Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tuntuu hieman oudolta. En oikein tiedä, haluanko edes tajuta tätä biisiä. :sekava: :miettii: Mitä tässä niinku nähdään ja mikä on niin upeaa tms.? Toisaalta haluaisin päästä sisälle tähän kuplaan, mutta toisaalta pysyä ihan helevetin kaukana. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11335
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^
kuva

Mun pitää varmaan kohta nostaa tämä puntarikärkeen. Tuli äsken livevetoa katsellessa vaan sellainen tunne, että tulisipa se toukokuu jo äkkiä! Blind Channel palautti uskoni tähän koronakevääseen. :surrur:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Possu kirjoitti: 21 Helmi 2021, 13:19 Suurin haaste tässä on edelleenkin saada kappale yhtä näyttävälle tasolle kuin mitä se musiikkivideossa on.
Kamerat, kamerat, kamerat. Ei tuollaista kaukokuvaa, mitä lauantaina nähtiin. Ja valot sitten toisena.

Minua on jo pitkään kiinnostanut tietää, minkä verran delegaatiot voivat itse viisuissa ohjata kameratyöskentelyä, jos haluavat. Jotkut viisut on pilattu väärillä leikkauksilla (Slovenia 2012), toiset ovat hyvän kuvauksen ansiosta nousseet (Alankomaat 2014).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

kalonike kirjoitti: 22 Helmi 2021, 01:27 Värimaailma, valoputket ja taustavideo olivat täydelliset,
Minusta ne valoputket taas eivät toimineet ollenkaan. Tai siis olihan niissä valot, mutta muuten. Vaakasuorat levittivät stagen aakeeksi laakeeksi, jossa soittajat olivat levällään kaukana toisistaan paikoillaan pönöttäen. Vaikutelma oli liian staattinen. Mullit karsinassa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Itseäkin kiinnostaa tuo kameratyöskentely itse viisuissa. Kuka sen määrittää, millaisia kuvakulmia käytetään? Onko kyseisen maan delegaatiolla suurin valta päättää vai tuleeko myös itse viisujen kuvausryhmältä jotain ehdotuksia?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti: 22 Helmi 2021, 17:45
Possu kirjoitti: 21 Helmi 2021, 13:19 Suurin haaste tässä on edelleenkin saada kappale yhtä näyttävälle tasolle kuin mitä se musiikkivideossa on.
Kamerat, kamerat, kamerat. Ei tuollaista kaukokuvaa, mitä lauantaina nähtiin. Ja valot sitten toisena.

Minua on jo pitkään kiinnostanut tietää, minkä verran delegaatiot voivat itse viisuissa ohjata kameratyöskentelyä, jos haluavat. Jotkut viisut on pilattu väärillä leikkauksilla (Slovenia 2012), toiset ovat hyvän kuvauksen ansiosta nousseet (Alankomaat 2014).
Onhan ainakin Ruotsi elävä todiste siitä, että kuvaus räätälöidään osallistujien toiveiden mukaan. Ei ole koskaan samalta makkaratehtaalta peräisin kuin muiden maiden kuvaukset.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Musiikkivideon intensiteettiä on leikkaamalla ja kuvaamalla vaikea toistaa livetilanteessa, mutta hoksasin, että stroboina välkkyvillä valoilla kyllä pystytään tavoittelemaan samaa tunnelmaa jos/kun ei ole kameroita ja kuvia niin paljon käytettävissä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

hra47 kirjoitti: 22 Helmi 2021, 16:53 MTV3:n aamutv:ssä haastateltiin BC:N kundeja. "Näillä näkymin" on kuulemma luvassa Rotterdamiin lisää pyroja. No, voihan nekin toteuttaa hyvällä maulla ja innovatiivisesti. Pidetään peukkuja.
Äääh... ei pyroja pliiiis!

Pyrot on liveyleisölle, mutta sellaistahan ei nyt ole. Tai ei ainakaan kovin paljoa ole. Pitäisi miettiä ihan vain sitä, mikä näyttää kameran linssin läpi hyvältä, ei sitä, mikä näyttää keikalla hyvältä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2170
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Dark Side on #1 Suomen Spotifyssa, minkä lisäksi myös kaksi muuta Blind Channelin biisiä löytyy top 50-listalta. Left Outside Alone coverointi löytyy sijalta 13 ja Over my dead body on #35 :tuuletus:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tunnen monia jotka ollut eri maitten delegaatioissa ja koskus vaan käynyt niin .että vaikka pyydetty määrättyjä juttuja ei oo toiminu. Itse törmänny .
,myös kun oon ollu stailistina suomen karsinnoissa useasti ( ennen umk ).niinn ylelläkin on ollu kyllä aikamoista kädenvääntöö välillä .että saatu esitys näyttää siltä miltä pitää ( kamera kulmat valot yms esim pyrot ei näkyny juuri lainkaan ekoissa vedoissa yhdessä esityksessö ja niihin kuitenkin laitettu rutkasti levy-yhtiön rahaa) monilla maillahan on myös erikoisosaajia mukanaan .että varmasti kaikki näyttää siltä miltä pitää..

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8336
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti: 22 Helmi 2021, 17:56 Pyrot on liveyleisölle, mutta sellaistahan ei nyt ole. Tai ei ainakaan kovin paljoa ole. Pitäisi miettiä ihan vain sitä, mikä näyttää kameran linssin läpi hyvältä, ei sitä, mikä näyttää keikalla hyvältä.
Ruotsin Danny (Mellojen 1. osakilpailu) oli oivaltanut tämän. Ulospäin näkyi pelkästään pahvilaatikkokuutiota pitkin esiintymislavaa työntelevät avustajat. Jos Danny voittaa mellot, niin oliskohan tässä mahdollisuus Ruotsin omalle kuutio-gatelle, jos eivät saa vietyä sitä rakennelmaa Rotterdamiin? Olis melkoinen katastrofi esityksen kannalta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Ruotsilla on joka ikinen vuosi niin loppuun asti mietityt esitykset lavasteineen ja kuvauksineen, joita ei muuteta ollenkaan, että ois joskus jännä nähdä, mitä tapahtuisi jos joku lavaste ei viisulavalle sopisikaan syystä x.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

Toivottavasti pojat toteuttaa lavaesityksen ihan oman tuntemuksensa mukaan eikä kuuntele edes meitä :mitvit:
Hirvittää lukea kaikkia vaatimuksia mitä luomme .. pitäisi olla sitä sun tätä sinne ja tänne :draamaa: .. mutta todella mahtavaa tämä pöhinä Blind Channelin ympärillä :tuuletus:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Keskariongelma ratkaistu. "PUT YOUR LITTLE FINGERS UP!..." M-m-mm shake that hair queen*snap*

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti: 22 Helmi 2021, 17:27 Tuntuu hieman oudolta. En oikein tiedä, haluanko edes tajuta tätä biisiä. :sekava: :miettii: Mitä tässä niinku nähdään ja mikä on niin upeaa tms.? Toisaalta haluaisin päästä sisälle tähän kuplaan, mutta toisaalta pysyä ihan helevetin kaukana. :roll:
Olen ehkä samassa veneessä kanssasi (kerrankin). Mutta sanoisin, että onhan tuo kertsi tarttuva, tai siis suorastaan räjähtävä. Tai räjäyttävä. Se vain minun makuuni on lyhyt ja toistuu liian monta kertaa eikä välissä ole paljon mitään, mutta ehkä muut voivat valaista, mitä hyvää on kertsin toistumien väillä.

Suostun ymmärtämään myös sen, jos joku näkee ansiona, että yhdistetään hieman rap-tyylistä äänenkäyttöä rock-genreen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Tässä on sama taika kuin Hatarissa .jotakin maagista ja näin poppi/ elektro fanillekkin uppoovaa ( Hatarissa vielä mieletön visuaalisuus,) Hatarin otin myös siksi.että joku punkki onnyhtä kaukana mun musa mausta kuin vaikkapa perus hevi .mutta näissä kummassakin yhdistetty vähän muutakin . AInoo mitä vierastan on toi peruspitkätukka- kajaali-t-paita luukki ja ne polvenkoukistus marssit riveittäin ja pomppu ylös koregrafiassa ( mulle liian teinii)..

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1297
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

ESC_Hullu kirjoitti: 22 Helmi 2021, 20:48 AInoo mitä vierastan on toi peruspitkätukka- kajaali-t-paita luukki ja ne polvenkoukistus marssit riveittäin ja pomppu ylös koregrafiassa ( mulle liian teinii)..
Oi, rakastan pitkätukkia ja kajalia ja t-paitoja ja erityisesti sitä tasajalkapomppua, jonka Niko ja Joel tekivät NIIIIN ihanasti livessä yhdistettynä pyron pyrskähdykseen!
:ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:


Mä olen wanha, mutta minulta löytyy aina pehmeä spotti tuollaiselle teiniuhmalle. Olen myös demonnut miehelle kotona nyt päivittäin tuota ihanaa tasajalkapomppua.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Rousku kirjoitti: 22 Helmi 2021, 20:08
Serduchka kirjoitti: 22 Helmi 2021, 17:27 Tuntuu hieman oudolta. En oikein tiedä, haluanko edes tajuta tätä biisiä. :sekava: :miettii: Mitä tässä niinku nähdään ja mikä on niin upeaa tms.? Toisaalta haluaisin päästä sisälle tähän kuplaan, mutta toisaalta pysyä ihan helevetin kaukana. :roll:
Olen ehkä samassa veneessä kanssasi (kerrankin). Mutta sanoisin, että onhan tuo kertsi tarttuva, tai siis suorastaan räjähtävä. Tai räjäyttävä. Se vain minun makuuni on lyhyt ja toistuu liian monta kertaa eikä välissä ole paljon mitään, mutta ehkä muut voivat valaista, mitä hyvää on kertsin toistumien väillä.
Tämä on tosi vaarallista touhua, mutta Serdulle 21 sekunnin pikaohje: Rentoudu ja kuuntele se vienosti pahaenteinen intro, anna kertsin lävähtää päin pläsiä ja huuda mukana ne kolme "aimia", niin se on siinä. Torille toukokuussa!

Rouskulle, että jos "suorastaan räjähtävien" kertsien välissä ei kuule "paljon mitään", niin korvalääkäri tai intialainen korvakäytävien puhdistus auttaa. :tosion:

Kiva ollut kattella noita liven jälkeen tulleita reaction-juttuja. Aivan innoissaan oltu mm. Vietnamissa ja Filippiineillä (pisteitä siis tiedossa Aasiasta...). Youtubessa livellä 0,4 milliä täynnä plus se toisen lähteen sama live päälle.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

1. Kappale on hyvin muodostettu. Pienellä peruskaavan rikkomisella siitä on tehty mieleenpainuva, ja tällaisena se toimii. Biisi sisältää monia eri ulottuvuuksia, jotka takaavat sen, ettei kuuntelijalle tule tylsää.
2. Kappale on menevä ja se iskee. Keikalla hypityttäisi.
3. Kappale huudattaa yleisöä, sanoihin on helppo takertua, ne lauletaan selkeästi, jolloin yleisön on edes mahdollisuus yrittää laulaa mukana. Jos sanat eivät kelpaa, niin hu!-huudatukset toimivat yleisön villitsemiseen.
4. Laulajakaksikolla on hyvä kemia keskenään ja heidän äänensä sopivat loistavasti toisiinsa.
5. Laulajat ovat taitavia. On ilo kuulla heidän osuvan oikein karjaisuihin ja muihin laulullisiin erikoisuuksiin, joita kappaleessa on useampia.
6. Sanoitus erottuu Euroviisumassasta. Sanoitus voisi olla tasoa "let's party all night, friday night", mutta ei ole. Tällä on tarina, tarkoitus, syvällinen sanoma ja päälle vielä provokaatio. Sanoituksessa näkyy panostus, mitä kappaleeseen on laitettu.
7. Jätkät ovat musiikillisesti taitavia. Kunniaa soittajille, sillä bändin tuominen lavalle tekee paljon. Kappaletta tekemässä mukana ovat muutkin kuin laulajat ja joku nimetty kirjoittaja. On todella miellyttävää, että kaikki saavat näkyä. Muissa UMK-biiseissä musiikkiin jää kovin pinnallinen ote, sillä keskitymme herkästi pelkkään lavalla olevaan asiaan, laulajaan. Musiikki jää usein taustalle, mutta ei tässä.
8. Kappale edustaa hyvin musiikkia, jota bändi tekee, jolloin bändin fanina on helppo tulla tähän biisiin mukaan.
9. Monelle kappale edustaa positiivista nostalgiaa 00-luvulta.
10. Hieno kommentti Youtubesta, shoutout jos se on jonkun teistä: "Oululaispojat ovat laittaneet turhautumisen pakettiin ja huutavat sen pihalle." Välillä haluaa haikailla eilistä päivää, välillä rakastaa todella kovasti, välillä pistää bilehousut jalkaan ja tanssilattian kuumaksi, välillä ihan vaan puhtaasti huutaa turhautumista, lyödä nyrkkiä ilmaan ja jalkaa maahan annettuun rytmiin.

