Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Apua, pitääkö nämäkin sanat nyt analysoida :heh: Ensiksi voisin muuten sanoa, että Mikaelin englanti on omaan korvaani aika täydellistä, ei kuulu suomalainen aksentti läpi kuin yhdessä kohdassa. Vaikkei aksenteissakaan vikaa ole, onhan toki itsellänikin sellainen.

Siis minusta laulun minä, eli mies, on pettänyt ja katsoo hieman katkerana, kun nainen pakkaa tavaroitaan. Olisiko sama toistunut jo ennenkin? Vai viittaako "on it goes" siihen, että elämä jatkuukin silti?

Naisen salaisuudet ei kyllä selviä minulle. Vai yrittääkö mies puolustella pettämistään sillä, ettei nainen ole avautunut omista salaisuuksistaan? Vai viitataanko tässä johonkin jaettuihin salaisuuksiin, pelkääkö mies että nainen kertoo kaikille hänen salaisuutensa?
Hello Hi!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

AntSa kirjoitti:Voi kuinka osaankaan odottaa huomista iltaa. Tässä on niin hieno helmi, että otetaanhan tämä meidän viidenneksikymmeneksi euroviisuksemme? En ole seurannut kovinkaan tiiviisti tätä ketjua, mutta tähdityskin puhunee puolestaan. Tästä on helponvaikea pitää. Vaikeanhelppo, helponvaikea. Laulu joka herättää tunteita, ottaa huomioon, jättää paitsi. Tunteita, niitä on jo etukäteen oltava.

Onnistuhan Saaren poika huomenna, jookos? Tästä olisi kansainväliseen menestykseen! <3 :ihana: :draamaa: :joojoo:

HELMI! <3
Kauniisti sanottu (kirjoitettu)! <3

Tulee vain väistämättä traumaattisia kaikuja UMK-finaalista 2013, jolloin ajattelin myös juuri noin... :aivanmaassa: Huokaus.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Wadde kirjoitti:Niin ja ylläripylläri, eipä ole minkäänlaisia harkkavideoita tästä semistä ilmestynyt, kuten arvasinkin. Taas mukavan räikeää suosimista paria ykkössemin artistia kohtaan. :roll:
Voisiko toisaalta olla, että artistit saavat päättää, mitä näytetään etukäteen? Huhujen mukaan yksi viime viikon artisteista esimerkiksi ei antanut edes harkkakuvia laittaa nettiin, vaikka muiden sai.
Hello Hi!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Wadde kirjoitti: Pointti oli kuitenkin se, että en voi sanoa kannattavani Mikaelia 110-prosenttisen varmuudella huomisenkin jälkeen, jos esitys olisi jotain, mistä en itse pidä - näkihän se jo ykkössemissä, että ne voivat mennä penkin alle.
Joo. Jos kannattaisit 110-prosenttisella varmuudella, et näkisi esityksen menevän penkin alle, vaan ajattelisit että jos siltä näytti niin silmissäsi täytyy olla vikaa.

Noista harkkavideoista, tulee kyllä mieleen, olisiko jopa artisteille itselleen ehkä annettu sananvaltaa, haluavatko niitä levitettäväksi vai eivät? Pitäisin mahdollisena, että joku haluaakin esityksen säilyvän yllätyksenä. Edit: JuhaUK ehti ensin :heh:
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

rosetta kirjoitti:
AntSa kirjoitti:Voi kuinka osaankaan odottaa huomista iltaa. Tässä on niin hieno helmi, että otetaanhan tämä meidän viidenneksikymmeneksi euroviisuksemme? En ole seurannut kovinkaan tiiviisti tätä ketjua, mutta tähdityskin puhunee puolestaan. Tästä on helponvaikea pitää. Vaikeanhelppo, helponvaikea. Laulu joka herättää tunteita, ottaa huomioon, jättää paitsi. Tunteita, niitä on jo etukäteen oltava.

Onnistuhan Saaren poika huomenna, jookos? Tästä olisi kansainväliseen menestykseen! <3 :ihana: :draamaa: :joojoo:

HELMI! <3
Kauniisti sanottu (kirjoitettu)! <3

Tulee vain väistämättä traumaattisia kaikuja UMK-finaalista 2013, jolloin ajattelin myös juuri noin... :aivanmaassa: Huokaus.
Juuri jossain toisessa ketjussa epäilin (jossa joku muisteli Jari Sillanpään siipiä selässä :heh: ), että voisiko tämä olla traumaattinen harrastus :mitvit: Mutta joo - toivon Mikaelille onnea huomiselle! <3

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niinpä niin ja minä olen sitten sokea fani kun teidän mielestänne Saaran esitys meni penkin alle ja minun mielestäni se oli hyvä ja toimiva. Ei mulla olis otsaa tulla teille väittämään tälläistä huomisen jälkeen jos minusta Mikael epäonnistuu ja teidän mielestä hän onnistuu

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti: Joo. Jos kannattaisit 110-prosenttisella varmuudella, et näkisi esityksen menevän penkin alle, vaan ajattelisit että jos siltä näytti niin silmissäsi täytyy olla vikaa.
Mua pelottaa sellainen skenaario, että minä pidän huomisesta esityksestä ja suurin osa täällä kirjoittajista ei. :heh:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Niinpä niin ja minä olen sitten sokea fani kun teidän mielestänne Saaran esitys meni penkin alle ja minun mielestäni se oli hyvä ja toimiva. Ei mulla olis otsaa tulla teille väittämään tälläistä huomisen jälkeen jos minusta Mikael epäonnistuu ja teidän mielestä hän onnistuu
"Kiva", että tästäkin ketjusta saadaan Saara-ketju, mutta pakko kysyä: Miksi ihmeessä otat kaiken niin henkilökohtaisesti? Olisiko meidän pitänyt vain olla hiljaa ja antaa sinun hehkuttaa Saaran upeutta ja täydellisyyttä, jos eri mielipiteen ilmaiseminen on "ei mulla olis otsaa"? :shock:

Edit: Ja vielä lisäys: En ole sanonut sinua sokeaksi faniksi, puhuin yleisellä tasolla. Sen olen kyllä sanonut, että toivoisin kritiikkiä myös faneilta.

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja lilja »

Mä näen Mikaelin esityksen joko lumoavan kaikki täydellisesti tai tapahtuvan jotain täysin päinvastaista. Haastava balladi joka ei millään mene ihan hyvä keskiverto -sarjaan. Mielenkiinnolla odotankin liveä, vielä kun Mikaelkin on mulle entuudestaan tuntematon taiteilija - en muista kunnolla edes edellistä viisuyritystä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42033
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minulla ainakin on otsaa tulla mihin tahansa ketjuun sanomaan, että olipa epäonnistunut esitys, jos esitys mielestäni sitä on! Ei näitä ketjuja millekään kunkin artistin fanikunnalle ole omistettu.

Omat suosikkini ovat live-esityksissään myös epäonnistuneet. Laulu on voinut mennä penkin alle, stailaus ja koreografia ovat olleet typeriä jne.
Viimeksi muokannut Rousku, 12 Helmi 2016, 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Niinpä niin ja minä olen sitten sokea fani kun teidän mielestänne Saaran esitys meni penkin alle ja minun mielestäni se oli hyvä ja toimiva. Ei mulla olis otsaa tulla teille väittämään tälläistä huomisen jälkeen jos minusta Mikael epäonnistuu ja teidän mielestä hän onnistuu
"Kiva", että tästäkin ketjusta saadaan Saara-ketju, mutta pakko kysyä: Miksi ihmeessä otat kaiken niin henkilökohtaisesti? Olisiko meidän pitänyt vain olla hiljaa ja antaa sinun hehkuttaa Saaran upeutta ja täydellisyyttä, jos eri mielipiteen ilmaiseminen on "ei mulla olis otsaa"? :shock:

Edit: Ja vielä lisäys: En ole sanonut sinua sokeaksi faniksi, puhuin yleisellä tasolla. Sen olen kyllä sanonut, että toivoisin kritiikkiä myös faneilta.
Miksi ei tänne voisi tulla esittämään kritiikkiä Mikaelin livestä (ja voi jopa väittää että joku on sokea fani :heh: )? Totta kai voi. Voihan se mennä pieleen.
Viimeksi muokannut viisufantti, 12 Helmi 2016, 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Niin no sitähän minäkin ihmettelin. :sorivaan:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Niinpä niin ja minä olen sitten sokea fani kun teidän mielestänne Saaran esitys meni penkin alle ja minun mielestäni se oli hyvä ja toimiva. Ei mulla olis otsaa tulla teille väittämään tälläistä huomisen jälkeen jos minusta Mikael epäonnistuu ja teidän mielestä hän onnistuu
"Kiva", että tästäkin ketjusta saadaan Saara-ketju, mutta pakko kysyä: Miksi ihmeessä otat kaiken niin henkilökohtaisesti? Olisiko meidän pitänyt vain olla hiljaa ja antaa sinun hehkuttaa Saaran upeutta ja täydellisyyttä, jos eri mielipiteen ilmaiseminen on "ei mulla olis otsaa"? :shock:

Edit: Ja vielä lisäys: En ole sanonut sinua sokeaksi faniksi, puhuin yleisellä tasolla. Sen olen kyllä sanonut, että toivoisin kritiikkiä myös faneilta.
En ota henkilökohtaisesti Saaran kohdistuvaa kritiikkiä/mielipiteitä, koska ne on mielipide asioita pitkälti ja niistä saa keskustella olla mitä mieltä haluaa ja tähän on Saara fanina tottunut jo täysin, että hän ja hänen tekemisensä/esitys kokonaisuutensa aiheuttaa kiivasta keskustelua sekä puolesta että vastaan.

Minä kyllä annan Saaralle krittiikiä jos sellaiseen näen aihetta, mutta en minä ala niitä kritiikin paikkoja väkisin ala Saarasta hakemaan.

Mut siihen minä reagoin jos se kommentoiti alkaa mennä meitä kirjoittajiin kohdistuvaksi, koska se ei ole minusta millään tavalla oikeaa toimintaa

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Hupzi kirjoitti:
Mut siihen minä reagoin jos se kommentoiti alkaa mennä meitä kirjoittajiin kohdistuvaksi, koska se ei ole minusta millään tavalla oikeaa toimintaa
Minä tunnustan. Ärsyynnyin eilen ja pyydän edelleen anteeksi että menin nimimerkkitasolle. Minä olen syyllinen, ei muut.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Mut siihen minä reagoin jos se kommentoiti alkaa mennä meitä kirjoittajiin kohdistuvaksi, koska se ei ole minusta millään tavalla oikeaa toimintaa
Voitko sanoa, missä kohtaa tämä on mennyt "kirjoittajiin kohdistuvaksi"?

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Jos palataan kappaleen sanoituksen analysointiin, niin ehkä tämä tarinan ei-niin-onnellinen sulhanen on jonkin sortin pahis, joka ei ole oikein tunnetasolla läsnä omissa suhteissaan ja kantaa hirveitä salaisuuksia mukanaan. Tuntee kyllä häpeää, ja tietää ettei pysty muuttumaan. Eli sama meininki tästä eteenpäinkin. Jotenkin tuo hääväen riehakkuus korosti ristiriitaa niiden syyllisyydentuntojen kanssa.

Ilmeisesti joku suurempi tragedia taustalla, tämä voisi olla tosiaan jostain romaanista tai näytelmästä...

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tossa hitusen sivu mennen vilasin tohon Mikaeli Facebookin liveen, niin Mikael on nyt tähän menessä ensimmäinen, joka alkaa edes hipoa lähelle Saaran katsojamääriä tossa livessä streamissa. Saaralla se oli parhaimmlllaan siellä 200 vähän molemmin puolin ja Mikaelilla se luku mitä tossa äsken näin oli siellä 175 paikkeilla

