ESC 2018: viisulevyt

Euroviisut 2018 Portugalissa
Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8175
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

ESC 2018: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

CDON:ssa näyttää olevan jo ennakkotilauksessa 2018-viisulevyt:

2CD julkaisupäivä 20.4, hinta 19.95
3DVD julkaisupvä 22.6, hinta 29.95

Blu-raytä ei näyttänyt olevan... :lohduton:

Viime vuoden vinyylipaketti (4LP + CD + kirja) näyttää olevan tarjouksessa 79.95 (normaalihinta 144.95). CD-, DVD- ja bluray-levyt ovat edelleen normaalihinnoissa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2018: vyiisulevyt

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ Ovat ne olleet siellä jo parisen viikkoa. :joojoo: Itse tilasinkin heti kun tulivat! :peukku:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: ESC 2018: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Niin Euroviisu-CD on CDON.com:ssa myynnissä 20.huhtikuuta, mutta luultavasti ne ei kuitenkaan ole ihan heti saatavilla "kivijalkakaupoissa" Pohjois-Suomessa. Olisi hienoa, jos Euroviisu-CD olisi kaupoissa myynnissä jo ennen toukokuuta.
Paremman maailman puolesta.

tassukka
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 88
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 22:30

Re: ESC 2018: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja tassukka »

Järkytyin, kun huomasin, että BluRayta ei ehkä olekaan tulossa. Yleisesti ottaen ollaan siirtymässä jo kohta UltraHD-kuvaan, mutta viisumedioissa palataan ajassa taakse päin. Ensi vuonna ehkä sitten julkaistaan vain c-kasettina ja VHS-videona! :eeek:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8175
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: ESC 2018: viisulevyt

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Harmillista ettei bluraytä taida tänä vuonna tulla (ei ollut CDONnin lisäksi myöskään Eurovision shopissa kun jokin aika sitten tsekkasin, ellei tilanne ole muuttunut). Se tarkoittaa, etten voi hävittää viisulähetyksen hd-tallennetta digiboksiltani sen jälkeen kun olen hankkinut levyn... viime vuotisesta lähetyksestä jäi talteen ainoastaan se Jamalan esitys finaalista, jossa vilauttaja kävi pyllistämässä kameralle, koska se oli sensuroitu levyiltä. :heh:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu