Suomi 2004

ESC 2004 -arkisto.
Lukittu
Avatar
ak
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja ak »

Takes 2 To Tango on pitkään aikaan loistava edustussävelmä. Sitä kehtaa kuunnella moneen kertaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.........

Uusi sovitus on erittäin hyvä bandoneot ja kastanjat vain rehevöittää ja antaa kappaleelle lisää virkeyttä. Bandoneon eteenkin se korostaa kappaleen tango teemaa.

Monet kappaleiden sijoitukset ovat muuttuneet listalla kun olen kuullut parempia versioita.

Suomi on finaalissa ja toivottavasti

SUOMEN AIKA VOITTAA vai mitä MuzaMaza?

8)
musiikkia thalian alttarilla

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ilta-Sanomien keskustelupalstalla on näköjään tänä aamuna joku aloittanut kiivaan Suomen viisun puolustamisen, ja on kerännyt tähän mennessä jo muutaman vastauksen. Eiköhän tuo keskustelu tuosta vielä jatku ja kuumene, käykää lukemassa jos kiinnostaa!
http://www.iltasanomat.fi/keskustelu/lu ... id=1031646
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Son näköjään niin hauskaa haukkua sellaista, mistä ei tiedä yhtään mitään! :wink: Voi voi, no mutta vaikka Jarska sijouttuisi esim. sijalle 9. niin silti se on suomalaisille "vain yhdeksäs". No katsellaan kuunnellaan...seinillä korvat on :wink:

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

TOMItu kirjoitti:Son näköjään niin hauskaa haukkua sellaista, mistä ei tiedä yhtään mitään!
Niinpä! Kun kirjoittajien tietämys on tyyliä:
- viisuissa on studio-orkesteri
- raadit valitsevat viisuvoittajan
- Junnu Vainio elää (tämä oli toivottavasti freudilainen lapsus kyseiseltä kirjoittajalta...)
...niin voidaanko kommentteja kovin vakavasti ottaa ;)

Mulla olis villi arvaus tuon ketjun mahdollisesta aloittajasta, mutta jääköön nyt arvaamatta... :roll:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Antton Lainehan tanssi myös TAINA KOKKOSEN taustalla Silenziossa vuonna 2002!

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Mä valitettavasti en oikein vieläkään lämpene Jarin esitykselle, melodiassa, tekstiaiheessa ja uudessa taustassa on kyllä ainesta. Haaveilen että joku elämää nähnyt espanjalainen mieslaulaja tekisi tästä omalla kielellään intohimoisen version naama peruslukemilla... :roll:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Hienoa, että joku muukin uskaltaa kertoa oman ei-niin-myönteisen mielipiteen Suomen viisusta!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

JukkaV kirjoitti:Hienoa, että joku muukin uskaltaa kertoa oman ei-niin-myönteisen mielipiteen Suomen viisusta!
Vastarannan kiiski oli myös tää, mutta Jartsan esitys Bettinassa sekä
koettu konsertti Finlandia-talolla saivat minut kääntämään kelkkani.

Mä olin niin valtavan vaikuttunut Stenlundin esityksestä, että Jartsan
voitto oli suoranainen pettymys mulle.
Mutta kyllä nyt on jo sanottava käsi sydämellä, njotta: Jartsa rulez ! :lol:

En kuitenkaan ole niin optimistinen kuin esim.Lauran suhteen, vaan olettaisin, että tällä kertaa voi käydä kummin vaan :
Joko pärjätään paremmin kuin koskaan tai sitten jäädään ihan hännille..
Homma riippuu nyt aikasenmoisen valtavasti auringonpilkuista.. :roll:

T: nim."Takinkääntäjä & jopa kohtuullisen ylpeä siitä :wink:"
:termari:

Avatar
youkka
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Helmi 2004, 21:38
Paikkakunta: Hollola

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja youkka »

Minä sain pitkitettyä jännitystä näin pitkään, ennen kuin kuulin mielipiteitä jakaneen uuden version Iskelmäradion listalta. Orientoiduin kuulemaan tangoa, mutta mitä mielikuvitukseni keksikään: Tuuli Matinsalo ja Sami Vaskola vetämässä upeaa aerobic-sarjaa ja kovasti urheilullistunut Jartsa kokopunaisessa hihattomassa asussaan piiskaamassa jalannostoihin vauhtia. Siis aivan täydellinen aerobictausta efekteineen, vaan millainen euroviisu? Se onkin kinkkisempi kysymys?


+ Bandoneon on pääasiassa hyvä veto ja soi välillä sopivan riitaisesti :argue:

+ Ekan kertsin lopun soinnutuksen muutos toi mukaan sopivasti kertakäyttöisyyttä :blowingup:

+ Pianoliruttelu-kastanjetti-yhdistelmä on sekä musiikillisesti että koreografisesti biisin huippukoukku :angel:

+ Jartsan laulu kuulostaa tehokkaalta ja puhtaalta modulaatiota lukuunottamatta 8)

- Kertisissä bandeon karkaa käsistä (lharju tästä ainakin jo valittikin). :2gunsfiring_v1: Periaatteessa sen voisi mukana pitääkin mutta säyseämmän melodiakulun kera

- Abbapianoklangit ovat edelleen todella epäaidot ja huvittavat :oops: (aito piano rules)

- Lopussa lisämausteet ovat tuntuneet loppuvan kesken, mutta aerobic-sarja kestääkin vain kaksi minuuttia :olympic1: :wink:


Jos nyt yhdellä sanalla analyysini tiivistän, olkoon se sitten kiinnostavampi. Ei tätä ainakaan voi tylsäksi moittia.

EDIT: Erään soittimen oikeinkirjoitus tarkistettu ja opittu :roll:
Ilman viisuja ei tule kesää!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Eilen kun oltiin appivanhempien luona pääsiäispäivällisellä, niin anoppi rakas otti oikein asiakseen kertoa, kuinka hänestä T2TT muistuttaa todella paljon The Phantom of the Operan nimibiisiä. Sitten pistettiin kyseinen levy soimaan, ja hoilattiin kertsin päälle "the angels and devils meet at night..."
No niin, onhan tuonkin monikin jo bongannut maailman viisupalstoilla ja varmaan täälläkin, mutta oli herttaista että anoppikin otti puheeksi :)
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TerMari kirjoitti:En kuitenkaan ole niin optimistinen kuin esim.Lauran suhteen,
:lol:
"Tänä vuonna Suomi pärjää, uskokaa pois!".... ja siihen perään SE ILME!

Aiku se Suomi pärjäs..... :D
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja salla »

Mistä uuden version voi ladata??

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

No, minulla on samanlainen tutina kuin Laurankin aikana. Yritetään kaikea, mutta liikaa... Anteeksi tämä julma mielipide!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja lharju »

JukkaV kirjoitti:No, minulla on samanlainen tutina kuin Laurankin aikana. Yritetään kaikea, mutta liikaa... Anteeksi tämä julma mielipide!
Jarin pitäisi pärjätä, mutta todennäköisesti tässä tulee käymään huonosti :cry: :cry: :cry:
Siis eikö Suomi tosiaan voi edes kerran menestyä kunnolla. Ei meidän tarvitse olla edes viiden parhaan joukossa, mutta kunhan ei nyt oltaisi taas viiden huonoimman joukossa, koska T2TT EI ansaitse sitä!!!
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ehkei minunkaan mielestä se liene viiden huonoimman joukossa, mutta eipä se kauas siitä jää... Suomeksi olisikin hiukan eri juttu, tosin ei T2TT ole niin kamala kuin Yamma yamma!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

