Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Margot »

Eikö se ole ihan yleistä, että kehitysvammaisilla estot eivät toimi ihan samalla tavalla kuin muilla? Ei se nyt minusta niin kuvottavaa ole, vaan ihan ymmärrettävää.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

manic kirjoitti:Nimeltä mainitsematon bändin jäsen harrasti masturbointia keikalla, ja lavalla. Mites tähänkin nyt suhtautuis? :shock:
Missä ja millä keikalla?

E: en lähiajoilta netistä löydä tällaisesta tapauksesta nyt nopealla haulla mitään muuta mainintaa, löytääkö joku muu?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Jonttu kirjoitti:
manic kirjoitti:Nimeltä mainitsematon bändin jäsen harrasti masturbointia keikalla, ja lavalla. Mites tähänkin nyt suhtautuis? :shock:
Tuollaiseen kuvottavaan temppuun ei voi suhtautua kuin yhdellä tavalla :nohyi:
Toivottavasti oli kriisiapua tarjolla.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Masturboiko oikeasti vai tekikö vain asiaan viittaavaa elettä? Ainakin yhdessä videossa näin, kun tällaista elettä tehtiin. Ei liene tavatonta rokkibändin jäsenille. Selvää toki lienee, että edes elettä ei parane mennä viisulavalla tekemään.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Margot kirjoitti:Eikö se ole ihan yleistä, että kehitysvammaisilla estot eivät toimi ihan samalla tavalla kuin muilla? Ei se nyt minusta niin kuvottavaa ole, vaan ihan ymmärrettävää.
Kyllähän se näin on. Kovasikajuttu-elokuvassakin on kohtaus, jossa PKN:n manageri taksissa matkalla presidentinlinnan itsenäisyyspäivävastaanotolle muistuttaa, mitä kaikkea juhlissa ei pidä tehdä.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minusta nimerkki maniac voisi tosiaan nyt kertoa millä keikalla ja milloin kun julkaisee tuolalisia väitteitä.

Ei niin ettenkö uskoisi mahdolliseksi tai sinällään epäilisi, koska kuten täällä jo on mainittu, estot ym eivät toimi samoin. MUTTA näitä ns. kehariällöttävyyksiä myös keksitään ja levitellään ihan vain muistakin syistä. Tällaista on keharituttujeni kohdalla tapahtunut, siis todistettavasti. Joku nimeltämainitsematon jollain keikalla jossain on epämääräisyydessään epeäreilu väite.

-Jos vaikka joku toissavuonna olisi ilmoittanut samoin että nimeltämainitsematon euroviisuedustaja ei pelkästään tyytynyt vihjailemaan vaan heitti tavaran paljaaksi ja alkoi räpläämään ja mitäs nyt? niin olisiko tämä otettu ihan noin vain tapahtuneena ilman mitään muuta tietoa asiasta?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

Tähtiä kävin korjailemassa UMK:n ajoilta: * -> **** :puna:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:uujee: :uujee: :uujee: Tom Morello (Rage Against The Machine ja Audioslave) twiittailee PKN:stä
#PKN are Finland's baddest-ass punk rockers. Watch them in this SxSW-winning doc: @THEPUNKSYNDROME: http://bit.ly/19ONXOH
http://www.rumba.fi/uutiset/pertti-kuri ... -leirista/
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Suomi on noussut taas viidenneksi vedonlyönnissä, mutta onko Suomen delegaatio ottanut tästä mitään irti? :mitvit: Tai jotenkin tuntuu, että PKN:ää ei ole Suomen taholta näkynyt julkisuudessa ollenkaan, vaan bändiä nostavat julkisuuteen ihan muut tahot. Olisi hyvä, että Suomen poppoo keskittyisi ottamaan huomiosta kaiken ilon irti ja markkinoisi itsekin bändiä ympäri Eurooppaa. Hype on kovaa, mutta sitä pitäisi pystyä hyödyntämään myös itse. Kisoihin on kuitenkin enää reilu kuukausi, joten kohta pitäisi alkaa näkyä ja kuulua. :miettii:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ turha toivo. Meillä ei ole markkinointiosaamista eikä resursseja, edes siinä muodossa että tajuttaisiin yrittämisen merkitys. Nähty vuosittain, kiinni ihan artistin omista resursseista. Ja tämähän näkyy myös yleisemmin ja yleisesti musiikkibisneksessämme. Hukattuja tilaisuuksia.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Luulisi kuitenkin, että nyt kun sitä hypeä on muidenkin ansiosta, ei vaatisi isoja paukkuja nostattaa sitä täysin uusiin sfääreihin.

Mä itse en edelleenkään osaa sanoa tän sijoituksesta yhtään mitään.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6425
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

http://www.iskelma.fi/musiikki/pepe-wil ... nq/1/11546

Vuoden miessolisti Pepe Willberg kertoo mielipiteensä edustajastamme.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11334
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^Asiaa. Kyllä minua vaan edelleenkin harmittaa tämän valinta - ihan jo siitäkin syystä, että tästä biisistä en ole (onneksi?) kuullut helmikuun jälkeen säveltäkään missään, siinä missä Crossroadsin bongasin radiosta viimeksi viikko sitten. Kertonee jotain. :/
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »



Tämän lisäksi bändistä on tulossa oheistuoteita
Žvižej fucked up the solo

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

On positiivista se, että kappale ja itse Pertti Kurikan Nimipäivät ovat herättäneet paljon huomiota mediassa ja myös ulkomaalaiset ovat noterraneet tämän. Kyllähän se, että kun kyseessä on kehitysvammaisten yhtye, jo herättää paljon huomiota. Suomi on mielestäni varsin rohkea maa, kun uskalsi tämän yhtyeen valita edustamaan Suomea euroviisuissa.

