Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Euroviisut 2019 Israelissa

Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

*****
23
11%
****
82
40%
***
59
29%
**
28
14%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 206

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

En tykkää Suomen esiintymispaikasta, mutta olisi sitä nyt huomomminkin käydä. Muistaakohan kukaan Virosta mitään, kun se on laitettu kahden outolinnun väliin?

Haluan yhä uskoa, että hienolla esityksellä mennään finaaliin. En malta odottaa sitä kappaleen viimeistä versiota.
Viimeksi muokannut Creeperqueen, 02 Huhti 2019, 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

^ (OT) Minä taas ajattelisin, että Viro tuntuisi joillekin kivan normaalilta Australian ja Islannin jälkeen ja tuo paikka olisi heille eduksi.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Puhvelii kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:12 Saimme kirotun kolmannen esityspaikan ;D No, ehkä karsiutuminen tekisi meille ihan hyvää, ettei YLE luulee UMK:ta onnistuneeksi ja loistavaksi karsinnaksi.
Tämä.

Vaikka en todellakaan haluaisi Darudelle & Sebulle karsiutumista molemmat ovat niin symppiksiä <3
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

capsLOCK kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:52 (OT) Minä taas ajattelisin, että Viro tuntuisi joillekin kivan normaalilta Australian ja Islannin jälkeen ja tuo paikka olisi heille eduksi.
Totta. :joojoo: Toisaalta Suomen kohdalla voi olla sama, koska ympärille on sijoitettu ilmiselvät raadin inhokit. :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja rosetta »

antsa798 kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:48 Ehkei paras mahdollinen paikka, mutta minä pidän ainakin vielä toivoa yllä. :pliis:
Creeperqueen kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:50 En tykkää Suomen esiintymispaikasta, mutta olisi sitä nyt huonomminkin käydä.

Haluan yhä uskoa, että hienolla esityksellä mennään finaaliin. En malta odottaa sitä kappaleen viimeistä versiota.
:peukku: :peukku:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Haukkanen kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:18 Sinänsä vaihtelua, koska kolmannella esiintymispaikalla Suomen edustaja ei ole ollut kuin kerran aiemmin.
(Boulevard vuonna 1988 )
Silloinkin meillä oli laadukas biisi.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7568
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Jep, silloinkin! :peukku:

Haluan uskoa Suomen mahdollisuuksiin edelleen. Ollaan turhan alussa mutta sentään hyvässä välissä. :joojoo:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

No sinne meni ne viimeisimmätkin toivon rippeet finaalista :rofl:
Ei kukaan taida uskoa meidän mahdollisuuksiin.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Queen kirjoitti: 02 Huhti 2019, 18:34 Ollaan turhan alussa mutta sentään hyvässä välissä. :joojoo:
Siitä kirjoitinkin aiemmin. Hyvä on herroilla iskeä kahden hieman etnoisamman biisin välistä. :peukku: Katotaan, mitä tapahtuu. Toistaiseksi en vieläkään usko finaalipaikkaan, mutta eivät ne mahdollisuudet lopulta tarkemmin ajatellen yhtään huonontuneet.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Luulen, että Montenegron jälkeen Suomi erottuu edukseen. :joojoo:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Viisuilija_110 kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:52
Puhvelii kirjoitti: 02 Huhti 2019, 17:12 Saimme kirotun kolmannen esityspaikan ;D No, ehkä karsiutuminen tekisi meille ihan hyvää, ettei YLE luulee UMK:ta onnistuneeksi ja loistavaksi karsinnaksi.
Tämä.
Juu, karsiutuminen ei haittaisi ollenkaan silloin, jos siitä voisi ottaa jotain opiksi. Mutta kun kyseessä on sitkeästi päätänsä seinään hakkaava Yle, seurauksena on vain pohjatonta ketutusta. 😏
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

No ei pelkkä esiintymispaikan tilasto ratkaise kisan lopputulosta. Itse uskon edelleen finaalipaikkaan, joskin uskoni ei ole kovin vahvalla perustalla, koska en ole kuullut vielä valtaosaa semi 1:ssä olevista biiseistä. Vahvemmin mä uskon finaalipaikkaan kuin kahtena edellisenä vuonna. Blackbird oli marginaalimusaa ja Monsters biisinä hyvä, mutta lavashow ihan liian basic. Nyt biisi ei ole ihan yhtä hyvä kuin Monsters, mutta lavashow on mieleenjäävä, kunhan vain kuvauksesta saataisiin vähän harkitumpi ja maltillisempi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 788
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

suomalainen kirjoitti: 02 Huhti 2019, 18:35 No sinne meni ne viimeisimmätkin toivon rippeet finaalista :rofl:
Ei kukaan taida uskoa meidän mahdollisuuksiin.
Eikö aiemmin se toinen ollut se kirottu esiintymispaikka.... No, ei se kolmas kovin paljon parempi liene. Voi voi.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 788
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

hra47 kirjoitti: 02 Huhti 2019, 20:01 No ei pelkkä esiintymispaikan tilasto ratkaise kisan lopputulosta. Itse uskon edelleen finaalipaikkaan, joskin uskoni ei ole kovin vahvalla perustalla, koska en ole kuullut vielä valtaosaa semi 1:ssä olevista biiseistä. Vahvemmin mä uskon finaalipaikkaan kuin kahtena edellisenä vuonna. Blackbird oli marginaalimusaa ja Monsters biisinä hyvä, mutta lavashow ihan liian basic. Nyt biisi ei ole ihan yhtä hyvä kuin Monsters, mutta lavashow on mieleenjäävä, kunhan vain kuvauksesta saataisiin vähän harkitumpi ja maltillisempi.
What!! Blackbird oli loistava. Ja Monstersin lavashow ainutlaatuinen. Mutta nämä eivät vain riittäneet kovassa kilpailussa.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20475
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Eiköhän tämä sinetöi karsiutumisen. Maitojuna jo valmiiksi Tel Avivin raiteille kotiinpaluuta varten. Tsuku-tsuku.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja hra47 »

12pointsii kirjoitti: 02 Huhti 2019, 21:05 What!! Blackbird oli loistava. Ja Monstersin lavashow ainutlaatuinen. Mutta nämä eivät vain riittäneet kovassa kilpailussa.
Blackbirdistä pidin minäkin (oli muistaakseni ainoa suosikkini sen vuosikerran UMK:sta), mutta tunnustin silti, että se oli marginaalimusaa. Marginaalimusa ei siis minun sanastossani ole haukkumasana.

Monstersin lavashowssa en kuitenkaan nähnyt mitään ainutlaatuista. Lähinnä siihen oli kerätty kaikki krääsä, mitä kuviteltiin, että viisulavalla täytyy olla mukana. Laiskasta luomisprosessista kertoi lisäksi se, että showhun oli fuusioitu kahden karsiutuneen esityksen elementtejä (Dominon pää alaspäin lauleskelu ja Queensin suuri möhkälemäinen lavaste, jonka huipulle Saara saattoi kiipeillä). Ottakaa vertailuun vaikka tämän vuoden Ruotsi. Kyllä on heillä taas niin harkittu lavashow, että kateeksi käy.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Ei tästä tule yhtään mitään... :eiei:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nevski kirjoitti: 03 Huhti 2019, 21:11 Ei tästä tule yhtään mitään... :eiei:
Samat fiilikset alkaa olla itselläni. Olen miettinyt, voisiko tämä olla jopa semijumbo.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Happy »

Esiintymispaikoista iniseminen on niitä harvoja juttui jotka kuppilas ärsyttää mua, sillä nyt mitään väliä ole esiintyykö Suomi paikalta 3 vai 13, sen sijaan siinä on väliä että minkälaiset biisit Suomea ennen & jälkeen esiintyy, Montenegron & Puolan välissä esiintyminen on aika mainio, joten täähä meni Suomen kannalt oikein hyvin!
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Nevski kirjoitti: 03 Huhti 2019, 21:11 Ei tästä tule yhtään mitään... :eiei:
Luulin että tämä oli selvä jo silloin kun kaikki 3 biisiä oli julkaistu. :heh:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5973
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Onpa täällä maansa myynyttä porukkaa Suomen esiintymispaikan takia. Ite en jaksa uskoa, että sillä on loppupeleissä niin suurta merkitystä menestymisen kannalta. Paljon enemmän on kiinni biisistä. Edelleen jaksan uskoa, että meillä on ainakin jonkinlaiset mahdollisuudet päästä finaaliin.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Itse en ainakaan myynyt maatani esiintymisjärjestyksen julkaisun jälkeen - möin sen jo sillä kellonlyömällä kun kolmas biisi oli kuultu. Ihan kohtuuhyvän hinnankin sain. Maakauppa kannattaa aina!
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20475
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jonttu kirjoitti: 03 Huhti 2019, 22:23 ^ Itse en ainakaan myynyt maatani esiintymisjärjestyksen julkaisun jälkeen - möin sen jo sillä kellonlyömällä kun kolmas biisi oli kuultu. Ihan kohtuuhyvän hinnankin sain. Maakauppa kannattaa aina!
Aika lailla samoilla linjoilla täälläkin. Olikohan se Autio, joka sanoi Daruden olevan A-luokan(?) artisti? Ei se meitä finaaliin kyllä kanna.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Juu ei. Tarvittas myös A-luokan biisi. Ja A-luokan artistit tekevät hittejä useammin kuin kerran 20 vuodessa.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Kala93
Maistelija
Maistelija
Viestit: 21
Liittynyt: 24 Maalis 2019, 10:41

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Kala93 »

Ja taas tämä tuttu lynkkaus jatkuu :niinpa: Ei paras esiintymispaikka, mutta ei myöskään huonoin... Reilu kuukauden päästä nähdään miten tässä sitten käy. Tuntuu vaan kun lukenut lähemmäs 10 vuotta tätä kuppilaa niin useasti valitettu että ei saada nimekkäitä artisteja kisaan, sitten kun saadaan niin halutaan avoimet karsinnat takaisin :roll: Kotimaiset ykkösnimet eivät viisuihin näytä lähtevän, eli 2020 biisi Ruotsista ja sille vaan taitava laulaja :rofl:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Taidan lakata seuraamasta tätä ketjua, kun täällä on melkein yhtä paha lynkkaaminen menossa, kuin PKN kohdalla. En muista milloin viimeksi kukaan muu olisi saanut näin paljon aiheetonta kuraa niskaansa. :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7568
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Requel »

^ Jooh totta mut ei luovuteta, kyllä meitä vähän myötämielisempiäkin löytyy paljon! :kaunis: Helposti tulee vaan bongattua ne paskanjauhantakommentit joita tietyt henkilöt lähettelevät ihan aktiivisesti tähän ketjuun. :mrgreen:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36875
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tietenkin omaa mielipidettä vastustavat kommentit huomaa helpommin kuin samaa mieltä olevat. :joojoo: Näinhän se kuplautuminen toimii. Samanmieliset ovat ympärillä niin arkipäivää, ettei niitä edes huomaa.
Meow cat, please meow back.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Olin alussa tosi positiivinen tän suhteen, mutta mitä lähemmäksi viisuja mennään ja mitä enemmän ihmisten mielipiteitä lukee ja kuulee, niin väkisinkin tulee olo että ei tästä tule mitään (taaskaan). Sitten se alkupään esiintymisnumero lisäsi vielä epätoivoa entisestään kun nehän on tunnetusti huonoja ja niille paikoille laitetaan ne joilla ei tuottajien mielestä ole toivoa finaaliinpääsystä. (paitsi ensimmäisellä esiintyjällä). Haluisin olla positiivinen mutta ei vaan pysty :eiei:
Kannustan kuitenkin Suomea ja haluan että menestyttäisiin hyvin.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11320
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2019: Darude feat. Sebastian Rejman – Look away

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

No, käytännössä ainoa tapa, jolla Suomi tänä vuonna noteerataan kansainvälisissä keskusteluissa, on pieni 🇫🇮-lippukuvake semifinaaliveikkauksien "ei jatkoon" -osioissa, joten en mä näissä ketjussa esitettyjä negakommentteja täysin aiheettomiksi kutsuisi. Miksei siitä saisi täällä, viisufoorumilla, keskustella?

Eipä sillä, itsekin olen jättänyt Suomen ketjuihin kommentoimisen jo useampana vuonna vähemmälle, koska minusta tuntuu, että näissä on aina menossa tällainen loputon metakeskustelu siitä, mitä saa sanoa ja mitä ei. :heh: Paljon hedelmällisempää olisi, jos hän, jota jokin kommentti ei satu miellyttämään, heittäisi jonkin perustellun vasta-argumentin sen sijaan, että veisi keskustelua epäolennaisuuksiin. :kaunis:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Lukittu