Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

kasari kirjoitti:Tässä on aivan salitisti meidän edustaja tänä vuonna. Ja menestystä tulee aivan varmasti.
Uskokaa kasari-"Tellua" tai... ;)

Kuva
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Vesna »

murka kirjoitti:Jos aletaan penätä jotain kansallista vaikutetta niin löytyyhän tästä sitä suomalaista melankoliaakin.
:tapu:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mäkin alan olla jo melkein sitä mieltä, että valitkaa nyt Suomen kansa tämä Tukholmaan. :pliis:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Taidan sittenkin äänestää tätä finaalissa. :peukku:

Avatar
sentimentalmen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 17:38

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja sentimentalmen »

Ei hyvän biisin ole tarkoituskaan "aueta" ensi kuulemalta. Se on itse asiassa merkki siitä, että biisissä on jotain erityistä, johon on palattava uudestaan. Mikaelin biisi on juuri tälläinen. Minulle tämä biisi jysähti kyllä välittömästi. Kun kuuntelin sen ensimmäisen kerran tuli heti sellainen fiilis, että tässä biisissä on suuria tunteita, viiltävyyttä, jotain sydäntälämmittävää ja hienoa draaman tajua. Ja mikä parasta: Mitä useammin tämän kuulee, sitä upeammalta se kuulostaa. Näin hyvän biisin pitääkin vaikuttaa. Kuka on sanonut, että Euroviisuihin pitäisi lähettää halpoja kertakäyttöbiisejä, jotka unohtuvat yhtä nopeasti kuin syntyivätkin? <3 <3 <3

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Serduchka kirjoitti:Mäkin alan olla jo melkein sitä mieltä, että valitkaa nyt Suomen kansa tämä Tukholmaan. :pliis:
Tästä sen näkee, että meillä on jotain poikkeuksellista käsissämme, kun jopa Serdu kannattaa Mikälietä. :shock:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Almanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 15:33
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Almanen »

Voi Mikael minkä menit tekemään, kun tällaisella helmellä lähdit mukaan! Olisi ollut kiva katsoa finaalia rennosti, ilman turhia jännityksiä. Tästä tulee pitkä viikko.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Stargazer kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Mäkin alan olla jo melkein sitä mieltä, että valitkaa nyt Suomen kansa tämä Tukholmaan. :pliis:
Tästä sen näkee, että meillä on jotain poikkeuksellista käsissämme, kun jopa Serdu kannattaa Mikälietä. :shock:
Haha! Niinpä. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 713
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Olen ihmetellyt Mikaelin suosiota jo ed kerrasta lähtien, kun minusta laulu kuullostaa, silloin ja nyt, jotenkin kömpelöltä ja aloittelijamaiselta, kuin koulun joulujuhlissa olis. Ja biisit molemmat myös kökköisiä ja pysähtyneen oloisia.

Oisko tässä joku "Robin efekti", että naispuoliset ihastuu laulajaan ja silloin kaikki tuntuu niin ihanalta. Onkohan tää sellainen naisten juttu. Sinänsä sehän ei ole paha, suosin itsekin ylivoimaisesti enemmän naislaulajia.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7563
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Mikaelin täytyy voittaa. :pliis: Pelkään kuitenkin että kuppilan kannatus ei riitä. :apuva: Ehkä tarvitsemme finaali-ketjussa sanotun VoteforMikael-kampanjan.
Žvižej fucked up the solo

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

akfan33_ZZ kirjoitti:
Oisko tässä joku "Robin efekti", että naispuoliset ihastuu laulajaan ja silloin kaikki tuntuu niin ihanalta. Onkohan tää sellainen naisten juttu. Sinänsä sehän ei ole paha, suosin itsekin ylivoimaisesti enemmän naislaulajia.
Luulenpa ettei kuule ole, tarkoittamallasi tavalla.
Jos tämä biisi olisi huono ja laulaja epävireinen, niin en äänestäisi, vaikka olisi kuinka söpö esittäjä.

Ihastunut....voi herran pieksut...huoks. :roll:

Sitä paitsi Mikaelilla on täällä lukuisia mieskannattajiakin.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Enpä kyllä usko, että ihastumisella on tämän asian kanssa tekemistä. Mikaelin ulkonäöstä ei ole haittaakaan, mutta ulkonäkö ei kyllä pelastaisi, jos mitään muuta hyvää esityksessä ei olisi.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

akfan33_ZZ kirjoitti:
Oisko tässä joku "Robin efekti", että naispuoliset ihastuu laulajaan ja silloin kaikki tuntuu niin ihanalta. Onkohan tää sellainen naisten juttu. Sinänsä sehän ei ole paha, suosin itsekin ylivoimaisesti enemmän naislaulajia.
No, itse voisin avautua On it goesin merkittävyydestä mulle ummet ja lammet, mutta taidan jättää sen nyt väliin. Mutta mulla Mikaelin fanitus on lähtenyt nimenomaan kappleesta. Täälläkin on kehuttu ja analysoitu niin Mikaelin kappale kuin esityskin sekä kehuttu nimenomaan niitä, eikä Mikaelin ihanuutta ja seksikkyyttä. En ole täällä nähnyt juuri tämmösiä kommentteja: Siis Mikael on niin ihana ja komee, ku sais sen vaa omakseen! Siis se on niin söpö, en kestä ku se kattoo noin, oon nyt oikeesti ihan sekasin!

Karismaattisen ja lahjakkaan esiintyjän kyllä huomaa, samoin tässä biisissä on jotakin taikaa, joka saa useammat kuuntelemaan sitä yhä uudestaan ja uudestaan. Ja olihan tässä kisassa mukana esimerkiksi Gusani Brothers, joka ei juuri saanut kannatusta suloisista jäsenistään huolimatta. Mikaelilla on siis koko pakkaus kunnossa: Kappale, laulu, esitys, ulkonäkö ja onhan hän vielä oikein sympaattisen oloinen persoona. Jälkimmäisistä tuskin mitään haittakaan on, päinvastoin!
Cry him out

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

akfan33_ZZ kirjoitti:Olen ihmetellyt Mikaelin suosiota jo ed kerrasta lähtien, kun minusta laulu kuullostaa, silloin ja nyt, jotenkin kömpelöltä ja aloittelijamaiselta, kuin koulun joulujuhlissa olis. Ja biisit molemmat myös kökköisiä ja pysähtyneen oloisia.

Oisko tässä joku "Robin efekti", että naispuoliset ihastuu laulajaan ja silloin kaikki tuntuu niin ihanalta. Onkohan tää sellainen naisten juttu. Sinänsä sehän ei ole paha, suosin itsekin ylivoimaisesti enemmän naislaulajia.
Minustakin Mikaelin laulusoundi on jotenkin aloittelijamainen. En ole ihastunut itse biisiin enkä varsinkaan laulajaan. Mutta livekokonaisuus tanssijoineen oli niin täydellisen toimiva, että minusta tämä olisi mitä pätevin paketti edustajaksi. (Ja joo, olen ainakin virallisesti naispuolinen, ja yleensä pidän enemmän naislaulajista.)

Minusta on mielenkiintoista, että tanssijan mukanaolosta ovat tainneet eniten pahastua ne, jotka biisistä eniten alun alkaen pitivät.
Rise, angel, shine, love!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1181
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja pmama »

Nyt vasta uskallan kirjoittaa tänne. Minulla on ollut jo kauan Mikael-ongelma. En ymmärrä, mihin fanitus perustuu. Ei uppoa minuun. Laulut ovat omatekoisen kuuloisia ja sovitukset... en sano mitään. Olen nähnyt häntä livenäkin monta kertaa, ja nyt täytyy lopettaa kirjoittaminen.


Yhtään ei tiiä, kuka voittaa. :biskop:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

akfan33_ZZ kirjoitti:Olen ihmetellyt Mikaelin suosiota jo ed kerrasta lähtien, kun minusta laulu kuullostaa, silloin ja nyt, jotenkin kömpelöltä ja aloittelijamaiselta, kuin koulun joulujuhlissa olis.
Olen tästä aivan eri mieltä. Kömpelöksi ei voi mitenkään sanoa.
Viimeksi muokannut kuu-kuu, 22 Helmi 2016, 01:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13161
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

klaus-12 kirjoitti:Pelkään kuitenkin että kuppilan kannatus ei riitä. :apuva:
Minulla ei ehkä kauheasti sellaista pelkoa ole, mutta viime vuonna kuppilan kannatuksesta huolimatta Opera Skaalan puhelinääniosuus jäi alle 10 prosenttiin.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

pmyllyma kirjoitti: Nyt vasta uskallan kirjoittaa tänne. Minulla on ollut jo kauan Mikael-ongelma. En ymmärrä, mihin fanitus perustuu. Ei uppoa minuun.
Samoilla linjoilla. :joojoo:
Mutta tällä forumilla pitää muistaa, että fanitus voi perustua johonkin -normaali-ihmiselle- täysin absurdiin seikkaan! :rullaati:
pmyllyma kirjoitti: Laulut ovat omatekoisen kuuloisia ja sovitukset... en sano mitään.
Mutta eikös omatekoisuus nyt sentään ole positiivinen asia?! ;)
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1181
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja pmama »

ITE-TAIDE kunniaan. :roll:

Täysi vastakohta Mellojen tuotetulle radiosoitolle.

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Täysi vastakohta Mellojen tuotetulle radiosoitolle.[/quote]

Nyt osuit asian ytimeen.
Viimeksi muokannut KainoAslak, 21 Helmi 2016, 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Ihme_Mies kirjoitti:
pmyllyma kirjoitti: Nyt vasta uskallan kirjoittaa tänne. Minulla on ollut jo kauan Mikael-ongelma. En ymmärrä, mihin fanitus perustuu. Ei uppoa minuun.
Samoilla linjoilla. :joojoo:
Mutta tällä forumilla pitää muistaa, että fanitus voi perustua johonkin -normaali-ihmiselle- täysin absurdiin seikkaan! :rullaati:
pmyllyma kirjoitti: Laulut ovat omatekoisen kuuloisia ja sovitukset... en sano mitään.
Mutta eikös omatekoisuus nyt sentään ole positiivinen asia?! ;)
Olen tähän asti luullut olevani ns. normaali-ihminen :shock: Nyt mureni tämäkin oletus :sekava:
Oikeassa pmyllyma on: OIG on Mikaelin omaa käsialaa alusta loppuun.
Ja minä en fanita ketään laulajaa koska hän on - vaan fanitan euroviisuja eli kunakin vuonna sitä kokonaisuutta, joka mielestäni olisi paras edustaja Suomelle.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

viisufantti kirjoitti: Ja minä en fanita ketään laulajaa koska hän on - vaan fanitan euroviisuja eli kunakin vuonna sitä kokonaisuutta, joka mielestäni olisi paras edustaja Suomelle.
Mutta tuntuu, että monet muut fanittaa nimenomaan artistin takia!?

Ja ei kannata ihan haudan vakavasti ottaa kaikkia heittojani! Provo päivässä pitää mielen virkeänä, vai miten se meni... :heh:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Miten mä voinkin pitää tästä niin paljon? :kups: :draamaa:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Ihme_Mies kirjoitti:
viisufantti kirjoitti: Ja minä en fanita ketään laulajaa koska hän on - vaan fanitan euroviisuja eli kunakin vuonna sitä kokonaisuutta, joka mielestäni olisi paras edustaja Suomelle.
Mutta tuntuu, että monet muut fanittaa nimenomaan artistin takia!?

Ja ei kannata ihan haudan vakavasti ottaa kaikkia heittojani! Provo päivässä pitää mielen virkeänä, vai miten se meni... :heh:
:heh: En ottanutkaan vakavasti. Täällä viisukuppilassa on pääasiassa mielenkiintoista ja hauskaa.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4186
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

En ole normaali-ihminen, kuten kuvastanikin näkyy, mutta kaikenlaisesta fanittamisesta sanoudun irti :-) Paitsi tietysti viisufaniudesta, jota sitäkin voitaneen pitää aika vaikeana ja monitahoisena käsitteenä. No okei, oli mulla teini-ikäisenä Apu-lehden mukana tullut Jarno Saarinen -juliste huoneeni seinällä.

Mikaeliin taitaa aika harva suhtautua täysin välinpitämättömästi. (Ja sehän ei voi olla kuin hyvä merkki.) Hänen laulusoundinsa on sen verran persoonallinen, että varmasti se jakaa mielipiteitä. Pitäisin kuitenkin täällä esitettyä vertausta kansakoulun kevätjuhlaan tjsp kateellisten panetteluna. En haluaisi suoraan käyttää sitä a:lla alkavaa sanaa, josta yleensä aina seuraa halvatunmoinen metakka, mutta sellainen tunne minulle tästä esityksestä tulee. Esitystä on kritisoitu siitä, että se on näyttelemistä. Kun näyttelijä teatterin lavalla saa aikaan ait**den vaikutelman ja koskettaa katsojaa, se on jotain hienoa ja suurenmoista. Viisulavallako vastaava tilanne sitten olisikin yhtäkkiä teeskentelyä?
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

pmyllyma kirjoitti:ITE-TAIDE kunniaan. :roll:

Täysi vastakohta Mellojen tuotetulle radiosoitolle.
Joo, mitäs sitä turhaan opiskelemaan ja kehittämään itseään ja ilmaisuaan ja perehtymään mihinkään.

(ITE-TAIDE on hienoa, ja sieltä voi löytyä sellaista, jota etabloituneen taiteen kentässä ei esiinnyt, mutta: kaikki ite-taide ei ole mielenkiintoista muutoin kuin tekijänsä näkökulamasta. Suurin osa kömpelyydestä on ihan vaan kömpelöä)
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ihme_Mies kirjoitti:
viisufantti kirjoitti: Ja minä en fanita ketään laulajaa koska hän on - vaan fanitan euroviisuja eli kunakin vuonna sitä kokonaisuutta, joka mielestäni olisi paras edustaja Suomelle.
Mutta tuntuu, että monet muut fanittaa nimenomaan artistin takia!?

Ja ei kannata ihan haudan vakavasti ottaa kaikkia heittojani! Provo päivässä pitää mielen virkeänä, vai miten se meni... :heh:
Minä vierastan sitä, että jälleen täällä on ehdokas jota fanitetaan vain oikeista syistä, ja sitten on ne toiset, etenkin eräs, joiden fanitus perustuu tietenkin täysin vääriin syihin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

akfan33_ZZ kirjoitti:Olen ihmetellyt Mikaelin suosiota jo ed kerrasta lähtien, kun minusta laulu kuullostaa, silloin ja nyt, jotenkin kömpelöltä ja aloittelijamaiselta, kuin koulun joulujuhlissa olis. Ja biisit molemmat myös kökköisiä ja pysähtyneen oloisia.

Oisko tässä joku "Robin efekti", että naispuoliset ihastuu laulajaan ja silloin kaikki tuntuu niin ihanalta. Onkohan tää sellainen naisten juttu. Sinänsä sehän ei ole paha, suosin itsekin ylivoimaisesti enemmän naislaulajia.
Oletpas ollut korkeatasoisissa koulun joulujuhlissa. Kyllä tästä biisistä on heteromiehetkin pitäneet. Ulkonäkö on ehdoton etu euroviisuissa, mutta kyseessä ei kuiteskaan ole kauneuskilpailu, vaan esityksen ja laulunkin on toimittava. Eihän Gusani brotherskaan päässyt jatkoon, vaikka heillä "mieskarkki" olikin. Robiniin Mikael Saarta ei kannata missään nimessä verrata. Ei me fanit nyt kuiteskaan mitään kirkuvia pikkytyttöjä olla.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

viisufantti kirjoitti:
Ihme_Mies kirjoitti: Samoilla linjoilla. :joojoo:
Mutta tällä forumilla pitää muistaa, että fanitus voi perustua johonkin -normaali-ihmiselle- täysin absurdiin seikkaan! :rullaati:
Olen tähän asti luullut olevani ns. normaali-ihminen :shock: Nyt mureni tämäkin oletus :sekava:
Samoin ;)

Ei ole kauhean kivasti sanottu, että jostain pitävät ovat epänormaaleja, liekö ihan foorumin pelisääntöjen mukaistakaan...
Viimeksi muokannut rosetta, 21 Helmi 2016, 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

ta1ja kirjoitti:
Minä vierastan sitä, että jälleen täällä on ehdokas jota fanitetaan vain oikeista syistä, ja sitten on ne toiset, etenkin eräs, joiden fanitus perustuu tietenkin täysin vääriin syihin.

Hmm. en minä ainakaan ihan noin tarkoittanut. Sama kai se onko fanitus kertakäyttöistä vai jatkuvampaa. Yhtä metsään tai oikeaan (tai överiksi) voi mennä kummallakin tyylillä. Kun en ole koskaan oikein fanittanut ketään, niin en ole asiantuntija siinä.

Lukittu