Nyt on niin paljon kappaleita, että pitää kirjoitella kommentteja näistä
1.
Nicepappi: Kuumatkalla
- Kuulostaa 80-luvulta, tulee mieleen Dingo! Tosi kiva kappale itseasiassa! (Googlaa: Ai tää oli oikeesti 80-luvulta!)
2.
M. Pokora: Les planètes
- Pokoralle on tullut lisää charmia iän myötä. Ihan kiva poppi.
3.
Lady Gaga: Venus
- Tää on ollut Gaga-suosikkejani ilmestymisestään lähtien. Tykkään tän erilaisuudesta verrattuna muuhun tuotantoon.
4.
Johanna Kurkela: Matkalla aurinkoon
- Johannalla on tietenkin upea ääni, mutta harvemmin jaksan tällaista musiikkia kuunnella.
5.
Babou: Supernova
- Sellanen kesähumppa. Ilmeisesti jonkun Tanskan Temptation Islandin tai vastaavan tunnari.
6.
Ketonen: Interstellar Medium
- Mietinkin jo, milloin tulee ensimmäinen tällainen kappale. Ihan kiva, mutta ei aiheuttanut suurempia tuntemuksia.
7.
Витас: Звезда
- Enpä ole kuullut Vitasilta muuta tuotantoa sen meemikappaleen lisäksi. Mukavaa itäeurooppadraamaa.
8.
Rasabasa: Interstellar
- Ainekset hyvään kappaleeseen olisi, mutta jotenkin ei nyt iskenyt.
9.
MAMAMOO: Starry Night(별이 빛나는 밤)
- Taas ihan kiva, mutta ei tarjonnut mitään ihmeellisempää.
10.
Beach House: Space Song
- Tässä on ihana tunnelma. Saundista tulee hieman mieleen ranskalainen Air. Tykkään!
11.
Franco Battiato: No Time No Space
- Tykkään rauhallisemmasta kertosäkeestä! Säkeistöt on ehkä hieman liian hektisiä. Kokonaisuus on sekava, mutta mielenkiintoinen!
12.
Marikhi: Ganymede
- No nyt jumputtaa! Ihan mielenkiintoinen teos.
13.
DJ Sharpnel: World Sound
- Aika erilainen jumputus verrattuna edelliseen
Välissä olleet drum&bass-kohdat kuulosti hyviltä, mutta muuten tämä on liian japanilainen hektisyys
14.
Europe: The Final Countdown
- Enpä ole kuunnellut tätä aikoihin kokonaan! Ihan kiva klassikko, johon kyllä on tullut jo pieni kyllästyminen.
15.
Melodysheep: Children of Planet Earth: The Voyager Golden Record Remixed
- Oon lueskellut paljon tuosta Golden Recordista ja kuunnellut sen läpi. Tämä oli hauska remix tervehdyksistä! Olisipa levyllä olevaa musiikkia lisätty myös tähän remixiin.
16.
David Bowie: Life on Mars?
- David Bowie on alkuperäinen Starman. Upea klassikko!
17.
Zac Efron & Zendaya: Rewrite the Stars
- En oo nähny
The Greatest Showmania, joten uusi tuttavuus tämä kappale. Aika perusmusikaalikappale. Efronin ja Zendayan äänet ei aiheuta suurempaa ihastumista.
18.
Lindsey Stirling: Stars Align
- Stirling on kyllä tuttu youtube-hahmo, mutta en ole koskaan hänen tuotantoonsa tutustunut. Eikä tämäkään nyt saanut oikein innostumaan tästä artistista.
19.
Kristian Kostov: Glubina
- Olipa se laahaava kappale. Ei innosta.
20.
Ewelina Lisowska: W Stronę Słońca
- Tytöllä oli asennetta. Ihan kiva pop-rock.
21.
Fleurie & Tommee Profitt: Undone
- Mukavan mystistä GoT-henkeä.
22.
