Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Viiksivallu kirjoitti:Ennakkosuosikkeja olivat San Marino, Liettua ja Portugali.
Apua! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Serduchka kirjoitti:
Viiksivallu kirjoitti:Ennakkosuosikkeja olivat San Marino, Liettua ja Portugali.
Apua! :rofl:
se kyllä kävisi minulle
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36882
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, jossa Giannis Karagiannis ja Lisa Andreas esiintyivät Porvoon tuomiokirkon joulukonsertissa. :sekava:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ei muuten olisi tavallaan mahdoton ajatus... siis tuo joulukonsertti. :mrgreen: Porvoon kirkossa voisi olla jo vähän extremeä heille. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Heli Kajo tarjosi mulle kyydin (autollaan). Tuli tuo uni kyllä ihan puskista, sillä en ollut miettinyt kyseistä henkilöä vuosiin sitten Suomen euroviisukarsintojen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta, että kadotin Softenginen täällä Porissa toistaiseksi olemassaolemattoman hotellin aulassa. Kamala painajainen! :'( :lohduton: Aula oli ihan sairaan pieni ja sen tiskin takana oli entinen pomoni. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Wurst
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 17:40

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Wurst »

Olen nähnyt todella paljon unia Euroviisuista. Varsinkin Conchitasta :ihana: .
Mutta parhaiten mieleen on jäänyt kun joskus kesällä näin kokoajan unia Verka Serduchkasta! Ehkä ikimuistoisin niistä oli se kun ratsastin norsulla Helsingin keskustassa Verkan kanssa. Mistä ihmeestä nämä tulevat :heh: :heh: !?
#TheUnstoppables

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36882
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Jee norsu. :heh:

Viime yönä näin ihan hämärää UMK-unta. Erään isosystäväni ystävä nimittäin paljastui joksikin YLEn palkkaamaksi UMK-agentiksi, joka kiertelee konserteissa ja etsii sopivia artisteja UMK:hon, joita YLE sitten voi lähetyksissään suosia. :rofl: Muistan järkyttyneeni tästä tiedosta suuresti ja paistoin hänelle lettuja. Tarkoituksenani oli syrjäyttää hänet ja päästä itse UMK-agentiksi. :sekava:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No apua! :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7508
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Näin viime yönä unta että SVT päätti päivää ennen viisufinaalia vaihtaa lavan paikkaa seinältä toiselle että katsojia mahtuisi ennenmän. :sekava: Rakennus ei muistuttanut Globenia vaan ennenmän Malmö Arenaa.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Toissaöinen uneni ei ollut varsinainen viisu-uni, mutta koska siinä oli selvä viisu(artisti)kytkös, kirjoitetaan tänne.

Matkustin ympäri Eurooppaa tutustumassa eri maiden joukkoliikenneratkaisuihin. Soluttauduin sitten siinä sisään Amsterdamissa sijaitsevaan tehtaaseen, joka paljastui metrokasvattamoksi. Näin lukuisia metronpoikasia, jotka muistuttivat täysikasvuisia yksilöitä mutta olivat pienempiä ja vikkelämpiä.

Tehtaassa oli koolla työryhmä, jonka jäsenistä yksi oli Gerard Joling (NL 88). Istuin hänen viereensä ja koetin osallistua keskusteluun hollanniksi, mutten osannut kontribuoida kovin merkittävästi, koska hollantini ei ole erityisen sujuvaa. Huomasin Gerardin edessä valkoisen kortin, johon hän oli hahmottelemassa jotain. Päättelin tämän olevan uuden paikallisen matkakortin design-luonnos, ja pyysin, että saisin osallistua suunnitteluun. Hieman hölmistyneenä hän antoi kortin minulle, ja suunnittelin mielestäni tosi upean matkakortin. Kun olin valmis, kävi ilmi, että ko. lappu olikin ollut vain suttupaperin palanen, johon Gerard oli kokeillut kynänsä toimivuutta. Hieno suunnitelmani meni siis hukkaan :aivanmaassa:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Ihana. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Elvis »

En ole vähään aikaan nähnyt mitään unta, saati viisu-unta. Nyt viime yönä kuitenkin näin. :mrgreen:
Heräsin keskeltä suurta maissipeltoa. Oli kuuma kesäpäivä, tunsin viileän tuulen hiuksissani. Kuulin jotain ääntä kauempaa ja ymmärsin, etten ole yksin pellolla. Olin utelias ja halusin nähdä kuka siellä voisi olla, ja lähdin käveleen pitkin peltoa maissien seassa, kunnes Anouk käveli suoraan eteeni. :shock: Hän kysyi mitä tein pellolla, sillä koko pelto oli varattu hänelle, kun hän kuvaa siellä videota Wigger-biisiinsä. Sitten Anouk pyysi minua mukaan videolle ja totta kai suostuin. Juuri kun olin saamassa tehtävääni, heräsin.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Näin unta, että olin toivottoman rakastunut Mikael Saareen ja sitten päädyin hänen häihinsä avustajaksi valmistamaan koristeita ja tarjoilemaan ruokia :shock: Tietysti se oli hirvein tilanne ikinä ja tavallaan painajainen sen sydäntä pakahduttavan ahdistuksen vuoksi kun jouduin katsomaan hänen menevän naimisiin jonkun toisen kanssa.
Outoa ja huvittavaa on se, että näin hereillä ollessä pidän häntä hädin tuskin viehättävänä enkä ole kiinnostunut romanttisessa mielessä pätkän vertaa :heh: Toivottavasti ei ollut enneuni, vihaan olla ihastunut. :niinpa:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Niinhän ne euroviisut alkavat sitten tulla uniinkin.
Viime yönä näin unta Tuuli Okkosen videosta, katselin siis joltain isolta screeniltä tuota videota ja minulla oli käsittämättömän liikuttunut olo, ihan kuin se olisi tuonut jonkun vanhan muiston mieleen. :parku:
Heräsin kyyneleet silmissä. Sitten koko loppuyön tuo kappale soi päässäni. :solttu:
Tänään kuuntelin tuon kappaleen ja huomasin, että pidän siitä.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Näin unta, että jollekin jonkun maan edustajalle kävi niin, että kesken esityksen hän unohti sanat ja elektroniikkakin petti samalla ja koko lava pimeni... eikä hän edes jostain syystä saaanut uusia esitystään. :shock:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36882
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viimeöisessä unessani avattareni, amerikkalainen Trevor Moran valittiin sisäisesti edustamaan Australiaa. :heh: Ilmeisesti jonkunlainen karsinta kappaleesta kuitenkin järjestettäisiin, koska hänen laulaessaan minulle parvekkeelta jotain romanttista serenadia muistan huudelleeni hänelle "onko tuo joku viisutyrkky". :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ei saakeli! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Tätä ette kuitenkaan usko sen jälkeen, kun olette unestani lukeneet, mutta väitän silti: en ole mikään yltiöpäisen suuri Mikael Saari -fani. Pidän kyllä hänen UMK-kappaleistaan ja kenties hieman myös hänen ulkonäöstään, mutta tämä uneni oli nyt kyllä aivan liioittelua... :shock:

Yritin siis viime yönä mennä naimisiin Mikael Saaren kanssa. :) Siis YRITIN. Kirkko (?) oli tupaten täynnä ihmisiä ja herra Saari seisoi siellä etuosassa meikäläistä odotellen, vaalea (?) puku yllään. Minä hengailin siellä lähempänä ulko-ovea vaaleansinisissä hepenissä (?) ja juorusin erään ala-asteaikaisen ystävättäreni kanssa, joka oli kai kaasoni tai jotakin. Minua ei jostakin syystä hermostuttanut tilaisuus yhtään, mitä siinä ääneenkin kummastelin. Kirkossa pyöri myös pari isoa koiranrötkälettä; vieraina ilmeisesti olivat hekin. No, nämä hurtat päättivät aloittaa jonkinmoisen rähinän ja juoksentelun siinä - en muista enää tarkasti. Jotain hässäkkää niistä kuitenkin aiheutui ja ihmiset kai yrittivät ottaa niitä kiinni ym. Loppujen lopuksi tilanne karkasi sen verran käsistä, että koko tilaisuus päätettiin keskeyttää ja jättää hamaan tulevaisuuteen. Minä kopsuttelin herra Saareni luokse halailemaan häntä ja naureskelin, että ei päästy sitten vieläkään naimisiin!

Kehtaakohan sitä herra Saaren biisiä enää kuunnellakaan, saati katsella esitystä - tällaisen unen jälkeen... :puna:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Stargazer kirjoitti:Näin unta, että olin toivottoman rakastunut Mikael Saareen ja sitten päädyin hänen häihinsä avustajaksi valmistamaan koristeita ja tarjoilemaan ruokia :shock: Tietysti se oli hirvein tilanne ikinä ja tavallaan painajainen sen sydäntä pakahduttavan ahdistuksen vuoksi kun jouduin katsomaan hänen menevän naimisiin jonkun toisen kanssa.
Outoa ja huvittavaa on se, että näin hereillä ollessä pidän häntä hädin tuskin viehättävänä enkä ole kiinnostunut romanttisessa mielessä pätkän vertaa :heh: Toivottavasti ei ollut enneuni, vihaan olla ihastunut. :niinpa:
APUA, vasta oman viestini lähettämisen jälkeen huomasin tämän! :eeek: Olitkohan mukana tuossa minun unessani? :miettii:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36882
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

En kestä näitä Mikael Saari -hääunia. :rofl: #kesähäät2016 :surrur:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä en ihan kestä, jos mäkin näen kohta unta Mikael Saaresta. :eiei: :apuva:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5197
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

TomppaJr kirjoitti:En kestä näitä Mikael Saari -hääunia. :rofl: #kesähäät2016 :surrur:
Mikaelilla saattaa tietysti kesähäät ollakin, mutta tuskin ainakaan minun kanssani. :rofl: Mutta mikäli sellainen ihme joskus uhkaa tapahtua, niin täytyy varmaan laittaa kaikille kuppilalaisille kutsu! :uujee:
Serduchka kirjoitti:Mä en ihan kestä, jos mäkin näen kohta unta Mikael Saaresta. :eiei: :apuva:
Joo, nähdään kaikki hääunia Mikaelista! :surrur:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Valkealalainen kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Mä en ihan kestä, jos mäkin näen kohta unta Mikael Saaresta. :eiei: :apuva:
Joo, nähdään kaikki hääunia Mikaelista! :surrur:
Ei, ei missään nimessä. :draamaa: Mä en halua! :eiei: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Elvis »

^ En minäkään halua. :eiei:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Valkealalainen kirjoitti: Mikaelilla saattaa tietysti kesähäät ollakin, mutta tuskin ainakaan minun kanssani. :rofl: Mutta mikäli sellainen ihme joskus uhkaa tapahtua, niin täytyy varmaan laittaa kaikille kuppilalaisille kutsu! :uujee:

Joo, nähdään kaikki hääunia Mikaelista! :surrur:
Mä voin tulla sit tarjoilemaan niihin häihin uneni mukaisesti :rofl: Joo ei hääunia enää tänne, kiitos. Hauska yhteensattuma meillä :heh:

Koska uskon aina silloin tällöin hömppään, viihdytin itseäni kaivamalla unenselityksiä:
If you dream that the wedding goes wrong or ends in disaster, then it suggests that you need to address some negativity immediately.
If you dream that you are attending a wedding, consider how you feel at the wedding. If you are upset or sad, then it means that you are unhappy about the current status of your life.
Ollaanpa sitä nyt negatiivisia :niinpa:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Viime yönä näin unta siitä, että olin kokkina Cristalin musiikkivideon kartanossa. Cristal tuli keittiöön possunaamari päässään ja halusi vegaanisia marenkeja ja kasvispiirakoita herrasväelle. Ruoan valmistuttua Liemisen näköinen hovimestari otti ne ja vei mukanaan. Hetken päästä hän tuli takaisin tyhjä tarjotin mukanaan ja sanoi syöneensä kaiken itse.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36882
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ :rofl: Tuhma Lieminen. Ihania UMK-unia ihmisillä. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Huomenta!

Olin käväisemässä päiväseltään Tallinnassa, ja sattumalta törmäsin viisuidoliini ja -ihastukseeni Ott Lepplandiin. :surrur: Kerättyäni tarpeeksi rohkeutta, jotta uskalsin mennä pyytämään nimmaria, Ott osoittautui oikein mukavaksi mieheksi ja pidimme pidemmän juttutuokion. Jutustelun lomassa Ott myönsi muina miehinä olevansa ristiinpukeutuja ja avasi vielä hieman paitaansa näyttääkseen mustia pitsirintaliivejä, jotka hänellä oli sen alla. Alushousut olivat kuulemma samaa sarjaa. Ei kait siinä sitten mitään!
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ :rofl: Kaunista. Palan halusta kuulla mitä mieltä nimiOtt Hazard on tuosta. :hihi:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Vastaa Viestiin