Mutta sitten itse kappaleeseen. En ole koskaan erityisemmin lämmennyt kappaleelle. Ei tämä kuitenkaan surkea ole miltä se aluksi tuntui. Mielessäni olen miettinyt, että jos tämä laulettaisiin englanniksi ja olisi vähän pidempi kappale, tämä voisi olla jo kelpo luokkaa. Itse sanoitus hämää kuitenkin paljon tässä tapauksessa ja tuntuu jopa naurettavalta kuten "Aina mun pitää käydä suihkussa". Sanoitusta olisi toki voinut miettiä mielenkiintoisemmaksi, mutta onhan se toisaalta kannanotto.

Pertti Kurikan Nimipäivät on todella sympaattinen yhtye ja toivon heille kaikkea hyvää. Finaalipaikka on ihan mysteeri, tuleeko se vai ei. On ihme, että on viiden hujakoilla ollut vedonlyönnissä. En kuitenkaan usko niin hyvään sijoitukseen mitenkään. Jotkut voi tykätä, mutta jos YouTubestakin katsoo, niin aika paljon on ei tykkäyksiä. Toinen juttu on sitten Suomi-Kypros sääntö. Kumpikaan niistä ei ole mikään tykätty kappale viisufanien keskuudessa. Aikaisempina vuosina vain toinen on ollut finaalissa, onko nytkin niin? Ymmärtääkö Eurooppa Suomea tänä vuonna? Onko kielestä haittaa vai hyötyä? Näihin kysymyksiin saa vastauksen kuukauden päästä.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Floppaako Suomi jos se ei mene finaaliin/ menesty?

Vai onko Suomi yllättäjä jos menestyy?

:mitvit: :sekava: :heihaloo:

Kaikista eniten ärsyttää jos tulee semifinaalin sija 11. tai sitten nippa nappa finaaliin ja siellä sijoitus 22-27. Myös se kliseinen "Finland zero pöengs" voi olla mahdollinen tänä vuonna. Suomen nollasta pisteestä taitaa olla aika monta vuotta, vaikka monella suomalaisella on jäänyt jostain syystä semmoinen kuva, että suomi on joka vuosi viimeinen euroviisuissa nollalla pisteellä. :roll:

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Tänään 24.huhtikuuta on sitten Pertti Kurikan (ja kaikkien muidenkin Perttien) nimipäivä. Onnittelut!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Elvis kirjoitti:http://www.iskelma.fi/musiikki/pepe-wil ... nq/1/11546

Vuoden miessolisti Pepe Willberg kertoo mielipiteensä edustajastamme.
Willbergiä taitaa vieläkin kismittää, kun jäi aikoinaan oma edustuspaikka saamatta :heh: Sellainen tunne vähän tuli hänen konsertissaan hiljattain. Sinänsä parhaita konsertteja, missä olen koskaan ollut.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
kinnuin
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 09:23
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kinnuin »

Euroviisut on minulle musiikkikilpailu ja biisi on kaiken A&O, joten en ota kantaa esittäjien taustoihin vaan totean vain että tämä on pohjanoteeraus.

With that said, voittajajännityksen ohella mieleenkiintoisin asia tän vuoden viisuissa on nähdä miten Eurooppa reagoi tähän!
Yksin laelle vuoren huipun oudon
Mentävä on
Laaksosta yli tummien vuorien
Mun mentävä on

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Postimerkkiostoksille kippulalaiset!
Pertti Kurikan Nimipäivät saa oman postimerkin.
http://www.marmai.fi/uutiset/pertti+kur ... a/a2303671

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Höh. Miksei Softenginelle tehty postimerkkiä? :lohduton: :heh: Hieno postimerkki joka tapauksessa. :mrgreen:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Softengine ei tainnut olla ennen Euroviisuja niin tunnettu ulkomailla, kuin Pertti Kurikan Nimipäivät.

Pertti Kurikan Nimipäivät on tänään perjantaina Puoli seitsemän -ohjelman vieraana. Olenkin miettinyt, miksi eivät olleet vieraana jo silloin UMK-voiton jälkeen.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8328
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jos nyt olis odotettu edes sitä viisuvoittoa ennen postimerkin julkaisua...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

* -> **
:hiips:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä laittaisin postimerkkiin Lyhty-yhdistyksen työntekijät. Tekevät veroeuroilla näköjään hyvää työtä :peukku:

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Onko tämä oikeaa euroviisu henkeä. Haukutaan muut kisaajat!! Hohhoijaa!! Hävettää olla Suomalainen. Meidän tiimiltä ei lähde yhtään lippua Wieniin!! Hävetkää PKN



http://wiwibloggs.com/…/finland-pertti- ... ip…/92875/

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

atzhki kirjoitti:Onko tämä oikeaa euroviisu henkeä. Haukutaan muut kisaajat!! Hohhoijaa!! Hävettää olla Suomalainen. Meidän tiimiltä ei lähde yhtään lippua Wieniin!! Hävetkää PKN



http://wiwibloggs.com/…/finland-pertti- ... ip…/92875/
olin juuri aikomassa kirjoittaa aivan samaa
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

aurora34
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 09 Helmi 2015, 12:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja aurora34 »

ei näin PKN ei, ei, ei :eiei:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

No ainakin sanoivat rehellisen mielipiteen. Varmaan ns. "sammakoita" päästävät suustansa Wienissäkin.

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja atzhki »

nyt alkaa vähän pelottaa!! Toivottavasti ei lähdetä Islanti 2006 linjalle vaikka se nyt olikin täyttä teatteria. KAtsoin juuri Islannin 2006 ekan harjoituksen ja Silvia vaan kiljas PLAY THAT FUCKIN MUSIC. Ohjaaja: OK......?

Lukittu