Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit
Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kakkossemi oli kyl ylivoimaisesti tasokkain :ihana:

ja koska itseään ei saanut paljastaa niin top7:ni (pistesijat) jokaisesta semifinaalista!

1SEMI
1. :jugoslavia: Videosex - Detektivska priča
2.
3. 🇸🇪 Henrik Wikström & Klas Johan Wahl - Golden Armour
4.
5.
6. 🇵🇷 Buscabulla - Métele
7. 🇺🇸 LPX - New Mood

2SEMI -
1. 🇷🇺 Timur Rodrigez ft. ST - Gori-gori jasno!
2. 🇺🇸 Joywave ft. KOPPS - Tongues
3. 🇮🇳 The Snake Charmer - Nageena (Siren of the Sands)
4.
5.
6.
7.


3 SEMI
1. 🇳🇴 Djerv - Headstone
2. 🇹🇯 Nigina Amonqulova - Fireba
3. 🇦🇺 Some Blonde ft. Reigan - Set You Free
4.
5. 🇮🇪 Smoothboi Ezra - Messing with My Head
6.
7. 🇭🇰 Danny Chan - Pian xi ni (偏偏喜歡你)


4 semi
1. 🇲🇲 Lil Chan ft. Ye Yint Aung , Kyaw Htut Swe - Saw kyi mhar soe loh
2.
3.
4.
5. 🇺🇸🇷🇺 Ben Folds ft. Regina Spektor - You Don't Know Me
6.
7.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36874
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:39 Miinuspisteytys ei vaikuttanut yhteenkään läpimenijään. :uujee: / :sekava: Olisin vähän halunnut draamaa tällä osa-alueella, mutta ei voi mitään. :heh:
Eipäs kun höpsän. Ykkösessä vaikutti. Miinuksetta antsa olisi päässyt jatkoon. :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mietin, miten wikinlaatijat pistävät taulukkoon järjestykseen karsiutujat. Kun semeissä on eri määrät kappaleita ja eri määrät pisteyttäjiä, yhden kappaleen saamien pisteiden odotusarvot poikkeavat jo merkittävästi toisistaan. Jos oikein laskin niin keskimääräisesti pärjäävä kappale olisi ykkössemissä saanut 59,6 pistettä, nelosessa 64,6 pistettä, ja muissa 62 pistettä.

Teoriassa miinuspisteet korjaisivat tulosta toiseen suuntaan (mitä enemmän pisteyttäjiä ja vähemmän kappaleita semissä, sitä enemmän odotettavissa miinusta), mutta voiko niille laskea järkevästi odotusarvoa? Olisiko odotusarvo ajateltavissa niin, että lasketaan annetuista miinuksista, kuinka paljon miinuspisteitä pisteyttäjä keskimäärin antaa, ja sen kautta semeittäin odotusarvo olisi (semin pisteyttäjien lkm * pisteyttäjän keskimääräiset miinuspisteet) / biisien lkm semissä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Happy »

TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:06
TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:39 Miinuspisteytys ei vaikuttanut yhteenkään läpimenijään. :uujee: / :sekava: Olisin vähän halunnut draamaa tällä osa-alueella, mutta ei voi mitään. :heh:
Eipäs kun höpsän. Ykkösessä vaikutti. Miinuksetta antsa olisi päässyt jatkoon. :draamaa:
Käännetään vielä veistä haavassa ja vielä toi että Jufon toivomalla tavalla, antsa olis ollu myös se 25s finalisti :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^^ Joudun varmasti tuonkin pohtimaan läpi tehdessäni rankingit.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

capsLOCK kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:08 Yksi viime vuosien lempikappaleistani ja pitikin mennä tuhlaamaan se tähän raatiin. No, ehkä se ei olisi menestynyt missään muussakaan raadissa, en tiedä. Enkä tule koskaan tietämäänkään. :parku:
Tongues oli kyllä selvästi kakkossemin paras kappale.
Rise, angel, shine, love!

