Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Sivusiilithän on muotia nykyisin :shock: Ainakin nuorten keskuudessa aika monet tykkää, tai siis mun tuttavapiirissä eikä mun tuttavat nyt mitään erityisen alternative-tyylisiä ole :D Ja lieneekö kampauksella mitään väliä, enemmän mua häiritsee Saaran pakolla naamalla vedetty hymymaski.

Avatar
son of the beach
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:40

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja son of the beach »

Rousku kirjoitti: Edit: Tai eihän se "oikeasti" tietenkään ole humppakomppi, joka on oma juttunsa. Humppa-sanassa vain on sama rytmi kuin tuossa, missä on ensin kolme neljäsosaa ja sitten yksi. Ts. pisteellinen nuotti ja sitten se mitä jää jäljelle. (Tai luultavasti ne eivät ole neljäsosia vaan 32.-osia; siis jos tahtilaji on 4/4, ja kukin neljäsosa on jaettu kahdeksi nuotiksi, joiden pituuksien suhde on 3/1.)
Eikös se mene niin, että puolikkaassa tahdissa on kolmekahdeksaosa nuotti ja yksikahdeksasosa. Eli ns. shufflekomppi. Aika harvinainen tämän päivän popissa ja kun se ko. biisissä vuorottelee tasatahtisen neljäsosakompin kanssa, se voi olla hieman vaikea sisäistää keskiverto kuulijakunnan parissa.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

suchanovellife kirjoitti:Sivusiilithän on muotia nykyisin :shock: Ainakin nuorten keskuudessa aika monet tykkää, tai siis mun tuttavapiirissä eikä mun tuttavat nyt mitään erityisen alternative-tyylisiä ole :D Ja lieneekö kampauksella mitään väliä, enemmän mua häiritsee Saaran pakolla naamalla vedetty hymymaski.
Kyllähän maskeilla ennekin on viisuissa menestytty. :joojoo:

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

toivo kirjoitti:
suchanovellife kirjoitti:Sivusiilithän on muotia nykyisin :shock: Ainakin nuorten keskuudessa aika monet tykkää, tai siis mun tuttavapiirissä eikä mun tuttavat nyt mitään erityisen alternative-tyylisiä ole :D Ja lieneekö kampauksella mitään väliä, enemmän mua häiritsee Saaran pakolla naamalla vedetty hymymaski.
Kyllähän maskeilla ennekin on viisuissa menestytty. :joojoo:
Totta :heh: Tässä meille siis seuraava Viisuvoittaja. (ei)

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Onnea Saaralle kolmannen sijan johdosta toivoo kuusta kotoisin oleva hän.

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Onko M.A Numminen käynyt sukupuolen leikkauksessa? :shock:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6604
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Ajajajjj, lähellä oli Saara jälleen, mutta raadit ratkaisivat skapan. Olisin kyllä tämän nähnyt ilolla Tukholmassa. :)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kuinkahan monta tonnia Saaralla oli budjetti itsensä äänestämiseen?

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Taasko Saara oli toinen? :mrgreen:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Miten. Tämä. Pystyi. Voittamaan. Puhelinäänestyksen. :shock: :eiei:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kiitos raadeille, ettei sentään tätä tartte kattella edustajana.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Saaralle itselleen olisi varmaankin ollut parempi tulla esimerkiksi viidenneksi, kuin toiseksi. Ikuisen kakkosen status säilyy.

Tätä saattaa vielä vaikeuttaa se, että hän oli kansan suosikki. Se tieto, että oli jälleen niin lähellä, lähempänä kuin koskaan aikaisemmin, voi harmittaa enemmän kuin että olisi keskikastissa.

