UMK21: yleiskeskustelu

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Suosikkisi UMK21-kappaleista

Oskr – Lie
5
2%
Teflon Brothers x Pandora – I love you
34
16%
Danny – Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua
4
2%
Laura – Play
2
1%
Aksel – Hurt
13
6%
Blind Channel – Dark side
116
54%
Ilta – Kelle mä soitan
40
19%
 
Ääniä yhteensä: 214

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Silirimpsis kirjoitti: 23 Tammi 2021, 11:33 Haha. Kuulijakunta olisi siis laajentunut Pudaksenkin suuntaan, jos keskisormen näyttämisen sijasta olisi laulettu "pane tekohampaat viinilasiin" tmv?

Kummallisen kapeita puupäitä nämä "musiikkitoimittajat" joskus. Itse en ole kuunnellut ollenkaan tätä nu metalia vai mitä tämä BC on, mutta silti kolisee, kun biisi on niin hyvä, tehokas ja energinen.
:heh: No niin on, todennäköisesti oman ikäpolvensa syntymävanhoja, koska vielä 1980-90-luvulla about kaikki muut kuin kaikkein muovisimmat popparit näyttelivät keskaria milloin millekin. Tämä huomio, koska lähipiirini nuori miespuolinen juuri teinivuotensa jättänyt paheksui myös keskari-sanoitusta että eihän nyt kukaan nuorikaan enää noin lapsellinen ole. Niin konservatiivista on valtavirran nykynuoriso :mummeli:

Ei kyllä häiritse lainkaan. Ensinnäkin nuorille kuuluu kyseenalaistaminen eikä se nuoruusenergia ole yhtään halveksuttavampaa kuin vanhemman väen viisaus, molempia tarvitaan että maailma pyörii radallaan. Itsetuhoisuuden pohdinnatkin toivottavasti saa biiseissä ulostuloväylän, ei teoissa. Ei taiteen pidä aina olla ylevää, harmitonta ja nättiä. Luulis että tämä olisi jo itsestäänselvyys eikä moisia aikansa eläneitä närkästymisiä tarvitsisi lähteä väkisin rakentelemaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

^ Samaa mieltä. Jodelissakin noista sanoista rutistaan melko paljon, kun ne on kuulemma niiiiin nolot. :heh:
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kuva

Minulle kävi näin.

Luulin, ettei mikään voisi syrjäyttää Tefloneita suosikkilistani kärjestä. Niin hyvä mieli heidän biisistään tulee.

Vaan sitten saapui Ilta ja sytytti valot. Tykkään tosi paljon hänen kappaleestaan, ja olisi hienoa saada nuori suomeksi laulava naisartisti Euroviisuihin. Heitä kun on Suomessa monta hyvää. Iltan voiton myötä heitä saattaisi tulla jatkossa yksi joka vuosi, kuten Lordi avasi ladun raskaalle rockille.

En kuitenkaan vielä lukitse ykkössuosikkiani. Live-esitykset saattavat muuttaa kaiken. Tällä hetkellä kolmossijalla listallani oleva Blind Channel saattaa livejen myötä hypätä ykköseksi.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

ta1ja kirjoitti: 23 Tammi 2021, 13:59 Itsetuhoisuuden pohdinnatkin toivottavasti saa biiseissä ulostuloväylän, ei teoissa. Ei taiteen pidä aina olla ylevää, harmitonta ja nättiä. Luulis että tämä olisi jo itsestäänselvyys eikä moisia aikansa eläneitä närkästymisiä tarvitsisi lähteä väkisin rakentelemaan.
Jes, joku muukin huomas miten selvästi tää biisi kertoo siitä ettei pysty elämään ongelmiensa kanssa ja lähtee itsetuhon polulle. Luulin ihan oikeesti ettei kukaan oo lukenu niitä lyriikoita, kun kommentit niistä on niiiiiiiiin noloja :heh:

No joo, mä luulen että ihmiset vilkas kerran bändin habitusta, kuunteli ekat 30 sekkaa, ja veti ison ruksin kaiken yli mitä niillä oli sanottavana. Minkäs teet.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5322
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^^ Oih, meemejä! :uujee: Täältä pesee!
alaskalliolta6.jpg
alaskalliolta6.jpg (115.22 KiB) Katsottu 1213 kertaa
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16994
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Happy »

granaattiomena kirjoitti: 23 Tammi 2021, 16:10 ^^ Oih, meemejä! :uujee: Täältä pesee!
alaskalliolta6.jpg
Ai kamala :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Renaissancefire kirjoitti: 23 Tammi 2021, 14:48 ^ Samaa mieltä. Jodelissakin noista sanoista rutistaan melko paljon, kun ne on kuulemma niiiiin nolot. :heh:
On odotettua, että Jodelissa haukutaan milloin mitäkin, mutta kiinnostaisi hieman, kehutaanko siellä jotain UMK-kappaletta, ja millä perustein. Veikkaisin vuosien takaisten Jodel-kokemusteni perusteella, että sellaiset viestit ovat harvinaisempia. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1111
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

^ Välillä näkyy kehuja, mutta usein siinä samalla haukutaan joku toinen. Kaikki on niin kovin kärkkäästi oman suosikkinsa puolella.
Tällainen äänestys siellä oli:
kuva
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Samiasd kirjoitti: 23 Tammi 2021, 11:23
WildDance kirjoitti: 22 Tammi 2021, 13:36 ^ Mikähän biisi hänen mielestä vie meidät tällä kertaa torille. :rofl: Varmaan Teflareiden. :heh:
Aika pitkälti näin. :heh:

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/100 ... 086f385763
Pudas antoi Blind Channelille kaksi lammasta, vaikka tekstin perusteella oli tarkoitus antaa kaksi leijonaa...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3392
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Ihanaa et nää pärjää esim. Spotify listoilla tänään Spotifyn Suomen TOP50 listalla Teflarit toinen, Ilta kolmas ja Blind Channel viides! :surrur:
Mielenkiintona Piña Colada ja rata

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^moni on varmaan samaa mieltä että joku noista on meidän viisuvalinta. Mulle periaatteessa käy jokainen ei mene yöunet :heh:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Lämmittää että UMK:sta on tullu mahdollinen näyteikkuna artisteille vuoden sisällä. Kääntyny koko onneton proggis ihan ympäri. Toivottavasti tää houkuttelee mukaan enemmänkin mielenkiintosia artisteja ja monipuolista musiikkia tulevina vuosina.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Arvid »

No mua kyllä harmittaa, jos onnistumme tänä vuonna ohittamaan varman TOP 15 sijoituksen viisuissa, jos emme lähetä Blind Channelia. Se on myös mun mielestä paras biisi ylipäätään, niin sen takia myös harmittaisi.

Teflonit saattaisi juuri ja juuri päästä finaaliin jos hyvä tuuri käy ja on osuva esitys, mutta jo nyt on nähtävissä, että esim The Roopin Discoteque kilpailee samoista äänistä finaalissa, ja tekee sen paremmin. Ei Tefloneiden mukana olo silti haittaisi.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Arvid kirjoitti: 23 Tammi 2021, 20:36 No mua kyllä harmittaa, jos onnistumme tänä vuonna ohittamaan varman TOP 15 sijoituksen viisuissa, jos emme lähetä Blind Channelia. Se on myös mun mielestä paras biisi ylipäätään, niin sen takia myös harmittaisi.

Teflonit saattaisi juuri ja juuri päästä finaaliin jos hyvä tuuri käy ja on osuva esitys, mutta jo nyt on nähtävissä, että esim The Roopin Discoteque kilpailee samoista äänistä finaalissa, ja tekee sen paremmin. Ei Tefloneiden mukana olo silti haittaisi.
Ja Ilta menisi myös finaaliin.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

YourMother kirjoitti: 23 Tammi 2021, 20:31 Lämmittää että UMK:sta on tullu mahdollinen näyteikkuna artisteille vuoden sisällä. Kääntyny koko onneton proggis ihan ympäri. Toivottavasti tää houkuttelee mukaan enemmänkin mielenkiintosia artisteja ja monipuolista musiikkia tulevina vuosina.
Samaa mieltä tämä aika on tehnyt UMK:n houkuttelevammaksi ja saattaa muuttaa tuulensuuntaa jatkossakin mikä on hyvä asia.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5976
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Arvid kirjoitti: 23 Tammi 2021, 20:36 No mua kyllä harmittaa, jos onnistumme tänä vuonna ohittamaan varman TOP 15 sijoituksen viisuissa, jos emme lähetä Blind Channelia. Se on myös mun mielestä paras biisi ylipäätään, niin sen takia myös harmittaisi.

Teflonit saattaisi juuri ja juuri päästä finaaliin jos hyvä tuuri käy ja on osuva esitys, mutta jo nyt on nähtävissä, että esim The Roopin Discoteque kilpailee samoista äänistä finaalissa, ja tekee sen paremmin. Ei Tefloneiden mukana olo silti haittaisi.
Sama homma. Purskahdan varmaan itkuun, jos BC ei voita. Pelkään vaan pahoin, että Teflarit hyötyvät ihan hirveästi siitä, että ovat niin tunnettuja Suomessa. Eikä siinä mitään, soisin heille mikä vaan muu vuosi voiton, mutta kun juuri tänä vuonna on mukana paljon parempi kappale.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja sziget »

Silirimpsis kirjoitti: 23 Tammi 2021, 11:33 Kummallisen kapeita puupäitä nämä "musiikkitoimittajat" joskus. Itse en ole kuunnellut ollenkaan tätä nu metalia vai mitä tämä BC on, mutta silti kolisee, kun biisi on niin hyvä, tehokas ja energinen.
Mieluummin puupäitä kuin sopuleita. Erimielisyys on ihan tervettä, kun varmoja menestyjiä ei viisuissa ole eikä tulos ole kaikille ykkösasia. Iltalehden Pudas kannatti Tefloneita x Pandoraa, IS-raadin voitti Ilta, ja Hesarin Määttänen uskoi Blind Channeliin (jota kannatan itsekin). Viime vuonna täällä nousi kauhea ulina, kun eräs kriitikko ei pitänyt Cicciolinaa parhaana valintana, ihan kuin Cicciolina-lahkon mielipide olisi ollut ainoa mahdollinen. Dark Side odotetusti ärsyttää joitakin, se on vain hyvä.
hra47 kirjoitti: 23 Tammi 2021, 18:39 Pudas antoi Blind Channelille kaksi lammasta, vaikka tekstin perusteella oli tarkoitus antaa kaksi leijonaa...
Ymmärsin niin, että hänestä kappaletta voi yhtä hyvin fanittaa (viisuaktiivien suosikki, menestyy vedonlyönneissä) kuin vieroksua (teiniuhoa). Päätyi lampaisiin ehkä "journalistisin perustein" (provosoidakseen) sen lisäksi ettei itse innostunut.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Donitsi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 118
Liittynyt: 23 Tammi 2021, 09:44

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Donitsi »

Spotify sijoituksista lisää: Aksel sijalla 52, Danny 67, Oskr 80 ja Laurakin ponnahtanut sijalle 159. Kaikki top 200:ssa.

Kuka olisi uskonut, että UMKista nousee kaikki listalle?

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Carboni »

UMK vedonlyönti alkanut. Blind Channel ylivoimainen suosikki, veto heidän puolestaan maksaa rahat takaisin vain 1.55 kertaisena. Toiseksi pienin kerroin on Tefloneilla (5.50), seuraava Aksel (8.50) ja neljäntenä Ilta (10.00)

Olen pettynyt kuinka fiksuja vedonlyöntitoimistot olivat. Oletin että yliarvostabat Tefloneita ja Blind Channelia saa betsata mutta ei tuo 1.55 oikein houkuta vaikka liki varma voittaja onkin
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattan »

5.50 kuulostaa ainakin omiin korviin ihan mukavalta kertoimelta TB:lle, kun ovat ennakkoon tunnetuin nimi ja kappaleella selvästi on kuuntelijoita. Toki tässä tilanteessa pitäisi uskaltaa pistää rahoja likoon sen puolesta, mutta sitä tuskin tapahtuu.

BC on omalla puntarillani ykkösenä, mutta onko heidän voittonsa todennäköisyys todella niin korkea? Päteviä haastajia näyttäisi olevan parikin.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

sziget kirjoitti: 23 Tammi 2021, 21:07 Päätyi lampaisiin ehkä "journalistisin perustein" (provosoidakseen) sen lisäksi ettei itse innostunut.
Juuri tämän takia mieluummin sitten sopuli kuin tämän lajin "puupää". Tuon lisäksi hän voisi myös nostaa jonkun "journalistisin perustein", vaikka ei itse innostuisi.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Harmi, ettei Teflon Brothersia nyt välttämättä valita. Milloin seuraavaksi mahtaa olla mahdollisuus saada noinkin tunnettu poppoo UMK-lavalle... kilpailijoina?! :sekava: Blind Channelin kaltaisista rokkibändeistä varmaan fanit saavat vielä tulevaisuudessakin nauttia. Olisi siis kiva lähettää Suomestakin semmosta, mitä täällä kuunnellaan monia radioita myöten. Lisäksi Iltakin on mielestäni edelleen parempi vaihtoehto kuin BC ja tässä olisi se viisufanien kovasti toivoma suomenkielinen, moderni balladi. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Minä tahansa muuna vuonna olisin avosylin lähettämässä Tefloneita tai Iltaa viisuihin, mutta kun ottaa huomioon millaisen hypen Blind Channelin biisi on aiheuttanut, niin olisi idioottimaista olla valitsematta sitä. Tosin, onhan se nähty että Suomi pettää aina viisuvalintojen kanssa, joten ei olisi yllätys.

Teflonien ja Iltan voiton kohdalla olisi toki se positiivinen puoli, että pääsisi kuulemaan taas suomenkieltä viisuissa, mutta Teflonien viisu menee samaan hupsuttelukastiin Dadin ja (jos valitaan) ROOPin kanssa. Samaan settiin tulossa mahdollisesti myös Little Big, jos saavat uudestaan edustuspaikan, kun ovat sitä ilmeisesti ainakin toivoneet.

Iltalla on herkkä ja kaunis voimaballadi, mutta tällainen on tulossa ainakin myös Sveitsiltä hyvin suurella todennäköisyydellä, ja jos Ranska valitsee Barbaran, niin hän tulee kyllä tulkinnallaan ja karismallaan pyyhkimään Illalla lattiaa.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Aina ei pidä ajatella yksistään erottuvuutta. ;) No ei vaan. :heh: Blind Channelin hype on kyllä (siis ymmärsi sitä tai ei) niin ylivoimaista, että taidan yrittää alkaa totutella ajatukseen niistä Suomen edustajana. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ratkaisevaa ei ole genre tai artisti, vaan biisi ja Dark Siden tasoisia biisejä on hyvin harvoin tarjolla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1347
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

En tiedä pitäiskö tämä laittaa johonkin muuhun ketjuun (puntariraportit ym.) mutta kuuntelin nyt vielä kaikki UMK-biisit peräkkäin ja vertasin ennen kappaleiden kuulemista tehtyyn listaan oletetusta järjestyksestä, joka näytti tältä:

1. Blind Channel
2. Ilta
3. Teflon Brothers feat. Pandora
4. Danny
5. Aksel
6. Laura
7. Oskr

Melko hyvin piti paikkansa mutta pieniä muutoksia oli. Oskr nyt ainakin oli iloinen yllätys, Dannysta taas olisin kuvitellut olevan parempaankin.

1. Blind Channel
1. Teflon Brothers x Pandora
3. Ilta
4. Aksel
5. Oskr
6. Danny
7. Laura

En vain osaa päättää kumpi on parempi: I love you vai Dark Side! Viisuihin ehkä Dark Side voisi olla parempi mutta olisihan toisaalta kiva kuulla suomeakin pitkästä aikaa ja nähdä miten Teflarit viisuissa menestyy. Kallistuin kyllä vähän siihen, että Iltaa ei viisuihin kannata lähettää. Akselin kappale on jo lähellä koskettamista mutta viisuissa vähän massaa ja kun on parempaakin lähetettävää. Dannyn kappaletta kuunnellessa alkoi jotenkin yhtäkkiä pelottaa, että suomalaiset alkaisivat joukolla äänestää sitä jotenkin "läpällä" niin että se voittaisi. Eihän tällainen kauhukuva voi kuitenkaan toteutua? Loppu siinä on ihan hyvä, kaikki muu aika tasapaksua (ja kannatan kyllä minäkin niitä pahviarkkuja lavalla ja muuta!)
Violins playing
Angels crying

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Minusta taas tuntuu, että tuommoisia on 13 tusinassa omassa genressään. :heh: Kuppila vaan on jo puhunut ja eittämättä tää lähetetään johonkin. Oli se jokin sitten Rotterdam tai Ruotsin Second Chance Contest. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Serduchka kirjoitti: 23 Tammi 2021, 23:08 ^^ Minusta taas tuntuu, että tuommoisia on 13 tusinassa omassa genressään. :heh:
En tiedä, en tunne rock-sceneä niin hyvin. Kovin harvoin niitä tunnutaan kuitenkin viisukarsintoihin saavan... tosin olen mä ennenkin pettynyt kotimaisen yleisön musiikkimakuun, joten en mä nyt niin yllättynyt ole jos Blind Channelkin jätetään kokeilematta ja tilalle valitaan joku kaavamainen balladi, joka ei edes melodisesti jää mitenkään mieleen, tai sit simppeli huumoripläjäys, joka valitaan artistien tunnettavuuden perusteella, millä ei ole kansainvälisessä kisassa mitään merkitystä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Aikakoneen Sanin perustama The Pump -yhtye valittiin melkein UMK:hon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007759333.html
Riskinä seniorilaumat

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja toivo »

^ Siis tässä on se biisi:

https://www.youtube.com/watch?v=ZAh0kRaVUmY

Olipas hirveä :heh: :shock:
Viimeksi muokannut toivo, 24 Tammi 2021, 00:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Lukittu