B.o.B: Airplanes feat. Hayley Williams
- En oo kuunnellu tätä hittiä sitten varmaan vuoden nakki ja keppi. Nostalginen kappalehan tämäkin alkaa olemaan.
23.
Black Sabbath: Planet Caravan
- Oho, enpä tiennyt, että Black Sabbath on tehnyt tällaistakin musiikkia
Tykkäsin!
24.
Mike Oldfield, Anita Hegerland: Pictures in the Dark
- Sekava tuotos, joka ei nyt innostanut
25.
Blaue Blume: Sky
- Mielenkiintoinen lauluääni. Ihan hyvä kappale.
26.
Juha Tapio: Sydän jota rakastan
- Ihan kiva tämäkin, mutta jää vähän lässyksi.
27.
Sting: Moon over Bourbon Street
- Mukavan hämyinen kappale, jonka voisin kuulla soivan kapakassa viskiä juodessani.
28.
Nicki Minaj: Starships
- Arvasin, että tämä renkutus olisi mukana. Kyllähän tämä saa edelleen hytkymään!
29.
Jedward: POP Rocket
- Ihan hauska popraketti! Harmiton, mutta miellyttävä.
30.
Kraftwerk: Spacelab
- Olihan tässä avaruusmatkan tuntua. Ihan mielenkiintoinen teos tämäkin.
31.
GAIA: (Lost) (S/2003J12) [Moons Of Jupiter]
- Hmm, odotin nimen perusteella enemmän tältä kappaleelta. Oli se silti ihan ok.
32.
Sound of Arrows: Nova
- En tiedä, miksi aloin ajatella, että Tuure Boelius vois tehä tällasen kappaleen
Olisi se silti ihan hyvä!
33.
Arcade Fire: No Cars Go
- Olen aika varmasti kuullut tämän aikaisemmin. 00-luvun indietä, me like!
34.
Alice Kristiansen: Moon and Back
- Yksinkertainen, mutta nätti laulelma.
35.
Molly Sanden: Satellites
- Olipas se hyvä! Ennustan, että tämä kilpailee raadin voitosta.
36.
Mina: Tintarella di luna
- Kuten raadin toinenkin italokappale, tämäkin tarjoaa vaihtelevia tunnelmia. Ihan hauska ralli!
37.
Katy Perry ft. Kanye West: E.T.
- Yksi suosikeistani Katylta. Tykkään myös Kanyen osuudesta, vaikka muistan ihmisten silloin singlen julkaisun aikaan valittaneen siitä.
38.
Jukka Kuoppamäki: Sata miljoonaa kertaa sata miljoonaa
- Tämä voisi olla 70-luvun euroviisu. Mukavaa mahtipontisuutta laulussa.
39.
The Devil Wears Prada: Alien
- Joo, ei.
40.
Samson & Gert: Wij gaan naar de maan
- Ransu avaruudessa! Mukavan hyväntuulinen kasarihöpsötys.
41.
Pharao: There Is a Star
- Vähän valjuksi jäi tämä ysärijumputus.
42.
Lamb: What makes Us Human
- Mun pitäis kai tykätä tästä, mutta olin kyllä hieman tylsistynyt. Pitää kuunnella uudestaan.
43.
W&W & Blasterjaxx: Rocket
- Hyvä yritys, mutta mielestäni kappaleessa oli yritetty liikaa ängetä kaikkia mahdollisia elementtejä eikä lopputulos oikein innosta.
44.
Ressu Redford: Kuusi kuuta ja Saturnuksen renkaat
- "Ai tää on tää". Kertosäe on kiva, mutta säkeistöt eivät oikein innosta.
45.
J2 ft. Keeley Bumford: Dreamweaver
- Tämä mahtipontisuus yritys ei nyt iskenyt.
46.
Wintersun: Sons of winter on stars
- Eeppinen hevi ei edelleenkään kuulu suosikkeihini. Myönnän, että en kuunnellut koko 13 minuutin kappaletta