T2TT-hypetys on täällä pelottavan voimakasta ja Suomen edustuksesta ei aina uskalla pahaa puhua mutta sanottakoon suoraan: T2TT kappaleena ei finaalipaikkaa ansaitse, Jari artistina sen sijaan kylläkin ansaitsee. Jos Suomi pääsee finaaliin, Jari ja taustatiimi ovat tehneet pienen ihmeen ja saaneet myytyä sekavan kappaleen Euroopan puhelinäänestäjille. Itse en usko tämän ihmeen tapahtuvan mutta on se mahdollista.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta ei se hypetys ole minusta lähelläkään Lauran luokkaa, olemmekohan oppineet jotakin siitä... :roll: Ja varsinkaan kv. areenoilla ei hypetystä ole. Joku keskivälin sijoitus on varmaankin hyvinkin mahdollinen, kunhan finaaliin päästään. Sen sijaan jos tipumme jo keskiviikkona, niin sitä ei kyllä kestä kukaan... :cry:

Henkilökohtaisesti, ihan ensivaikutelmaan perustuen, minulla on paljon vahvempi fiilis T2TT:n suhteen kuin aikoinaan ATY:n tiimoilta, sen ensi kerran kuullessani kauhistuin kertosäkeen puutetta ja unohdettavuutta- T2TT nosti jopa muutamia ihokarvoja pystyyn, ja se on kokemukseni mukaan hyvä merkki näissä kemuissa! :)

Ja voikun saataisiin joskus taas sellainen Suomen biisi, johon ei ole koko ajan viitattava jollain akronyymihirviöllä tyyliin T2TT ja ATY tai NKOT... :x
Hello Hi!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

JuhaUK kirjoitti: Ja voikun saataisiin joskus taas sellainen Suomen biisi, johon ei ole koko ajan viitattava jollain akronyymihirviöllä tyyliin T2TT ja ATY tai NKOT... :x
Vannon, että sellainen tulee, jos minä pääsen asioihin vaikuttamaan! :wink:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jos ihan Viisukuppilaa arvostellaan, niin mielestäni hypetys on jopa kovempi kuin kaksi vuotta sitten. No, silloinhan ei ollut kuin YLE:n palsta mutta siihen verrattuna siis. Tai jos ei hypetys, niin ainakin Lauraa oli helpompi vastustaa, täällä tuntuu siltä, ettei Suomen viisusta saa poikkipuolista sanaa sanoa, eikä sitä saa edes äänestää Bye bye baby -kisassa ulos (en tosin itse ole sitä _vielä_ yrittänytkään tehdä). Media toki yleisesti hypetti Lauraa enemmän kuin Jaria, minkä ymmärrän, koska Lauralla oli radioystävällisempi popkappale. Kerrasta se ei vain riittävästi iskenyt ja lopullinen niitti sen mahdollisuuksille oli, kun rakas länsinaapurimme meni valitsemaan iskevämmän version samasta biisistä. :evil:

Itselleni jäi Jarin biisistä vähän kolkko ensivaikutelma mutta jos jo karsinnassa olisi kuultu tämä uusi sovitus, olisi biisi varmaan tuntunut eloisammalta. Kertosäe jää kyllä jotenkin mieleen, ne hallelujah-huudot ainakin, jos ei muu. Mutta mihin se sitten riittää... tjaa-a. Mutta arpaonni ei paljoa parempi voisi olla. Suomi pääsee esiintymään heti ensimmäisenä, eli kukaan ei ole vielä ehtinyt jääkaapille. Suomen jälkeen esiintyvillä mailla on pliisuja tai kaameita biisejä tai huonoja live-esiintyjiä. Jari voi siis erottua edukseen. Mutta mutta... en jaksa silti siihen finaalipaikkaan uskoa. On se mahdollista, on se mahdollista mutta silti niin kaukana.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Hyvä Timoteus! Hienoa, että uskallat olla eri mieltä. Itse pidän paljon Jarista ja edelleenkin olen sitä mieltä, että vain Jonna K:n aggressiivinen irvistely oli finaaliehdokkaista huonompi!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

JukkaV kirjoitti:Hyvä Timoteus! Hienoa, että uskallat olla eri mieltä. Itse pidän paljon Jarista ja edelleenkin olen sitä mieltä, että vain Jonna K:n aggressiivinen irvistely oli finaaliehdokkaista huonompi!
T2TT:tä huonompia oli Suomen finaalissa useampia, ainakin Danny, Arja ja Heidi&just. Jonna ei kuitenkaan todellakaan näihin kuulunut, vaan oli finalisteista selvä suosikkini.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja lharju »

Kuinka monta Jonna K:n kaltaista kappaletta on tänä vuonna viisuissa?

