta. Onpa siitäkin jo kauhean kauan! En enää muistanut vuotta enkä sukunimeä, mutta koreografia jäi lähtemättömästi mieleen :heh:. Kiitos Kuppilan, nuo puuttuvatkin tiedot palautuivat.

Tai voihan se olla myös Hannah Pakarinen. Tai Hannah-Riikka Siitonen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:Tai Hannah-Riikka Siitonen.
Mukanah näissäkin karsinnoissah. :rofl:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

On tainnut tulla roikuttua vähän liikaa Kuppilassa viime viikkoina, koska näin unta, että Opera Skaala lähti edustamaan. Ei siinä vielä mitään, mutta minä, TomppaJr ja Serduchka (joita kumpaakaan en tunne) olimme Operan esityksessä mukana taustatanssijoina. Koreografia koostui siitä, että vedimme lavan takaosassa rinnakkain zorbas-tanssia Heart of Lightin tahtiin :rofl:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Vastaa Viestiin