Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Ei miellytä minua, mutta menestyksen kannaltahan Blind Channel oli paras valinta. Olette muuten puhuneet täällä iltapäivällä, että YouTubessa oli noin kello 14 - 15 välillä Blind Chanelin live-esityksellä yli 200 000 näyttökertaa. Ranskan edustajan Barbara Privan live-esityksellä oli ensimmäisen vuorokauden jälkeen miljoona näyttökertaa.
Creeperqueen kirjoitti: 21 Helmi 2021, 18:59 Sabotoiko Pudas tahallaan, vai eikö se vaan ymmärrä mitään musiikista ja Euroviisuista?

Mitään tietoa kuinka mä voisin syrjäyttää Pudaksen Iltalehden viisuasiantuntijana? Luulen et oisin tälleen ihan ilman mitään toimittajakoulutustakin tasokkaampi viisuasiantuntija 🤭
Jokaisella on oma musiikkimakunsa joten pyydän sen ottamaan huomioon ja hillitsemään reaktioita hänen eriäviin mielipiteeseensä. En minäkään ymmärrä edelleenkään, mitä Blind Chanelin laulussa on niin hienoa. Kuten todettua se on tosiaan jokaisen oma musiikkimaku. Itseäni tämä ei innosta.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No, tällä mennään. :roll: Heikot kolme tähteä ja yksi Suomen heikoimmista viisuista. En lämpene, ei aukene.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2151
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Viisufani kirjoitti: 21 Helmi 2021, 20:06
Jokaisella on oma musiikkimakunsa joten pyydän sen ottamaan huomioon ja hillitsemään reaktioita hänen eriäviin mielipiteeseensä. En minäkään ymmärrä edelleenkään, mitä Blind Chanelin laulussa on niin hienoa. Kuten todettua se on tosiaan jokaisen oma musiikkimaku. Itseäni tämä ei innosta.
Siis, mulle on yhdentekevää, jos Pudas vihaa jotain kappaletta. Kuten sanoit, jokaisella oma musiikkimaku ja näin. Se ei tarkoita, että pitäisi purematta niellä Pudaksen toinen toistaan mauttomammat koreografia ja lavaesitys ehdotelmat, joita hän heittää ilmoille joka vuosi. Mari menee samaan kastiin Kristan kanssa siinä, että aina pitäisi mennä more is more taktiikalla :draamaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Viisufani kirjoitti: 21 Helmi 2021, 20:06 Ranskan edustajan Barbara Privan live-esityksellä oli ensimmäisen vuorokauden jälkeen miljoona näyttökertaa.
Ei Ranskassa sitten viisut ketään kiinnosta, kun väkiluku on pitkälle yli kymmenkertainen Suomeen verrattuna! :shock:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6584
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Sain käännettyä oman siskon melko helpostikin BC:n jätkien faniksi. Tyypeillä on sen verran karismaa ja vaikuttavat aika velikullilta. Toivottavasti samalla tavalla myös Eurooppa ihastuu Blind Channeliin. :ihana:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2151
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Noni, ilmeisesti BCn jätkät onnistuivat hukkaamaan eilen voittopokaalinsa kahdesti ja nyt se on heidän pr tiimin hellässä huomassa. Ajattelin tän asian mainita, kun eilen täällä spekuloitiin että säilyykö pokaali ehjänä. :rofl:

Huomenna ovat sekä maikkarin että Ylen aamuteeveessä. Harmi et on töitä, niin ei pysty katsoon, mut kai ne löytää myöhemmin netistäkin
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2088
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Jossain kohdin poikien ääni kuulostaa "ohuelta" ja liikkuminen on liian levotonta, mutta ehkä ne kuuluvat asiaan, mene ja tiedä. Väreet...siis mulla väreet pitkin poikin :mrgreen:...menee vielä edelleen aina biisin lopussa kuten ennenkin!

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, hioa esitystä ja takulla ei tartte hävetä nyt :tuuletus: (vrt.PKN :eeek: )

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1440
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Nonnih!

Kertokaa mulle, mikä suomalainen UMK-voittaja on 24 h sisällä voitosta
keränny yli 302 000 katselukertaa livevedollaan Youtubessa????

:uujee:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja tinov »

Eihän tää saanut, kuin 100 ääntä vähemmän, kuin kaikki muut yhteensä. :tuuletus:

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1440
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Mä en vaan millään kyllästy tähän biisiin. Kai se on hyvä merkki.
Jopa liettuan yksintanssiin kyllästyy liialla luukutuksella,
mutta Dark side menee yhä vaan. Kuukaus jo putkeen :rofl:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1555
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Diva_La_Viva_74 kirjoitti: 21 Helmi 2021, 22:25 Nonnih!

Kertokaa mulle, mikä suomalainen UMK-voittaja on 24 h sisällä voitosta
keränny yli 302 000 katselukertaa livevedollaan Youtubessa????

:uujee:
Ei kukaan ikinä. Eikä varmaan tule saamaankaan.

Mun mielestä suurimman huomion tässä saavutuksessa kerää se, että Norma Johnin viisusemin liveveto on kerännyt tähän päivään mennessä 370 000 viewia ja Daruden viisusemin liveveto 400 000 viewia. Ja näistä on vuosia aikaa. Blind Channel sai pelkän karsinnan voittamalla 310 000 viewia VUOROKAUDESSA ja viisusemipäivänä tuo luku tulee olemaan aivan järjetön.

Joo, toki Norma John eikä Darude päässeet finaaliin, mutta tämähän tarkoittaa vain sitä että meillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada tällä entryllä huonoa sijoitusta skaboista. Syön hattuni jos finaalissa Suomi ei ole tulosliuskan vasemmalla puolella eli TOP13ssa
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Live-esitys oli hyvä, mutta ei niin hyvä kuin se voisi olla. Kyllä sillä finaaliin päästäisiin kevyesti, mutta jos sitä hiottaisiin oikeaan suuntaan, Suomella olisi mahdollisuudet top kymppiin tai sen tuntumaan.

Värimaailma, valoputket ja taustavideo olivat täydelliset, niistä en muuttaisi mitään. Laulu meni suht hyvin, mutta vielä on syytä treenata (ja sitä pojat ovat luvanneet tehdäkin). Miettisin myös liikkumista ja koreografioita, kannattaisiko niitä hieman yksinkertaistaa. Mutta erityisesti kuvausta pitää hioa. Tarvitaan lisää lähikuvaa ja minusta biisin kohokohdat ja isoimmat koukut pitäisi tuoda esiin paremmin visuaalisessa puolessa, lavan tapahtumissa ja kuvauksessa.

Toisaalta on se niinkin, että biisi itsessään on niin hyvä, että ei tässä mitään hätää ole, vaikka mitään ei muutettaisikaan.

Kiva on katsella ulkomaisten viisufanien reaktioita live-esitykseen.
Tässä esim. reaktiovideot muutamalta, jotka eivät ole kuulleet biisiä ennen tätä. Ovat aivan pähkinöinä :rakkaus:
https://www.youtube.com/watch?v=Q0p97Ftx2vk
https://www.youtube.com/watch?v=G2EJxYm ... mb_rel_end
https://www.youtube.com/watch?v=gGtVzvR7JEQ

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6584
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Oon tässä katellut joitain live-esityksen reaktiovideoita Tubesta ja muutamassa tuli esiin kameratyöskentely, jota pidettiin heikkona ja sekavana. Enemmän nimenomaan toivottiin lähikuvia. Omastakin mielestä kamera saisi pysyä hieman pidempään paikoillaan, nyt kuvakulma vaihtui tosi nopeesti toiseen. Ja vähemmän sitä pirun laajakuvaa.

Lisäksi se Nikon kädessä lukeva join-sana ei aukea kansainvälisille faneille ollenkaan, että sen voisi poistaa. Lähes kaikki on kysyneet, että "Join what?".

Yleisesti ottaen noita reaktiovideoita on kyllä pitkästä aikaa todella kiva kattella. Eipä oo tähän mennessä tainnut tulla vastaan yhtäkään videota, jossa biisi lytättäisiin.
Viimeksi muokannut iiiduli, 22 Helmi 2021, 02:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2429
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja jamira »

Uskon kyllä vahvasti Suomen historian toiseksi parhaaseen tulokseen tällä. :uujee:

Vaikken voittoon asti ehkä ihan uskokaan, niin minua häiritsee jo valmiiksi ajatus että Suomi jollain ilveellä voittaisi kisat ja meillä ei olisi ensi vuonna kunnon arenaa jossa pitää viisut. Koska 2022 lätkän MM-kisat on Hartwallilla ja Tampereen uudella Uros Arenalla. Ne on poissa pelistä viisujen aikaan. Turun Gatorade Arenallako sitä kisattaisi vai Helsingin jäähallissa? :heh: Ei olisi kyllä ideaali vuosi voittaa tänä vuonna.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6584
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ En itekään pidä Suomen voittoa mitenkään todennäköisenä, mutta täytyy sanoa, että kun tajusin saman asian, niin vähän silti alkoi mietityttää, että mitäs jos tässä kuitenkin käykin niin hassusti, että pitää alkaa miettiä viisujen pitopaikkaa. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7674
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Requel »

Finaalipaikka lienee suht varma nakki ja voitto Suomelle jo itsessään, ja siellä olen iloinen jos päästään edes alle kahdenkymmenen. Niin paljon virkistävämpää olla vaikkapa se 19. kuin 21. :heh: Kunhan tämä toive toteutuisi, niin siitä ylöspäin kaikki on pelkkää plussaa. :surrur:
DöNT jy KNooYH???????
THat JY GÄT mIiiIIih??????????
That jy GÄT MiIIii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je Miii mIi mIIi EeeeHH???????!?!?!?!?!?

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1440
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Eurovisionworldin oddseissa Suomi on sijalla 8.
Nousi eilisestä Roxenin ja TIXin ohi. Hyvä suunta on!
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Pakko sanoo .että kyllä tää hyvä kappale.vaikka ei yhtään mun musaa. Esitys on vaan tämmöseen musaan liian kiltti mielestäni ..

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja tinov »

Live esityksellä jo lähes 400 000 katsontakertaa YouTubessa. Studioversion kanssa jo huikeat 1,2 miljoonaa katsomista. :heh: :heh:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Olen sanaton tästä koko paketista. Tällä yhtyeellä on todellista intohimoa ja panostusta. Upea ennakkoluuloton asenne lähteä hakemaan uralle nousua juuri viisuista. Kiitän jo nyt Blind Channelin äijiä, sillä tämä heidän edustuksensa on todellinen piristysruiske Suomen viisuhistoriassa ja piristävä tuulahdus Suomen musapiireissä. :kups:

Kyllä me ainakin Softenginen sijoitus rikotaan keväällä! :peukku:

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5716
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Tegu »

^^ Virallisella viisukanavalla katselukertoja on 109 tuhatta, kun taas samoihin aikoihin valitun TIX:n videolla on jo 234 tuhatta katselua. Tuo UMK-kanavan live taitaa tosin tulla hakutuloksissa aiemmin.

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1134
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

^ TIXin biisi on ollut siellä vähän pidempään, se tuli viralliselle kanavalle heti valinnan jälkeen yöllä, Suomen biisi on ollut siellä vasta 22 tuntia.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30772
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ennen kaikkea NRK ei ole upannut MGP-esityksiä omille kanavilleen lainkaan. TIXin esityksestä on virallisen viisukanavan uppauksen lisäksi vain faniuppauksia.

Jos kaikkien uppauksien näyttökerrat lasketaan yhteen, Suomen liveä on katsottu n. 500 000 kertaa, Norjan liveä n. 300 000 kertaa ja Espanjan liveä n. 200 000 kertaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6584
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Nevski kirjoitti: 22 Helmi 2021, 13:45Upea ennakkoluuloton asenne lähteä hakemaan uralle nousua juuri viisuista.
Tästä kyllä kaikki pisteet BC:lle. Mahtavaa, että joku on viimein uskaltanut lähteä hakemaan viisujen kautta nostetta uralle, kun yleensä sitä on pelätty niin paljon ja selitelty kuinka siitä jää vain ikuinen leima otsaan. Toivottavasti samankaltaiset pitkään yhdessä olleet bändit ja artistit saisivat tästä ponnetta tehdä saman tulevina vuosina.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

iiiduli kirjoitti: 22 Helmi 2021, 15:30
Nevski kirjoitti: 22 Helmi 2021, 13:45Upea ennakkoluuloton asenne lähteä hakemaan uralle nousua juuri viisuista.
Tästä kyllä kaikki pisteet BC:lle. Mahtavaa, että joku on viimein uskaltanut lähteä hakemaan viisujen kautta nostetta uralle, kun yleensä sitä on pelätty niin paljon ja selitelty kuinka siitä jää vain ikuinen leima otsaan. Toivottavasti samankaltaiset pitkään yhdessä olleet bändit ja artistit saisivat tästä ponnetta tehdä saman tulevina vuosina.
Ottaen huomioon, että omalle lähipiirille bändin löytäminen oli tasoa "ei mitä vattua, miksi me ei tiedetty tän olemassa olosta tätä ennen" ja nyt jätkien tuotantoa löytyy itse kunkin soittolistoilta, niin BC:llä oli aivan oikea lähestymistapa tähän hommaan. Toivottavasti se kantaa pidemmällekkin kuin vain omaan pienelle piirilleni :D
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8300
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

