Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Albin kirjoitti:Jari Sillanpäällä oli siivet selässä .. yak..
'Ihania' muistoja putkahtelee mieleen täällä kuppilassa. :rofl: Onko tämä traumatisoiva harrastus :mitvit:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ :joojoo:

Jari Sillanpään aikaan en tosin seurannut viisuja, mutta ihan viime vuodelta löytyy oman viisuharrastushistoriani suurin trauma...
viisufantti kirjoitti:Tuskaisatkin ilmeet? :heh: Sopisi kyllä laulun sanoihin tuo krapula. Edellisenä iltan on hukutettu murheet entisen rakastetun tulevista häistä.
:shock: Sellaistako tässä lauletaankin (vai tuliko tuo idea vain kappaleen videosta)? Itse kun olen ymmärtänyt laulun sanat aika eri tavalla...
Viimeksi muokannut rosetta, 12 Helmi 2016, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

rosetta kirjoitti:^ :joojoo:
viisufantti kirjoitti:Tuskaisatkin ilmeet? :heh: Sopisi kyllä laulun sanoihin tuo krapula. Edellisenä iltan on hukutettu murheet entisen rakastetun tulevista häistä.
:shock: Sellaistako tässä lauletaankin (vai tuliko tuo idea vain kappaleen videosta), itse kun olen ymmärtänyt laulun sanat ihan eri tavalla...
Miten olet ymmärtänyt nuo? Olen tosiaan voinut ymmärtää väärin :puna: Olen mestari nopeisiin ja vääriin tulkintoihin...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei kai ne siivet nyt niin traumaattiset olleet? :rofl: Eivät ne kyllä tyylikkäätkään olleet, tosin. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^^ Siis ihan jotenkin yleisellä tasolla, laulaja miettii/käy läpi jotain päättynyttä suhdetta joka ei ollut se oikea... Olen voinut kyllä itsekin ymmärtää väärin, täytyy kai mennä etsimään ne laulun sanat ;)

Mutta joku muusikko (en nyt muista kuka) on jossain sanonutkin, että musiikissa on juuri hienoa (mm.) se, että jokainen voi tulkita laulut omalla tavallaan, ja jokaiselle oma tulkinta on juuri se oikea...

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä olen kyllä ihan myyty. :kups: Tykkään tästä vielä enemmän kuin Mikaelin edellisestä viisutyrkystä. Oon kyllä niin katkera, jos (kun?) tämä ei voita!
What color is your life?

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Margot kirjoitti:Mä olen kyllä ihan myyty. :kups: Tykkään tästä vielä enemmän kuin Mikaelin edellisestä viisutyrkystä. Oon kyllä niin katkera, jos (kun?) tämä ei voita!
Sama kaikkeen. Voidaan katkeroitua yhdessä. Mä pelkään jo vähän finaalipaikankin puolesta.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Wadde kirjoitti:
Margot kirjoitti:Mä olen kyllä ihan myyty. :kups: Tykkään tästä vielä enemmän kuin Mikaelin edellisestä viisutyrkystä. Oon kyllä niin katkera, jos (kun?) tämä ei voita!
Sama kaikkeen. Voidaan katkeroitua yhdessä. Mä pelkään jo vähän finaalipaikankin puolesta.
Ilmoittaudun mukaan tähän kerhoon.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Missäs se teidän luottamus on omaa ns. suojattianne kohtaan tässä kisassa :mitvit:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mikäs annetaan kerholle nimeksi? "Mikaelin suuret ja tappiosta katkeroituvat fanit"?

Tietysti pitää se live vielä tsekata, mut en pelkää Mikaelin laulun puolesta hirveästi, kun veti WSBT:nkin flunssassa ihan hyvin.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

rosetta kirjoitti:^^ Siis ihan jotenkin yleisellä tasolla, laulaja miettii/käy läpi jotain päättynyttä suhdetta joka ei ollut se oikea...
Tavallaan niin minäkin sen olen mieltänyt, että tuo tanssiva sulhanen on tavallaan itse se laulaja, joka tuntee sisimmässään suurta tuskaa. Mutta joo, epäilemättä tuosta löytyy tulkintoja kuin raamatusta konsanaan, eli ihan hyvä ettei ole liikaa selitetty...

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Jos sellainen kerho on, niin selkeästi kai minäkin sinne kuulun ;) Vaikka en nyt haluaisi katkeroitua kuitenkaan...

Mietin jo, pitäisikö yrittää henkisesti varautua pahimpaan huomenna, niin kova erä tuo on... :draamaa:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ihan selkeä erobiisi, mun mielestä jopa semisti jatkumoa WSBT:hen. Ero tuli lopulta, mutta kukaan ei kuollutkaan, vaikka v*tuttaakin. Kaikki joskus eronneet tietää tuon fiiliksen.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Joo - live pitää katsoa. Jos se sattuisi menemään huonosti, niin täytyy tuumailla uudestaan. Minä toivon mahdollisimman hyvää edustajaa suomelle (= se mistä MINÄ pidän eniten :heh: ).

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Wadde kirjoitti:Ihan selkeä erobiisi, mun mielestä jopa semisti jatkumoa WSBT:hen. Ero tuli lopulta, mutta kukaan ei kuollutkaan, vaikka v*tuttaakin. Kaikki joskus eronneet tietää tuon fiiliksen.
.. mutta kuka oli syyllinen :mitvit:

Tämä On it goes näköjään koskettaa molempia sukupuolia :kuulokkeet:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hupzi kirjoitti:Missäs se teidän luottamus on omaa ns. suojattianne kohtaan tässä kisassa :mitvit:
Eivät kaikki ole samanlaisia faneja kuin sinä. Minä ainakin olen tottunut siihen, että oma suosikkini ei voita. Mikael tosin ei ole oma suosikkini, joten voi hyvin voittaakin :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Albin kirjoitti:
Wadde kirjoitti:Ihan selkeä erobiisi, mun mielestä jopa semisti jatkumoa WSBT:hen. Ero tuli lopulta, mutta kukaan ei kuollutkaan, vaikka v*tuttaakin. Kaikki joskus eronneet tietää tuon fiiliksen.
.. mutta kuka oli syyllinen :mitvit:

Tämä On it goes näköjään koskettaa molempia sukupuolia :kuulokkeet:
No sitten luulisi Euroopasta löytyvän äänestäjiä, joilla kappale tuo fiiliksiä pintaan! Pääasia on kuitenkin että se tunnelma säilyy esityksessä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Missäs se teidän luottamus on omaa ns. suojattianne kohtaan tässä kisassa :mitvit:
Eivät kaikki ole samanlaisia faneja kuin sinä. Minä ainakin olen tottunut siihen, että oma suosikkini ei voita. Mikael tosin ei ole oma suosikkini, joten voi hyvin voittaakin :heh:
Ja mä en halua fanittaa sokeasti. Jos Mikael epäonnistuu huomenna, niin ei se sitten ole enää ykkössuosikkini, kun itse tosiaan katson sitä menestymispotentiaalia myös itse kisoissa. Mun mielestä on ihan hyvä vaan, jos omaa suosikkiaankin osaa tarkastella edes jonkinlaisella kritiikillä. Ei tämä ole mikään luottamuskysymys, eikä tästä kyllä voi saada mitään "Mikaelin fanit ovat huonompia kuin Saaran fanit" -juttua. :roll:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Rousku kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Missäs se teidän luottamus on omaa ns. suojattianne kohtaan tässä kisassa :mitvit:
Eivät kaikki ole samanlaisia faneja kuin sinä. Minä ainakin olen tottunut siihen, että oma suosikkini ei voita.
Kuin myös :joojoo:

Ai niin, ja erobiisiksi tämän siis nähtävästi tulkitsivat useimmat muutkin ;) (vaikka eihän tosiaan kenenkään tulkintaa voida "vääräksi" sanoa...)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Millähän oikeudella sinä alat vihjailla minua sokeaksi faniksi. Aikamoista vihjailua vain sillä perustella, että minä luotan Saaraan 100%.

Aijaa ja minäkö en ole tottunut siihen, että omani ei voita. Kylläpäs te teet hatarin perustein päätelmiä. Mitäs te kuvittelette että muutuisi siinä tapauksessa, että Saara ei meidän Viisuedustajaksemme nyt lähtisikään
Viimeksi muokannut Hupzi, 12 Helmi 2016, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Voi kuinka osaankaan odottaa huomista iltaa. Tässä on niin hieno helmi, että otetaanhan tämä meidän viidenneksikymmeneksi euroviisuksemme? En ole seurannut kovinkaan tiiviisti tätä ketjua, mutta tähdityskin puhunee puolestaan. Tästä on helponvaikea pitää. Vaikeanhelppo, helponvaikea. Laulu joka herättää tunteita, ottaa huomioon, jättää paitsi. Tunteita, niitä on jo etukäteen oltava.

Onnistuhan Saaren poika huomenna, jookos? Tästä olisi kansainväliseen menestykseen! <3 :ihana: :draamaa: :joojoo:

HELMI! <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^^Minusta sataprosenttinen luottamus johonkuhun on sokeutta, ihan siitä riippumatta siitä, keneen luotetaan.
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Wadde kirjoitti: Ja mä en halua fanittaa sokeasti. Jos Mikael epäonnistuu huomenna, niin ei se sitten ole enää ykkössuosikkini, kun itse tosiaan katson sitä menestymispotentiaalia myös itse kisoissa. Mun mielestä on ihan hyvä vaan, jos omaa suosikkiaankin osaa tarkastella edes jonkinlaisella kritiikillä. Ei tämä ole mikään luottamuskysymys, eikä tästä kyllä voi saada mitään "Mikaelin fanit ovat huonompia kuin Saaran fanit" -juttua. :roll:

Juurikin näin - lopullinen suosikki saattaa muodostua vasta finaalissa ja sitten vähän voi 'itkettää' jos se ei voita (vrt Opera Skaala). Voin edelleen tykätä Mikaelista, Saarasta jne. mutta euroviisuihin voin kannattaa jotain paremmin onnistunutta edustajaa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Plus et en todellakaan osoittanut tätä kommenttia kenellekään suoraan. Mutta kun täällä nyt kerran ihmeteltiin, että "ei ole luottamusta", niin kunhan avasin oman fanitukseni taustoja.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

viisufantti kirjoitti:Juurikin näin - lopullinen suosikki saattaa muodostua vasta finaalissa ja sitten vähän voi 'itkettää' jos se ei voita (vrt Opera Skaala). Voin edelleen tykätä Mikaelista, Saarasta jne. mutta euroviisuihin voin kannattaa jotain paremmin onnistunutta edustajaa.
Niin, se on varmaa, että tämä kappale tulee jäämään ikuisiksi ajoiksi mun soittolistoille. Mutta jos Mikael ilmestyy huomenna lavalle vaikkapa klovnin asussa ja vetää homman täysin läskiksi, niin en mä ainakaan jaksa alkaa miettiä motiiveja klovniasun taustalla - vaikka Mikael olisi kuinka miettinyt, kuinka hienosti ne sopivat tähän biisiin.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Niin ja ylläripylläri, eipä ole minkäänlaisia harkkavideoita tästä semistä ilmestynyt, kuten arvasinkin. Taas mukavan räikeää suosimista paria ykkössemin artistia kohtaan. :roll:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Klovnista tulee mieleen Stravinskin Petrushka, jossa on kolmiodraama ja klovni, ja se jos mikä on hieno sävelteos.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Niin no ei tietysti pitäisi klovniakaan suoralta kädeltä tyrmätä, voishan se olla vaikka kuinka hieno. :heh: Pointti oli kuitenkin se, että en voi sanoa kannattavani Mikaelia 110-prosenttisen varmuudella huomisenkin jälkeen, jos esitys olisi jotain, mistä en itse pidä - näkihän se jo ykkössemissä, että ne voivat mennä penkin alle. Tietysti toivon, että kaikki menee nappiin, laulun ainakin pitäisi mennä.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Stella ja Mikael pannaan pussauskoppiin .. unohdin lorun lopun, mutta :rakas:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Wadde kirjoitti:
viisufantti kirjoitti:
jos Mikael ilmestyy huomenna lavalle vaikkapa klovnin asussa ja vetää homman täysin läskiksi, niin ...
Heh, tuossa tapauksessa voisi naamat venähtää yhdellä kun toisellakin suomalaisella. :-D

Lukittu