Ruotsi 1987: Lotta Engberg – Boogaloo

Lotta Engberg – Boogaloo

*****
4
8%
****
8
16%
***
8
16%
**
17
33%
*
14
27%
 
Ääniä yhteensä: 51

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Ruotsi 1987: Lotta Engberg – Boogaloo

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin, en ole koskaan ymmärtänyt tämänkään kohdalla tuota Arja-intoilua, ... sanoinko jo että Lena oli ylivoimainen suosikkini, 100 x parempi kuin Lotta ja Arja yhdessä,... tämä piti liittää edelliseen viestiini mutta kohottaakseni näitä wanhojen eri hyvien viisubiisien ketjun sivumäärää niin parempi toimia näin. En kerää ehkä niinkään viestimäärääni (juu, et varmaan :roll: ) vaan ihan kuten jo sanoin.... ärsyttävän harva yleensäkin tästä monisatapäisestä fani joukosta vaivautuu edes vastailemaan tänne, sellanen ottaa toki päähän ainakin meitä innokkaimpia esc-fundamentalisteja... (siis tietysti niitten wanhojen hyvien viisuaikojen, ainoitten oikeitten esc-kisojen kannattajia)
Näin Kekrin, ja pyhäin päivänä, ja kalmistolla käynnin (Rolf Storbacka, Kärleken lever) jälkeen on hyvä vielä todeta että esc-kisat nykymuodossaan ovat minulle yhtä kuolleita kuin ...
Viimeksi muokannut romualdo, 08 Marras 2018, 13:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1965
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 1987: Lotta Engberg – Boogaloo

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Lotta on sitten symppis tyttö ja ihan kivoja nämä muutkin laulajat tässä. Biisi sellainen harmiton kesärallatus, mukavan melodinen. En vaan erityisemmin tykkää tällaisista calypso jutuista, enkä kesästä. 3 tähteä. Karsinnoissa oli noin 7-8 parempaa biisiä. Olisi se ollut huimaa jos upea Arja olisi laulanut tämä paikalla Brysselissä, mutta hävisi yhdellä vaivaisella pisteellä. Suurin suosikkini oli kuitenkin sama kuin Romualdon ja monien muidenkin eli Dansa i neon ja Leena Ph.

Äänestyksen alussa loksahti kyllä leuat auki kun ekana pisteensä antanut Norja jätti tämän kokonaan pisteittä ja sitten toisena äänestänyt Israel antoi 12. Ihan ihme juttu.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Vastaa Viestiin