Toivottavasti ei lannistu tästä, vaan hakee uudestaan mukaan. Odottaa, että oikea biisi osuu kohdalle ja sitten räjäyttää pankin. :joojoo:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Magnolia_
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 11:44
Paikkakunta: Kotka

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Magnolia_ »

Sandhjakin on minusta hyvä, mutta kyllä kieltämättä nyt ärsyttää, että Saara jäi toiseksi. Jäi vaivaamaan, että olisi pitänyt kuitenkin antaa vielä lisää ääniä Saaralle. :niinpa: Mutta siinä kuitenkin raha tuli vastaan. Kaiken kaikkiaan Saara kuitenkin pärjäsi minusta hienosti.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Terasbekoni kirjoitti:Miten. Tämä. Pystyi. Voittamaan. Puhelinäänestyksen. :shock: :eiei:
Mä olen aivan sanaton. Viime vuonna haukuttiin "muoviset euroviisut" lyttyyn ja tänä vuonna kansa äänesti ylivoimaiseen voittoon kappaleen, joka oli niin euroviisu kuin euroviisu voi olla? :shock: :shock: :shock: Tämä oli kyllä suurin yllätys (eikä mikään hyvä sellainen) tänä iltana. Raadit pelasti täyskatastrofilta, mutta kun periaatteessa haluaisin, että yleisöllä olisi valta näissä. Mutta ei vissiin sitten pitäisi olla.

Todella omituista, kun ei ollut edes ennakkoäänissä top3:ssa. Saaraa ei siis äänestänyt mikään fanaattinen fanijoukko, vaan suomalaiset oikeasti pitivät tästä kappaleesta.

En olisi ikinä uskonut.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11352
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Hyvin, hyvin pelottavaa kyllä, ettei vuodesta 2013 näköjään sitten opittu yhtikäs mitään, vaan edelleenkin kansan syvissä riveissä kuvitellaan, että tuollaisilla kliseillä pärjätään. Ja nyt, kun Saaraa ei valittu, jossittelun varaa jää, ja sama meno jatkunee tulevaisuudessakin. :)
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Mattan »

On pelottavaa, että Suomen kansa valitsi tämän parhaaksi kappaleeksi, mutta olen silti sitä mieltä, että Saaran pitäisi siksi lähteä Tukholmaan. Mikäli tulee takaisin UMK:hon, voitto on miltei varma - tästä on vaikea pistää huonommaksi, mutta toivottavasti kappale on silloin hyvä. Laulaja on liian hyvä tuhlataakseen aikaansa huonoihin kappaleisiin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minusta Saaran esitys oli paljon parempi kuin semifinaalissa. :peukku: Nyt vaan Saaralle hyviä biisejä ja levy ulos.
Riskinä seniorilaumat

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Kuulin Saaran kappalen ensimmäistä kertaa finaalissa. Jäin ihmettelemään kertosäettä: kahden (lyhyen) sanan hönkäily ei todellakaan riitä kertosäkeeksi. Kertosäkeen on kuitenkin tarkoitus olla laulun kliimaksi.

Kova oli yritys muuten. Ja Saara + tuotanto onnistuikin: vähistä eväistä oli puristettu kaikki irti.

Silti minusta finaalin heikompaa puoliskoa.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Terasbekoni kirjoitti:^ Hyvin, hyvin pelottavaa kyllä, ettei vuodesta 2013 näköjään sitten opittu yhtikäs mitään, vaan edelleenkin kansan syvissä riveissä kuvitellaan, että tuollaisilla kliseillä pärjätään. Ja nyt, kun Saaraa ei valittu, jossittelun varaa jää, ja sama meno jatkunee tulevaisuudessakin. :)
Täytyy vielä kommentoida tätä, koska mielestäni TB tiivistää hyvin sen, mikä minua ärsyttää UMK:n musiikillisessa nykymenossa.

Etenkin Mikon (?) (=sen kommentaattori) kommenteissa annettiin paljon arvoa viisukliseille. Samaa olin lukevinani iltapäivälehtien kommentoinnissa. Minusta viisukliseet ovat huonoa musiikkia ja shown tekemistä. Edelleen mietitään, laskelmoidaan ja spekuloidaan, kun pitäisi vain luottaa siihen, että tehdään hyvää musiikkia.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja skidi »

Kivat puuterinväriset sloggit. Mummillakin oli. :mrgreen:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Kyllä mä ymmärrän, että tätä äänestettiin. Saaran laulusuoritus finaalissa oli loistava ja kiinnostava, ja kappalekin on ihan tarttuva.
Like a monument to all the time we spent

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Vahva live, parannusta semifinaaliin, suuren yleisön todellinen suosikki. Kakkonen jälleen, mutta huonolle ei hävinnyt. :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42824
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hanhis kirjoitti:Ajajajjj, lähellä oli Saara jälleen, mutta raadit ratkaisivat skapan. Olisin kyllä tämän nähnyt ilolla Tukholmassa. :)
Noh, minä olisin ilolla kuullut, mutta en nähnyt...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42824
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Elvis kirjoitti:Taasko Saara oli toinen? :mrgreen:
Juu. Ja minä olisin halunnut nähdä hänen ilmeensä, kun kakkossija paljastui, koska murjaisi asiasta niin hyvän vitsin ohjelmassa aiemmin (mitä arvostan).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti:
Elvis kirjoitti:Taasko Saara oli toinen? :mrgreen:
Juu. Ja minä olisin halunnut nähdä hänen ilmeensä, kun kakkossija paljastui, koska murjaisi asiasta niin hyvän vitsin ohjelmassa aiemmin (mitä arvostan).
Aikamoinen katastrofi kyllä Aallolle, kun on tajunnut voittaneensa yleisöäänestyksen ja sitten laskenut mielessään, että riittääkö vai ei. Ja ei riittänyt.

Mulla vähän ristiriitaiset tunnelmat. Olen tyytyväinen, että raadit pelastivat minut siltä, että toista vuotta putkeen inhokkini olisi lähtenyt edustamaan. Mutta kuten sanoin jo aiemmin, pidän vähän kohtuuttomana sitä, jos raadit torppaavat yleisöäänten voittajan.

Silti tämä tulee olemaan mulle iso mysteeri ikuisesti: Miten tämä pystyi voittamaan yleisöäänet? Ja vielä Sandhjan ja Mikael Saaren välistä?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42824
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Wadde kirjoitti:Todella omituista, kun ei ollut edes ennakkoäänissä top3:ssa. Saaraa ei siis äänestänyt mikään fanaattinen fanijoukko, vaan suomalaiset oikeasti pitivät tästä kappaleesta.

En olisi ikinä uskonut.
Livelaulusuoritus nyt finaalissa oli aika vaikuttava. Ehkä kaikkia eivät visuaaliset mokailut sitten häiritse? Enemmän minua Cristalin hyvä sijoitus ihmetyttää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti: Livelaulusuoritus nyt finaalissa oli aika vaikuttava.
Joo, kyllä mäkin yhdessä kohdassa tokaisin, että on siinä laulajalla kyllä upea ääni. Mutta ei se tässä kappaleessa tullut vain oikeuksiinsa niin kuin voisi tulla.

Onkohan jo ensi vuonna uudestaan kisaamassa?

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Saara Aalto mukaan ensi vuonna ja huipputykkibiiislllä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42824
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^^Minusta kappale sopi Saaran äänelle kyllä. Vähän se tanssiminen sun muu sitä ääntä tosin verotti. Keskittyisi laulamiseen niin hyvä tulisi. Joraillahan voi sitten vaikka discossa.

Nyt finaalissa mitä kuulostelisin niin ääni olisi mehevöitynyt vuodesta 2011.
Viimeksi muokannut Rousku, 28 Helmi 2016, 00:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja phale »

Wadde kirjoitti:Onkohan jo ensi vuonna uudestaan kisaamassa?
Vai jääkö odottamaan oikeudenmukaisempaa pisteidenlaskutapaa? :miettii:

Lukittu