Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mun piti lähettää Miran Harakiri juuri tähän raatiin, mutta sepä olikin viety. :shock: Harvoin mulle sattuu tällaista tapausta, että mun kappale on viety Kuppilan raadissa ennen mua? :raaps:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30673
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Joskus mainoksetkin sopivat teemaan. YouTube halusi soittaa minulle K-Supermarketin "Se on tässä se rakkaus" -mainoksen kesken soittolistan. Pienen hetken ehdin luulla sitä kilpailukappaleeksi. Biisi kuitenkin rikkoo näyttökertarajaa. Sen otsikko on muuten karmeaa suomea.

Vielä hauskemman YouTube-mainossattumuksen koin, kun sanoitusgaalan yhteydessä Daruden Look awaytä edelsi mainos, jossa riemukkaasti kiljahdettiin "Mikä tuo on? – Se on KUUTIO!" Mainos löytyy YouTubesta vain romaniaksi. Suomenkieliset ääninäyttelijät kuulostivat innostuneemmilta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4634
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Se tunne kun S-pankin pitkä mainos alkaa soida kesken soittolistan ja innostut että raadin tasohan parani :uujee:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42518
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Miksi minulle ei tule YouTube-mainoksia muuta kuin tabletilla (kirjautumattomana) kuunnellessani? En tietääkseni ole maksanut minnekään niiden estosta. (OK, kuuluisi toiseen ketjuun tämäkin.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 898
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

^ Adblock estää ne, jos sinulla on sellainen selaimessa.
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42518
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Juu on, varmaan johtuu siitä sitten. Toisinaan kyllä tuntuu, että ihan yleissivistyksen vuoksi pitäisi aikansa yleisimmät mainokset tsekata.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11330
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

:suomi: ❤️

1. Aerophonic feat. Jari K. - Levoton tuhkimo
Parempi kuin alkuperäinen. Tosin se alkuperäinen on niin kulunut, että en tiedä, vaaditaanko sen päihittämiseen paljoa. Tämä Jari K. on ilmeisesti se sama ääni, joka on tuttu muun muassa Big Brotherista.

2. Anna Puu - Ethän unohda
Anna Puu ei ole tainnut C'est la vien jälkeen tehdä itseeni missään vaiheessa sen suurempaa vaikutusta. Tällä albumilla on sentään ihan mielenkiintoista kokeilevempaa musiikkia, jota tämäkin biisi paikoin edustaa, mutten tiedä, valitsisinko kaikista maailman elektropopeista juuri tätä kuultavakseni.

3. Chisu - Ruusunen
No niin, tässäpä onkin jo heti astetta uskottavampaa elektrokikkailua. Mielettömän upeat taustat! Olen kahden vaiheilla, onko lähes kuuden minuutin pituus perusteltu vai olisiko kappale toiminut vielä paremmin intensiivisempänä kolmi-neliminuuttisena versiona. Ehkä pitäisi taas muistaa kuunnella niitä sanoja, jospa se täydellinen draaman kaari löytyisikin niistä... Oli miten oli, kyllä Chisu on taiteilija isolla teellä.

4. Stepa - Helsinki
Ihan hauska hipsteröinti. Tuntui, että tämän biisin fokus on sanoituksessa, ja siksipä minäkin kiinnitin tämän kohdalla siihen enemmän huomiota. Samaistuttava stoori, kun minäkään en haluaisi muuttaa Helsinkiin, vaikka siellä paljon enemmän mahdollisuuksia kai olisikin. :draamaa:

5. Anna Eriksson - Rakkauden Ateisti
Anna on lahjakas ja upea artisti, ja hyvä, ettei ole myynyt sieluaan näille "musiikkimafioille". En ole varma, pidinkö tässä biisissä tuosta jatkuvasta taustakompista, mutta kyllähän tämäkin ihan kunnianhimoinen tekele noin muuten on.

6. Johanna Kurkela - Yksinäisyys
Kyllä näiden albumiraitojen joukosta näköjään aina helmiä löytyy. Tässä on hienoa nostattavuutta, mikä saa tämän kuulostamaan myös menestyjältä. Kertsin sanat ovat myös yksinkertaisuudessaan vaikuttavat. Sinkkumateriaalia!

7. Vesala - Rakkaus ja maailmanloppu
Blaah, Vesala on vähän yliarvostettu, sori fanit. :puna: Mielenkiinto ei ihan kanna tässä albumiraidassa, musiikillisen annin pitäisi olla edes vähän vahvempaa.

8. Topi Latukka - Täydellisii paperil
Topi on komeaääninen laulaja ja taitava säveltäjä, mutta viisuraadin biisinsä oli parempi. Lisäksi noin yleensä kilpailu tässä suomipop-genressä on aika kovaa. Kyllä Softengine erottuisi massasta paremmin!

9. Sanna Korkee - Jäät liikkuu
Oli niin pitkä putki tunnettuja artisteja, että tällainen tuntemattomampi ääni kuulostaa toden totta raikkaalta tässä välissä! Kiehtova syvän tumma soundi naisella, ja erityisesti nautin kertosäkeen elektronisesta äänimaailmasta.

10. Turmion Kätilöt - Viha Ja Rakkaus
Tämäkin jytinä hyötyy esiintymisjärjestyksestä. Kuulen melodisuuden, mutta paikoin se hukkuu örinän sekaan. Kaipaisin itse laulusoundiin enemmän vaihtuvuutta, vaikka toki tiedän, että genren ystäville se taika taitaa juurikin olla sata lasissa vetämisessä. :mrgreen: Ihan hyvä kappale kuitenkin - lisää raskasta musiikkia raateihin!

11. Auringon Lapset - Elokuun tyttö
Tämmöistä rokki-iskelmää. Kuuntelen kyllä kivuttomasti, mutta kuulostaa tosiaan ehkä vähän vaarattomalta erityisesti edellisen biisin jälkeen. Mukava väliosa!

12. Anneli Mattila - Herätä mut kuiskaten
En koskaan muista, kuka näistä Mattiloista on kukin ja kuka esimerkiksi lauloin sen Perutaan häät -biisin. Anne, Anneli... :heh: Biisi on joka tapauksessa miellyttävä, ja riemuitsen siitä, että raatiin näyttäisi valikoituneen jonkin verran iskelmääkin. Tätäkin kuunnellessani näen itseni jossain Itä- tai Pohjois-Suomessa samoilemassa keskiyön auringon valossa. Mikäs sen parempaa!

13. Ruusut - Siamilaiset
Pari erinomaista biisiä tältä poppoolta löytyy omilta soittolistoiltanikin, mutta toisinaan tuotanto on niin indietä itselleni, että siitä on hankala löytää punaista lankaa. Tämä kappale asettuu kai jonnekin välimaastoon. Minä taas tykkään solistin äänestä oikeinkin paljon, ja se nostaa kokonaisuutta tällä(kin) kertaa ylöspäin.

14. Rauli Badding Somerjoki - Jykevää on rakkaus
Vaihteeksi vähän puhkisoitetumpaa biisiä niin alkuperäis- kuin tänä coverversionakin. Kyllähän tästä kuitenkin sellainen rakastumisen riemu välittyy ja ymmärrän klassikkostatuksen.

15. Jesufåglar - Katkeris
Kyllä tällekin genrelle paikkansa tässä suomimusiikin läpileikkauksessa on, vaikka aika vierasta allekirjoittaneelle onkin. Taidokasta musisointia, josta on kaupallisuus kaukana. Intensiteetti kasvoi myös juuri oikealla tavalla loppua kohden.

16. Roosa ja Jaana - Techno remix
Makkarat, nekin ansaitsevat rakkautta. :heh: Ihan jepa, vaikka klassikoiden klassikko Jari on mun poikaystävä olisi ollut raatikelpoinen sekin. :draamaa:

17. Laura Voutilainen - Villiviini
Tämä on minulle sitä ainoaa oikeaa Voutilaisen Lauraa. Aidon oloinen biisi, jossa artistin vahvuudet pääsevät oikeuksiinsa (okei, eivät kuitenkaan ihan yhtä hyvin kuin esimerkiksi Kosketa mua -tyrkyssä). Joiut ovat pikantti lisä biisiin!

18. Pasi Vainionperä - Rakkauden rikollinen
Kappas vaan, kaavailin itse Pasi Vainionperän Rakkaudessa suuria - suomibalkanballadia tähän raatiin, mutta sillä olikin (ansaitusti) näyttökertoja reilusti yli sallitun rajan. Oikein hyvä iskelmä on onneksi tämäkin; nimellä on negatiivisempi kaiku, mutta sävel on positiivisempi ja tarttuu aidosti. Voi kunpa tällaisesta musiikista tulisi taas pian suositumpaa.

19. Antti Huovila - Vaskikellot
Vuoden 2000 Syksyn sävel -voittaja näköjään. Melodia tarttuu ja taustan ding dongit ovat veikeät. Solistin jykevähkön laulutyylin takia biisi kuulostaa siltä, että se voisi olla parikymmentä vuotta vanhempikin. Toimiva kokonaisuus, ja minuahan on tunnetusti helppo miellyttää iskelmämusiikilla.

20. Mira Luoti - Harakiri
Laulajan nimen nähtyäni tuntui, että naisartistikiintiöni olisi jo tämän semifinaalin osalta täynnä. Tämä osoittautui kuitenkin yllättävän hyväksi biisiksi, josta välittyy sellainen positiivinen energia. Varmaan parasta, mitä olen soolo-Miralta kuullut.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

Rousku kirjoitti: 08 Kesä 2020, 23:37 Rakkain-niminen artisti esittää biisin nimeltä Marion Rung?
Korjattu.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12928
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

granaattiomena ja ratamo1 ovat vahvistaneet raatiwikiin tekemillä muokkauksillaan, että eivät ole tässä raadissa mukana. :eiei:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4634
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Kappas granaattiomppu ei olekaan Makkaramies. Olisin myös luullut Mystery of loven lähettäjän olevan tällaisesta teemasta innoissaan.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11330
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

:suomi: ❤️ ❤️

1. Viivi Pumpanen - Maailmanpyörä
Tuttu biisi radiosoitosta. En ole kuitenkaan itse tästä oikein missään vaiheessa innostunut. Viivi yllättää laulutaidoillaan, mutta tulkinta jää ehkä vähän ohueksi. Kokonaisuutena sellainen perusbiisi, ei sen enempää.

2. Pariisin Kevät - Johnny Depp (Pankkiryöstäjän rakkaus)
Pariisin Kevät pitkästä aikaa mukana! :uujee: En itse valita ollenkaan, mutta kestääkö tämä vertailua yhtyeen aiempiin raatibiiseihin? Pilvissä taitaa olla edelleenkin oma ykköseni, mutta kyllä tässäkin mukavaa keinahtelevuutta oli. Leppoisaa kesämusiikkia.

3. Kaisa Korhonen - Huomenna on paremmin
Lämmin tuulahdus menneiltä ajoilta. Mukavasti etenevä biisi ja hyvässä mielessä konstailematon tulkinta. Loppu tuli vastaan aika yllättäen, mutta muutenhan tämän parissa kyllä viihtyi.

4. Sarca - Cadillac
Sarsa vai Sarka... Ihan asenteikas biisi tarttuvalla kertosäkeellä - tällainen 2010-luvun Tiktak. Ei nyt kuitenkaan kirvoita minulta sen syvällisempiä kommentteja.

5. Arja Saijonmaa - Minä en kadu mitään
Tämä on kasvanut kuuntelukertojen myötä. Nimilause on vahva ja sille on löytynyt käyttöä ihan arkielämässäkin. :heh: Kun tällaisia lyriikoita tulkitaan näin uskottavasti, ei voida mennä pieleen. Ei lisättävää. :draamaa:

6. Kaija Koo - Mikään ei riitä
Oho, sehän lähti oikein reippaasti käyntiin! Tykkään tästä vanhemmasta Kaijasta enemmän kuin nykyisestä laskelmoidusta striimaus-Kaijasta. Intro antoi odottaa ehkä vieläkin asenteikkaampaa menoa, mutta biisi huipentuikin vanhaan kunnon häivytykseen. Ihan tasapainoinen kokonaisuus joka tapauksessa.

7. Marion Rung - Rakkain
Marion on upea tulkitsija! Kappale on etäisesti tuttu, mutta ei onneksi niitä kaikista kuluneimpia. Tässä kappaleessa on oikein mukavaa vanhan ajan hempeyttä ja charmia.

8. Bardit - Lähtevien laivojen satama
Vanhemmalla matskulla jatketaan. Musiikillisesti tässä on kiehtovan painostava tunnelma, ja kauniin melankolisia metaforia sisältävä sanoitus on erityisen onnistunut (mukavaa, että sanat löytyivät biisin kuvauksesta). Kiitos tästä mielenkiintoisesta kappalevalinnasta!

9. Eini - Saaks viel itkee ku sattuu
Eini on kyllä uudistunut ihan onnistuneesti. Raikkaan kuuloinen biisi, joka ei kuitenkaan tunnu hukuttavan artistin persoonaa alleen. Onkos tämän kappaleen muuten tehnyt tuo sama Kaisa, joka laulaa kappaleen numero 3?

10. Minä ja Ville Ahonen - Kerro minulle rakkaani
Iltateet menivät väärään kurkkuun k-sanan kohdalla. :eeek: Kuumottavat sanat, joiden ajatuksenjuoksusta ei ota täysin selvää, mutta ehkä se juuri on se juttu tässä. Musiikillisesti tykkään tästä kyllä varauksetta. Viheltelyt ovat onnistunut koukku, ja äänimaailma on muutenkin kiehtovan tummanpuhuva.

11. Elviira & Rake - Hyvästi James Bond
Oi, tämä Elviiran ja Raken debyyttialbumi oli kova juttu muutama vuosi sitten. Monipuolisia sovituksia, joissa on mausteita ympäri maailmaa, mutta sävelrunko on sitä mukavaa helposti omaksuttavaa suomimusaa. Tämänkin biisin olen tuolta levyltä omille soittolistoilleni napannut. Toivottavasti kuulisimme tästä duosta lähitulevaisuudessa lisää!

12. Janos Valmunen - Tähti
Tässä YouTube-kommentissahan se oleellisin taisi jo tullakin: "Arvostusta Janokselle oman tien kulkemisesta. Onhan tämä hyvin persoonallista, suuressa mittakaavassa menestyskelvotonta musiikkia, mutta originellia". Minä kyllä nautin tästä melankoliasta ja solistin paikoin yllättävästä äänenkäytöstä. Kunnioitettava biisinosto!

13. Katri Ylander - Tukehdun
Mukavaa 2000-luvun suoraviivaista poppia. En tiedä, ehkä kuitenkin jää omissa kirjoissani tavalliseksi albumiraidaksi vain. Naissooloartistien välinen kilpailu on tässä raadissa kovaa.

14. Jippu - Enkeli varjoisan maan
Ja Jippuakin vielä. Minusta hänen musiikissaan on aina tökkinyt sellainen pieni tekotaiteellisuus. Ei tämä nyt mitenkään piinallista kuultavaa ollut, mutta ei mitään maailmoja mullistavaakaan.

15. Nylon Beat - Haloo avaruus
No nyt on kiehtova biisi! Hämyistä tähtisumua huokuva äänimaailma iskee täysillä, ja naikkareiden laulusoundi istuu kokonaisuuteen mainiosti. Kyllä sitä kannattaisi vaikka minkä yhtyeiden vanhoja albumeja koluta läpi, jos niiltä tällaisia helmiä löytyy.

16. Ursus Factory - Don't Stop Believin'
Jos olisin törmännyt tämän biisin nimeen etsiessäni kappaletta tähän raatiin, en olisi varmaan älynnyt klikata tätä kuunneltavakseni. :heh: Asianmukaista räminää, mutta jäin ehkä itse kaipaamaan kokonaisuudesta jonkinlaista punaista lankaa. Ehkä en vain itse ole tarpeeksi sisällä tässä genressä.

17. Maija Vilkkumaa - Kaivopuiston jää
Ilmastonmuutos on saatu tässä aika luontevasti yhdistettyä perinteiseen sydänsuruteemaan! Musiikillinen anti ei ole kenties kaikista vahvinta, mutta sanoituksen vahvuudet tunnistaa tämän kohdalla ilman pinnistelyjäkin. Biisi kuljettaa onnistuneesti ikuisen marraskuun harmaaseen tihkusateeseen, mikäs sen upeampaa. <3

18. Matti Johannes Koivu - Rakas kesä
Sievä tunnelmointi vaikkapa kesäyöhön kuunneltavaksi. En kuitenkaan osaa ainakaan vielä tässä vaiheessa sanoa, onko tässä jotain, mikä saisi tämän nousemaan kaltaistensa yläpuolelle, vai jääkö kokonaisuus pelkäksi taustamusiikiksi. Kuunnellaan lisää...

19. Sanna-Mari Titov - Hyvästit eiliselle
Tämän naikkosen vuoden 2010 nettikarsintatyrkystä muistelen tykänneeni paljonkin, eikä tämä kesäinen iskelmä siitä kauaksi jää. Kertsi on oikein onnistunut, ja viulu ja banjo soivat sangen virkeästi. Uusia Tinder-kuviakos hän oli tuolla ullakolla kuvaamassa? :mrgreen:

20. Haloo Helsinki! - Rakasta mua nyt
Haloo Helsinki! osuu toisinaan napakymppiin, mutta on toisinaan vähän yliarvostettu. Tässä on kyllä ihan mukavan nostattava instrumentaaliosio, ja johdatus siihen on ihan onnistunut myös. Kuulostaa ehkä vähän sellaiselta albumin päätösraidalta... Jaa, itse levyllä tämä tulee näköjään vasta tokavikana, mutta ainakin semimme päättäjä tämä on saanut kunnian olla. :joojoo:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

Pisteytysmuistutukset lähetetty. Muistakaa, että äänestysaika päättyy ke 17.6. klo 3.30 (yöllä), jonka jälkeen ääniä ei pysty enää jättämään tai muokkaamaan.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37003
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No nyt on uskomattoman epätasaiset semit. :sekava:
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12928
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

teemuus, tulosshow'hun on enää vajaat seitsemän tuntia aikaa. Ovathan kaikki täyttäneet äänestysvelvollisuutensa, ettei ketään tarvitse hylätä?

