Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

julle99
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Helmi 2015, 09:29

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja julle99 »

Sitten jos/kun tää on kaikista huonoin euroviisuissa, niin nauran niille jotka väitti et tää pärjää ja niille jotka äänesti tätä sekä niille jotka vertas tätä lordiin (Lordi oli ihan hyvä, laulo sentäs englanniks).

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^en epäile yhtään. Suomessa on aina osattu vetää viisuedustaja syystä tai toisesta kisojen jälkeen kölin alta ja lokaan. Ennemmin tai myöhemmin, viisuvoittajakin lopulta. Onhan se aina hävytöntä jonkun - ja yleensä enemmistön mielestä, että joku edustamaan valitaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Äääääh, ei sillä ole väliä mitä toukokuussa tapahtuu. Ei viitsi koettaa laskelmoiden valita sitä parhaiten pärjäävää edustajaa.

En äänestänyt Pertti Kurikan nimipäiviä, mutta jos olisi ollut superfinaali SC:n kanssa niin sitten kyllä olisin. Enkä todellakaan millään Lordi-uusintaodotuksilla.

Jos kansainvälistä menestystä ei tule, niin miksi nauraa äänestäjälle, joka sellaista ei ole havitellutkaan, vaan äänesti biisiä ihan vain koska piti esityksestä?
Viimeksi muokannut Rousku, 01 Maalis 2015, 01:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Sitten pitää varmaan muistuttaa siitä, ettei kaikille viisufaneille lopullinen menestys oo tärkeintä.

Öitä, nyt tämä viisuilta on vietetty. <3
Like a monument to all the time we spent

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ ei olekaan :heh: . Missään merkityksessä, kuten Lordin viisujen jälkeinen tarina pitemmällä aikavälillä osoittaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Terasbekoni kirjoitti:Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Sitten toukokuussa... :cool:
^sehän on hienoa että otat tämän huumorilla ja nauruhan pidentää ikääsikin :peukku:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Jatkan tuolta jostakin ylempää ja toivon todellakin, että kaikenlaiset tiukkapipot ja rockvirkamiehet alkaisivat ymmärtää, että viisut ovat hyvää viihdettä, jota kautta voi jopa päästä keikkailemaan muuallekin kuin Suomeen. Ei enää ristejä Suomen viisuedustajien naamaan. Ei koskaan. Kannustushuutoja toivoisin myrskyävän PKN:n jätkien nahkatakkien sisälle niin että röyhelöt ja rintalihakset tursuavat verestä ja ylpeydestä.

Pitää tähän taas panna tilastouutinen. Eurovision.tv-sivulla jo kommentoitu PKN:n viisuedustusta 236 kertaa. Jonkinlainen ennätys on kai tulossa. Ja ei voi ainakaan sanoa, etteivätkö olisi saaneet huomiota osakseen. Tulevat olemaan Viinin viisujen lehdistön suosikkeja. Ehkäpä se suurin naamamagneetti.
Viimeksi muokannut kuu-kuu, 01 Maalis 2015, 01:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^^mua hävettäisi enemmän olla raatiin kuulunut viisufani :heh:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

ta1ja kirjoitti:Onhan se aina hävytöntä jonkun - ja yleensä enemmistön mielestä, että joku edustamaan valitaan.
Piti vielä nauraa tälle. En kestä. Illan parhaita. :rofl: :peukku:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Eivätkö nämä valitukset, joiden sisältö ei ole mitään sen analyyttisempaa kuin "hirveetä!", voisi olla tuollä Väärä viisu voitti -ketjussa? Kun sellainen kerran on perustettu.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4279
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Noh, toivottavasti pojat saavat viisuista hyvän kokemuksen...ja onnea heille.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sitä vain mietin, miksei tämä odotusteni mukaisesti tehnyt Eläkeläisiä. Eläkeläisillä oli kuitekin (minusta) parempi biisi. Koettiinko PKN sympaattisemmaksi, vähemmän keskisormea heiluttelevaksi?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30547
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti:Eivätkö nämä valitukset, joiden sisältö ei ole mitään sen analyyttisempaa kuin "hirveetä!", voisi olla tuollä Väärä viisu voitti -ketjussa? Kun sellainen kerran on perustettu.
Voisivat. Siirsin ne, joihin ei ollut tässä ketjussa kommentoitu. Niitä, joihin oli, en siirtänyt, että keskustelut pysyisivät seurattavina.