MTV3:n aamutv:ssä haastateltiin BC:N kundeja. "Näillä näkymin" on kuulemma luvassa Rotterdamiin lisää pyroja. No, voihan nekin toteuttaa hyvällä maulla ja innovatiivisesti. Pidetään peukkuja.

Tällä biisillä on potentiaalia vaikka millaiseen lopputulokseen, jopa koko kisan voittoon. Kaikki riippuu vaan nyt siitä lavatoteutuksesta ja kuvauksesta. Itse löysin uusintakatselulla UMK:n esityksestä yksityiskohtia joihin tykästyin. Ongelma oli vaan se, että se vaati uusintakatselua. Viisuissa saa vain yhden mahdollisuuden ja sillä pitäisi katsojat hurmata. UMK:n ohjaustyö hukkasi ainakin ne huh huh-huutojen yhteydessä nähdyt gorillaeleet ja se on kuitenkin biisin muistettavin yksityiskohta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 798
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Itse esitys on tilanteessa "tästä on hyvä aloittaa". Eniten petrausta on kameratyössä, joka tosin on aina Suomen akilleenkantapää.
Viimeksi muokannut dennispizza, 22 Helmi 2021, 17:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

En oo koskaan oikein ymmärtäny miks ne "HU!" huudot yhdistetään gorilloihin. Menny toi päätös ihan ohi.
Islantilaisetkin on sitten gorilloja. vitun
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 898
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Sieppeli kirjoitti: 22 Helmi 2021, 15:50
iiiduli kirjoitti: 22 Helmi 2021, 15:30

Tästä kyllä kaikki pisteet BC:lle. Mahtavaa, että joku on viimein uskaltanut lähteä hakemaan viisujen kautta nostetta uralle, kun yleensä sitä on pelätty niin paljon ja selitelty kuinka siitä jää vain ikuinen leima otsaan. Toivottavasti samankaltaiset pitkään yhdessä olleet bändit ja artistit saisivat tästä ponnetta tehdä saman tulevina vuosina.
Ottaen huomioon, että omalle lähipiirille bändin löytäminen oli tasoa "ei mitä vattua, miksi me ei tiedetty tän olemassa olosta tätä ennen" ja nyt jätkien tuotantoa löytyy itse kunkin soittolistoilta, niin BC:llä oli aivan oikea lähestymistapa tähän hommaan. Toivottavasti se kantaa pidemmällekkin kuin vain omaan pienelle piirilleni :D
Uskon, että kantaa. Tismalleen sama ensireaktio bändiin oli täälläkin, ja nyt olen luukuttanut etenkin tuota uusinta Violent Pop -albumia :rakkaus: Näin on varmasti käynyt monelle muullekin.

On ollut myös ihana huomata, miten BC on yhdistänyt ihmisiä. Todella paljon on kuulunut kommenttia ensinnäkin viisufaneilta, että yleensä he eivät kuuntele raskaampaa musiikkia mutta BC on hyvä, ja toisaalta rock-kansalta, että yleensä he eivät ole seuranneet Euroviisuja tai UMK:ta mutta nyt tänä vuonna ovat innostuneet BC:n takia.
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1116
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Samza »

jamira kirjoitti: 22 Helmi 2021, 01:33 Vaikken voittoon asti ehkä ihan uskokaan, niin minua häiritsee jo valmiiksi ajatus että Suomi jollain ilveellä voittaisi kisat ja meillä ei olisi ensi vuonna kunnon arenaa jossa pitää viisut. Koska 2022 lätkän MM-kisat on Hartwallilla ja Tampereen uudella Uros Arenalla. Ne on poissa pelistä viisujen aikaan. Turun Gatorade Arenallako sitä kisattaisi vai Helsingin jäähallissa? :heh: Ei olisi kyllä ideaali vuosi voittaa tänä vuonna.
Mulla kävi ihan sama mielessä. :rofl: Näkisin, että yleisöääniä Blind Channel voisi rohmuta, mutta miten tuomaristot? :miettii:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Lukittu