UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

*****
11
6%
****
31
17%
***
58
32%
**
46
26%
*
33
18%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Odotin aihealueen perusteella sanoituksilta jotain nokkelaa, mutta tämähän on kuin huono parodia suomi-iskelmästä. Kunnon Karrelle palanut enkeli. Sanojen painotus on jotenkin kummallinen läpi biisin.
Nekku kirjoitti: 18 Tammi 2021, 07:47 Lopun huipennus on liian lyhyt.
Lähtee käyntiin vasta viimeisen viidentoista sekunnin aikana ja katkeaa sitten kuin jääpuikko, tämä turhauttaa eniten.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6309
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja mariah »

Voi miten huono, vaikka en mitään ihmeempää odottanut edes. Ihan ok lausuttu kappale, saa yhden tähden.

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Ensireaktioni: Sinänsä ihan nätti kappale ja hyvää tulkintaa. Myös hyvä sanoitus. Odotin koko ajan milloin kappale kasvaa enemmän. Draaman kaarta olisi biisissä voinut miettiä paremmin. Nyt kun lopussa kappale yrittää kohota niin sit lopulta kappale loppuu kuin seinään. Voi tälle kuitenkin kolme tähteä antaa.

Avatar
Timonenä
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 13 Tammi 2021, 14:22

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Timonenä »

Kappaleen idea on ihan jees, mutta selvästi sanat on kirjoittanut joku puoli vuosisataa Dannya nuorempi henkilö: ei tuo kieli vaan sovi.

Onhan Iso-D ollut kuvioissa kauan, mutta ei se todellakaan mikään Leonard Cohen (You want it darker) ole, mistä tässä on aika selvä osoitus.
mariah kirjoitti: 18 Tammi 2021, 08:25 Voi miten huono, vaikka en mitään ihmeempää odottanut edes. Ihan ok lausuttu kappale, saa yhden tähden.
Lausuttu nimenomaan.. runoahan D siinä lukee.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hazard kirjoitti: 18 Tammi 2021, 08:05 Suomen oma Albania-pappa?
Miksi näkisinkin, että tämä saisi Albanian raadilta tyyliin 12–8 pistettä semifinaalissaan. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4099
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

sziget kirjoitti: 18 Tammi 2021, 01:30 pidä huoli et se yksi muija kutsua ei saa
:tosion: Danny ääntää glottaaliklusiilin kutsua-sanan lopussa ikään kuin se olisi verbin infinitiivi. Eihän muija ketään ole kutsumassa vaan häneltä halutaan evätä kutsu, jolloin siihen ei tule glottaaliklusiilia.
Ei tuo minusta niin häritsevästi glottaaliklusiloinut, että olisi tulkintaongelmaa. Kuuntelin kylläkin puhelimella, joten ehkä ei kuulunut niin selvästi :mitvit:

Plussaa siitä, että on kovin erilainen kappale kuin mitä Dannylta on totuttu näissä ympyröissä kuulemaan, mutta laimeaksihan tämä jää. Huumoria ja ironiaa tavoiteltiin, mutta ei uskallettu räväyttää kunnolla. Eikö sanoittajalla sitten rahkeet riittäneet vai eikö uskaltanut panna ranttaliksi. Kävi vain mielessä, mitä esimerkiksi Repe Helismaa, Junnu Vainio tai Juice Leskinen olisi saanut aikaan tästä teemasta. Tango pelargonia -ilmiö on hyvinkin mahdollinen, vaikka ei tästä samanlaista hittiä tule. Kaksi tähteä kumminkin yrityksestä. Ja viisuihinhan tällä ei ole mitään asiaa, sillä tavoiteltu idea ei ulkomailla avaudu.

Jaa niin, jäi sanomatta, että kappaleessa on kyllä hyvin otettu huomioon Dannyn äänen rajoittuneisuus, niin ettei se pahasti häiritse.
Viimeksi muokannut Koirankuonolainen, 18 Tammi 2021, 09:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
son of the beach
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:40

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja son of the beach »

Moni saattaa tosiaan olla aivan ymmällään kun ei ole "kertsiä joka lähtee kunnolla"...

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Minusta tämä voisi olla yhtä hyvin Albanian lisäksi olla jonkun Sanremo-papan vuodatus. :miettii:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Dannyn laulu on hieno. Mutta ei se ole laulu. Se on ääneen lausuttu runo. Hieno sellainen.

En pane pahakseni, että Melodifestivalenin tapaan UMK:ssa alkaa olla kappaleita, joita ei ole tarkoitettukaan euroviisuihin vaan lahjaksi kansalle. Dannyn mukanaolo on mahtava juttu, ja SPKKRM:n esitys livenä on varmasti pysäyttävä hetki. Mutta varmistetaan se, ettei me tätä Rotterdamiin lähetetä.
Koirankuonolainen kirjoitti: 18 Tammi 2021, 09:18Huumoria ja ironiaa tavoiteltiin, mutta ei uskallettu räväyttää kunnolla. Eikö sanoittajalla sitten rahkeet riittäneet vai eikö uskaltanut panna ranttaliksi.
Naulan kantaan! Esimerkiksi näin:

"Ja ei sitten mitään lasershow'ta, siihen 70-luvulla jo kyllästyin
Oispa jalassani ne mustat buutsit, mutta minä hölmö Klabbille ne myin

Kun makaan arkussa, ei hiuksiani tarvi kammata
Ehkä silloin huomaatte sen, ne eivät ne ole aitoja

Kahvittelussa lapset omaan pöytäänsä ohjatkaa
Mut katsokaa ettette exiäni erehdy sinne sijoittamaan"

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kuten joku sanoi, Danny ei ole Leonard Cohen. Hänen artistiutensa, karismansa eikä äänensä ole sellainen - vaikka jotkut nuoruuden east virginiat vähän sinne osoittivatkin. Mutta silloin alareksteri sentään onnistui. Danny on aina ollut showmies ja hänen äänensä ei ole matala ja kohtalokas vaan korkea, ohut ja naiivin kuuloinen (samasta syystä niistä Tahdon olla sulle hyvin hellä Armi-duetoista tuli sietämättömän sokerisia). Näistä syistä koko biisi on aika virhearvio, ihme että Wiskarin porukka on sellaiseen sortunut! - Syytän tässä Vain Elämää kaudella tullutta väärää yleisöpalautetta - tai siis ei palaute ole tietenkään väärää, vaan sen tulkinta. Ei hyvyys synny siitä, että muistellaan artistin pitkää uraa ja ajatellaan hahmoa eli että tässä on jotain aitoa kun vanha mies laulaa elämänkokemuksellaan. Joo on, ja se on liikuttavaa, mutta jos sama ei vaikuta ilman näitä ulkomusiikillisia mielikuvia niin liikutus tulee tilanteesta, ei taiteesta. Dannyn parhaita eivät Vain Elämäässä ollenkaan olleet ne hitaat. Niissä kuitenkin bändisovitus pelasti paljon, moniäänisesti soiva rikas soitinrunsaus, samoin kuin Lautturin tapaan ikoniset biisit. Sen sijaan Dannyn Tavikset oli objektiivisesti, ilman tilanneherutusta, huikean hyvä. Sovitus oli juuri sitä 1970-luvun mahtipontista monityylilajillista polveilevaa poprockia, joka oli silloinkin Dannyn ominta, Nousevan auringin talon, Seitsemän kertaa seitsemän jne. Se oli huikea ja Danny osoitti mistä koko hänen kuninkuutensa on noussut.

Tavikset
https://www.youtube.com/watch?v=d8NHbkAQdAk
Viimeksi muokannut ta1ja, 18 Tammi 2021, 09:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Janne Rintala on huippuluokan biisintekijä, minkä myös suomalainen yleisö on huomannut. Hän jatkaa kunniakkaasti Juha Vainion, Juicen ja Gösta Sundqvistin perinteitä. Odotuksiin nähden tämä viisu oli minulle kuitenkin pieni pettymys. Jotenkin se ei toimi kunnolla, eikä yllä Rantalan viime vuoden suurten hittien Cicciolinan ja Tässäkö tää oli tasolle.

Suurin ongelma on mielestäni valittu aihe. Kuolema on iso ja vakava asia, josta on vaikea tehdä hyvää laulua, ja erityisen vaikeaa tämä on silloin, kun laulaja laulaa omasta edessä olevasta kuolemastaan. Joskus tämäkin onnistuu kuten Veikko Samulin ja Juha Vainion Sydämeni tänne jää kappaleessa.

Tässä kappaleessa pelataan liikaa nokkelilla sanoituksen yksityiskohdilla ja Dannyn persoonalla ja maineella. Yleistävämpi lähtökohta olisi ollut helpompi toteuttaa.
Viimeksi muokannut Hometown, 18 Tammi 2021, 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Sagapo kirjoitti: 18 Tammi 2021, 09:32
Koirankuonolainen kirjoitti: 18 Tammi 2021, 09:18Huumoria ja ironiaa tavoiteltiin, mutta ei uskallettu räväyttää kunnolla. Eikö sanoittajalla sitten rahkeet riittäneet vai eikö uskaltanut panna ranttaliksi.
Naulan kantaan! Esimerkiksi näin:

"Ja ei sitten mitään lasershow'ta, siihen 70-luvulla jo kyllästyin
Oispa jalassani ne mustat buutsit, mutta minä hölmö Klabbille ne myin

Kun makaan arkussa, ei hiuksiani tarvi kammata
Ehkä silloin huomaatte sen, ne eivät ne ole aitoja

Kahvittelussa lapset omaan pöytäänsä ohjatkaa
Mut katsokaa ettette exiäni erehdy sinne sijoittamaan"
No juuri näin tämäkin! Miettikää nyt tuollainen teksti tuolla Vain Elämää Tavikset tahtovat tosi tv:n - tyyppisellä eeppisellä 1970-luku sovituksella!
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 791
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Vähän tuli mieleen jääkaappiviisu. Ei jäänyt yhtään mieleen ja kesken biisin vähän loppui kiinnostus (eli jääkaapille). Antaisin varmaan kaksi tähteä.

Avatar
son of the beach
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 90
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:40

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja son of the beach »

Onhan tässä ollut oikea Lauluntekijä asialla. Kelpaisi aivan hyvin jollekin Brucelle jolloin kaikki kuorossa hymisisivät kuinka ihana biisi. Ei Danny mitenkään huonosti suoriudu, mutta olisiko tässäkin käytetty hieman vireenkorjausta apuna?

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36871
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Sagapo kirjoitti: 18 Tammi 2021, 09:32 "Ja ei sitten mitään lasershow'ta, siihen 70-luvulla jo kyllästyin
Oispa jalassani ne mustat buutsit, mutta minä hölmö Klabbille ne myin

Kun makaan arkussa, ei hiuksiani tarvi kammata
Ehkä silloin huomaatte sen, ne eivät ne ole aitoja

Kahvittelussa lapset omaan pöytäänsä ohjatkaa
Mut katsokaa ettette exiäni erehdy sinne sijoittamaan"
Ihania. :ihana: :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Tämä on niin sellaista musiikkia, mitä en itse kuuntele, siis sellaista, joka pystyy nostattamaan
kyyneliä silmäkulmiin. Kuuntelin nyt kuitenkin muutamaan kertaan. Sanoissa vitsiä, ihan hyviä
pointteja, että todellisuutta. Sellaista se on, kuolema on tätä todellisuutta. Toinen pystyy vitsailemaan,
ottamaan sen kevyesti, toinen ei. Kuitenkin tulee heti surullinen mieli, kun ajattelee, että Dannykin
on kai 78 ja nyt sitten hautajaislaulua.

Youtubessa videon lopussa UMK:n bassobuustaus antaa sydämelle lisätykäyksen, kun ensiksi
miettinyt hautajaisasioita. Kiitos vain :heh:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Noni täähän oli yllättävän hauska mitä nyt puolella korvalla kuuntelin luennolla, apua :rofl:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Jadine
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 338
Liittynyt: 07 Touko 2014, 22:11

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Jadine »

Ihan mahtava. :rofl: Hauskat sanat, kaunis melodia ja hieno instrumentaali lopussa (joka tosin jää turhan lyhyeksi). Ei sillä, en minä tätä todellakaan lähettäisi viisuihin, koska sanat ovat tässä se juttu eli menisi kansainväliseltä yleisöltä biisi ihan ohi.

Massiel
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 999
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:12
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Massiel »

Aivan kamala! Vanhan ajan Syksyn sävel - kilpailuun olisi ollut erinomainen muttei euroviisuihin.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4904
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Danny paljastaa, että kappaleella on myös kansainvälinen versio, mikäli menestystä sattuisi tulemaan.

– Meillä on kansainvälinen nimi kappaleelle. Se on On The Day Everyone Is Loving Me. Eli jos sattuisi menemään hyvin, niin meillä olisi olemassa myös englanninkielinen teksti, Danny paljastaa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36871
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Voi ei, katsoin tämän äsken junassa ja jostain syystä herkistyin. :sekava: Odottelinkin tätä reaktiota jo suoraan sanoen hieman, koska yleisestikin olen vähän huono onnellisten/kaihoisien vanhojen ihmisten kanssa. Nimifraasia en edelleenkään kestä, laulelin sitä eilen jo paljon paremmalla rytmillä, ja heti kuulosti paremmalta. :ylppis:
Meow cat, please meow back.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4904
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tämän iltasanomien jutun mukaan, Dannyn kappale on tähän mennessä herättänyt viisufaneissa lähes yksinomaan positiivisia reaktioita.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000007746176.html

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Wadde kirjoitti: 18 Tammi 2021, 08:10 Mä otan mieluummin sellaisen musiikkikilpailun, jossa nyt kilpaillaan erilaisilla kappaleilla, joilla olisi elämää euroviisujen ulkopuolellakin.
Totta puhuen tämä :samaamielta:
sziget kirjoitti: 18 Tammi 2021, 01:30 pidä huoli et se yksi muija kutsua ei saa

:tosion: Danny ääntää glottaaliklusiilin kutsua-sanan lopussa ikään kuin se olisi verbin infinitiivi. Eihän muija ketään ole kutsumassa vaan häneltä halutaan evätä kutsu, jolloin siihen ei tule glottaaliklusiilia.
Kiinnitin huomiota samaan :raaps:
TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:07 Aloittaa varmaan kolmesta tähdestä, mutta on tosi hankalaa ennustaa, mihin päin tämä tästä kehittyy.
Etköhän rakastu tähän :miettii:

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2047
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Tällainen virsi sopii hyvin kyllä n.100-vuotiaalle kuten Dannylle, mutta että ihan Suomen euroviisufinaaliin valittu mukaan kaikkien hakijoiden joukosta :shock: ...ja millähän kriteereillä jos saan luvan tiedustella!?

Nollan oisin antanut.

p.s. kyllä tuli taas Ciccioliinaa ikävä :niinpa:
Viimeksi muokannut Taikahuilu, 18 Tammi 2021, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Tuli vähän yllätyksenä, että Dannyn kappale on tähän asti julkistetuista ainoa, joka jää kertakuulemalta päähän soimaan. :heh: Sävellys toimii melko hyvin, joskin rakenne tosiaan on erikoinen; yhden säkeistön toisto on itsessään toimiva tehokeino, mutta kun kappaleen viimeiset 10-15 sekuntia kasvavat, niin tulee väistämättä mieleen, että olisi tämän aikaisemminkin voinut tehdä. Sanat ovat ihan toimivat, mutta pidän kyllä Sagapon versiosta enemmän.

Jos mietitään elämää viisujen ulkopuolella, niin tämä kuulostaa kyllä siltä, että kuulijakuntaa löytyy (ja esittäjällä on faneja). Englanninnos on muuten hyvä, ja viisufaneilta Suomen ulkopuolelta näkyy yllättävänkin positiivisia reaktioita. UMK:tahan tällä ei voiteta, mutta paikkansa tälläkin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

KuppiKuumaa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 06 Tammi 2021, 22:43

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja KuppiKuumaa »

Olen yleensä melankolisten kappaleiden ystävä mutta tämä aiheuttaa lähinnä syystä tai toisesta myötähäpeää :sorivaan:

Yksi tähti.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36871
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tämän rakenne on muuten aika samanlainen kuin Grow'n, Alankomaiden 2020 viisun. :heh: Lopussa vähän häiriintynyt paisutus, joka loppuu ihan seinään.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

UFOPOLI kirjoitti: 18 Tammi 2021, 10:57
TomppaJr kirjoitti: 18 Tammi 2021, 00:07 Aloittaa varmaan kolmesta tähdestä, mutta on tosi hankalaa ennustaa, mihin päin tämä tästä kehittyy.
Etköhän rakastu tähän :miettii:
Tuli sama fiilis. :heh: Siis että Tomppa rakastuu tähän vielä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti: 18 Tammi 2021, 11:18 Tuli sama fiilis. :heh: Siis että Tomppa rakastuu tähän vielä.
Tomppaantuminen (ehkä) uusi serduuntuminen? :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Eihän tuo mikään uusi juttu enää olisi. :mrgreen: Onhan tomppaantumista tapahtunut paljon aikaisemminkin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu