ESC 2016: livekommentointi

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu
murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja murka »

Jonttu kirjoitti:Viro oli semin jumbo
Tuosta koituu kyllä kova pyykki Virossa. Eivät taatusti luota jatkossa muihin kuin omiin joukkoihinsa ja ideoihinsa.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Jonttu kirjoitti:Viro oli semin jumbo
Viro sai vielä vähemmän pisteitä kuin tokan semin vika eli Sveitsi. Viro oli siis epävirallisesti sijalla 42.

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

TantePätsi kirjoitti:Tädistähän Puola oli aivan ihana, mutta Suomi-iskelmä yleensä ei.
Mielestäni Puolan viisu on enempi "Itä-blokki-iskelmää" kuin Suomi-iskelmää. Minä kyllä tykkäsin kappaleesta lopulta varsin paljonkin. :)
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja murka »

Mistä nuo tulokset löytyy?[/quote]

Vaikka tästä http://www.eurovision.tv/page/history/b ... event=2123[/quote]

Eikö enää näytetä kuka äänesti ketäkin semifinaalissa?

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1000
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Massiel »

ta1ja kirjoitti:Mä vähän luulen, että sille suomi-iskelmälle pitäisi saada joku romanttisen näköinen esittäjä :heh:
Mikko Leppilampi edustamaan Suomea ensi vuonna kun Suomen euroviisuista tulee 10 vuotta.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Ihme_Mies kirjoitti:Minä kyllä tykkäsin kappaleesta lopulta varsin paljonkin. :)
Sama juttu. Aluksi pidin Puolan kappaletta epäkiinnostavana ja laulajan habitusta myös. Käytännössä nyt vasta semissä ja finaalissa aloin pitämään kappaleesta, laulaja "tuli lähelle" ja sanoitus oli fiksu. Live esitys sen teki. Toki voi olla muitakin syitä.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja murka »

Murmuli kirjoitti:Mä en rehellisesti sanottuna tajua noita raateja. Ok, en todellakaan tajua että kuinka ihmeessä esim. Puola keräsi noin suuren potin yleisöltä, mutta noin yleisesti ottaen niissä oli joku tolkku. Raatiäänet sen sijaan...wtf?

Onnea Ukrainalle, ei raatiäänet ei yllättäneet mutta hieman yllätti yleisöäänien kakkossija. Olisin veikannut ehkä jotain sijoja 5-8.
Raadit ajoivat takaa sitä kansainvälistä radiohittiä tänäkin vuonna? Loppujen lopuksi Australian sävellyshän ei kutitellut aivoja. Laulaja pelasti koko kappaleen.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2974
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Täältä löytyy tarkempia tuloksia miten kussakin maassa äänestettiin http://www.eurovision.tv/page/results?event
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mitenkähän Mikael Saari olisi pärjännyt nyt kun voittajaksikin valikoitui "liian vaikea" taiteellinen viisu...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

gza101
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 12:43
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja gza101 »

Australia oli sitten tämän vuoden Polina. Tosiaan raadit wtf? Asiantuntijana pitäisi äänestää kokonaisuutta eikä lauluääntä... OK, Australia oli minusta henk koht tylsä, mutta ihan objektiivisestikin ajatellen esitys ei tosiaan ollut noin ylivoimainen nähden muihin.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja kalonike »

murka kirjoitti:
Jonttu kirjoitti:Viro oli semin jumbo
Tuosta koituu kyllä kova pyykki Virossa. Eivät taatusti luota jatkossa muihin kuin omiin joukkoihinsa ja ideoihinsa.
Väärä valinta Virossakin. Seis olisi ollut seisauttava.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ihme_Mies kirjoitti:
TantePätsi kirjoitti:Tädistähän Puola oli aivan ihana, mutta Suomi-iskelmä yleensä ei.
Mielestäni Puolan viisu on enempi "Itä-blokki-iskelmää" kuin Suomi-iskelmää. Minä kyllä tykkäsin kappaleesta lopulta varsin paljonkin. :)
Onhan Suomi aika itäblokkia kumminkin. Tai ainakin osin, ja juuri vaikkapa kaihoisan iskelmän osalta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Voittajan pressi alkoi just.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

gza101 kirjoitti:Australia oli sitten tämän vuoden Polina. Tosiaan raadit wtf? Asiantuntijana pitäisi äänestää kokonaisuutta eikä lauluääntä... OK, Australia oli minusta henk koht tylsä, mutta ihan objektiivisestikin ajatellen esitys ei tosiaan ollut noin ylivoimainen nähden muihin.
Myös Maltan hissimusa taisi pärjätä raatiäänissä hyvin?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

gza101 kirjoitti:Australia oli sitten tämän vuoden Polina. Tosiaan raadit wtf? Asiantuntijana pitäisi äänestää kokonaisuutta eikä lauluääntä... OK, Australia oli minusta henk koht tylsä, mutta ihan objektiivisestikin ajatellen esitys ei tosiaan ollut noin ylivoimainen nähden muihin.
Jos raadit oli täynnä tuottajia ja laulajia, niin se selittäisi! :heh: (Tuskin siellä säveltäjiä tai tekstinikkareita paljon oli joukossa...)
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1000
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Suomen raadissa joku sijoittanut Venäjän sijalle 26, joku Ukrainan sijalle 22, ja joku Armenian sijalle 23. Mutta Ruotsin jollotus huonoimmillaan kuudes ja kaksi sijoittanut sijalle 1 yksi kakkoseksi ja yksi kolmoseksi. Ja Hollannin renkutukselle raadilta 10 pistettä. Ei anna kovin hyvää kuvaa raadin tasosta.Puhelinäänet Ukraina 12, Ruotsi 10, Venäjä 8, Australia 7, Itävalta6, Puola 5, Bulgaria 4, Ranska 3, Latvia 2, Kypros 1; on enemmän minun musiikkimakua vaikka Ruotsin korkeat pisteet ymmärtää niinkin puhelinäänissä.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

hra47 kirjoitti:Mitenkähän Mikael Saari olisi pärjännyt nyt kun voittajaksikin valikoitui "liian vaikea" taiteellinen viisu...
Suomi eka, Ukraina toka. :joojoo:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja murka »

hra47 kirjoitti:Mitenkähän Mikael Saari olisi pärjännyt nyt kun voittajaksikin valikoitui "liian vaikea" taiteellinen viisu...
Samaa mietin :peukku: .

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katson voittajan pressikonferenssia, ja minua häiritsee, miksi Jamala yrittää puhua ukrainaa, jota ei kunnolla osaa (käsittääkseni on venäjänkielinen).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja kalonike »

murka kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Mitenkähän Mikael Saari olisi pärjännyt nyt kun voittajaksikin valikoitui "liian vaikea" taiteellinen viisu...
Samaa mietin :peukku: .
Niinpä. Ja ensi vuonna UMK on täynnä toinen toistaan taiteellisempia ja vaikeampia viisuja (ja niin on muidenkin maiden karsinnat).
Viimeksi muokannut kalonike, 15 Touko 2016, 02:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja murka »

Massiel kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Mä vähän luulen, että sille suomi-iskelmälle pitäisi saada joku romanttisen näköinen esittäjä :heh:
Mikko Leppilampi edustamaan Suomea ensi vuonna kun Suomen euroviisuista tulee 10 vuotta.
Valtteri Torikka laulamaan melankolisen kaihoisaa iskelmää.

Massiel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1000
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Rousku kirjoitti:Katson voittajan pressikonferenssia, ja minua häiritsee, miksi Jamala yrittää puhua ukrainaa, jota ei kunnolla osaa (käsittääkseni on venäjänkielinen).
Mistä sen näkee?

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Me just siskon kanssa mietittiin, että ens vuonna puolilla maista on sitten joku kantaaottava biisi. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2016: livekommentointi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Rise, angel, shine, love!

Lukittu