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

MIH96 kirjoitti: 17 Kesä 2020, 14:10 teemuus, tulosshow'hun on enää vajaat seitsemän tuntia aikaa. Ovathan kaikki täyttäneet äänestysvelvollisuutensa, ettei ketään tarvitse hylätä?
Pari ääntä puuttuu. Toiselta sainkin viestin ja päätin avata äänestyssivun klo 20.00 asti, jotta ketään ei jouduttaisi diskaamaan (ja ilmeisesti myöhässä tulleiden äänien hyväksyminen on ollut täällä yleinen tapa). Myös aiemmin äänestäneet voivat vielä halutessaan muokata ääniään tuohon asti.

EDIT: Linkit sanoituksiin oli alunperin tarkoitus lisätä, mutta jätin ne lisäämättä, sillä useassa kappaleessa ei ollut mukana sanoituksia.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11963
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja sziget »

Unohdin käyttää äänestyslinkkiä. :puna: - Käytin automaattisesti perinteistä tapaa ja missasin tämän raadin erikoisuuden. Kiitos teemuudelle lisätyöstä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

sziget kirjoitti: 17 Kesä 2020, 19:34 Unohdin käyttää äänestyslinkkiä. :puna: - Käytin automaattisesti perinteistä tapaa ja missasin tämän raadin erikoisuuden. Kiitos teemuudelle lisätyöstä.
Tärkeintä on se, ettei ollut teknisiä ongelmia. :)

Finaalikappaleet julkaistaan klo 21.00 eteenpäin ja äänestyslomake avautuu virallisesti klo 21.30, johon mennessä kaikki finalistit on ehditty julkaisemaan. Äänestyslinkki on muuten sama kuin semifinaalissa, molempien semifinaalien linkki ohjaa oikeaan paikkaan.

EDIT: Lomake avautuu, kunhan kaikki finalistit on julkaistu.
Viimeksi muokannut teemuus, 17 Kesä 2020, 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

Finaalikappaleiden aika!

❤ 1. Kaija Koo - Mikään ei riitä ❤


MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12928
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minusta olisi selkeämpää julkistaa kummankin semin finalistit erikseen, mutta käy se näinkin.

Joka tapauksessa, hyvällä alkoi. :peukku:

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

❤ 2. Ursus Factory - Don't Stop Believin' ❤


Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

MIH96 kirjoitti: 17 Kesä 2020, 21:01 Minusta olisi selkeämpää julkistaa kummankin semin finalistit erikseen, mutta käy se näinkin.
Mennään näin tällä kertaa. :) Voin julkaista vielä myöhemmin listan kummankin semin finalisteista.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12928
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Toisena taas tuli ei-niin-hyvä. :roll: Onko tämä muuten finaalin esiintymisjärjestys? :mitvit:

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4282
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Yllättävän hyvä, hyvän yllättäväkin alku! :shock: <3
Viimeksi muokannut ESC Addict 98, 17 Kesä 2020, 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

MIH96 kirjoitti: 17 Kesä 2020, 21:03 Toisena taas tuli ei-niin-hyvä. :roll: Onko tämä muuten finaalin esiintymisjärjestys? :mitvit:
Jep, esiintymisjärjestyksessä ovat.

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

❤ 3. Sanna Korkee - Jäät liikkuu ❤


MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12928
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Se, että onko esiintymisjärjestys vai ei, olisi tulevien järjestäjien suositeltavaa selittää etukäteen, ettei tarvitse erikseen kysyä.

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

❤ 4. Viivi Pumpanen - Maailmanpyörä ❤


Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6600
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Veikkaan, että on tulossa ihan muksat tulokset. :miettii:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20685
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Viivi. :uujee:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
teemuus
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Syys 2014, 22:14

Re: Levyraati 46: Rakkautta ilmassa

Viesti Kirjoittaja teemuus »

❤ 5. Mira Luoti - Harakiri ❤


Vastaa Viestiin