Kuten Rousku sanoi, purnaukset karsintatuloksesta kuuluvat Väärä laulu voitti -ketjuun. Tähän ketjuun sitten rakentavammat kommentit.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8182
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti:Sitä vain mietin, miksei tämä odotusteni mukaisesti tehnyt Eläkeläisiä. Eläkeläisillä oli kuitekin (minusta) parempi biisi. Koettiinko PKN sympaattisemmaksi, vähemmän keskisormea heiluttelevaksi?
Missä mielessä eläkeläisiä? Eläkeläisethän voittivat ekan äänestyskierroksen, mutta hävisivät superfinaalissa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42087
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Siinä mielessä, että eivät saaneet edustuspaikkaa. Totta kyllä tietysti tuo, että voittivat 1. kierroksen. Tiedä sitten miten nyt olisi käynyt kolmen kappaleen superfinaalissa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30547
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Rousku kirjoitti:Sitä vain mietin, miksei tämä odotusteni mukaisesti tehnyt Eläkeläisiä. Eläkeläisillä oli kuitekin (minusta) parempi biisi. Koettiinko PKN sympaattisemmaksi, vähemmän keskisormea heiluttelevaksi?
Eläkeläisten esitys oli lässy, tämä ei. Siinä kai olennaisin ero. Ja olennaisin ero muihinkin flopanneisiin ennakkosuosikkeihin (Diandra, Stig). Ja jos kannatus oli aatteellisempaa, se realisoitui ääninä paremmin. Olihan täällä pyöritelty jo ennakkoon näitä syitä, miksi PKN ei välttämättä ole ennakkotapauksiin verrattavissa.
hra47 kirjoitti:Missä mielessä eläkeläisiä? Eläkeläisethän voittivat ekan äänestyskierroksen, mutta hävisivät superfinaalissa...
Eläkeläisten ensimmäisen kierroksen ääniosuus oli 17 %, PKN:n 40 %. On siinä nyt kuitenkin aika iso ero. 17 % ei olisi PKN:lle riittänyt.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

Rousku kirjoitti:Sitä vain mietin, miksei tämä odotusteni mukaisesti tehnyt Eläkeläisiä. Eläkeläisillä oli kuitekin (minusta) parempi biisi. Koettiinko PKN sympaattisemmaksi, vähemmän keskisormea heiluttelevaksi?
Ainakin itselläni aikoinaan Eläkeläisissä häiritsi se, että he olivat vitsi. PKN ei ole, vaan he tekevät aidosti ja tosissaan sitä, mitä tekevät. Lisäksi Eläkeläisten aikaan tarjolla oli parempikin humppa eli Kuunkuiskaajat. Tänä vuonna en onnistunut lämpenemään kunnolla muille ehdokkaille.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20547
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Finaaliesityksen jälkeen tämä löytyi puntaristani viidestä tähdestä. Arvostan tätä porukkaa ihan järkyttävän paljon. Uskaltavat ottaa osaa sellaisina kuin ovat. Se on valtava juttu. Mutta en sen takia tästä pidä. Omasta mielestäni tämä on kiehtova kaikin puolin, kuuntelisin mielelläni täydet kolme minuuttia. Artistien omaperäisyys vain lisää kiinnostustani. Kappale kertoo kaiken oleellisen. Viisi tähteä, kuten aiemminkin mainitsin.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Toivottavasti tämä nähdään myös loppukilpailussa. :peukku: Kun suomalaiset ja ulkomaalaisetkin ovat tämän noteeranneet, niin voidaan miettiä, mitä kaikkea nyt voidaan tehdä edustuksemme eteen.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2319
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja jamira »

Hyvä puoli on se että Suomi ei ainakaan jää seinäruusuksi viisuissa tänä vuonna, varmasti edustajamme saa näkyvyyttä. :heh:

Ei itse biisille voi antaa kuitenkaan yhtä tähteä enempää vaikka miten yrittäisi. Musiikillisesti ei tarjoa mitään nautinnollista, ei melodisesti eikä lyyrisesti.

drowned
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:23

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja drowned »

Opera Skaalaa niin toivoin voittajaksi enkä tästä biisistä välitä, mutta ei tätä voi vihatakaan - niin mukavia jätkiä ovat! :tapu: Kaikkea hyvää Pertille ja koko poppoolle, toivottavasti kestätte mediamyllytyksen - sitä on varmasti tiedossa! Nyt ovat jo Brittien johtavat lehdet tämän noteeranneet ja tämähän on vasta alkua...

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Tämä kappale on mielestäni yksi viisuhistorian huonoimmista ja saan jotakin masokistista nautintoa siitä, kun pääsen pistämään tämän viisupuntarini pohjalle.

Nyt kun tuo on saatu pois alta, jatketaan.

Bändin jäsenet ovat aivan mahtavia! Näissä finaalin inserteissä ja haastatteluissa se kävi vielä enemmän ilmi, että miten ihania tyyppejä he ovat. Odotan innolla sitä vastaanottoa ja huomiota, jota he tulevat saamaan Wienissä! Hyvä pojat!

Mutta sitten kun semifinaali alkaa ja PKN astuu lauteille, tilanne onkin eri. Taviskatsoja ei välttämättä ole kuullut yhdestäkään toisen maan edustajasta aiemmin. Pertti Kurikan Nimipäivät esittää puolitoista minuuttisen biisinsä asenteella ja tosissaan. Katsoja joko tykkää biisistä, tai ei. That's it.
Euroviisulähetyksessä ei ole aikaa tällaiselle samanlaiselle löpinälle, jota UMK:N finaalissa oli. Katsoja ei ehdi kuulla tai nähdä mitään muuta kuin biisin ja esityksen, jos sitäkään, kun lähti jääkaapille ja ajatteli kyllä ehtivänsä näkemään esityksen loppuosan.
PKN:n tarina jää kuulematta ja heidän melko meloditon kappaleensa hukkuu massaan, mistä sitä on vaikea enää pelastaa. Tämä on minulle ainakin harmin paikka, kun minusta olisi ihan kiva, jos Suomella menisi hyvin Euroviisuissa.
En usko, että tällä kappaleella ja esityksellä sitä saavutetaan.