Joo, Suomi on jo lähettänyt erilaista vuosina 1981, 1982... tuskin tarvitsee mainita kuinka pärjättiin
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja nyt sitten ovat brittifanit huomanneet Rasmuksen listoilla ja ihmettelevät, miksei meiltä saada tuollaista musiikkia viisuihin! :roll: Eivätkös ne Jonna K:n biisin tekijät nimenomaan sanoneet Rasmuksen olleen inspiraationa?

Kumma juttu muuten on se, että vaikka fanit eivät ole kovin innoissaan Jarin biisistä, ei ole selvää "hävinnyttä" kappalettakaan, en ole kuullut kenenkään hehkuttavan sen enempää Jonnaa, Riikkaa, Susannia kuin Annaakaan tuolla maailmalla... Mutta se johtuu toki aika paljon myös siitä, ettei niitä tunneta maailmalla, kiitos YLEn ja Gramex-riidan... :evil: Onkohan se sopimukseton tilanne edelleenkin voimassa, kuka tietää?
Hello Hi!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

lharju kirjoitti:Kuinka monta Jonna K:n kaltaista kappaletta on tänä vuonna viisuissa?

Joo, Suomi on jo lähettänyt erilaista vuosina 1981, 1982... tuskin tarvitsee mainita kuinka pärjättiin
Kuinka monta EWTICin kaltaista kappaletta oli ollut viisuissa ennen viime vuotta? Entä kuinka monta Sanomia? Tai kuinka monta Ne ver', ne bojsiaa? Laskutavasta riippuen Sanomeja oli saattanut joitakin ollakin ennen puhelinäänestysaikaa muttei sillä yksinkertaistetulla (mutta olemassa olevalla) koreografialla tai mielikuvituskielellä. Äkkiä ei tule mieleen EWTICin tai NVNB:n kaltaisiakaan viisuja historiasta, tosin kai niitäkin löytyy, kun sitä samankaltaisuuden määritelmää laventaa tarkoitusperiinsä sopivaksi. Mutta menestyvän viisun ei tarvitse olla _samanlainen_ kuin mitä aiemmat viisut ovat olleet. Tämä on - valitettavasti - viisufanien ja usein myös "asiantuntija"raadeissa istuvien harhakuva. "Asiantuntijoiden" osalta toinen harhakuva saattaa olla se, etteivät he ole katsoneet viisuja kymmeneen vuoteen ja muistelevat sitten sieltä, millaisilla snobiviisuilla muka menestytään - vai miten Geir muka pääsi Suomen karsinnan toiselle kierrokselle tänä vuonna täysin mieleenjäämättömällä biisillään?

En tiedä, miksei sitten viisuihin muka voisi lähettää naista laulamassa rockia. Eivätkä nuo rocknaiset niin huonosti kansallisissa karsinnoissa ainakaan menestyneet - Jonna Suomessa neljäs, Kerli Virossa toinen ja Monika Sloveniassa viides. Monikan rock oli vielä astetta rajumpaa kuin Jonnan ja Kerlin rock/pop-linja. Kyllä Jonnan biisi paljon potentiaalisempi menestyjä olisi ollut kuin T2TT! Muita potentiaalisia menestyjiä Suomen karsinnasta olisivat olleet Iina & Gary sekä Sonja tarttuvien kertosäkeidensä ansiosta (ja edellämainittujen kappaletta inhosin itse!), Patrick yksinkertaisella balladillaan olisi ollut hyvä vaihtoehto hänkin - joskin jälkiviisaana voi todeta, että tällä balladia esittävien miesten määrällä ja tällä esiintymisnumerolla riski hukkua joukkoon olisi ollut suuri.