Snude
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1570
Liittynyt: 25 Syys 2016, 11:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Snude »

Äänestämieni semifinaalien taso oli yleisesti ottaen todella heikko, erityisesti neljännessä semissä pisteitä irtosi sekä kärjessä että rajalla varmaan huonoimmilla arvosanoilla koko sinä aikana, kun olen arvosanoilla äänestänyt. (raati 32 ->) Pidin kyllä tuntemattomuuteen kannustavasta teemasta, mutta se saattoi vaikuttaa nyt kappaleiden tasoon huonolla tavalla. :lohduton:

Pudonneiden pisteet:

Semifinaali 1:
5: 8. Kuva Videosex - Detektivska priča
3: 2. 🇸🇪 Henrik Wikström & Klas Johan Wahl - Golden Armour
1: 10. 🇺🇸 LPX - New Mood

(Mikko Perkoila olisi saanut -5 pistettä, jos tämä olisi ollut miinustettava semifinaali.)

Semifinaali 4:
5: 11. 🇫🇮 Beni Siltala - Elää sulle voisin
3: 6. 🇺🇸🇷🇺 Ben Folds ft. Regina Spektor - You Don't Know Me
2: 10. 🇲🇲 Lil Chan ft. Ye Yint Aung , Kyaw Htut Swe - Saw kyi mhar soe loh

Miinuspisteet:

Semifinaali 2:
-7: 7. 🇺🇸 Joywave ft. KOPPS - Tongues

Semifinaali 3:
:sorivaan: :peukku:

Miinuspisteitä tarvitsi siis lopulta antaa vain yhdelle kappaleelle. Sitäkään en esittäjästä ja nimestä tunnistanut, mutta kuunnellessani tunsin kuulleeni sen aiemmin. Selityskin löytyi helposti: kyseinen kappale löytyy FIFA 15-soundtrackilta ja sitä tuli taannoin pelattua sen verran paljon, että soundtrack on tullut tutuksi. Mikko Perkoila puolestaan oli tuttu Tee itse soitin! -projektista, johon minun piti tutustua lukion musiikin kurssin etätunnilla keväällä.
Lähden kyllä taas kellariin dokaamaan. Siellä ei ainakaan uskota, että Suomi valitsi oikein Euroviisuihin 2024.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4099
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Rousku kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:48 ^ :repeilee:
Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:02 Minä kun ajattelin, että käärmehurmaajatar saattaisi vaikka voittaa koko raadin :shock:
Miten ajattelit, että Mikko Perkoila ei olisi tuttu?
Vanhemmalle polvelle varmasti on tuttu ja osasin odottaa miinuksia, mutta nuorempi polvi ei välttämättä tunne. Mutta tässä ei ollutkaan tärkeintä finaaliin pääseminen vaan artistin esiin tuominen. Perkoila on erittäin tutustumisen arvoinen erityisesti monipuolisena ja terävänä riimittelijänä (vaikka tekstit täällä taitavat keskimäärin aika vähän kiinnostaa). Valitsin kumminkin kappaleen (lastenlaulun), jonka arvelin olevan tuntemattomammasta päästä Perkoilan laajaa tuotantoa. Samalla halusin jatkaa Naapurinaamiaisissa hyväksi havaittua konduktööriteemaa :peukku:

Tivolin kummitusjunassa ihmiset ovat sisäpuolella ja möröt ynnä muut hirvitykset ulkopuolella. Tässä kappaleessa on käännetty idea toisin päin, ja ajatus täysikuulla matkaavasta haamujen junasta kiukuttelevine mörkövauvoineen ja eläinvaunussa murjottavine ihmissusineen on kerrassaan hykerryttävä.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jufo81 kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:03 Harmitti, että erityisesti kahdessa semissä oli kaikki parhaat kappaleet joten finaaliin pääsyn mahdollisuudet ei todellakaan olleet tasa-arvoiset (plus kahden ekan semin suurempi koko, joka isännän olis ollut helppo tasa-arvoistaa jos olis halunnut). Eniten jään kaipaamaan finaalista Virileä.
Sehän on makuasia, missä semeissä olivat parhaat kappaleet. Itse pidin ykkössemistä paljon enemmän kuin kakkosesta. Sinulla taisi mennä toisinpäin?

