Kyllä tässä tuotemerkki-kohussa luodaan draamaa taas ihan tyhjästä.
#nofear ei ole rekisteröity tuotemerkki eikä missään tapauksessa tarpeeksi originaali ja tunnettu, että täyttäisi tuotemerkin vaatimukset. Jos kysytään sadalta satunnaiselta suomalaiselta, että mihin he liittävät #nofear, niin tuskin yksikään vastaisi Saara Aalto. #nofearia on käytetty niin paljon muuallakin ja niin moneen tarkoitukseen, etteivät muutamat saman nimiset luennot tee siitä tuotemerkkiä.
Kyseessä on ennemminkin Saaran uusi slogan (vrt. Blessed with love vuonna 2011 ja sen jälkeen, jota Saara on ylikäyttänyt korusarjoista kuntovalmennukseen) ja mielestäni aika kansainvälistä ja jopa nerokasta brändäämistä.
Jos viisuihin asti päästään niin viljelemällä tuota hastägiä saadaan aika paljon some-huomiota, joka parhaimmillaan voi sijoitukseenkin vaikuttaa.
Itse biisi on mielenkiintoinen ja tarttuva, vaikka kiinasoundi onkin vähän päälleliimatun oloinen. Biisi on kieltämättä loppupuolella jankkaavakin, mutta muutamien livevetojen perusteella Saaran laulutaidolla tästä tulee mielenkiintoinen paketti. Toivottavasti tätä ei pilata liian överillä show:lla. Olisi kyllä hienoa jos tämän lopussa toistettaisiin C-osan lopetus uudestaan.