Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Euroviisut 2018 Portugalissa

Saara Aalto – Monsters

*****
115
47%
****
68
28%
***
38
16%
**
13
5%
*
9
4%
 
Ääniä yhteensä: 243

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Minä en edes tiedä, mitä tuossa äänestyksessä on tarkoitus äänestää. Kysymyksen mukaan pitäisi äänestää solistia, mutta eihän näiltä kaikilta ole kuultu live-tulkintaa viisustaan. Arvostele siinä solistia sitten. Jos on tarkoitus äänestää parasta naissolistin biisiä, kysyisivät sitten sitä.

Joo, en äänestänyt lainkaan. :hiips:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^^minähän vain tässä teen tutkimusta median vaikutuksesta ihmisten äänestys käyttäytymiseen :heh: (viisukuppila=media :mitvit: )
Viimeksi muokannut aj1964, 15 Maalis 2018, 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Timoteus kirjoitti:Minä en edes tiedä, mitä tuossa äänestyksessä on tarkoitus äänestää.
..kyllä epäselvästi otsikoitu mutta juuri ennen esittely videoita lukee "best female vocalist" eli tarkoittaisivatko kuitenkin kuka olisi mielestämme paras laulaja taidoiltaan :mitvit:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Huomisesta promosta lisätietoa eli 20 minuutin setti "special quest" statuksella..
https://www.eurovisionary.com/trumps-ma ... n-parties/
Olisiko niin että Saara aikoo hoitaa nämä promot jatkossakin "vierailevana tähtenä" Xfactor star statuksen myötävaikutuksella :heh:

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1160
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja pmama »

Esityksessä tulisi voida tuoda tunne esille. Esittelyvideossa se toimii, ja taustaäänet ovat kunnossa. Jostain syystä Saaran livevedoissa tunne ei välity, hän jopa laulaa "veitikkamaisesti" alun sanat.
Suomen esitys: laulu on aika huonosti esillä samoin taustanauha. Lavatoteutus on mitä on.
Liettuan esitys: laulu edelleen ilman tunnetta, taustanauha edelleen uupuu volyymia ja bassoa. Liettualaiset (?) tanssijat aivan loistavat ja tämä ns. köyhä toteutus paljon parempi kuin Suomen more is more- sekoilu.

Edelleen Norjassa tehty video aivan timangi. Miten saisi Saaralta samanlaista viettelevyyttä live-tanssiin ja tunnetta lauluun huudon sijaan.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Uusia biisejä tulee ja huitelee ohitse. Pahasti vaikuttaa että Suomi tulee jäämään jalkoihin, vaikka show olisi hyvä. Liian vanhankuuloinen biisi. Kymmenen vuotta sitten tämä olisi tapellut voitosta keskinkertaisella showlla, mutta nyt saattaa noutaja tulla jo semivaiheessa. Toivottavasti olen väärässä.

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja tanko »

kuu-kuu kirjoitti:Uusia biisejä tulee ja huitelee ohitse. Pahasti vaikuttaa että Suomi tulee jäämään jalkoihin, vaikka show olisi hyvä. Liian vanhankuuloinen biisi. Kymmenen vuotta sitten tämä olisi tapellut voitosta keskinkertaisella showlla, mutta nyt saattaa noutaja tulla jo semivaiheessa. Toivottavasti olen väärässä.
Tätä minäkin pelkään, koska eka semissä on "aidompia", laskelmoimattomampia biisejä. Aidoilla viittaan jo aiemmin sanomaani, että esim. Kreikka ja Kypros ovat aitoja omassa genressään ja tyylissään. En tarkoita etnoa, vaan sitä, että tyyli on sitä itseään juuri, mitä sen on alunperinkin ollut tarkoitus olla. Ja ote on lisäksi freesi. Sen sijaan, esim. Norja putoaa samaan epäaitouteen: Rybak jammailee hulluna täysamerikkalaista 60-luvun mustaa Jackson Fiveä.

Onko Saaran kompastuskivi siis epäaitous ja paloistaliimatun tunne? En haluaisi näin olevan. Ja se biisin sovituksessa esiintyvä, biisille omaleimainen electric organ -saundi on vanha, joka alkaa biisin kohdassa 0:59 taustalla
https://www.youtube.com/watch?v=OxaMpD0DUzA
Sama soundi on tämän ysärihitin taustalla ja se on biisin kantava voima, ja se muistuma ärsyttää minua, koska se on niin vanhanaikaista, ysäriä.
https://www.youtube.com/watch?v=7-BnB3xxUoA

Kate Ryaneja pelätessä, jatkettaneen.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ihan vilpittömästä uteliaisuudesta kysyn, että pystyttekö te, jotka aina puhutte jonkin soundin tai biisin vanhanaikaisuudesta, kuuntelemaan lainkaan vanhoja klassikoita? Vai kulutatteko te ainoastaan korkeintaan vuoden vanhaa tuotantoa ja pian sen jälkeen häpeissänne tunnustatte joskus diggaillenneenne sitä? Itse olen aika sokea (tai kuuro) musiikin "vanhanaikaisuudelle", joten olen vähän ymmälläni...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja tanko »

hra47 kirjoitti:Ihan vilpittömästä uteliaisuudesta kysyn, että pystyttekö te, jotka aina puhutte jonkin soundin tai biisin vanhanaikaisuudesta, kuuntelemaan lainkaan vanhoja klassikoita? Vai kulutatteko te ainoastaan korkeintaan vuoden vanhaa tuotantoa ja pian sen jälkeen häpeissänne tunnustatte joskus diggaillenneenne sitä? Itse olen aika sokea (tai kuuro) musiikin "vanhanaikaisuudelle", joten olen vähän ymmälläni...
Kuuntelen paljonkin vanhanaikaista ja minua ei sinänsä haittaa vanhanaikaiset saundit. Tykkään esim. I love Belaruksista, vaikka konsepti on abbamaisen vanha. Tai Show me heaven Lililtä ja Susielta on hyvä, vaikka sen tunnusomainen melodiaefekti taustalla on tosi vanhan kuuloinen. Ammattiraadit ei varmaan olisi lämmenneet Show me heavenille, on se niin vanhanaikainen ja korni. Mutta itselläni se soi Youtubessa tasaisin väliajoin silloin tällöin.

Kyse on enemmänkin siitä, että jos instrumentti ärsyttää alunpitäen, niin siitä ei sitten pidä koskaan, kuten tämä Saaran electric organ tai tuo linkittämäni ysärihitti, jota vihaan soundin takia. Tai toinen syy on se, että jos biisi koettaa olla moderni ja korkeatasoinen, mutta siitä kalskahtaa vanhanaikaisuus, niin se syö imagoa. Mutta onko Monsters vanhanaikainen, vai onko se moderni biisi, jossa on ihan hieman retroa? Onhan Dance you offkin 60-luvun tyyliä!
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

hra47 kirjoitti:Ihan vilpittömästä uteliaisuudesta kysyn, että pystyttekö te, jotka aina puhutte jonkin soundin tai biisin vanhanaikaisuudesta, kuuntelemaan lainkaan vanhoja klassikoita? .
Minä pääasiassa kuuntelen menneiden aikojen musaa, joskus jopa 1940-luvun jatsia ja ikivanhaa bluesia. Parasta musiikkia on tehty v. 1966-1970, silloin syntyivät suurin piirtein kaikki musalajit mitä nykyjään tehdään, siis populaarimusiikin puolella. Mutta viisuihin en koskaan panisi esim. Creamilta kuulostavaa suomalaista bändiä, koska se jäisi seminsä viimeiseksi.
Kyllä minä myös kuuntelen nykymusaa, listahittejäkin, ihan vain tutkaillakseni missä musamaailmassa mennään, joistakin biiseistä jopa tykkään. Näitä minä kuuntelen ipodilla, kun juoksen, rehkin, liikun ja teen tämmöisiä. Ipod on minulle myös musiikin etsimisväline. Toisin sanoen jos löytyy digimaailmasta hyvä levy, minä hankin sen vinyylinä, jos semmoinen on tehty.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

kuu-kuu kirjoitti:Uusia biisejä tulee ja huitelee ohitse. Pahasti vaikuttaa että Suomi tulee jäämään jalkoihin, vaikka show olisi hyvä. Liian vanhankuuloinen biisi. Kymmenen vuotta sitten tämä olisi tapellut voitosta keskinkertaisella showlla, mutta nyt saattaa noutaja tulla jo semivaiheessa. Toivottavasti olen väärässä.
Mä nyt en oikein osaa hahmottaa tuota väittämää onko tämä vanhanaikainen vai ei. Itse olin myös aluksi samaa mieltä mutta joku viisaampi täällä torppasi ajatukseni ja sanoi että tämä ei ole vaan domino..kasaria??mulle tärkeämpää biisissä on melodia eli se ei saa olla tasapaksua jumputusta niinkuin mielestäni nykyään nykypoppi on. Toisaalta olihan Saara Xfactorissakin "overs" joten hänen tyyliin sopii ehkä "vanhanaikaisuus" jos sellaista termiä voi käyttää? Myös Saaran ääni on "klassinen" joten silläkin on vaikutusta kuulijaan. Toiset tykkää vain rnb tyylin saudista toiset taas rockäänestä. Tuli tässä mieleen että pärjäisivätkö nykyään suosituimmat artistitkaan välttämättä viisuissa näillä nykymittapuun mukaisilla ylituotetuilla ja autotunea apuna käyttävillä biiseillään jotka ovat alusta loppuun yhtä samaa jumputusta ilman mainittavaa melodista ahaa elämystä mutta suuri yleisö väittää niiden olevan moderneja?? Esimerkiksi jäisikö tämä ilman finaalipaikkaa?
https://youtu.be/tCXGJQYZ9JA
No ehkä ei mutta jos joku "tavislaulaja" vetäis saman niin ei mitään jakoa :eiei: en allekirjoittaisi väitettä etä Monsters on liian vanhanaikainen. Onko se hyvä vai huono biisi on sitten toinen asia...

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

aj1964 kirjoitti:Saaraa äänestämään hopihopi..toisena tällä hetkellä
http://wiwibloggs.com/2018/03/14/poll-f ... 18/219608/
Täh, eihän tuollaista voi äänestää, ennen kuin on kuullut ja nähnyt ne livenä!
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^wuut..täällähän listataan kokoajan artisteja/biisejä eikä niitä ole kaikkia kuultu livenä etenkään suosikkiasi Nettaa. Eihän tuo nyt niin vaikeaa ole klikata täppää Netalle :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

aj1964 kirjoitti:^wuut..täällähän listataan kokoajan artisteja/biisejä eikä niitä ole kaikkia kuultu livenä etenkään suosikkiasi Nettaa. Eihän tuo nyt niin vaikeaa ole klikata täppää Netalle :heh:
Nomut, termi "vocalist" kyllä minusta viittaisi siihen, että hoitaa homman muutenkin kuin studioversiona! Ei, en suostu äänestämään tuossa mitään :ylppis:

Mutta muuten, edes jotakin otsikon aiheesta sanoakseni, niin se on kyllä Saara nyt sitten, jolle lankeaa se viisujen perinteinen huutavan acan rooli. Niitä ei kai muut nyt uskaltaneet lähettää kun niille kävi viime vuonna ykkössemin alkupuolella köpelösti. Väliäkö sillä ettei biisi ole huutoballadi; siinä on kuitenkin menobiisiksi paljon veisattavia pitkiä nuotteja. Saaran vähemmän huutava kujertaluosaaminen jää valitettavasti paitsioon (jollei lavalla improvisoi jotain sensuuntaista).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nyt ollaan selvästi vakavien asioiden ja absoluuttisten totuuksien äärellä :hihi:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ niin ollaan koska nämä(kin) huomioidaan :heh:

Saara Aalto (@saaraaalto) twiittasi:
Wtf... I'm 2nd again!!! of course. Standard Saara https://t.co/GEsPN7fJe5 https://twitter.com/saaraaalto/status/9 ... 10753?s=17

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Valtavan hyvä remix putkahti jostain korvilleni. :ihana: Edustaisipa Saara tällä! :kups:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

tanko kirjoitti: Ja se biisin sovituksessa esiintyvä, biisille omaleimainen electric organ -saundi on vanha, joka alkaa biisin kohdassa 0:59 taustalla
https://www.youtube.com/watch?v=OxaMpD0DUzA
Sama soundi on tämän ysärihitin taustalla ja se on biisin kantava voima, ja se muistuma ärsyttää minua, koska se on niin vanhanaikaista, ysäriä.
https://www.youtube.com/watch?v=7-BnB3xxUoA
Ohoh, löysit sitten ysäribiiseistä yhden niitä harvoja, jotka tunnen :shock:. Jos Saaralla on tuollaista mukana, niin on kyllä jotain paljon vanhempaakin, eli sovituksessa (nykyään kai sanotaan "tuotanto") ne 70-luvun discoviuluvongahdukset. Ja se, mikä minut saa kokemaan biisin vanhanaikaisena, on kertsin melodia, jota olen luonnehtinut virsimäiseksi. - Siis tuo viittaamasi ightcrawlersin hitti kuulosti jo aikanaan korvaani übermodernilta, ja edelleen paljon modernimmalta kuin Monsters. Ehkä juuri siksi kun se on niin pelkistetty; siihen ei veisata päälle jotain virttä.
hra47 kirjoitti: pystyttekö te, jotka aina puhutte jonkin soundin tai biisin vanhanaikaisuudesta, kuuntelemaan lainkaan vanhoja klassikoita?
Toki pystyn; omat suosikkini ovat noin sata vuotta vanhoja. Tai tuhat vuotta. Odotan, että popmusiikki etenee/palaa samalle tasolle. Ja niissä virsissäkin on todellisia helmiä, osa hyvinkin vanhoja (sikäli virsimäisyys ei välttämättä ole huono asia). Ja mistä kaukaa popmusiikin historiasta Ruotsinkin tämänkertainen lainaa?

Eikä se viisuissakaan haittaa jos on vanhahtava: Voittihan viime vuonna viisujen alkuaikojen maailman mieleen palauttava laulu. Ja Puola 2016 toi minunkin mieleeni 70-luvun alun melodisen iskelmän niin, että kuumeisesti mietin, mistä tämä oikein on kopio kappa.

Joistakin biiseistä kuitenkin tulee fiilis, että tässä nyt on yritetty olla moderneja, mutta ei ole onnistuttu. Saaran kaikki tyrkyt valitettavasti olivat tätä sarjaa. No, en tiedä, voihan ne herättää äänestävässä yleisössä samalla tavalla nostalgiaa kuin se Puola 2016. Raatien en oleta tykkäävän.
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ mä kyllä käyttäisin Monstersista mieluummin sanaa "hymni" kuin virsi. Se tulee saamaan jonkunlaisen Gay Anthem statuksen niissä piireissä ja se varman käypi Saaralle mainiosti :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Niin no itse sanon virsimäiseksi vain tuota kertsin melodiaa. Sehän on äärimmäisen simppeli, juuri sillä lailla että 95 % seurakunnasta voi veisata mukana. Eikä mikään huippu virrekseen; tuollainen iloton mollijollotus. Kokeilkaa urkuharmonilla säestettynä, ilman mitään lapsikuorosäksätyksiä.
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^Ok sovitaan että Gay anthem on suomennettuna Homo virsi niin ollaan sitten kerrankin melkein samaa mieltä :joojoo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Möh, onko se nyt ihan pakko tykätä tästä, jos ei satu olemaan hetero... Kyllä minulle se viisujen gay anthem edelleen on If love was a crime, eikä tämä treffailu henk.koht. sängynalushirviöiden kanssa...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Kyllä minusta tämä Monsters käsittelee lähinnä pelkojen / henk. koht. demonien voittamista (ja tuollaista olen lukenut muualtakin); toki jokaisella saa olla oma tulkintansa, mutta kuitenkin.
Rousku kirjoitti: Nomut, termi "vocalist" kyllä minusta viittaisi siihen, että hoitaa homman muutenkin kuin studioversiona! Ei, en suostu äänestämään tuossa mitään :ylppis:
Voihan sitä äänestää jotakuta, jonka livelaulutadot on jo nähty & hyviksi todettu (kuten Elinaa) :kaunis:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Eiliseltä keikalta löytyi video aika duurivoittoisesti veisasivat porukalla lopussa virttä jos näin asian voi ilmaista...
https://youtu.be/dQimhORUeZ4

Avatar
[Marcus]
Siemailija
Siemailija
Viestit: 121
Liittynyt: 04 Joulu 2012, 20:23

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja [Marcus] »

Yksi pieni asia joka mua on jäänyt häiritsemään on se miten Saara laulaa livenä tän kohdan:
https://youtu.be/eEeIeQ-j2zk?t=2m14s
eri tavalla kuin studioversiossa:
https://youtu.be/y4xlvh6qW6M?t=2m14s
Jotenki omalla tavallaan latistaa koko kappaleen tähtihetken :lohduton:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »


Avatar
son of the beach
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:40

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja son of the beach »

TomppaJr kirjoitti:Valtavan hyvä remix putkahti jostain korvilleni. :ihana: Edustaisipa Saara tällä! :kups:
Täähän voisi olla vaikka Giorgio Moroderin tekemä! Eli ei liian vanhanaikainen :heh:

Joji111
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Tammi 2018, 17:00

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja Joji111 »

[Marcus] kirjoitti:Yksi pieni asia joka mua on jäänyt häiritsemään on se miten Saara laulaa livenä tän kohdan:
https://youtu.be/eEeIeQ-j2zk?t=2m14s
eri tavalla kuin studioversiossa:
https://youtu.be/y4xlvh6qW6M?t=2m14s
Jotenki omalla tavallaan latistaa koko kappaleen tähtihetken :lohduton:
Tämä!! Haluaisin kans kuulla sen pitkän kiekaisun ja kunnon voiman siihen :eeek: :mitvit:

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

"I am gonna change EVERYTHING :uujee:
https://youtu.be/gJGoiq1ZSe0
Mutta miten se on mahdollista kun täällä niin moni oli sitä mieltä että se ei olisi mahdollista :mitvit: :heh:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2018: Saara Aalto – Monsters

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kyllähän esim. Waldos Peoplekin muutti esitystä vielä harjoituksissa.

Euroviisulavalla piti olla semmoinen iso pyörivä ratas ja se näkyikin vielä harjoitus videoissa. Mutta tv-esityksestä se oli jätetty kokonaan pois.

Lukittu