Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Euroviisut 2017 Ukrainassa
Lukittu

Omar Naber – On my way

*****
4
5%
****
12
15%
***
23
29%
**
25
32%
*
14
18%
 
Ääniä yhteensä: 78

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7156
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

ehkä BQL,mutta tuo nainen ois menny samaan ryhmään huutavien akkojen kanssa ja luulenpa ,että silti puola ois pyyhkässy ohi .

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti:Slovenia niin missasi tilaisuutensa tällä (tai sitten vaihtoehtoisesti BQL:lla)! :draamaa: :lohduton:
Niin. En tosin tiedä, miten hyvin Nuška olisi toiminut huutavien accojen kavalkadissa, jota tuo ykkössemi oli. Paras biisi hänellä kyllä olisi ollut. No, jääpä soittolistalleni.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minä, minä, ja vielä kerran minä. Jos laulun sanomakin on "olette ihan kivoja, mutta en välitä seurastanne enää", miten se voisi kerätä ääniä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11328
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Musta tämä oli loppupelissä ihan ok. :puna: Ilmava, ja jätti sopivasti tilaa Omarin tulkinnalle. Olin valmis hyväksymään tämän jatkopaikan, koska raatien mukanaolon aikana semin viimeisiltä paikoilta on mennyt jatkoon paljon tunkkaisempiakin balladeja. Ehkä silti ihan hyvä, ettei Sloveniaa tänä vuonna palkittu karsintojensa raatihölmöilyn ja monen helmen rannalle jättämisen jälkeen.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57781
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Slovenia niin missasi tilaisuutensa tällä (tai sitten vaihtoehtoisesti BQL:lla)! :draamaa: :lohduton:
Niin. En tosin tiedä, miten hyvin Nuška olisi toiminut huutavien accojen kavalkadissa, jota tuo ykkössemi oli.
Siksi laitoin BQL:n sulkuihin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12870
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Omarin tulkinta oli vahva, mutta se ei kuitenkaan näin mitäänsanomatonta kappaletta pystynyt pelastamaan. :roll: Kaksi tähteä jää lopulliseksi arvosanaksi.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Rousku kirjoitti:Minä, minä, ja vielä kerran minä. Jos laulun sanomakin on "olette ihan kivoja, mutta en välitä seurastanne enää", miten se voisi kerätä ääniä?
Tismalleen. Ei On My Way voinut millään voinut upota äänestäjiin siinä määrin kuin Color of Your Life ja Grande Amore, joiden esittäjät olivat nuoria ja romanttisia ja puhuivat kappaleillaan kuulijalle. Michal pyysi kuulijaa miettimään elämäänsä, Il Volo pyysi ettei elämän suuri rakkaus koskaan jättäisi. Sävellyksellisesti toki jotain samaa on löydettävissä, mutta Omar oli liian vanha kerätäkseen söpöysääniä ja lavastuskin toi minulle mieleen enemmän jonkun Voicen tai Idolsin. (Meinasin ensin kirjoittaa että jonkun laulukilpailun, mutta sellainenhan tämäkin on...) Ja kuitenkin tykkään tästä kappaleena aavistuksen verran enemmän kuin Puolasta 2016. En kestä, jos tämä on saanut semissä enemmän ääniä kuin Suomi.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Eilinen semi huusi BQL:ää. :draamaa:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10758
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Slovenia valitsi kyllä tänä vuonna niin väärin. Ansaitusti karsiutuivat. Biisi on ponneton.

2/5
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Slovenia 2017: Omar Naber – On my way

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Ei tämä nyt ihan kamalan huono ollut, mutta ei kovin kummoinenkaan. En kyllä yhtään ihmettele, ettei päässyt finaaliin.
Tämä oli bulgarialaisen kaverini suosikki tiistailta.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Lukittu