Pisteytä Hour of the wolf (Azerbaidžan 2015)

Sanoituskilpailukausi 2015
Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Pisteytä Hour of the wolf (Azerbaidžan 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:azerbaidzan:

Vanhaenglanninlammaskoira sopii lampaiden metsästykseen ja irlanninsusikoira susien paimentamiseen. Lisää susitietoa voi etsiä tämän vuoden Azerbaidžan -käännöksistä, joita saatiin kaksi:

1. Öinen vetoomus
2. Kuuhullu

Sanoitukset ovat täällä ja musiikki täällä. Pisteytys on 1-(0), eli jokainen äänestäjä antaa suosikkitekstilleen yhden pisteen (äänen). Kilpailijoiden keskinäiset pisteet eivät ratkaise peliä, joten ulppareita kaivataan kovasti mukaan. Lähetä arviosi tulos minulle viimeistään to 13.8. klo 18.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Hour of the wolf (Azerbaidžan 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:azerbaidzan:

Äänestäneitä yksi eli kaikki on vielä auki. Hour of the quotations:

1. Öinen vetoomus
Miksi kirkko on kiinni yöllä / ja on apteekki auki vaan? / Eikö papitkin vuorotyöllä / voisi hoidella hommiaan? / Apteekin ovikello usein yöllä niin turhaan soi / Eihän sielun lääkitykseen sieltä apua saada voi

2. Kuuhullu
Sill' on leopardihousut ja keltainen polkupyörä / Se tahtoo näyttelijäksi ja mietin nukkuuko se ollenkaan / Mä en käsitä miksi sitä ei näe kuin öisin / Mutta sehän onkin mun kuuhullu Julia / Mä tuun hulluksi, Julia / Kuuhullu Julia / Mä tuun hulluksi, Julia

---
1. Juha Vainio - Apteekin ovikello (1981)
2. Juliet Jonesin Sydän - Kuuhullu Julia (1996)
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Hour of the wolf (Azerbaidžan 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:azerbaidzan:

Yksi kilpailija ja yksi ulppari ovat käyttäneet ääntään. Lisää! :peukku:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Hour of the wolf (Azerbaidžan 2015)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:azerbaidzan:

Äänestäneitä 2 + 2 ja ulvonta-aikaa kaksi vuorokautta. :surrur:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu