Katsottu uudelleen pariin kertaan. Biisi nyt edelleen on mitä on, mutta Saara on loistava, ihan maailmanluokkaa. Laulu on miksattu sopivan kuuluvaksi, sehän tässä se pääasia on. Uskon että Saara äänellään vei biisinkin finaaliin, kuten Eugent. Komentoääni, jolla voi johtaa armeijaa
Shown violetinharmaa värimaailma on hyvä, poikkeaa perinteisestä viisusinisestä. Myös se epäilemäni pyöritys toimii, muodostaa tehokkaan visuaalisen gimmickin siinä alkupuolella, rauhoittaa sitä ennen kuin päästään hakkyrän etupuolelle vauhtiin. Eipä tarvitse keksiä niin paljon tekemistä siihen etupuolelle, kun ensimmäinen säkeistö saadaan hoidettua piilossa. Ja kyllähän siinä tavallaan kuvastuu se laulun kertoma sängyn alle kurkkiminen, onneksi ei konkreettisena sänkynä, vaan lavasteena jonka toiselle puolelle siirrytään. Ensimmäiseen pikkuoravakuoroon ajoitettu valkoinen valonvälähdys on loistava idea. Sen kun Saara kapuaa "timantin" eteen olisin mieluummin kuvannut lähestyvänä kamera-ajona kuin äkillisenä siirtymänä, mutta muuten ei ihan täysin tyytymätön ole kuvakulmiin. Onneksi saatiin lähikuvaakin Saarasta, ja kyllä hän armeijansa saa pidettyä komennossaan. Tanssijat ovat tarpeeksi anonyymin robottimaisen ilmeettömiä ja nytkiviä, päätähti saa loistaa.
Lavatoteutuksen suhteen siis käännän kelkkani, se toimii sittenkin. Biisistä en edelleenkään tykkää, ei voi mitään.