Saaran näkemys piirroksen muodossa No Fear biisistä
![Silmänisku ;)](./images/smilies/silmanisku.gif)
![Good Enough :peukku:](./images/smilies/peukku.gif)
Viisukuppila . Euroviisuaiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Takaisin hakemassa.Hupzi kirjoitti:ja nyt ollaan ns. takaisin hakemassa Viisuedustuspaikkaa
Kuka tässä sellaisesta on puhunutkaan. En ainakaan minä. Ymmärsit tässä kohtaa asia yhteyden väärin. Tarkoitus oli vain kuvata mun henkoht fiilistä siihen, että kun mun fanitus alkoi toden teolla tuosta Blessed with Love biisistä ja viime kertaisesta Viisupaikan hakuhetkestä, että ollaan nyt vähän niinku mun osalta palatu niihin puitteisiin mistä fanitukseni Saara kohtaan alkoi toden teolla. Tämä oli jutun viesti ainakin tarkoitus olla.Wadde kirjoitti:Takaisin hakemassa.Hupzi kirjoitti:ja nyt ollaan ns. takaisin hakemassa ViisuedustuspaikkaaEi edustuspaikka saa eikä voi olla mikään lohdutuspalkinto.
Ei vain täysin OT, vaan tuo ei pidä sitten alkuunkaan paikkaansaKoirankuonolainen kirjoitti:Saattaa olla oikean ammattikääntäjän freudilainen lipsahdus, mutta toisaalta kääntäjäksi ja jopa ammattisellaiseksi saa itseään kutsua aivan kuka tahansa. Mitään muodollisia pätevyysvaatimuksia ei ole. Enuf for now ja pahoitteluni, koska tämä kommenttini oli jo täysin OT.
akfan33_ZZ kirjoitti:Jotenkin vaikuttaa siltä, että Saara on paremmin edukseen duetoissa matalampiäänisen partnerin kanssa, jolloin kirkas ylärekisteri kuulostaa vaan paremmalta. Varsinkin kun partneri laulaa kakkosääntä, eikä pyrikään kilpailemaan ykköspaikasta. Tosin Saaran ääni on niin voimakas, että kilpailu voi olla vaikeaa. Soolona ylärekisteri vaikuttaa vaan niin ohuelta ja terävältä, ja alkaa kuulostaa jopa hieman rasittavalta pitkän päälle, sitä alkaa ihan vaistomaisesti kaipaamaan jotain matalampaa kontrastia mukaan.
Todella hyvin keksitty! Toivottavasti Saara tiimeineen näkee tämän ja ottaa kopin, ryhdistäisi nimittäin biisiä melkoisesti.Jonttu kirjoitti:Tykkään aina analysoida biisejä pala palalta ja mietin miten ton loppuosan (mielestäni) liiallisen toistovaikutelman saisi vähentymään biisiä tuunaamalla. Nythän rakenne on tämä
0:05 - 1. säkeistö
0:38 - 1. bridge
0:52 - 1. kertsi
1:03 - 2. säkeistö
1:18 - 2. bridge
1:31 - 2. kertsi
1:55 - c-osa
2:12 - 3. kertosäe joka jatkuu loppuun asti (ensin herkistelyversiona, sitten mäiskeellä - tauko - ja vielä kerran mäiskeellä = liikaa!)
2:48 - taustalaulu yksinään
Itseäni toisto alkaa häiritä nimenomaan kohdassa 2:12 kun c-osaa seuraa suoraan taas "no fear", joka sitten jatkuukin biisin loppuun asti. Mitäpä jos c-osan jälkeen kohdassa 2:12 ei alkaisikaan heti no fear vaan sen sijaan tulisi bridge vielä kerran ja sitten vasta no fear - eli ts. c-osan lopettavaa "Would you carea" seuraisi ensin pikku tauko ja tulisikin vielä kerran "here I stand, no guns and guards" jne. Ja sitten vasta antaisi kertsin paukkua tappiin asti.
Testaa idean toimivuus stoppaamalla kohtaan 2:12 ja sitten kuuntemalla pätkä 1:18-1:31 ja loikkaus siitä kohtaan 2:23.
Komp komp! Näin niitä hittejä tehdäänkorvaboosti kirjoitti:Todella hyvin keksitty! Toivottavasti Saara tiimeineen näkee tämän ja ottaa kopin, ryhdistäisi nimittäin biisiä melkoisesti.Jonttu kirjoitti:Tykkään aina analysoida biisejä pala palalta ja mietin miten ton loppuosan (mielestäni) liiallisen toistovaikutelman saisi vähentymään biisiä tuunaamalla. Nythän rakenne on tämä
0:05 - 1. säkeistö
0:38 - 1. bridge
0:52 - 1. kertsi
1:03 - 2. säkeistö
1:18 - 2. bridge
1:31 - 2. kertsi
1:55 - c-osa
2:12 - 3. kertosäe joka jatkuu loppuun asti (ensin herkistelyversiona, sitten mäiskeellä - tauko - ja vielä kerran mäiskeellä = liikaa!)
2:48 - taustalaulu yksinään
Itseäni toisto alkaa häiritä nimenomaan kohdassa 2:12 kun c-osaa seuraa suoraan taas "no fear", joka sitten jatkuukin biisin loppuun asti. Mitäpä jos c-osan jälkeen kohdassa 2:12 ei alkaisikaan heti no fear vaan sen sijaan tulisi bridge vielä kerran ja sitten vasta no fear - eli ts. c-osan lopettavaa "Would you carea" seuraisi ensin pikku tauko ja tulisikin vielä kerran "here I stand, no guns and guards" jne. Ja sitten vasta antaisi kertsin paukkua tappiin asti.
Testaa idean toimivuus stoppaamalla kohtaan 2:12 ja sitten kuuntemalla pätkä 1:18-1:31 ja loikkaus siitä kohtaan 2:23.
Ja siksi toivoisinkin että loppuosasta säädettäisiin saman veroinen..Hupzi kirjoitti:Etenkin toi biisin alkupuolen rauhallisempi osa on ihan loistava.
Tää biisi on nyt vähän sekoitus sitä haikeata Saara johon ehkä biisien tunnelman puolesta vähän enemmän totuttu ja sit siellä on tää bilehile ja positiivisuus puoli, että siinä mielessä toi biisi on myös aika oiva ns. läpileikkaus Saaran persoonaan, että siellä on se herkkä ja tunteellinen ihminen ja toisaalta myös se ilo luontoinen ja postiivinen energiapommiJonttu kirjoitti:Ja siksi toivoisinkin että loppuosasta säädettäisiin saman veroinen..Hupzi kirjoitti:Etenkin toi biisin alkupuolen rauhallisempi osa on ihan loistava.Tosin voi olla että esmes tuota ehdottamaani juttua on jo studiossa kokeiltu ja se on jostain syystä epätoimivaksi havaittu. Mutta näin äkkituntumalta no fear -herkistelykohdan korvaaminen Here I stand -herkistelyllä saattaisi toimia, näin rauhallinen suvanto ennen loppuhuipentumaa säilyisi mutta samalla toistovaikutelma vähenisi.
Mulla on ollut sama fiilis alusta asti, ja todella tylsää jos näin käy. Ei mua haittais pitkästä aikaa joku todellinen yllätysvoittajakaan? Saaran biisi ei ole mulla näistä edes TOP10:ssä.Serduchka kirjoitti:Viime vuosina melko lailla Suomen karsintojen tulokset ovat olleet oletetunlaisia, joten musta on alkanut nyt tuntua viimein siltä, että Saara valitettavasti muuntaa ikuisen hopeansa kullaksi tänä vuonna, vaikka mukana olisi parempiakin kokonaisuuksia.
Mitäs tylsää tässä on paras voittakoon ja sillä sipuli. Ei sen monimutkaisempaa ole. Finaalissa kansa ja raati valitsee Viisuedustajamme ja sit oon ns. äänipuhunut ja lähti sinne kuka tahansa näistä joista on eniten puhuttu ja uskon että se heidän joukostaan myöskin lyötyy niin ei tarvi kyllä kenekään ns. hävetä sitä kenet sinne lähetetään.Wadde kirjoitti:Mulla on ollut sama fiilis alusta asti, ja todella tylsää jos näin käy. Ei mua haittais pitkästä aikaa joku todellinen yllätysvoittajakaan? Saaran biisi ei ole mulla näistä edes TOP10:ssä.Serduchka kirjoitti:Viime vuosina melko lailla Suomen karsintojen tulokset ovat olleet oletetunlaisia, joten musta on alkanut nyt tuntua viimein siltä, että Saara valitettavasti muuntaa ikuisen hopeansa kullaksi tänä vuonna, vaikka mukana olisi parempiakin kokonaisuuksia.
Joo, tästä todellakin samaa mieltä. Kummallista, että joku voi muita sijoituksista edes haaveilla.kuu-kuu kirjoitti:Tämä versio kun on sellainen juuri ja juuri karsinnan selvittävä ja sijalle 21 päätyvä pomppo.
Saapas varmaan Einikin osin hyötyä nimestään ja maineestaan tässä kisassa, mutta suhteellisen vähän hänestä kuuluu tätä jorinaa, että hän saa etua siitä. Saarako vika se on, että hän on tehnyt jonkin verran asiota oikein uransa aikana, että on saanut näkyvyyttä ja tehnyt isoja juttuja joilla on ollut median kiinnostusta. Sekin etu on kovalla työllä ansaittava ja jos hän tai joku muu siitä jotain pientä etua tässä kisassa saa niin ovat ihan itse kovalla työllä sen edun ansainneet. Et tavallaan se ei ole mitenkään väärin. Tietty teidän mielestä on joiden mielestä esim. nyt Saaran biisi on huono, mutta ns. teidän aistinne tiedostaa sen, että Saaralla on aika kovat saumat lähteä Tukholmaan.Wadde kirjoitti:Niin, no minusta tämä ei ole todellakaan paras näistä tarjokkaista. Jos tämän biisin esittäisi joku Stella Christine, niin ketään ei kiinnostaisi. Nyt ratsastetaan taas vain ja ainoastaan nimellä.
Joo, ei tarvitsisi Saaraa hävetä, mut kyllä mua harmittaisi, että lähetettiin tylsä ehdokas.
Perun toki puheeni, jos tämä voittaa Tukholmassa.En kuitenkaan jaksa siihen uskoa.
Jospa nyt ensin odotettais kuitenkin ne kaikki kolme semifinaalia, katsellaan sitten.
Jaa pitäiskö jotenkin sitten salata, että kenen puolella tässä ollaan.Wadde kirjoitti:Selväksi on tullut, ketä nimimerkki Hupzi kannattaa. Kiinnostaisi kyllä tietää, millä perusteilla Saaralla on "kovat saumat" lähteä Tukholmaan? Siis verrattuna muihin? Kellä ei ole saumoja?