Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Mahtavaa, että ovat jaksaneet kyhätä kasaan dokkarisarjan. Toivottavasti ulkomaiset BC:n viisufanit löytää sen myös.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1441
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

^ No, sitä pitää linkkivinkkailla sinnetänne :peukku:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1020
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Antero »

TomppaJr kirjoitti: 27 Tammi 2021, 12:59
Antero kirjoitti: 27 Tammi 2021, 11:40 Eipä ole koskaan ennen Suomen viisutyrkky saanut moista somepöhinää aikaiseksi.
Oletko kuullut kappaleesta nimeltä Cicciolina?
Olen sen joskus kuullutkin ;)
joku tilastonikkari voi vahvistaa tai kumota, mutta oliko ihan samassa määrin sentään?

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Selaappa vähän tätä foorumia Antero. Vuoden aikana on ollut semmonen polinä Erikan Cicciolinasta, että pitää ykköspaikkaa luetummissa ketjuissa :surrur:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Tuli tuon dokkaripätkän lisäksi katsottua pari vähän vanhempaa haastattelua yhtyeeltä, ja täytyy sanoa että olen ihan rakastunut etenkin Joonakseen. Vaikuttaa aivan ihanalta persoonalta. :ihana:

Toivottavasti dokumenttisarjan seuraavissa osissa olisi enemmän ruutuaikaa myös bändin muille jäsenille <3
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Oon vähän huolissani, millaisia fanityttöefektejä tää bändi ja sen jäsenet saa itsessä esiin vielä tässä iässä. :puna: :mrgreen: Voisin vaan käyttää aikani katselemalla bändin haastatteluja ja kuuntelemalla heidän musiikkia.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4018
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Jätkillä on kyllä nyt mahtava pöhinä päällä ja kaikki tuttuni ovat innostuneet tästä eniten. Tää on musta paras valinta, että saadaan myös tavalliset pulliaiset innostumaan viisuista. Siis en muista oikeasti pitkään aikaan milloin meidän viisukarsinta olisi kiinnostanut näin paljon ihmisiä hyvässä mielessä. Ja jos me ei tätä valita niin on se antiklimaaksi vaikka Blind Chanel ei olekkaan minun 1 suosikkini. Ja pitäähän sitä oman kylän poikia tsempata.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Minä olen kyllä tuon näytön perusteella huolissani, miltä laulu kuulostaa livenä. Olihan tuossa rääkymisessä valtava ero videoon verrattuna.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

iiiduli kirjoitti: 27 Tammi 2021, 14:29 ^ Oon vähän huolissani, millaisia fanityttöefektejä tää bändi ja sen jäsenet saa itsessä esiin vielä tässä iässä. :puna: :mrgreen: Voisin vaan käyttää aikani katselemalla bändin haastatteluja ja kuuntelemalla heidän musiikkia.
Mulla vahva sama. Tulee mieleen 2005-2010 vuodet ja mun jäätävät Lovex, Negative ja Uniklubifanitukset :heh:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Puutarhuri kirjoitti: 27 Tammi 2021, 14:41 Minä olen kyllä tuon näytön perusteella huolissani, miltä laulu kuulostaa livenä. Olihan tuossa rääkymisessä valtava ero videoon verrattuna.
Tosta dokkarista ei voi mitään päätellä, mutta tästä voi. Mutta kun en itse yleensä hevistä pidä/ymmärrä, en ala analysoimaan heidän laulutaitoaan itse lavalla. Tosin kai tekniikka on ylellä parempi kuin tuossa...luulisin :mrgreen:


Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Huolestuin kans laulutaidosta. Väkinäiseltä kuulosti. Toivottavasti oli vaan huono päivä :lohduton:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8365
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

On se hiukan kummallista, että joutuu jännittämään livestä suoriutumista vielä tällä tasolla ja vaiheessa. Ei pitäis kuulua tällaiset asiat enää finaalivaiheeseen. Itse en ole kuitenkaan vielä huolissani laulamisesta, rockmainen äänivalli peittää suuren osan laulusta niin ettei sanoista saa edes selvää. Eri juttu vetää lauluraitaa ilman musiikin säestystä apuna.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Ihme kohkaamista täällä, mutta UMK trendiksihän on muodostunut pelätä vähän kaikkea. Joko pelätään Ylen perunaäänentoistoa, poronnahkahousuja, spessuja mikkitelineitä ja kaikkia turhanpäiväisiä pieniä yksityiskohtia, joiden tarkoitus on kertoa joku tarina, jota kukaan ei kuitenkaan huomaa, tulirinkiä joka ei sytykään jne.

On ihan ymmärretävää epäillä myös sitä laulamista, mutta mitä ton 40min livesetin kuuntelin, niin kyllä se mielestäni ihan riittävän hyvää oli. Etenkin herkemmän nuotit onnistuivat mielestäni hyvin, mikä se tärkein asia on. Sitten kun mennään enemmän screamon puolelle, niin toki saattaa tulla hieman äänen hajoamista, mutta se kuuluu genreen. Ei Lordinkaan laulusuoritus ollut täydellinen, mutta eipä se Suomen saamissa pisteissä tuolloin näkynyt.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Possu »

Sama. Turha tässä on mitään pelätä. Nautitaan nyt kerrankin, kun on näin herkullinen lähtötilanne finaaliin :peukku:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Anteeksi, että tulen tänne taas hypettämään, mutta Dark Sidella on mennyt 300 000 striimauskertaa rikki nyt myös Spotifyssa :tuuletus:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6624
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

https://www.youtube.com/watch?v=0rebBIw ... wiwibloggs

Wiwibloggsin Deban reagoi viimein biisiin ja tottakai tykkää. :tapu:

Oon pannut muuten merkille, että BC käy aika aktiivisesti kommentoimassa eri videoihin, missä heistä puhutaan. Hienoa aktiivisuutta pojilta. :peukku:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Olisiko tämä nyt kuitenkin vain fanien valinta? Nyt kun meillä on kaksi suomenkielistä mistä suuri yleisö valinnee...Dannya en laske mukaan

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Kuuntelin tuossa jotain livevetoja viime vuodelta, ja laulutaito riittää heittämällä. Ennemmin huomasin, että pidän Dark Sidesta huomattavasti enemmän kuin BC:n muusta tuotannosta, mutta kilpailevatpahan oikealla kappaleella. :heh:

Tässä kun on viikko kappaleen julkaisusta kulunut, niin tämä soi päässä enemmän kuin muut UMK:n tyrkyt yhteensä, ja muita hyviä siis on. Siitä taitaa tosin olla sen verran aikaa, kun olen ollut jossain UMK-pöhinöissä, että mietin, miten kappaleista edes tulee pöhistä? "Joo tämä on hyvä" omista suosikeistaan joka päivä ennen UMK:ta ei kuulosta kovin järkevältä ajankäytöltä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

En ole BC:n fani, eikä tämän yhden biisin takia minusta sellaista tulekaan. Näin kävi myös Lordin kanssa, eli tykästyin vain biisiin en itse bändiin. BC:tä aion myös ens kuussa finaalissa äänestää, jos se ei maksa mitään ja jos eivät täysin tyri esitystä esim. laulutaidoillaan. Teflonit on mulla varana kakkosena, jos Oulun pojilla käy finaalissa Cicciolinat. Kunhan eivät vaan ota liikaa niitä rohkaisuryyppyjä ennen esitystä.... alkoholi kun heti vaikuttaa äänen hienosäätöön negatiivisesti. Sen verran olen itsekin karaokea joskus harrastanut :mrgreen:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33334
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Pete »

Taikahuilu kirjoitti: 27 Tammi 2021, 22:28 BC:tä aion myös ens kuussa finaalissa äänestää, jos se ei maksa mitään
Katsojat voivat äänestää suosikkiaan suoran lähetyksen aikana maksutta kirjautumalla Yle.fi-sovellukseen tunnuksella tai maksullisesti joko tekstiviestillä tai soittamalla äänestysnumeroon.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12018
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja sziget »

Rajua viihdettä tuo valistuskasetti. Luulen joskus kuulleeni siitä otteita. Helluntailaiset rokkaa! :rok:
ta1ja kirjoitti: 27 Tammi 2021, 10:58 Joku näistä [vastustuksen syistä] tuli sen ip-lehtitädin kahden lampaan kohdalla pinnalle, mutta yleisesti ottaen kyllähän nyt jokainen hyvän biisin tunnistaa! Eli en usko suuriin miinuksiin.
En minäkään UMK:ssa. Olin jo Rotterdamin finaalissa. Dekadenssi ja keskarin heiluttelu näkyvät jurypisteissä, koska raadeissa annetaan epäsuoria "miinuspisteitä" ärsyttäville viisuille. Selvää vertailukohtaa ei ole viime vuosilta, mutta AWS ja Hatari saivat valtaosan pisteistään yleisöltä. Raatien epäsuosiossa ovat olleet esim. nämä (T = tele, J = raadit):

🇳🇴 2019: KEiiNO - Spirit in the sky - T 291 - J 40
🇮🇸 2019: Hatari - Hatrið mun sigra - T 186 - J 46
🇺🇦 2018: Mélovin - Under the ladder - T 119 - J 11
🇩🇰 2018: Rasmussen - Higher ground - T 188 - J 38
🇮🇹 2018: Ermal Meta & Fabrizio Moro - Non mi avete fatto niente - T 249 - J 59
🇭🇺 2018: AWS - Viszlát nyár - T 65 - J 28
🇭🇷 2017: Jacques Houdek - My friend - T 103 - J 25
🇷🇴 2017: Ilica ft. Alex Florea - Yodel it! - T 224 - J 58
🇵🇱 2016: Michał Szpak - Color of your life - T 222 - J 7
🇦🇹 2016: Zoë - Loin d'ici - T 120 - J 31
🇦🇱 2015: Elhaida Dani - I'm alive - T 93 - J 4
🇵🇱 2014: Donatan & Cleo - My Słowianie - T 162 - J 23

Terrorismia käsittelevä Italia 2018 saatettiin liittää populismiin. Raadit tukivat mieluummin pakolaisvauva Mercysta laulanutta Ranskaa (T 59 - J 114). BC:n musiikki ja itsemurhaviittaus & 27-kerho ovat punainen vaate moralisteille. Ammattimainen ote tuo pisteitä mutta ei kumoa miinusefektiä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17346
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Happy »

sziget kirjoitti: 27 Tammi 2021, 23:26 Rajua viihdettä tuo valistuskasetti. Luulen joskus kuulleeni siitä otteita. Helluntailaiset rokkaa! :rok:
ta1ja kirjoitti: 27 Tammi 2021, 10:58 Joku näistä [vastustuksen syistä] tuli sen ip-lehtitädin kahden lampaan kohdalla pinnalle, mutta yleisesti ottaen kyllähän nyt jokainen hyvän biisin tunnistaa! Eli en usko suuriin miinuksiin.
En minäkään UMK:ssa. Olin jo Rotterdamin finaalissa. Dekadenssi ja keskarin heiluttelu näkyvät jurypisteissä, koska raadeissa annetaan epäsuoria "miinuspisteitä" ärsyttäville viisuille. Selvää vertailukohtaa ei ole viime vuosilta, mutta AWS ja Hatari saivat valtaosan pisteistään yleisöltä. Raatien epäsuosiossa ovat olleet esim. nämä (T = tele, J = raadit):

🇳🇴 2019: KEiiNO - Spirit in the sky - T 291 - J 40
🇮🇸 2019: Hatari - Hatrið mun sigra - T 186 - J 46
🇺🇦 2018: Mélovin - Under the ladder - T 119 - J 11
🇩🇰 2018: Rasmussen - Higher ground - T 188 - J 38
🇮🇹 2018: Ermal Meta & Fabrizio Moro - Non mi avete fatto niente - T 249 - J 59
🇭🇺 2018: AWS - Viszlát nyár - T 65 - J 28
🇭🇷 2017: Jacques Houdek - My friend - T 103 - J 25
🇷🇴 2017: Ilica ft. Alex Florea - Yodel it! - T 224 - J 58
🇵🇱 2016: Michał Szpak - Color of your life - T 222 - J 7
🇦🇹 2016: Zoë - Loin d'ici - T 120 - J 31
🇦🇱 2015: Elhaida Dani - I'm alive - T 93 - J 4
🇵🇱 2014: Donatan & Cleo - My Słowianie - T 162 - J 23

Terrorismia käsittelevä Italia 2018 saatettiin liittää populismiin. Raadit tukivat mieluummin pakolaisvauva Mercysta laulanutta Ranskaa (T 59 - J 114). BC:n musiikki ja itsemurhaviittaus & 27-kerho ovat punainen vaate moralisteille. Ammattimainen ote tuo pisteitä mutta ei kumoa miinusefektiä.
LIstassa on niin monta huikeaa viisua joiden ansiosta euroviisut ovat olleet itselleni niin kutkuttuvan viihdyttävä & koukuttava show, etten voi sanoa muutakuin kauniisti että juryt vittuun viisuista kiitos 👼


Onko juryilla ollut nykyviisuissa muuta tarkoitusta kuin Ruotsin,Maltan, Tanskan & Aussien tapettien suosiminen?
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2107
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Possu »

Juryt ovat kovaa vauhtia pilaamassa viisut. Enemmän nuo raadit ovat poliittisia ja epämusiikillisesti kieroja/epäpäteviä kuin eurooppalainen yleisö. Itselleni ainakin moraalinen voittaja on se kuka saa eniten yleisöääniä.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4018
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja poika90 »

itse oon miettiny tässä olevaa esitystä, että pystyisikö tähän tekemään kivan ja näyttävän esityksen ilman pyroja tai siis kyllä niitäkin saa olla, mutta haluaisin itse nähdä jotain uniikkia tässä esityksessä. kun jotenkin rokki kappaleesta tulee heti mieleen pyrot ja tosi moni tuttu odottaa tässä kunnon pyro showta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja toivo »

Joku pyro/pommishow on jotenkin liian korni idea. Liian nähty. Itse haluaisin nähdä modernin shown. Musiiikivideon kun pystyisi siirtämään tuollaisenaan euroviisulavalle, niin sekin olisi jo hieno. Samaa energisyyttä.

Tämä on menestyspaketti, jonka menestysminen viisuissa riippuu nimeomaan showsta/livelaulusta. Pelottaa, koska YLe on varmaan juonittelemassa jotain mauttomuuksia, että varmasti Suomi ei joutuisi isäntämaaksi ensi vuonna. :roll: :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4018
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Joo itsekkin haluaisin modernin shown ja shown joka muistuttaa tuota musiikkivideota. Joo tuo Ylen juonima sabotaasi kyllä pelottaa :rofl:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5771
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Tämä olisi kieltämättä kiinnostavaa nähdä ilman ainuttakaan pyroefektiä. Se nimittäin saattaisi vaatia esitysten suunnittelussa ajattelun vinksauttamista uudelle uralle, josta parhaimmillaan tulisi jotain kiinnostavaa eikä yhtä kulahtanutta. En kyllä sano, että se olisi helppoa.

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

^ Toivon että pojat näyttää Ylelle keskisormea jos ne rupeaa kuola valuen ehdottelemaan koreografioita ja tuulikoneita. :nuija:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

YourMother kirjoitti: 28 Tammi 2021, 13:56 ^ Toivon että pojat näyttää Ylelle keskisormea jos ne rupeaa kuola valuen ehdottelemaan koreografioita ja tuulikoneita. :nuija:
Samoin sen stylistin voisi lukita kaappiin, kun tulee Vogue kainalossa sliippaamaan rokkijätkiä euroviisumuottiin.

Avatar
rapu-tatti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Helmi 2016, 20:34
Paikkakunta: Rapula

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja rapu-tatti »

Toivon todella, että yhtye saa esittää biisinsä "ihan vaan hyvänä bändivetona" (kuten esim. Soft Engine), ilman että yle alkaa säätämään mukaan jotakin jättikokoista shottilasia, jonka päällä/sisällä laulaja laulaa :roll:

Lukittu