Olisi kyllä ollut reilua valita isompien semien paras putoaja 25. finalistiksi, mutta sitä ennen olisi tietenkin pitänyt ottaa huomioon pisteyttäjämäärän vaikutus paremmuuden arvioinnissa...
Rise, angel, shine, love!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Njoo makuasia kai sitten. Kakkos- ja kolmossemit oli itselle parhaat, ykkössemi keskitasoa ja nelonen selvästi heikoin. Toki mielipide saattaa olla hieman biased koska ykkös- ja nelossemin kuuntelin vain miinustuksen osalta eli en niin moneen kertaan.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:33 10. Timoteus: 🇦🇹 BartolomeyBittmann - Dynamo - 33 (0x9 pistettä)
Ajattelin tavoistani poiketen pitää karsiutumiseni salassa finaalin äänestyksen päättymiseen asti. Ei sitten. :mrgreen:

Törmäsin BartolomeyBittmanniin videoraadin etsintöjen yhteydessä. Les Pauli oli harkinnassa tähänkin raatiin. Suoraviivaisemmalla biisillä olisi ollut paremmat mahdollisuudet kerätä pisteitä pikkusemeissä, ja video olisi saattanut huijata jonkun sellaisenkin tykkäämään, joka ei biisistä tai musiikkityylistä sinänsä innostu.

Päätin kuitenkin mennä biisillä, joka sykähdytti itseäni enemmän, vaikka olin melkein varma karsiutumisesta. Hyviä tuloksia (top 20) on tullut viime aikoina tarpeeksi. Dynamon, no, dynamiikka pitää otteessaan. Lopun aggressiivisen riffin jälkeen päälle jää mitähittoamäjustkuulin-pitääkuullahetiuudestaan-fiilis, jonka toivoin muidenkin löytävän. Luultavasti kuulijan pitää kuitenkin suhtautua edes jollakin tasolla myötämielisesti niin jazziin, rockiin kuin klasariinkin. Muuten teos voi olla hahmoton.

BartolomeyBittmann on rikollisen aliarvostettu YouTubessa (katsotuimmalla videolla 100 000 näyttökertaa, muilla reippaasti vähemmän). Duo on kuitenkin esiintynyt ainakin kahdesti Suomessa ja pidin täysin mahdollisena, että joku kuppilalainen (esim. Mini3765 tai sziget) olisi heihin törmännyt. Näemmä ei ainakaan kukaan ykkös- tai kakkossemin kilpailija. Miinusten minimointi ei kuitenkaan ollut tavoite; siihen tarkoitukseen olisi ollut takataskussa jotakin vielä tuntemattomampaa.
Timoteus kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:17 The Blazen putoamiseen miinukset saattoivat vaikuttaa. Harvoja nimiä tässä raadissa, joihin olin törmännyt aiemmin. Katsotuimmalla YouTube-videolla 45 miljoonaa näyttökertaa. Riskivalinta. Oliko miinustettavassa semissä vai ei?
Oli. En miinustanut. Olin törmännyt kirjaimellisesti vain nimeen. The Blazen katsotuin YouTube-video on keikkunut suosituksissani aika ajoin. Tarkistin YouTube-historiani. En ollut katsonut sitä (tai kuunnellut muutakaan musiikkia The Blazelta). En tiennyt genreä, kotimaata enkä edes sitä, onko The Blaze sooloartisti vai yhtye. En siis mielestäni tuntenut esittäjää tämän raadin tarkoittamassa mielessä. Kerroin tämän myös raati-isännälle, joka yhtyi tulkintaani.

Muutakaan miinustettavaa kakkos- tai kolmossemistä ei löytynyt.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Finaalissa mun täydet pojot menee ennestään tutulle biisille joka myös oli mun raatisoittolistallani ehdolla tuleviin raateihin. :puna:

Nyt kun finalistei kuunteli niin loppuepeleis melko hyvä taso, mut 1.semifinaalis & 3 semifinaalis oli kyl tosi kehno taso, toinen niistä oli mun mielest jopa raatihistorian kehnoin ikinä. Kakkossemistä taas olis voinu mun puolestani päästä vaikka 10 jatkoon :surrur:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:30 En miinustanut. Olin törmännyt kirjaimellisesti vain nimeen. The Blazen katsotuin YouTube-video on keikkunut suosituksissani aika ajoin. Tarkistin YouTube-historiani. En ollut katsonut sitä (tai kuunnellut muutakaan musiikkia The Blazelta). En tiennyt genreä, kotimaata enkä edes sitä, onko The Blaze sooloartisti vai yhtye. En siis mielestäni tuntenut esittäjää tämän raadin tarkoittamassa mielessä. Kerroin tämän myös raati-isännälle, joka yhtyi tulkintaani.
Tämä oli minulle vaikea tapaus. En osannut arvioida, mikä on raadin tarkoittama merkitys, joten lätkäisin sitten täydet miinukset, vaikka vasta videon näkeminen paljasti, että olenhan minä sen ennenkin katsonut. Yhtyeen ja biisin nimi ei soittanut mitään kelloja, enkä olisi pelkästään kuuntelemalla tunnistanut. Artistista en ole ottanut mitään selvää, mutta sen verran olin kuunnellut, että toisesta kappaleestaan pidän enemmän ja olen sen mahdollisiin raatikappaleisiinikin listannut.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 26 Kesä 2020, 17:48 – Jos finaalista karsiutunut ei pisteytä finaalia määräaikaan mennessä, epään häneltä osallistumisen seuraavaan minun järjestämääni levyraatiin. Oheisraateja ja muita höpsöilyjä ei lasketa.

3) Pisteytysdeadline on sunnuntaina 26.7.2020 klo 18. Tulokset alkavat välittömästi deadlinen jälkeen.
Onpas niukasti aikaa pisteyttää finaali. Etenkin kun on noin kauhea rangaistus, jos ei pisteytä. No, voihan pisteet vaikka arpoa, jollei muuten ehdi.
Rise, angel, shine, love!

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Timoteus kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:30 Ajattelin tavoistani poiketen pitää karsiutumiseni salassa finaalin äänestyksen päättymiseen asti. Ei sitten. :mrgreen:
Minäkin olin suunnittelut tekeväni kerrankin näin :heh:

Kuuntelin juhannuksen tienoilla kattauksen old school progea (=progressiivinen house) ja Blue Amazon tarttui siinä yhteydessä haaviin. Epäröin sen lähettämistä raatiin näillä järjestelyillä, koska semeihin jääminen näytti aika varmalta ja ajattelin säästää sen johonkin pelkän finaalin sisältävään raatiin. Tarkkailin myös eurodance-raadissa erityisesti Culture Beatin kappaleen menestymistä, koska tämä muistutti genreltään eniten sitä. Koska Troubles sijoittui eurodance-raadissa keskikohdan alapuolelle, päättelin ettei tämäkään voi selvitä finaaliin. Lähetinkin raatiin ensin toisen kappaleen mutta sitten ajattelin, että "mitä välii, antaa mennä" ja lähetin tän asetelmasta huolimatta.

Lähetin raatiin kappaleen pätkityn version. Kappaleen alkuperäinen versio on 16-minuuttinen ja ajattelin että sen laittamisesta saa varmaan kuulla ulinaa :heh:

En tosiaan odottanut väen innostuvan old school progesta (pois lukien Esc Addict 98 :hali:) - oon siihen nähden ihan väärällä foorumilla. Tulen kyllä silti varmaankin lähettämään jotain old school proge -klassikoita tulevaisuudessakin :heh:
Viimeksi muokannut Jufo, 20 Heinä 2020, 22:04. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36874
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Rousku kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:42
TomppaJr kirjoitti: 26 Kesä 2020, 17:48 – Jos finaalista karsiutunut ei pisteytä finaalia määräaikaan mennessä, epään häneltä osallistumisen seuraavaan minun järjestämääni levyraatiin. Oheisraateja ja muita höpsöilyjä ei lasketa.

3) Pisteytysdeadline on sunnuntaina 26.7.2020 klo 18. Tulokset alkavat välittömästi deadlinen jälkeen.
Onpas niukasti aikaa pisteyttää finaali. Etenkin kun on noin kauhea rangaistus, jos ei pisteytä. No, voihan pisteet vaikka arpoa, jollei muuten ehdi.
Semien kanssa oli niin paljon aikaa pungertaa, että eiköhän jokainen ehtinyt kappaleisiin tutustua ainakin pintapuolisesti.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:44 Semien kanssa oli niin paljon aikaa pungertaa, että eiköhän jokainen ehtinyt kappaleisiin tutustua ainakin pintapuolisesti.
Kappaleiden järjestykseen saaminen ainakin minulla onkin se työläämpi vaihe! On tuolla ehkä puolet niitä, joista tiedän, etten anna pisteitä, mutta mihin järkkään ne loput? Siinä vaiheessa meinaan aina tulla hulluksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jufo81 kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:43 En tosiaaan odottanut porukan innostuvan old school progesta (pl. Esc Addict 98 :hali:), oon siihen väärällä foorumilla.
Minua kappaleessasi häiritsivät ne vokaaliosuudet. Muuten ok.
(Ymmärrän progella vähän toisenlaista musaa, mutta kai sitä voi progensa olla eri lajityypeissä.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

🇷🇺 Timur Rodrigez ft. ST - Gori-gori jasno!

Aivan huikea ja ei edes jatkossa. Hävetkää! :draamaa: Tämän puolesta jäikin eniten harmittelemaan, etten päässyt äänestämään kyseisessä semissä. :lohduton:

Pidin omaa myanmarilaista räppiäni riskivalintana ja en yllättynyt putoamisesta kun tietää kuppilan makua. Itselleni se toki oli heikon raadin valopilkkuja, mutta kivaa, että edes jotkut arvostivat. :peukku:

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Rousku kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:50
Jufo81 kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:43 En tosiaaan odottanut porukan innostuvan old school progesta (pl. Esc Addict 98 :hali:), oon siihen väärällä foorumilla.
Minua kappaleessasi häiritsivät ne vokaaliosuudet. Muuten ok.
(Ymmärrän progella vähän toisenlaista musaa, mutta kai sitä voi progensa olla eri lajityypeissä.)
No mun käsittääkseni toi on kaikkein klassisinta progea. Yhtye ja biisi on myös hyvin tunnettu progepiireissä ja nollat miinukset osoittavat, ettei tällä foorumilla progeharrastajia juuri ole? Mut joo totta tuokin että progen alle mahtuu kaikenlaista.

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:06 Miinuksetta antsa olisi päässyt jatkoon. :draamaa:
Kuka tunnustaa? :termari:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4099
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

TomppaJr kirjoitti: 26 Kesä 2020, 17:48 – Jos finaalista karsiutunut ei pisteytä finaalia määräaikaan mennessä, epään häneltä osallistumisen seuraavaan minun järjestämääni levyraatiin. Oheisraateja ja muita höpsöilyjä ei lasketa.
Voit laittaa minut jo valmiiksi listalle :heh: Tällaisista säännöistä olisi tietty kiva tietää jo etukäteen, vai oliko tästä jossain maininta ennen semifinaalien alkua ja en vain ole osannut taas lukea?

Edit: taisi se tuolla tosiaan olla, mutta aivoni eivät ole jaksaneet käsitellä :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jufo81 kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:53 No mun käsittääkseni toi on kaikkein klassisinta progea. Yhtye ja biisi on myös hyvin tunnettu progepiireissä ja nollat miinukset osoittavat, ettei tällä foorumilla progeharrastajia juuri ole? Mut joo totta tuokin että progen alle mahtuu kaikenlaista.
No, minun sanavarastossani proge = progressiivinen rock, joskin sitten voi sanoa proge-jokinmuumusatyyli, jos joskus siltä tuntuu. Ja biisiäsi pitäisin trancena, en minään rockina todellakaan. Progetrancea se tietenkin voi olla.

