Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6866
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Niin, mikä sitten on "fanittamista" ja mikä ei? Minä fanitan muun muassa Beatlesia ja Rolling Stonesia, mutta en pidä suinkaan kaikesta, mitä ovat saaneet aikaiseksi. Softenginesta tuli fanitukseni kohde kaksi vuotta sitten ja pidin huikeasti ekasta levystään. Nyt vastikään julkaistulla EP:lläkin on hyviä kappaleita, mutta myös muutama varsin yhdentekevä kappale.

Ehkä itse arvostan faneilta myös sitä, että osaavat katsoa myös kriittisesti asioita. Mullekin on sanottu, että tykkään tästä On it goesta vain sen takia, että Mikael oli mun ykkössuosikki myös 2013. En tiedä, kuinka paljon se vaikutti asiaan. Harmi, kun ei pääse aivoihin tarkistamaan asiaa. :heh: Pidän tästä joka tapauksessa enemmän kuin WSBT:stä (mitä en olisi ikinä uskonut) ja kyllä, tämä on selkeä ykkössuosikkini Tukholmaan. Uskon, että tässä on suurin menestyspotentiaali.

Jos olen kuitenkin väärässä, ja tämä floppaa Tukholmassa, niin tulen tänne auliisti myöntämään virheeni.

Josta tulikin mieleeni, että jos tänä vuonna valittu artisti floppaa, niin saakohan hän/he torijuhlat? :miettii:

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Jos omasta mielestään oikeasti hyvän laulu- ja lauluntekotaidon, eläytymiskyvyn, päättäväisyyden, rohkeuden ja lahjakkuuden arvostaminen on absurdia, niin olkoon sitten, olen riemumielellä epänormaali! Eikä minua tai syitäni ylipäätään tarvitse ymmärtää, hyväksyä vaan. (Ja olen kyllä vähän ihastunutkin...)

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 784
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

pmyllyma kirjoitti:ITE-TAIDE kunniaan. :roll:

Täysi vastakohta Mellojen tuotetulle radiosoitolle.
En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla ITE-TAIDE kommentillasi. Mikael Saarihan on täysi ammattilainen. Käynyt ammattikorkean ja työskennellyt teatterissa. On eri tapoja ja tyylejä tehdä ammattimaisesti musiikkia. Itse en menisi kyseenalaistamaan edes Einin ammattimaisuutta, vaikka hän mielestäni onkin yhtä hyvä laulamaan kun tavallinen kaduntallaaja. Nyt vähän respectiä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6866
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Niin, hassua kun Mikael Saarea osa pitää täällä ihan puskista repäistynä amatöörinä. :heh: Hänhän on ammattimuusikko. Toteuttaa sitä vain vähän eri tavalla kuin mitä osa täällä ammattimuusikoista ilmeisesti ajattelee... Ei ole vain yhtä tapaa olla musiikin ammattilainen.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Täällä osa on sanonut Mikaelin biisin kuulostavan kotikutoiselta ja myös kritsioitu hänen lauluansa. Sitten sanotaan, että no, Mikaelhan on ammattilainen ja pitää arvostaa itse tehtyä taidetta. Ja olen siis tästä täysin samaa mieltä!

Mutta samasta asiasta on myös kritisoitu Saaraa, vaikka hän on ihan yhtä lailla ammattilainen ja tekee alusta loppuun itse biisinsä. Hänen omaa taidettaan, rohkeuttaan ja lahjakkuuttaan
tulee ihan yhtä lailla arvostaa. Miksi vain toista saa kritisoida samasta asiasta?

Ja musta fanituksessa ei ole mitään pahaa, jos se ei mene ihan yli. Se on ihan luonnollista, että ihmiset tykästyy tiettyihin artisteihin. Itse tunnustaudun Mikael-faniksi, vaikkei tämän kommentin perusteella sitä ehkä uskoisi. Mielestäni on vain väärin, että jotakin artistia saa kritisoida samasta asiasta, mutta toista ei.
Cry him out

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Fanituksessa varmaan eri asteita? Onko se fanittamista, jos on jonkun artistin kaikki levyt, muttei hanki kaikkea muuta salaa eika seuraa elamanvaiheita?

Fanihan tulee sanasta fanatic, joka tarkoittaa kiihkoilijaa. Monethan, varsinkin nuoruudessaan ovat fanaattisia idolinsa kannattajia.

En nyt menisi kutsumaan itseani Mikaelin faniksi ihan silta pohjalta, etta olen kovasti tykannyt kahdesta hanen viisutyrkystaan kovasti :heh: Tosin kavinhan myos Lahdessa kesateatterissa, jossa Mikael oli mukana, mutta yhta lailla sinne veti viisuisa teema.

Varmaan monet tajuamme tuon fanikonseptin omilla tavoillamme?
Hello Hi!

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 784
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Night_Owl kirjoitti:Täällä osa on sanonut Mikaelin biisin kuulostavan kotikutoiselta ja myös kritsioitu hänen lauluansa. Sitten sanotaan, että no, Mikaelhan on ammattilainen ja pitää arvostaa itse tehtyä taidetta. Ja olen siis tästä täysin samaa mieltä!

Mutta samasta asiasta on myös kritisoitu Saaraa, vaikka hän on ihan yhtä lailla ammattilainen ja tekee alusta loppuun itse biisinsä. Hänen omaa taidettaan, rohkeuttaan ja lahjakkuuttaan
tulee ihan yhtä lailla arvostaa. Miksi vain toista saa kritisoida samasta asiasta?

Ja musta fanituksessa ei ole mitään pahaa, jos se ei mene ihan yli. Se on ihan luonnollista, että ihmiset tykästyy tiettyihin artisteihin. Itse tunnustaudun Mikael-faniksi, vaikkei tämän kommentin perusteella sitä ehkä uskoisi. Mielestäni on vain väärin, että jotakin artistia saa kritisoida samasta asiasta, mutta toista ei.
Olen itse ainaskin kritisoinut Saaran esitystä. Kyse on makuasiasta, mutta en ole mennyt missään vaiheessa sanomaan häntä epäammattimaiseksi tai mitätöinyt hänen koulutustaan. En tiedä onko kukaan muukaan sanonut mitään sen suuntaista?

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1281
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Ei kai siinäkään mitään pahaa ole, jos sanoo, että joku kuulostaa omaan korvaan kotikutoiselta? Mielipideasioitahan nämä ovat. Ei parane vaan vetää ihan melonia nenään (korkeintaan pikkuinen herne) eriävistä mielipiteistä.

Täytyy kyllä tunnustaa, että joskus on vaikea ymmärtää miksei kaikilla ole yhtä loistava maku kuin itsellä :heh: (huom! tämä oli sitten itseironiaa).

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

ritsu89 kirjoitti:
Olen itse ainaskin kritisoinut Saaran esitystä. Kyse on makuasiasta, mutta en ole mennyt missään vaiheessa sanomaan häntä epäammattimaiseksi tai mitätöinyt hänen koulutustaan. En tiedä onko kukaan mukaan sanonut mitään sen suuntaista?
Ainakaan Saaran omatekoisuutta ei ole musta arvostettu samalla lailla. On myös sanottu, että
kaipaisi apuja esitykseen ja biisiin. Lauluakin on kritisoitu, kuten monen muukin. Mutta kun Mikaeliin kohdistuu eriäviä mielipiteitä, ovat ne sitten yhtäkkiä itse tehdyn taiteen mitätöintiä ja ammattitaidon vähättelyä.

Täällä kritisoivien mielipiteet siis tulkittiin ammattitaidon mitätöimiseksi. Ei täällä kukaan kritisoinneista ole mitätöinyt Mikaelin koulutusta tai ammattilaisuuttaan. He ovat vain sanoneet mielipiteensä, että kappale on kotikutoisen kuuloinen ja esitys muistuttaa koulun joulujuhlaesitystä. Olen jyrkästi eri mieltä, mutta ei heistä kukaan ole mitätöitynyt Mikaelin ammattitaitoa. Kritiikki on kohdistunut itse esitykseen ja biisiin. Saara on saanut ihan yhtä lailla kritiikkiä, eikä se tarkoita kenenkään ammattitaidon vähättelyä. Olen itsekin nähnyt joiltakin taiteen ammattilaisilta mun mielestä tosi heikkoja suorituksia, mutta yhtä lailla myös aivan loistavia. Ei se silti poista, etteivätkö he olisi ammattilaisia.

Ja en siis tarkoita tässä sinua enkä osoita tätä kenellekään henkilökohtaisesti.
Cry him out

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 784
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Night_Owl kirjoitti:
Ainakaan Saaran omatekoisuutta ei ole musta arvostettu samalla lailla. On myös sanottu, että
kaipaisi apuja esitykseen ja biisiin. Lauluakin on kritisoitu, kuten monen muukin. Mutta kun Mikaeliin kohdistuu eriäviä mielipiteitä, ovat ne sitten yhtäkkiä itse tehdyn taiteen mitätöintiä ja ammattitaidon vähättelyä.

Täällä kritisoivien mielipiteet siis tulkittiin ammattitaidon mitätöimiseksi. Ei täällä kukaan kritisoinneista ole mitätöinyt Mikaelin koulutusta tai ammattilaisuuttaan. He ovat vain sanoneet mielipiteensä, että kappale on kotikutoisen kuuloinen ja esitys muistuttaa koulun joulujuhlaesitystä. Olen jyrkästi eri mieltä, mutta ei heistä kukaan ole mitätöitynyt Mikaelin ammattitaitoa. Kritiikki on kohdistunut itse esitykseen ja biisiin. Saara on saanut ihan yhtä lailla kritiikkiä, eikä se tarkoita kenenkään ammattitaidon vähättelyä. Olen itsekin nähnyt joiltakin taiteen ammattilaisilta mun mielestä tosi huonoja suorituksia, mutta yhtä lailla myös aivan loistavia. Ei se silti poista, etteivätkö he olisi ammattilaisia.

Ja en siis tarkoita tässä sinua enkä osoita tätä kenellekään henkilökohtaisesti.
Minä tartuin tuohon Ite-taide termiin. Siinä ei mitään, jos joku sanoo kotikutoiseksi ja olen peräänkuuluttanutkin kritiikkiä Mikael Saarta kohtaan, koska keskustelu on silloin paljon värikkäämpää. En siis tarkoita, että kaikki kritisointi Mikael Saarta kohtaan olisi ammattitaidon mitätöintiä. Sehän on vain hienoa, että vähemmistö uskaltaa avautua, eikä kenenkään täällä tulisi arastella ilmaista omia mieltymyksiään.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

ritsu89 kirjoitti:
Minä tartuin tuohon Ite-taide termiin. Siinä ei mitään, jos joku sanoo kotikutoiseksi ja olen peräänkuuluttanutkin kritiikkiä Mikael Saarta kohtaan, koska keskustelu on silloin paljon värikkäämpää. En siis tarkoita, että kaikki kritisointi Mikael Saarta kohtaan olisi ammattitaidon mitätöintiä. Sehän on vain hienoa, että vähemmistö uskaltaa avautua, eikä kenenkään täällä tulisi arastella ilmaista omia mieltymyksiään.
Kyseinen kommentoija ei varmaan tiennyt Mikaelin koulutuksesta ja teki oletuksensa kuulemansa perusteella (mikä hämmentää mua syvästi kieltämättä), toki olisi voinut ottaa enemmän selvää asioista. Mutta jep, samaa mieltä! Tässä vajoaa myös helposti kuplaan, jos kukaan vähemmistöstä ei tuo esiin mielipiteitään.
Cry him out

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

Kyllä, olen ihastunut, jopa rakastunut. Ekalta kuulemalta. Tai no tokalta, sillä esikatseluissa huomioin kyllä hienon videon, ja siinä puolihuolimattomasti kuunneltuna tykkäsin, mutta live räjäytti potin, kuten monella muullakin. Täydellinen esitys, ainakin minulle. Niin täydellinen, että sain vihdoin rekisteröidyttyä tännekin, kun Mikaelin fanitus vaatii nyt jonkun purkautumispaikan :ihana:

Ei taida olla kovin suosittua täällä hehkuttaa Cristalia, mutta pidän tosi paljon hänestäkin, ja hänen biisissään etenkin videosta ja radiosoitosta. Ikävä kyllä live jätti vielä toivomisen varaa, mutta toivon että finaaliin kerryttää voimaa lauluun lisää. Siksi Mikael-ketjussa sananen Cristalista, koska yhteistä näillä kahdella on upeat videot, joissa on paljon yhteneväisyyksiä. Epätoivoa, rappioromantiikkaa. Raakaa valoa. Pidän todella paljon molemmista videoista, mutta Mikaelin mykistävä lavapresenssi ja karisma on vertaansa vailla, ja biisi vielä komeampi.

Itselleni toimii Mikaelin livevedossa kaikki. On hyvä, että tanssija on realistisen näköinen nainen, haavoittuva, rikki. Kuin sieltä Mikaelin sängystä juuri pudotettu. Minusta heidän intensiivinen tanssinsa ja repivä läheisyytensä oli ihan täydellinen tähän. Toivottavasti eivät muuta tanssijan roolia "taustatanssijaksi", tässä on tarina. Ja biisin "kotikutoisuudesta": on totta, ettei tämä ole viimeistä piirua myöden hiottu tuote, ja hyvä niin. Koskettaa sata kertaa enemmän tällaisena raakana tuokiokuvana.

Harva viisu on koskettanut näin, ja oikeastaan vain yksi - Conchitan veto semeissä sai itselläni vielä isomman efektin aikaan. Mikael pääsee lähelle ja se on paljon se :tapu:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2925
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Finaaliviikko on alkanut ja ainakin minä käyn ihan ylikierroksilla. :surrur: Ei meinaa mitään muuta saada aikaiseksi kun vaan pyörii lauantain finaali jo mielessä. :shokki: Pelottaa jo etukäteen kun tiedän, että jos Mikael ei voita niin masennun varmaan koko loppukevääksi. :draamaa: Kyllä vaan viisut herättää suuria tunteita vuodesta toiseen. :uujee:

Joko se VoteforMikael tms. kampanja on pystyssä??? Night_Owl? aumsjai? Wadde? Carboni? Muut? Mikäli ei ole niin olkaa yhteydessä, jos jollain on kiinnostusta niin kehitellään vaikka porukalla. Siitä voisi oikeasti olla hieman hyötyä ja se voisi saada lisää positiivista hypeä aikaan.

Haastan ylipäätään kaikki Mikaelin kannattajat äänestämään aktiivisesti ennakkoon, jakamaan ilosanomaa, ottamaan some haltuun On it goes -aiheisella meiningillä, pommittamaan mahdollisimman paljon puhelinääniä ja aivopesemään kaikki Saaren puolelle. :heh:

Ketkä on messissä? :surrur: Jos ei nyt niin milloin?!? :draamaa: Nyt on aika toimia. :joojoo:


Lisätään vielä panoksia sen verran, että jos ihme tapahtuu ja Mikael voittaa niin voin nöyryyttää itseäni ja "laulaa" On it goes:n videolle ja laittaa sen tänne kuppilaan kuultavaksi. :heh: (okei, tää oli ehkä huono veto, nyt ei varmaan kukaan äänestä Saarta :rofl: )


Jollain tais mennä kannatus överiksi. :heh: :puna:

Ms Unicorn16
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 01:16

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Ms Unicorn16 »

wigwam kirjoitti: Pelottaa jo etukäteen kun tiedän, että jos Mikael ei voita niin masennun varmaan koko loppukevääksi. :draamaa: Kyllä vaan viisut herättää suuria tunteita vuodesta toiseen. :uujee:

Joko se VoteforMikael tms. kampanja on pystyssä???
Niinpä... tuosta masennuksesta. En kestä, jos Mikael ei vie tätä voittoa. On it goesin on siis kertakaikkisen pakko lähteä Tukholmaan tai on kevät pilalla ärrinmurrin. :lohduton: :draamaa:

Ja messissä kampanjassa, jos joku konkareista sen pystyttää! :joojoo:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

wigwam kirjoitti:Finaaliviikko on alkanut ja ainakin minä käyn ihan ylikierroksilla. :surrur: Ei meinaa mitään muuta saada aikaiseksi kun vaan pyörii lauantain finaali jo mielessä. :shokki: Pelottaa jo etukäteen kun tiedän, että jos Mikael ei voita niin masennun varmaan koko loppukevääksi. :draamaa: Kyllä vaan viisut herättää suuria tunteita vuodesta toiseen. :uujee:

Joko se VoteforMikael tms. kampanja on pystyssä??? Night_Owl? aumsjai? Wadde? Carboni? Muut? Mikäli ei ole niin olkaa yhteydessä, jos jollain on kiinnostusta niin kehitellään vaikka porukalla. Siitä voisi oikeasti olla hieman hyötyä ja se voisi saada lisää positiivista hypeä aikaan.

Haastan ylipäätään kaikki Mikaelin kannattajat äänestämään aktiivisesti ennakkoon, jakamaan ilosanomaa, ottamaan some haltuun On it goes -aiheisella meiningillä, pommittamaan mahdollisimman paljon puhelinääniä ja aivopesemään kaikki Saaren puolelle. :heh:

Ketkä on messissä? :surrur: Jos ei nyt niin milloin?!? :draamaa: Nyt on aika toimia. :joojoo:


Lisätään vielä panoksia sen verran, että jos ihme tapahtuu ja Mikael voittaa niin voin nöyryyttää itseäni ja "laulaa" On it goes:n videolle ja laittaa sen tänne kuppilaan kuultavaksi. :heh: (okei, tää oli ehkä huono veto, nyt ei varmaan kukaan äänestä Saarta :rofl: )


Jollain tais mennä kannatus överiksi. :heh: :puna:
Aa ihanaa kun jotkut on yhtä sekasin ku minä, vaikka yritänkin olla ehkä liiankin järkevä... :heh: Me voitaisiin ainakin perustaa Facebookiin joku tapahtuma/sivu tästä kampanjasta ja kirjoittaa sinne mikä idea, miksi Mikael ja niin edelleen. Hashtag VoteforMikael käyttöön viikon ajaksi ja jokainen jakaa tietysti tietoisuutta tästä ympäri netin ihmeellistä maailmaa! Ehkä oma Instagram-sivu tälle myös...? Mä oon ainakin todella innokkaana mukana!
Cry him out

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6866
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Facebook-sivu kannattaa ehdottomasti perustaa ja myös Twitterissä hehkuttaa tämän parhautta. :peukku:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Joo ja just Twitterissä kans! Kuka haluaa perustaa tuon sivun? Mä voin ainakin, mutta jos joku muu haluaa myös, niin siitä vaan! (täältä ei varmaan tähän aikaan pahemmin vastauksia saa, mutta ei se mitään, nimimerkkinikin jo kertoo mun olevan yöeläin :heh: )
Cry him out

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6866
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mä olen ainakin Twitterissä ihan omalla profiilillani välillä muistuttanut tästä. Liian innokaskaan ei saa olla, ettei ärsytä. :heh:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2925
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Night_Owl kirjoitti:Kuka haluaa perustaa tuon sivun? Mä voin ainakin, mutta jos joku muu haluaa myös, niin siitä vaan! (täältä ei varmaan tähän aikaan pahemmin vastauksia saa, mutta ei se mitään, nimimerkkinikin jo kertoo mun olevan yöeläin :heh: )
Night_Owl, sinut on valittu perustajaksi! :uujee: Pistetään homma etenemään, tämä maanantai olisi hyvä päivä saada se perustettua, kun ennakkoäänestyskin alkaa tänään. (: Laitoin yksärillä jotain ajatuksia/vinkkejä. :sekava:

KainoAslak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 68
Liittynyt: 17 Helmi 2016, 12:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja KainoAslak »

Niin samiksii Ms Unicorn 16 :) Itselläni meni yli 10 vuotta Kuppilan sillointällöin seurantaa, ennenkuin tuli aihe joka "pakotti" avautumaan juuri täällä.

Ja itsekin pidän paljon Cristalin videosta ja kappaleesta, ja toivon myös että esitys petraantuu finaaliin.

........

Kritiikistä, onhan toisen mielipide on vain hyväksyttävä vaikka ei millään ymmärtäisi, mutta faktat saa ja pitää korjata.

......

Hehkutuksesta, pitäisikö Mikael-kriitikoita varoittaa, että täällä saattaa esiintyä ylenpalttista kehumista ja jos se ärsyttää, ei kannata lukea kuin joka toinen viesti ;)
Viimeksi muokannut KainoAslak, 22 Helmi 2016, 07:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4137
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

JuhaUK kirjoitti:Fanituksessa varmaan eri asteita?
Varmaan monet tajuamme tuon fanikonseptin omilla tavoillamme?
Fanius (vau, ihan kuin latinaa!) on varmaan vähän niin kuin rakkaus - ei ole yhtä vedenpitävää määrittelyä ja joskus tuntuu, että sanan käyttö on suorastaan kärsinyt inflaation.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1281
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Yksi sekaisin oleva ilmoittautuu täälläkin. En tiedä miten päin olisin :jihuujippii: Aika harvoin olen näin paljon jännittänyt suosikkini puolesta.
Minulla ei lähipiirissä ole yhtään viisuharrastajaa, joten ihana kun täältä saa vertaistukea.

Mikael :tuuletus:

Avatar
aumsjai
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 19:18
Paikkakunta: Tre

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja aumsjai »

Haha, hyvä etten ole ainoa joka on ihan neuroottisuuteen asti innostunut tästä esityksestä! En tiedä minkälaiseen tukiryhmään sitä joutaa, jos tämä ei lauantaina pärjääkään. Nyt erikoisagendana olisi saada finaaliliput ihan paikan päälle, jotta pääsisi huiskuttamaan #VoteforMikael -meisingein.
The vote is in, I'll f**king win

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2079
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Finaali kyllä pelottaa mua ihan hirveesti. En kestä jos Mikael ei voita, mutta kun ottaa huomioon sen, että vain kerran oma suosikkini on Suomen karsinnan voittanut, niin oon jo valmistautunut pahimpaan. Toki tykkään oikeastaan kaikista finaalin kappaleista, mutta Mikael on kuitenkin niin selkeä suosikki että itku pääsee jos tää ei voita. Samalla menis kyllä kaikki uskonrippeet suomalaisiin.

Itse tulen laittamaan Mikaelille 10-20 ääntä rahatilanteesta riippuen. Laittaisin enemmänkin, mutta opiskelijana ei oo hirveesti ylimääräistä...
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Jee menen perustamaan kampanjan pian pystyyn! Mä sain muuten lipun lauantain Umk-finaaliin, eli sinne on mulla tiedossa iso kyltti #VoteoforMikael :heh:
Cry him out

Avatar
aumsjai
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 19:18
Paikkakunta: Tre

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja aumsjai »

^ Hei mäkin sain lipun finaaliin! #VoteforMikaelisti täältäkin tulossa! :tapu: :tapu:
The vote is in, I'll f**king win

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Creeperqueen kirjoitti:Toki tykkään oikeastaan kaikista finaalin kappaleista, mutta Mikael on kuitenkin niin selkeä suosikki että itku pääsee jos tää ei voita. Samalla menis kyllä kaikki uskonrippeet suomalaisiin.
Itselläni meni jo viimevuotisen voittajan selvittyä... Mutta minulle palauttaa suuren osan uskoa, jos tämä on edes kärkisijoilla ;)

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2967
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Selvää on, että jos jollekin kappaleelle ollaan petaamassa paikkaa euroviisuedustajaksi, niin se ei ole tämä kappale.
Se HS: n kirjoitus oli kyllä hyvä, mutta jääkö se ainoaksi julkiseksi puolustuspuheenvuoroksi?
Jos Mikael ei saa mediassa palstatilaa, niin miten "tavallisen talliaisen" huomio kiinnitetään siihen, että "hei, tässä olis loistava euroviisuedustaja!"
Eini tunnetaan, joten "sehän olis hyvä edustaja" (vaikka onkin vähän suomi-einari kappale), ja Saarakin on tunnetumpi kuin Mikael.
Toisaalta voi olla jonkinlainen joukko niitä, jotka muistavat Mikaelin kolmen vuoden takaa ja nyt aktivoituvat.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Edwina kirjoitti:Selvää on, että jos jollekin kappaleelle ollaan petaamassa paikkaa euroviisuedustajaksi, niin se ei ole tämä kappale.
Se HS: n kirjoitus oli kyllä hyvä, mutta jääkö se ainoaksi julkiseksi puolustuspuheenvuoroksi?
Jos Mikael ei saa mediassa palstatilaa, niin miten "tavallisen talliaisen" huomio kiinnitetään siihen, että "hei, tässä olis loistava euroviisuedustaja!"
Eini tunnetaan, joten "sehän olis hyvä edustaja" (vaikka onkin vähän suomi-einari kappale), ja Saarakin on tunnetumpi kuin Mikael.
Toisaalta voi olla jonkinlainen joukko niitä, jotka muistavat Mikaelin kolmen vuoden takaa ja nyt aktivoituvat.
Suomalaiset ovat kyllä aina äänestäneet mielestään parasta kappaletta ja esitystä, ei siihen juurikaan ole vaikuttanut se miten kilpailijat ovat olleet esillä mediassa tai aiempi suosio.

Ja sitä paitsi, kyllä Mikael on näkynyt sekä paikallislehdissä, Me naisissa, HS:ssä, iltapäivälehdissä jne. Ja niissä on kyllä suitsutettu aika rajustikin.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

rosetta kirjoitti:
Creeperqueen kirjoitti:Toki tykkään oikeastaan kaikista finaalin kappaleista, mutta Mikael on kuitenkin niin selkeä suosikki että itku pääsee jos tää ei voita. Samalla menis kyllä kaikki uskonrippeet suomalaisiin.
Itselläni meni jo viimevuotisen voittajan selvittyä... Mutta minulle palauttaa suuren osan uskoa, jos tämä on edes kärkisijoilla ;)
Uskoni menee miinuksen puolelle, jos voittajaksi valitaan Eini.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Lukittu