//Silirimpsis siinä yläpuolella, sait minut puhaltamaan kokikset nenääni. Kunniaa kommentillesi.
Viimeksi muokannut Sieppeli, 22 Helmi 2021, 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

tinov
Siemailija
Siemailija
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 14:46

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja tinov »

Spotify nro :uujee: 1

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Tää biisihän on monella tapaa todella nerokas ja sopii viisuihin kuin nakutettu. Kolmessa minuutissa ehtii tapahtua vaikka mitä, joka takaa sen ettei kuuntelija ehdi kyllästyä. Moni ulkomaailainen on käyttänyt biisistä sanaa "catchy", mitä se todella on. Biisissä on ne parit jutut, jotka kuulija oppii heti ensimmäisestä kerrasta ja sen jälkeen ne on helppo laulaa mukana ja näin ollen biisi myös jää mieleen ihan samantien.

Kaikki pisteet siis BC:lle näin täydellisen euroviisubiisin teosta, joka ei kuitenkaan kuulosta siltä, että siinä on mietitty, että nyt tehdään viisubiisi. Niinkuin pojat eivät ole tainneetkaan miettiä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

lumi11 kirjoitti: 22 Helmi 2021, 21:01
ESC_Hullu kirjoitti: 22 Helmi 2021, 20:48 AInoo mitä vierastan on toi peruspitkätukka- kajaali-t-paita luukki ja ne polvenkoukistus marssit riveittäin ja pomppu ylös koregrafiassa ( mulle liian teinii)..
Oi, rakastan pitkätukkia ja kajalia ja t-paitoja ja erityisesti sitä tasajalkapomppua, jonka Niko ja Joel tekivät NIIIIN ihanasti livessä yhdistettynä pyron pyrskähdykseen!
:ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:


Mä olen wanha, mutta minulta löytyy aina pehmeä spotti tuollaiselle teiniuhmalle. Olen myös demonnut miehelle kotona nyt päivittäin tuota ihanaa tasajalkapomppua.
Mä en oo enää pitkään aikaan ollu pissis ja mun goottirokki/new wave/shoegazer vaihe ei oo vieläkään ohi.
Kyllä kajaalille ja pitkälle tukalle!
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33291
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Pete »

UMK:n Twitter-tili kirjoitti:Dark Side on tällä hetkellä Suomen kuunnelluin biisi Spotifyssa, huimalla yli 1,2 miljoonalla kuuntelukerralla!🎧🔥 Myös YouTubessa biisiä on soitettu yhteensä reilut 1,2 miljoonaa kertaa. Blind Channelin UMK-liveveto on tällä hetkellä Suomen YouTuben trendaavin video.📈 #UMK21
Voiko tätä parempaa mainostekstiä ensi vuoden UMK:lle ollakaan? <3
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ensin Arcade striimatuimmaksi viisuksi ikinä ja nyt tämä. :roll: Taidan olla vähän liian vanha ymmärtämään Euroviisujen nykysuuntaa. :rofl:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Pete kirjoitti: 22 Helmi 2021, 21:46
UMK:n Twitter-tili kirjoitti:Dark Side on tällä hetkellä Suomen kuunnelluin biisi Spotifyssa, huimalla yli 1,2 miljoonalla kuuntelukerralla!🎧🔥 Myös YouTubessa biisiä on soitettu yhteensä reilut 1,2 miljoonaa kertaa. Blind Channelin UMK-liveveto on tällä hetkellä Suomen YouTuben trendaavin video.📈 #UMK21
Voiko tätä parempaa mainostekstiä ensi vuoden UMK:lle ollakaan? <3
En ainakaan keksi. Tai no keksin, mutta se on kaikki painokelvotonta ja mahdoton toteuttaa ilman Sauronin sormusta tai luovaa kirurgiaa.

Toivotaan että tää kaikki hyvä näkyy ens vuoden UMK:ssa ja saadaan taas vuoden paras NF aikaseks. Hyvä YLE! Älkää nyt ryssikö.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja sziget »

Fuck the system, yeah! Ovatko nuo perusporvarin näköiset soittajat se systeemi? Ehtisivätkö kasvattaa tukkansa ja teettää parit kapinalliset tatuoinnit toukokuuksi? :mrgreen:

Systeemi todellakin haisee, ellei tämä mene heittämällä finaaliin. Sitten on vaikeampaa. Softengine sai raatitukea vuonna jolloin pisteytystapa suosi siistiä harmittomuutta. Sitä tulosta ei ehkä lyödä, mutta jonnekin Hatarin ja AWS:n väliin...
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Mitä enemmän somea ja erilaisia viisufoorumeita seuraa, niin ulkkarifanit tuntuu tykkäävän. Mutta olisko UMK pitänyt pitää vasta maaliskuun puolella, niin kappale olisi säilyttänyt freshiytensä kun nyt sitä kuunnellaan pari viikkoa pidempään kuin suurinta osaa muista. No, toisaalta taviskatsoja näkee viisut kunnolla vasta toukokuussa, joten yllätysmomentti on taattu.

Mua ehkä eniten ärsyttää sellaiset tyypit, jotka ei tykkää tästä sen perusteella kun tää kuulostaa joltain 2000 luvun alun nu-metallilta. Siis ihan oikeesti. Samaan hengenvetoon samojen tyyppien mielestä Kroatian kappale tai mikä tahansa Ruotsin Dotter tms. on parasta ikinä vaikka sen tyylinen poppi se vasta onkin kopion kopion kopiota (by the way, mäkin tykkään Kroatian biisistä ja Little Totista). Eikä kyse edes ole siitä, mistä musiikkityylistä tykkää, mutta jotkut tuntuu olevan ilmeisesti vaan ennakkoasenteellisia sen takia kun tää sattuu muistuttaa Limppiskittiä.

Oon nyt kuunnellut tätä tuorein korvin uudelleen ja on tässä vaan kaikki todella kohdillaan. Tää biisi saa innostumaan ja sykkeen nousemaan. Jos bändi onnistuu hiomaan esityksensä next levelille, niin mikä tahansa on mahdollista!

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Serduchka kirjoitti: 22 Helmi 2021, 21:50 ^ Ensin Arcade striimatuimmaksi viisuksi ikinä ja nyt tämä. :roll: Taidan olla vähän liian vanha ymmärtämään Euroviisujen nykysuuntaa. :rofl:
Pakko ottaa tähän sellanen #muuten maininta. Arcade on tällä hetkellä suomen Spotifyn sijalla 44 :rofl:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

lakritsipala
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 80
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 11:52

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja lakritsipala »

Ilmeisesti perjantaina kuvattuja treenivideoita UMK-lavalta pystytään käyttämään live-on-tape-videoina myös itse viisuissa. Lähde: Helsingin Jodelin euroviisut-kanava.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Kuulostaa vähän tylsältä. Jos kävisikin niin ikävästi, että koronatilanne pahenee loppukeväästä ja BC:n jätkät ovat treenanneet ja miettineet showta ja sitten pitäisikin lähettää katsottavaksi helmikuun live-esitys. Tai luulisi, että kai sitä saa kuvata uuden videon, jos vain puitteet jostain löytyvät.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Lukittu