Niin joo oma biisini. Löytyi joskus YouTubesta ja päätyi raatityrkkyjen listalle, jolta en muistanut sitä granaattiomenan seksiraatiin, jonne se olisi kuulunut. Musa tuntuu eroottiselta, ja sitten tietysti aihe. Tsekkasin sanat, ja kiehtoi ristiriita "pane minua rajusti!" yhdistettynä noin eteeriseen musaan, joka ristiriita ei kuitenkaan tuntunut edes ristiriidalta, kuten ei myöskään musan eteerisyys ja videon kuvasto, jonka varmaan moni kokee irvokkaana. Osat yllättäen sopivatkin yhteen ja kokonaisuus on kaunis ja kohdettaan kunnioittava. Mikä on totta ja mikä unelmaa?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36874
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Heinä 2020, 20:01
TomppaJr kirjoitti: 26 Kesä 2020, 17:48 – Jos finaalista karsiutunut ei pisteytä finaalia määräaikaan mennessä, epään häneltä osallistumisen seuraavaan minun järjestämääni levyraatiin. Oheisraateja ja muita höpsöilyjä ei lasketa.
Voit laittaa minut jo valmiiksi listalle :heh: Tällaisista säännöistä olisi tietty kiva tietää jo etukäteen, vai oliko tästä jossain maininta ennen semifinaalien alkua ja en vain ole osannut taas lukea?

Edit: taisi se tuolla tosiaan olla, mutta aivoni eivät ole jaksaneet käsitellä :heh:
Sääntö on ollut nähtävillä koko raadin ajan.
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12864
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Arvon Tompalla meni yksi vähennyslasku hieman pieleen:
TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 18:33 8. ESC Addict 98: 🇮🇳 The Snake Charmer - Nageena (Siren of the Sands) - 59–5=52
59–5 tekee kylläkin 54 eikä 52. Vai oliko tälle annettu 7 miinuspistettä? :raaps:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4099
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

TomppaJr kirjoitti: 20 Heinä 2020, 20:11
Koirankuonolainen kirjoitti: 20 Heinä 2020, 20:01

Voit laittaa minut jo valmiiksi listalle :heh: Tällaisista säännöistä olisi tietty kiva tietää jo etukäteen, vai oliko tästä jossain maininta ennen semifinaalien alkua ja en vain ole osannut taas lukea?

Edit: taisi se tuolla tosiaan olla, mutta aivoni eivät ole jaksaneet käsitellä :heh:
Sääntö on ollut nähtävillä koko raadin ajan.
Joo, tässä oli niin paljon sääntöjä että osa meni ohi. No, nää on näitä, ei voi mitään.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Rousku kirjoitti: 20 Heinä 2020, 20:06
Jufo81 kirjoitti: 20 Heinä 2020, 19:53 No mun käsittääkseni toi on kaikkein klassisinta progea. Yhtye ja biisi on myös hyvin tunnettu progepiireissä ja nollat miinukset osoittavat, ettei tällä foorumilla progeharrastajia juuri ole? Mut joo totta tuokin että progen alle mahtuu kaikenlaista.
No, minun sanavarastossani proge = progressiivinen rock, joskin sitten voi sanoa proge-jokinmuumusatyyli, jos joskus siltä tuntuu. Ja biisiäsi pitäisin trancena, en minään rockina todellakaan. Progetrancea se tietenkin voi olla.
Ah sori siis itse tarkoitin lyhenteellä proge = progressiviinen house. Discogs ainakin on samaa mieltä. Trancen miellän jotenkin vielä enemmän elektronisena ja ilmavampana.

Buscabulla olis ollu mulla ykkössemissä top-4 pisteillä jos se olisi ollut pluspisteytettävissä :peukku:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pisteyttämistäni semeistä meni läpi kaikki vähänkään siedettävät ja pisteyttämättömistäni selkeästi paras, joten ei syytä valittaa.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Äh onhan tuo You Don't know Me sittenkin ainakin melodialtaan tuttu. Eli 5 miinuspistettä lisää sinne. Noh, pelastin sen kokonaismiinuspisteiltä :heh:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36874
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 48: Minä en tiedä mitään!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jufo81 kirjoitti: 20 Heinä 2020, 21:04 Äh onhan tuo You Don't know Me sittenkin ainakin melodialtaan tuttu. Eli 5 miinuspistettä lisää sinne. Noh, pelastin sen kokonaismiinuspisteiltä :heh:
Pahimmillaan se taisi olla melkein –20:ssa. :hiips: :heh:
Meow cat, please meow back.

Vastaa Viestiin