Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Mitenkähän mahtaa olla tämän biisin kannatus muualla kuin Suomessa? Esim. ESC-united sivusto on tänä vuonna ollut harvinaisen vähän kiinnostunut Suomen karsinnoista eikä tämä biisikään kummoista huomiota ole siellä saanut.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Joo, ja mähän olen usein purnannut Kristan ja PKN:n valinnasta, mutta jos tämä valitaan, niin koko UMK-edustajapoppoo on jotenkin täydellinen: Pernilla, Krista, Softengine, PKN ja tämä - voisko erilaisempaa viisikkoa olla! :uujee:

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Jonttu kirjoitti:Mitenkähän mahtaa olla tämän biisin kannatus muualla kuin Suomessa? Esim. ESC-united sivusto on tänä vuonna ollut harvinaisen vähän kiinnostunut Suomen karsinnoista eikä tämä biisikään kummoista huomiota ole siellä saanut.
Onko ESC-united ollut koskaan kiinnostunut Suomen karsinnoista :mitvit: Veikkaan että useimmiten Suomessa saadaan pöhinöidä näistä meidän viisuista ihan itseksemme - enkä tiedä pitäisikö tälle nauraa vai itkeä... Mutta Suomi tulee ja yllättää taas jonain vuonna. Toivottavasti jo tänä vuonna!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Escforum.netissä on ainakin pitkä keskustelu siitä, kuinka tämä on pakko valita.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Wadde kirjoitti:Escforum.netissä on ainakin pitkä keskustelu siitä, kuinka tämä on pakko valita.

:tuuletus: Hienoa :tuuletus:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^^^ On enemmän kuin nyt.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
sentimentalmen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 17:38

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja sentimentalmen »

Wadde kirjoitti:Escforum.netissä on ainakin pitkä keskustelu siitä, kuinka tämä on pakko valita.
Youtubessa on ainakin mukavaa pöhinää Mikaelista. Eurooppa tuntuu kyllä tykkäävän tästä...useat ovat suorastaan haltioissaan Mikaelista ja tästä live-esityksestäkin tykätään kovasti.
Kuuntelin juuri Mikaelin tulkinnan Joni Mitchellin River biisistä. Upeaa! Mikael osaa soittaa myös pianoa hienosti. :-))
https://www.youtube.com/watch?v=1pH7bW2ZH2Y

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja toivo »

Wadde kirjoitti:Joo, ja mähän olen usein purnannut Kristan ja PKN:n valinnasta, mutta jos tämä valitaan, niin koko UMK-edustajapoppoo on jotenkin täydellinen: Pernilla, Krista, Softengine, PKN ja tämä - voisko erilaisempaa viisikkoa olla! :uujee:
Määkin ihastelen aina Suomen viisuhistoriaa. Suomi ei todellakaan ole mikään tylsä viisumaa. Mikael ja hänen lavashownsa olisi Suomelta taas jotain aivan muuta. :joojoo:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Oli ihan hieno toi Mikaelin veto minkä laitotte tänne yritin ns. vasta vedoksi kaivaa Saaralta yhden pysäyttävimmistä cover vedoista minkä Saaralta oon kuullut mutta harmikseni ei sitä löydy Youtubesta.

Muutama vuosi sitten niin yhdellä keikalla Saara täräytti Nightwishin Nemon ja oli kyl sen luokan ns. laaki siihen paikkaan huhui.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Espanjalaisella foorumilla Mikael on ykkösenä, Tuuli kakkosena. Semin ketjussa Mikaelia ja esitystä tietysti kehutaan, mutta ilmeisesti siellä Suomi on kuuluisa siitä, ettei parasta ehdokasta valita viisuihin. Ainakin eräs toteaa jotain, että Mikael on paras, mutta niinkuin tiedämme siksi sitä ei valita -koskasuomi.
Yleisketjussa kun on juryista puhetta, niin La diva Aijaa kaivataan takaisin. :kaunis:
http://www.foroeurosongcontest.es/foro/ ... &start=270

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

jv kirjoitti:
rosetta kirjoitti: 2. nuo liikesarjat, ensin lähestyminen ja sitten toisen pois työntäminen jne. saivat aikaan tunteen kuin seuraisi jonkin parin tappelua/ilmiriitaa, mikä ei kyllä minusta ainakaan ole kovin mieltäylentävää katsottavaa... :eiei:
Totta. Minäkin reagoin siihen, että osa liikkeistä (kuten kun Mikael tarttuu lujan näköisesti naisen käsivarteen) tuntuvat lähes väkivaltaisilta. Joudun katsellessani ihan aktiivisesti työntämään hyvin epämiellyttävät mielikuvat suomalaisesta parisuhdeväkivallasta taustalle ja ajattelemaan, että symbolistahan tämä.
Mun ensireaktio tanssiin oli myös, että se tuntui liian väkivaltaiselta, vaikka toisaalta on ilmeistä, että väkivaltateemaa ei ole tarkoituksella haettu. Sittemmin olen jonkun verran tottunut esitykseen ja kappaleesta olen alkanut tykkäämään paljon, se on musiikillisesti niin hieno. Ei kyllä haittaisi, jos tanssi olisi vähemmän rajua. Ja se pusu pois.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

aion todellakin pistää finaalissa puhelinlijat kuumiksi! :peukku:

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Itse pidän noista Mikaelin covereista eniten Jarkko Martikaisen Myrskystä, vaikka lopussa menee lähes imelyydeksi.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

No en itse ajatellut sitä tanssia mitenkään väkivaltaiseksi, koska sehän oli kuitenkin vain tanssia. Olihan se rajua liikehdintää, mutta ei tullut mitään negatiivista mielleyhtymää kuitenkaan. Jollain tavalla se sopi niin hyvin kokonaisuuteen, ettei sitä ajatellut muuten kuin eräänlaisena ilmaisukeinona.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kalonike »

KainoAslak kirjoitti:Itse pidän noista Mikaelin covereista eniten Jarkko Martikaisen Myrskystä, vaikka lopussa menee lähes imelyydeksi.
Noista suomi-covereista tuli mieleen, että Mikael voisi halutessaan olla isompikin nimi, jos siis vain laulaisi suomeksi. Persoonallinen, tunnistettava ääni, erittäin taitava ja voimakas tulkitsija, voisi tuoda jotain uutta suomenkieliseen popmusiikkiin. Itse tosin toivon että Mikael jatkaa linjallaan ja tekee englanninkielistä ei-valtavirtamusaa, jos/kun se tuntuu hänestä omimmalta.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja jv »

Puutarhuri kirjoitti:No en itse ajatellut sitä tanssia mitenkään väkivaltaiseksi, koska sehän oli kuitenkin vain tanssia. Olihan se rajua liikehdintää, mutta ei tullut mitään negatiivista mielleyhtymää kuitenkaan. Jollain tavalla se sopi niin hyvin kokonaisuuteen, ettei sitä ajatellut muuten kuin eräänlaisena ilmaisukeinona.
No, en tietenkään olettanut, että tanssija lähtee esityksestä mustelmilla :heh: Mutta onhan se melko teatraalista tanssia kuitenkin. Ilmaisukeino tietenkin, mutta ajattelin, että mitä ilmaistaa ja millaisen liikkeen kautta.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ei mitään sievistelyjä. Tämä muuttuu sietämättömäksi jos ryhdytään söpöstämään esitystä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Minulla oli vahva ennakkoajatus siitä, miltä tämän live-esityksen tulee näyttää, eli ihan pelkistetty esitys, Mikael on yksin lavalla ja pelkillä valoilla luodaan tunnelmaa. Kun semin esitys alkoi ja tajusin että tässä on jonkinlainen koreografia johon MIkael osallistuu, ajattelin että ”Voi ei, ei näin”. Mutta se ajatus meni hetkessä ohi, enkä voinut muuta kuin pidätellä henkeä ja seurata lumoutuneena, samalla kalibroiden aivojani uudelleen (Tomi Saarisen 2013 ilmaisua lainatakseni). Siis ei minun pitäisi tykätä tuollaisesta teatterimaisuudesta, musikaaliesityksestä, eihän sellaisessa voi olla aitoa tulkintaa. No, tuo ennakkoluuloni on nyt historiaa. Olihan tuo tosi toimivan näköinen ja vaikuttava juttu, varsinkin se kun Mikael eläytyi ja lauloi niin tunteella (voisiko eläytyminen olla jopa helpompaa, kun siinä on oikea ihminen jolle laulaa?). Ja se kun Mikael lauloi niin suvereenisti, käsittämätöntä että tuo hänen liikkumisensa ei syönyt yhtään laulamista (ei ainakaan sellaista kuulunut).

Tämä on tällaisenaankin hieno, mutta parantaakin voi pieniä asioita. Valot kasvoilla olivat semissä turhan jyrkät. Mikaelin tukka oli liian siisti, varsinkin verrattua tanssijan luomuuteen. (Esim. Dialogue-videon lopussa ollut Mikaelin wet-look olisi aika vetävän näköinen.) Suudelma on hunajaa romantikolle, minä kyllä säilyttäisin sen, varsinkin kun se ei tule kliseisesti lopussa. Esityksessä on palavia tunteita, romantiikkaa ja hellyyttä, mutta minäkin koin, niinkuin jotkut, että myös turhan agressiivisen oloisia ja uhkaavia eleitä. Samaa mieltä myös siitä, että Mikael voisi olla enemmän pääroolissa ja tanssija taustalla. Paras kohta koreografiassa oli se kun tanssija menee istumaan ja Mikael saa rauhassa tykittää...

Olisihan tämä erilainen ja uudenlainen juttu euroviisuissa, en muista mitään vastaavaa viisuista. Jos Mikael olisi yksin lavalla, niin sekin riittäisi täysin, mutta se olisi aika tavallisen näköinen show. Nyt kun esitys on tällainen voimakas, tunteikas pienoisnäytelmä, niin voi olla, että myös ne jotka eivät välittäisi biisistä sinänsä, esim. kokevat vaikeana, niin saattavat kyllä jäädä nauliintuneena katsomaan tätä. Ja juryt, musiikin ammattilaiset eivät vaan voi dissata tällaista ammattitaitoa.

Tämä on ylivoimaisesti paras ehdokas Tukholmaan ja veikkaan että toisi siellä Suomen toiseksi parhaan sijoituksen (ainakin osallistujamaiden määrään suhteutettuna).

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

kalonike kirjoitti: Tämä on ylivoimaisesti paras ehdokas Tukholmaan ja veikkaan että toisi siellä Suomen toiseksi parhaan sijoituksen (ainakin osallistujamaiden määrään suhteutettuna).
Mielenkiintoista analyysia kalonike! Ja uskon tosiaan myös, että sijoitus olisi toiseksi paras. Top kymppiä voisi pitää varmaan suht varmana? Olisihan se UMK:n kannaltakin hienoa, jos viisi yritystä olisi tuottanut kaksi kolmesta kaikkien aikojen sijoituksesta, kun niitä harhalaukauksiakin on kuitenkin ollut.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Nuo Mikaelin coverit ovat kyllä upeita! Toivottavasti coveroisi jossain vaiheessa jonkin voimakkaan Disney-laulun (tämmösen Disney-fanin hörhöilyä taas, mutta ah Mikaelin ääni, tulkinta ja voimakas Disney-biisi olisi kerrassaan mahtavaa!) On kyllä harmi, kuinka monet hienot artistit jäävät piiloon lähinnä sen takia, että haluavat tehdä englanninkielistä musiikkia. Mikaelin laulu kyllä kuulosti suomeksikin yhtä hienolta, mutta kannattavaa on ehdottomasti tosiaan tehdä musaa juuri sillä kielellä, minkä itse kokee parhaimmaksi.

Toivon syvästi, että Mikael valittaisiin edustajaksemme, ja moni asia viittaisikin siihen suuntaan, vaikka tietenkin mitä vain voi vielä tapahtua. Äänispämmäystä siis tiedossa finaalissa. :puhelin: Osa kavereistani on jo Mikaelin kelkassa, vielä kun vanhempani ymmärtäisivät tämän hienouden. Varsinkin äiti ihmettelee Mikael-hehkutustani. :rofl: No, makuasioitahan nämä ovat.
Cry him out

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Televisiosta sattui tulemaan Titanic ja ihmettelin, kun Jack Dawsonin asu uppoamiskohtauksessa näytti tutulta. No siinähän on varsin paljon samaa kuin Mikael Saaren asussa tässä esityksessä. :uujee: Onkohan tarkoituksellista? :heh: Mikaelin housuthan näyttivät esitykseltä käytännössä mustilta, toisin kuin tuossa promokuvassa.

Terveisin nimimerkki: Kaukaa hakija. :heh:

Kuva

Kuva

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Ei tuo nyt ole kovin kaukaa haettu, tuohan on lähes identtinen asu :shock:
Jonttu kirjoitti:Mitenkähän mahtaa olla tämän biisin kannatus muualla kuin Suomessa? Esim. ESC-united sivusto on tänä vuonna ollut harvinaisen vähän kiinnostunut Suomen karsinnoista eikä tämä biisikään kummoista huomiota ole siellä saanut.
Olen täällä aiemmin puhunut brittifoorumin kirjoituksista (varmaan joidenkin mielestä liikaakin ;)), mutta siellä tämä on tosiaan yksi UMK-suosikeista, toki kaikki eivät pidä mutta ne jotka pitävät ovat täysin rakastuneita kappaleeseen (vaikkeivät niinkään tuohon esitykseen), olen tainnut yhden kommentin tänne lainatakin, löytynee aiemmin tästä ketjusta...

Ja tämän youtube-video on myös täynnä ylistäviä kommentteja.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Toivottavasti mun ei tartte ajatella Mikaelia pitkään, kun pyörii jo välillä nukkumaan mennessäkin mielessä. :draamaa: :puna: Ei tämmöstä olisi uskonut tapahtuvan vielä vuonna 2013. No okei, kyllä mä yhden edustusmatkan kestän. On tää niin hyvä esitys ja biisikin! Edelleen Annican ja Kimmon kanssa mulla nokat vastakkain.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Hieno tuollainen vanhanajan henkseliasu!
Se näyttää vähän hellyttävältä ja sopii mitä parhaiten Mikaelin kappaleeseen. :peukku: :kaunis:

Avatar
aumsjai
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 19:18
Paikkakunta: Tre

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja aumsjai »

Pakkopa itsenikin heittää oma lusikka soppaan. Minä niin jumaloin tätä esitystä, biisiä ja Mikaelin karismaa. Onhan tämän pakko voittaa? Aluksi olin vähän skeptinen takertuvan tanssijan vaikutuksesta Mikaelin äänen hallintaan, mutta kokonaisuutta tarkastellessa kyllä se tanssija vaan sopii tuohon niin älyttömän hyvin, varsinkin esityksen loppu saa kyyneleet nousemaan silmiin ja ihokarvat pystyyn. Pakko äänestää finaalissa useamman kerran, harmittaa vieläkin kun WSBT:tä tuli äänestettyä ~vain~ kahdesti, mutta josko oli tarkoitus että nyt tänä vuonna vasta jysähtää.
The vote is in, I'll f**king win

RiseLikeAPhoenix
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 06 Helmi 2016, 15:37

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja RiseLikeAPhoenix »

Olen kuunnellut tätä biisiä useampaan kertaan ja yritän pitää tästä, mutkun ei niin ei, vaikka periaatteessa kaikki on kohdallaan... hyvä melodia, ok laulaja, tanssija täydentää esitystä sopivasti, etc.. Ehkä se on sitten kuitenkin tämän biisin tunnelma, se on hieman masentava, minkä vuoksi tämä ei nouse omiin suosikkeihini.
Mutta vaikka tää ei omia mieltymyksiä vastaakaan, niin ei tämä myöskään ole sellainen, jonka puolesta tarvitsisi tuntea myötähäpeää, jos vaikka valittaisiinkin edustajaksi, eli siinä mielessä ei aivan huonoimmastakaan päästä oleva vaihtoehto.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja murka »

rosetta kirjoitti:^ Ei tuo nyt ole kovin kaukaa haettu, tuohan on lähes identtinen asu :shock:
Jonttu kirjoitti:Mitenkähän mahtaa olla tämän biisin kannatus muualla kuin Suomessa? Esim. ESC-united sivusto on tänä vuonna ollut harvinaisen vähän kiinnostunut Suomen karsinnoista eikä tämä biisikään kummoista huomiota ole siellä saanut.
Olen täällä aiemmin puhunut brittifoorumin kirjoituksista (varmaan joidenkin mielestä liikaakin ;)), mutta siellä tämä on tosiaan yksi UMK-suosikeista, toki kaikki eivät pidä mutta ne jotka pitävät ovat täysin rakastuneita kappaleeseen (vaikkeivät niinkään tuohon esitykseen), olen tainnut yhden kommentin tänne lainatakin, löytynee aiemmin tästä ketjusta...

Ja tämän youtube-video on myös täynnä ylistäviä kommentteja.
Mikaelin asu on klassisine elementteineen tyylikäs ja tavallaan toimii hyvänä kehyksenä Mikaelille, erityisesti hänen kasvojensa ilmeikkyydelle. En muuttaisi mitään.

Itse kappalehan tarjoaa melankoliaa, romantiikkaa ja jännitystä. Pojoja ropisisi melankolisilta slaaveilta. En muuttaisi kappaleesta enkä esityksestäkään mitään. Tämä on täydellinen ja valmis paketti.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Jälkimodulaatiossa muistettiin taas mainita, kuinka vaikea biisi tämä on. :)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Myös "Mikael Saari menestyy tänä vuonna, kun sitä ei valittu 2013" mainittiin. :niinpa:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Wadde kirjoitti:Jälkimodulaatiossa muistettiin taas mainita, kuinka vaikea biisi tämä on. :)
Siis , ei herranjesta, onneksi en jäänyt sitä läkätystä kuuntelemaan!

Lukittu