Olisi aika Suomen viisuilussakin siirtyä hyssyttelystä asiaan...
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Njahas täällä on taas keskusteltu karsinnoista. Oman näkemykseni vain täytyy tähän väliin todeta!

Jonna oli ok, biisin tekijät eivät!
Koko karsinta oli pedattu Jarille, jos joku sitä viel ei ole tajunnut!
T2TT-kappale herättää monenmoisia aatoksia, mutta tämä kappale meitä edustaa ja jää edustusviisuksemme vuonna 2004. <-piste

Itse olen todella kiitollinen siitä, että tästä ruotsalaisten säveltäjä/sanoittaja/sovittaja vuodesta päästiin näinkin kunnialla läpi. Onhan Jarska sentään meidän "oma poika" vaikka ruotsalainen onkin! Ei en todellakaan ole ruotsivastainen, vaan ylipäätään se että muunmaalaiset kisaavat SUOMEN euroviisupaikasta ei ole millään haavaa oikeudenmukaista!

Katselemme, kuuntelemme ja kyllä me voittaja saadaan ja Jarskan sijoituskin viel aivan varmasti selviää, kunhan Turkista selvitään! :wink:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Pete »

Mikä sijoitus on teistä tyydyttävä?
Mulle kyllä riittäisi vaikka semifinaalin 12. sija...viime vuosista viisastuneena. Mä olen sitä mieltä, että niin kauan kun Suomi ei lähetä päätä räjäyttävää viisua upeine koregrafioineen, niin todellista menestystä ei tule. Balkanin mailla ei ole samaa ongelmaa, heillä on kivat naapurit + samankaltaiset kielet.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja lharju »

24. sija / 36 olisi tyydyttävä, eli finaaliin

Voi sitä ilkeän kirjoittelun määrää jos Jari ei pääse finaaliin, oli sijoitus joko semifinaalin 11 tai 22.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30535
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Oikeastaan semifinaalin 11. olisi todennäköisesti parempi kuin finaalin viimeinen. :? Jumbona Jasminekin muistetaan, harva edes tietää, että Suomi selvitti sinä vuonna semifinaalin (tosin jos semifinaali olisi ollut nykymallinen, niin ei olisi varmaan selvittänytkään).

Ennustelen Suomen päätyvän semifinaalissa sijoille 12-16, ääniä tulee muiltakin kuin "kavereilta", kaiken kaikkiaan alun toistakymmentä maata antaa Suomelle pisteitä mutta lähinnä pieniä määriä, eivätkä ne vie finaaliin asti. Jos finaaliin mennään, olen iloisesti yllättynyt, eli jo paljon enemmän kuin tyytyväinen. Jos jäädään noille olettamilleni sijoille, ei ole mitään syytä olla pettynyt siihenkään - näistä lähtökohdista. Pienoinen pettymys on, jos ihan jumbosijojen tuntumaan jäädään, vaikkei sekään suuri ihme olisi. :?
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Muistan kun kuulin Jarin kappaleen ensimmäisessä karsinnassa. Olin pyörtyä. Arvostelin biisiä YLEllä seuraavasti: "Discotango poljentoa" Abbamaiseen tyyliin, liian agressiivisesti tyrkky. Voi Jari, Jari...miksi teit tämän minulle?

Kului aikaa ja kuuntelukertoja...

Nyt uudistettuna kappale on herännyt henkiin uudella tavalla. Täällä on analysoitu sitä niin hienosti ettei minulla ole siihen enää mitään lisättävää. Tyrkkymäisyys on käännetty tulisuudeksi. Odotan tältä paljon Istanbulissa. Jännää!
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Suomi 2004

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Tärkeintä lienee että yrittää ja on hauskaa.
Jarilla ei ole mitään syytä olla alemmuudentuntoinen.
Onhan sentään kyseessä kisan paras laulaja. :D
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Lukittu