Kaikkea hyvää Pertti Kurikan Nimipäiville ja onnea matkaan! You're gonna need it.
Aina mun pitää käydä suihkussa

drowned
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:23

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja drowned »

Täytyy kyllä sanoa että PKN on varmasti tyylipuhtainta punkkia. :tapu: Wikipedian mukaan:
Punk bands typically use short or fast-paced songs, with hard-edged melodies and singing styles, stripped-down instrumentation, and often political, anti-establishment lyrics. Punk embraces a DIY ethic; many bands self-produced recordings and distributed them through informal channels.
--
"Philosophy) Technical accessibility and a DIY spirit are prized in punk rock. -- According to Holmstrom, punk rock was "rock and roll by people who didn't have very much skills as musicians but still felt the need to express themselves through music".
--
The issue of authenticity is important in the punk subculture—the pejorative term "poseur" is applied to those who associate with punk and adopt its stylistic attributes but are deemed not to share or understand the underlying values and philosophy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Punk_rock

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ ja myös osoitus, että punk ei ole kuollut kun PKN:llä on sekä kyky innostaa äänestämään että saada monet pois tolaltaan. Voimakkaita tunteita.

Pertti Kurikan Nimipäivät itki onnesta voittohaastattelussa – video

"Normaalisti mäki oon ihan suvaitsevainen ihminen kaikkii kohtaa mut ei noi tuu mitää euroviisuja voittaa"
Viimeksi muokannut ta1ja, 01 Maalis 2015, 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Oli mukava ja jännittävä ilta eilen visujen merkeissä ja haluan nyt toivottaa sankareille "Pertti Kurikan Nimipäivät" kaikkea hyvää ja menestystä Wienissä. :peukku:

Bändi ei kuulunut suosikkeihin minulla, UMK puntarini viimeinen sija........ mutta kyllä kannustan heidät silti. Kansa on puhunut ja näillä mennään. :joojoo:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Toivotan onnea voittajille, sekä hyvää viisumatkaa Wieniin!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4910
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

ta1ja kirjoitti:^ ja myös osoitus, että punk ei ole kuollut kun PKN:llä on sekä kyky innostaa äänestämään että saada monet pois tolaltaan. Voimakkaita tunteita.

Pertti Kurikan Nimipäivät itki onnesta voittohaastattelussa – video

"Normaalisti mäki oon ihan suvaitsevainen ihminen kaikkii kohtaa mut ei noi tuu mitää euroviisuja voittaa"
:shock: Voi järkytys millaisia kommenteja tuo yksi nainen kirjoittanut twitterissä PKN:stä. Ei euroviisut nyt noin vakava juttu ole. :eiei:

Ox fan 4ever
Siemailija
Siemailija
Viestit: 128
Liittynyt: 01 Touko 2010, 19:48
Paikkakunta: Toijala, Akaa/Ackas
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Ox fan 4ever »

toivo kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:^ ja myös osoitus, että punk ei ole kuollut kun PKN:llä on sekä kyky innostaa äänestämään että saada monet pois tolaltaan. Voimakkaita tunteita.

Pertti Kurikan Nimipäivät itki onnesta voittohaastattelussa – video

"Normaalisti mäki oon ihan suvaitsevainen ihminen kaikkii kohtaa mut ei noi tuu mitää euroviisuja voittaa"
:shock: Voi järkytys millaisia kommenteja tuo yksi nainen kirjoittanut twitterissä PKN:stä. Ei euroviisut nyt noin vakava juttu ole. :eiei:
Juu tuo on jo kyllä aivan järkyttävää :eiei:
Fatal moment when we lost our ground, two hearts corrupted by our feeble minds. Open up! See me now, and hold me one last time!

Avatar
valtamerilaiva
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 14 Touko 2009, 12:55
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja valtamerilaiva »

Vaikka olisin toivonut SCn voittoa, liikautti tämän bändin voittofiilikset minunkin sisälläni jotakin. Noin aito ilo koskettaa <3

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33182
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Pete »

capsLOCK kirjoitti:Taviskatsoja ei välttämättä ole kuullut yhdestäkään toisen maan edustajasta aiemmin.
Väitän, että Suomen edustaja tulee saamaan enemmän kansainvälistä huomiota kuin minkään muun maan edustaja etukäteen. Näinhän on jo nyt käynyt: juttuja on ollut ainakin serbi- ja brittimedioissa. Tietenkään tämä ei tarkoita, että kovinkaan moni tavis bändiä tuntisi, mutta eivätköhän ainakin selostajat kerro taustoja. (On toki muistettava, ettei kaikissa maissa ole selostajia etteikä selostuksia ole nykytekniikalla pakko kuunnella.)
Riskinä seniorilaumat

Lukittu