Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17005
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Happy »

Puutarhuri kirjoitti: 07 Helmi 2021, 18:05
Creeperqueen kirjoitti: 30 Tammi 2021, 22:42 tulipahan löydettyä ainakin bändi, jolta on päätynyt jo kolmisenkymmentä kappaletta soittolistalleni.
Jos vertaa Lordiin, jota tällä palstalla ei saa kritisoida.
:mitvit:
Tää on varmaan foorumi jossa Lordia on kritisoitu eniten :mrgreen:
Ja jos kuppilaisista olis ollut kiinni niin edustamaan olis lähetetty Shanghain valot Lordin sijasta... :hiips:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Shanghain valot olisi kannattanut lähettää minä muuna vuonna tahansa (eipä niitä muita onnistumisia Lordin lisäksi olekaan). Harmi Kerkolle, että hänen mestariteoksensa sattui juuri Lordin vuonna kisaamaan. :draamaa: :hiips:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

^^ Viimeksi tuli riitaa, kun kritisoin Lordin pelisilmää esiintymisessä viisujen jälkeisenä aikana. Mutta se siitä.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2011
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Ruotsilta ei liene raatia UMKssa tänä vuonna, tai jos on, niin Amaranthen porukkaa siinä tuskin nähdään, mutta kyseinen poppoo on kyllä laittanut nyt kortensa kekoon sen suhteen, että BC saisi huomiota. Henrik kehottaa kaikkia suomalaisia Amaranthe faneja käytännössä äänestämään Blind Channelia IG postauksessaan
https://www.instagram.com/p/CLCiMqsjqM9/

PS. Snake on ihana kappale :kups:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Creeperqueen kirjoitti: 09 Helmi 2021, 02:28 Ruotsilta ei liene raatia UMKssa tänä vuonna, tai jos on, niin Amaranthen porukkaa siinä tuskin nähdään, mutta kyseinen poppoo on kyllä laittanut nyt kortensa kekoon sen suhteen, että BC saisi huomiota. Henrik kehottaa kaikkia suomalaisia Amaranthe faneja käytännössä äänestämään Blind Channelia IG postauksessaan
https://www.instagram.com/p/CLCiMqsjqM9/

PS. Snake on ihana kappale :kups:
:rok:
Ja YouTubessa on mennyt rikki 600K katsomiskertaa. :ihana:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

BC ei kuitenkaan ole saavuttanut Tefloneiden katsomismäärää, vaan he ovat edelleen 100.000 katsomista edellä...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja tinov »

hra47 kirjoitti: 09 Helmi 2021, 16:07 BC ei kuitenkaan ole saavuttanut Tefloneiden katsomismäärää, vaan he ovat edelleen 100.000 katsomista edellä...
I love you on ollut YouTubessa viikon pidempään.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8176
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^ Joo, mut etumatka on pysynyt suurinpiirtein ennallaan siitä kun viimeksi tsekkasin. Jos BC:llä olisi radikaalisti enemmän suosiota tubessa, olisivat he jo saavuttaneet Teflonit....
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2011
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Teflonien etumatka nyt ei ole mikään yllätys, eikä sekään jos BC ei saa heitä kiinni. Teflon Brothers on niin tunnettu kokoonpano Suomessa, että ihan taviksetkin eksyy sitä kuuntelemaan. Blind Channelin katselukerrat tulevat pitkälti sellaisilta, jotka seuraavat viisuja.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5978
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jep, Tefloneita käyvät varmasti kuuntelemassa paljon ne ihmiset, joita eivät viisut millään tavalla kiinnosta, mutta haluavat kuulla kuitenkin kyseisen kappaleen. Tunnettavuus auttaa paljon. En siis olisi kovinkaan huolissani BC:n katsojamääristä. Onhan heilläkin kova lukema, joka kasvaa koko ajan.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Georgialainen tuttavani linkkasi tänään minulle Dark Siden videon ja sanoi tykkäävänsä. Tämä meidän pitäisi kuulemma valita. :tapu: Olin hieman yllättynyt, että miten hän on UMK-kappaleita päätynyt kuuntelemaan, sillä on sanonut, että ei ole varsinaisesti viisufani, vaan katsoo niitä lähinnä ainoastaan toukokuussa.

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja tinov »

hra47 kirjoitti: 09 Helmi 2021, 16:26 ^ Joo, mut etumatka on pysynyt suurinpiirtein ennallaan siitä kun viimeksi tsekkasin. Jos BC:llä olisi radikaalisti enemmän suosiota tubessa, olisivat he jo saavuttaneet Teflonit....
Ekan viikon aikana taisi Tefloneita katsoa 200K katsojaa. Nyt ero BC:n kanssa enää alle 100K. Tätä vauhtia menee ohi viikossa, tai parissa.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2011
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Rotterdamissa saa käyttää nauhoitettuja taustoja, joten sikäli tässä seuraavalla infolla ei ole väliä, mutta näemmä myös Joonakselta löytyy laulutaitoa. Katsoin just hänen instastorystaan pari klippiä muutamasta biisistä, enkä voi sanoa muuta kuin että :rakkaus:

Alan kyllä nyt oleen siinä pisteessä, et tää mun fanitus on sellaista teinityttötasoa, mutta ei voi mitään. Mun mieli tulee järkkyyn jos Blind Channel ei voita :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

^ Samat fiilikset täällä :heh: Eipä ole ennen UMK:sta löytynyt osallistujaa, jota olisin näin paljon innostunut fanittamaan kuin Blind Channelia nyt olen. Pelonsekaisin tuntein odotan sitä kauhuskenaariota, että UMK:n tulokset julkaistaan ja BC jää juuri ja juuri kakkoseksi :shock:

Löysinpä tällaisenkin pätkän ihan BC:n alkuajoilta. Tuossakin Joonaksen laulu kuulostaa upealta.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5978
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Liityn fanityttökerhoon. :rakkaus: :mrgreen: Oon lähes varma, että itken, jos BC ei voita. Välillä uskon, että voitto tulee helposti, mutta sitten välillä vaivun epätoivon alhoon ja nään mielessä, kuinka Teflarit kruunataan voittajaksi. Enkä halua edes kuvitella sitä ihan hirvittävää jännitystä, mikä tulosten kertomisvaiheessa varmasti iskee. :kups:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5978
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

https://www.youtube.com/watch?v=zNZwUTjJ7LY

Uusi haastattelu, missä Joel ja Niko vastaavat mm. siihen, kuinka osa ihmisistä on kokenut 27-vuotisklubista laulamisen itsemurhan glorifiointina. Jodelissa etenkin tää aihe tuntuu edelleen tasaisin väliajoin nousevan esille.

Oli muuten hauska haastattelu noin niinkun muutenkin. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2011
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Life On The Dark Siden kolmas osa ulkona :ihana:

https://www.youtube.com/watch?v=78I7PpO2twQ
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

KuppiKuumaa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 44
Liittynyt: 06 Tammi 2021, 22:43

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja KuppiKuumaa »

Tämän fanitus on saanut jo sellaiset mittasuhteet että kuppilaan tulee kunnon p****myrsky jos tämä ei UMK:ta voita :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12867
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Kuinka iso ulostemyrsky olikaan viime vuonna Erikan hävittyä Akselille?

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57779
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Haluaisin kieltämättä nähdä tuon paskamyrskyn. :uujee: :viaton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Mä en ainakaan aio osallistua siihen myrskyyn eli jos nuoret haluaa tämän viisuihin niin se heille sallittakoon. Vaikka itse en biisistä innostu yhtään..

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2052
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Juu saas nähdä tekeekö joku tänä vuonna cicciolinat :titanic:

Kuva

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

No olisihan se hienoa, jos tämä valittaisiin ja voisi kerrankin tosissaan uskoa kisabiisin (ja siis Suomen) menestymismahdollisuuksiin. Ei tarvitsisi joka vuosi keksiä tekosyitä, miksi joku biisileirin ylijäämäkappale pärjäisi edes finaaliin. Kun on hieno lavastekin, tai komea laulaja, ja ehkä Ruotsilta saa säälipisteitä.. Kun kuitenkin haluaisi kannustaa "omiaan" kisoissa.

Haaveilen jo kovasti, että päästäisiin tänä vuonna tulostaulukon vasemmalle puolelle. :ihana:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Samiasd »



Uusi haastattelu, erityisesti Joonas-faneille suosittelen. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2011
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Samiasd kirjoitti: 10 Helmi 2021, 20:59 Uusi haastattelu, erityisesti Joonas-faneille suosittelen. :heh:
Oih, kiitoksia kun jaoit tuon. Rakastun vaan jokaisen haastattelun jälkeen enemmän ja enemmän näihin jätkiin. Ja joo, Joonaksesta ei voi missään nimessä saada koskaan yliannostusta :rakkaus:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja tinov »

aj1964 kirjoitti: 10 Helmi 2021, 18:17 Mä en ainakaan aio osallistua siihen myrskyyn eli jos nuoret haluaa tämän viisuihin niin se heille sallittakoon. Vaikka itse en biisistä innostu yhtään..
Nuoret? Täällä 56v fani, joka haluaa BC:n edustamaan Suomea.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1449
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Carboni »

tinov kirjoitti: 11 Helmi 2021, 11:26
aj1964 kirjoitti: 10 Helmi 2021, 18:17 Mä en ainakaan aio osallistua siihen myrskyyn eli jos nuoret haluaa tämän viisuihin niin se heille sallittakoon. Vaikka itse en biisistä innostu yhtään..
Nuoret? Täällä 56v fani, joka haluaa BC:n edustamaan Suomea.
UMK yleiskeskustelualueella Blind Channel kerännyt yli 50% äänistä ja tää kuppila on täynnä eri-ikäistä jengiä. Olen myös kuullut ympäri Eurooppaa asuvilta tutuiltani ja suomalaisilta ystäviltäni myös että Blind Channel uppoaa kaikkiin vauvoista vaareihin
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5598
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Carboni kirjoitti: 11 Helmi 2021, 11:52– – Blind Channel uppoaa kaikkiin vauvoista vaareihin
No nyt en saa pois mielikuvaa, jossa tätä luukutetaan vauvoille. Toistan itseäni, mutta rokkia pilteille! :rok:

olvr20
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 254
Liittynyt: 23 Heinä 2016, 12:44

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja olvr20 »

Ite taas luulen et nuoriso ei niinkään oo merkittävin Dark siden kannattajaryhmä. Kummiskin biisissä aika vahvat throwback vibat 2000-luvun musaan. Ei siinä, itekkin olen nuori ja tää on myös mun suosikki mutta ainoana miinuksena nimenomaan toi että ehkä vähän aikansa eläneen kuuloinen.

Avatar
rapu-tatti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Helmi 2016, 20:34
Paikkakunta: Rapula

Re: UMK21: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja rapu-tatti »

Hmmm, jos muodin kierrossahan aina "kaikki tulee uudestaan muotiin", niin oisko nyt sit 2000-luvun alku uudestaan muodissa (musiikissakin, jonkun verranhan olen (kauhukseni, jep olen vanha) nähnyt teinipukeutumisessa vaikutteita jo tuosta ajasta) :mrgreen:
Pukeutumisessa taitaa olla aika lailla n. 20 vuoden sääntö sille, mikä keksitään trendikkääksi aina uudestaan.
Matalavyötäröiset MissSixtyt jalkaan, lyhyt toppatakki päälle ja glitteriä kulmaluulle -millenium is here again!

edit. Naisena en muista, mitä pojilla oli yllään 2000-luvun taitteessa, en oleta että BC:n pojat ahtavat itsensä lantiofarkkuihin ja Playboy-toppeihin :heh:

Lukittu