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

^Todella pienet katsojamäärät. Kun Ilta-Sanomat piti jouluaattona niinkin huikeaa spektaakkelia, kuin joulukinkun paistamista livenä ja toimittaja höpötteli siinä niitä näitä, niin sillä oli koko ajan tuhansia katsojia.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Puutarhuri kirjoitti:Jos palataan kappaleen sanoituksen analysointiin, niin ehkä tämä tarinan ei-niin-onnellinen sulhanen on jonkin sortin pahis, joka ei ole oikein tunnetasolla läsnä omissa suhteissaan ja kantaa hirveitä salaisuuksia mukanaan. Tuntee kyllä häpeää, ja tietää ettei pysty muuttumaan. Eli sama meininki tästä eteenpäinkin. Jotenkin tuo hääväen riehakkuus korosti ristiriitaa niiden syyllisyydentuntojen kanssa.

Ilmeisesti joku suurempi tragedia taustalla, tämä voisi olla tosiaan jostain romaanista tai näytelmästä...
Hmm. niin Mikaelkin taisi jossain haastattelussa sanoa, että tämä laulun päähenkilö ei ole mikään mukava mies. Täytyypä kuunnella taas uudella korvalla tätä(kin) kappaletta.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Saari paljasti tuossa livessä, että sinkkuna julkaistu C'est la vie oli aikoinaan tyrkyllä UMK:hon 2013. Päättivät sitten kuitenkin lähettää WSBT:hen. Hyvä niin. :peukku:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12864
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Wadde kirjoitti:Ilta-Sanomat piti jouluaattona niinkin huikeaa spektaakkelia, kuin joulukinkun paistamista livenä
:rofl: :rofl:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ei paljastanut Mikael juurikaan esityksestään, paitsi että EI ole lavalla yksin. Ja mainitsi myös, että Reija Wäre on tehnyt koreografian. Ja vielä on kuulemma hiominen kesken. Mainitsi myös, että on innoissaan, kun on päässyt tekemään tän myötä siistejä juttuja. ??? Mietti, mitä kaikkea katsojat siitä näkevät.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:Ei paljastanut Mikael juurikaan esityksestään, paitsi että EI ole lavalla yksin. Ja mainitsi myös, että Reija Wäre on tehnyt koreografian. Ja vielä on kuulemma hiominen kesken. Mainitsi myös, että on innoissaan, kun on päässyt tekemään tän myötä siistejä juttuja. ??? Mietti, mitä kaikkea katsojat siitä näkevät.
Miettiiköhän Mikael tässä nyt sitä, että kun Krista tuli ja voitti hänet isohkolla show:lla ja nyt Saara veti jo pohjille tollaisen mahtipontisen show:n ja jos vielä joku muu tekee saman, että jos hän pitää lavajutun liian ns. minimalistisena niin käy taas niin, että tälläinen mahtipontisenmpi ja omalla tavallaa näyttävämpi show voittaisi hänet jälleen kerran ja ajattelee, että pistetäänpäs nyt sitten itsekin vähän enemmän vipinää lavalle

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Toivottavasti tuo miettiminen ei tarkoita sita, etta ei ole varma mita kamerat ehtivat ottaa talteen :eeek: Kun nakojaan siita ei voi olla varma, kuten viime viikolla naimme.
Hello Hi!

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

JuhaUK kirjoitti:Toivottavasti tuo miettiminen ei tarkoita sita, etta ei ole varma mita kamerat ehtivat ottaa talteen.

Todennäköisesti. Eiköhän esitys ole kappaleeseen mietitty ja päätetty aikaa sitten, ennen televisioinnin alkamista.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Mahtipontinen show. Siis tavattoman vanhanaikainen heilumistanssinumero ohjelmasta Fame 7.
Ja UMK ei ole urheilukilpailu. Tässä ei voi sata prosenttisesti luottaa omaan hevoseen, koska hevonen ei välttämättä tule miellyttämään kaikkia tai edes monia. Kun tietää biisin olevan hieman vaikeampaa kuunneltavaa kuin kymmenen pennin pompotus, joka menee kaaliin sillekin räkäkännille, joka tajuaa maistavansa vain räkää suussaan, voi siinä käydä etteivät harmaat aivosolut suodata biisiä.
Ja vielä lopuksi. Minä olen kohdaltani sanonut asiani Mikaelista kolme vuotta sitten. Biisi ei ole sama tietenkään, mutta lajimaasto tulee samalta alueelta, klassiselta puolelta, pianoballadien puolelta, dramaattisesta pauhusta, joka hajautuu progeen, folkiin ja jopa osaksi metalliin. Kun silloin ylisteli, ei minua huvita enää tässä jatkaa samasta.

+ Karmeata tietoa tippui. Se helekatin matin öylätin lätti Reija Wäre on tuotu näpelöimään pölkkysormillaan tätäkin showta.
Vaadin taiteellisia hulluja UMK:hon toteuttamaan ennennäkemättömän ihmeellisiä showta. Semmoinen peli ei enää vetele, jossa kuusi tanssijaa ryömii ja vääntyilee lavalla. Turkki 2003 teki tämän puolen pisteeseen saakka. Hieno tanssishowhan se silloin oli ja uutta viisuissa.
Viimeksi muokannut kuu-kuu, 12 Helmi 2016, 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja lilja »

JuhaUK kirjoitti:Toivottavasti tuo miettiminen ei tarkoita sita, etta ei ole varma mita kamerat ehtivat ottaa talteen :eeek: Kun nakojaan siita ei voi olla varma, kuten viime viikolla naimme.
Onkohan tuotanto unohtanut et show tehdään tv-katsojille, ketkä näkevät vain osan siitä mitä live-yleisö.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Margot »

JuhaUK kirjoitti:Apua, pitääkö nämäkin sanat nyt analysoida :heh: Ensiksi voisin muuten sanoa, että Mikaelin englanti on omaan korvaani aika täydellistä, ei kuulu suomalainen aksentti läpi kuin yhdessä kohdassa. Vaikkei aksenteissakaan vikaa ole, onhan toki itsellänikin sellainen.

Siis minusta laulun minä, eli mies, on pettänyt ja katsoo hieman katkerana, kun nainen pakkaa tavaroitaan. Olisiko sama toistunut jo ennenkin? Vai viittaako "on it goes" siihen, että elämä jatkuukin silti?

Naisen salaisuudet ei kyllä selviä minulle. Vai yrittääkö mies puolustella pettämistään sillä, ettei nainen ole avautunut omista salaisuuksistaan? Vai viitataanko tässä johonkin jaettuihin salaisuuksiin, pelkääkö mies että nainen kertoo kaikille hänen salaisuutensa?
Mä ajattelen, että miehellä on uusi nainen, mutta hän ei oikein itsekään tiedä, tuliko nyt tehtyä elämänsä suurin moka. On sitten vähän dramaattisena marttyyrinä siinä, vaikka tavallaan on itse kuitenkin se syyllinen. Ja mäkin näkisin tässä ehkä vähän jotain syyttelyä, että nainen on ollut kylmä. Mies ei halua ottaa kaikkea syytä niskoilleen.
What color is your life?

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja phale »

Olipas komeaa kuultavaa tuo Facebook-liven On It Goes! Jokin tuossa Mikaelin äänessä on sellaista että se on parhaimmillaan livenä, studioversiot tuntuvat jäävän aina vähän valjuiksi. Sama oli WSBT:nkin kohdalla. Todella persoonallinen soundi ja taitavaa laulamista. Odotan huomista innolla! :peukku:

EDIT: Hyvältä kuulostaa myös C'est la vie! Toivottavasti Mikael tulee joskus Helsinkiin esiintymään, hänet täytyy kyllä päästä näkemään livenä! :joojoo:

EDIT2: Ja hyvältä kuulosti lähetyksen loputkin biisit. Olipas siinä paljon musiikkia! Jään innolla odottamaan toivottavasti pian ilmestyvää levyä! :peukku:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4100
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

^Kuulin Mikaelia livenä tällä viikolla, ja hyvältä kuulosti. Hänellä on kyllä sen verran omintakeinen soundi, että se varmasti jakaa mielipiteitä. Toivotaan onnistunutta ja tyylikästä liveä (samoin kuin kaikille muillekin). Näissä karkeloissa ei koskaan tiedä, mitä tapahtuu.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Lukittu