MF21: finaali 13.3.

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Suosikkisi finaalissa?

Danny Saucedo – Dandi dansa
8
5%
Klara Hammarström – Beat of broken hearts
2
1%
Anton Ewald – New religion
5
3%
The Mamas – In the middle
7
4%
Paul Rey – The missing piece
9
5%
Charlotte Perrelli – Still young
10
6%
Tusse – Voices
21
12%
Alvaro Estrella – Baila baila
4
2%
Clara Klingenström – Behöver inte dig idag
32
18%
Eric Saade – Every minute
44
25%
Dotter – Little tot
27
16%
Arvingarna – Tänker inte alls gå hem
4
2%
 
Ääniä yhteensä: 173

suchanovellife
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 224
Liittynyt: 13 Tammi 2015, 17:28

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja suchanovellife »

Ruotsin euroviisumusiikki keskimäärin on sellaista, että se vaan ei kolahda itseeni mitenkään. Liian tasapaksua, hiottua ja aina samasta muotista väännettyä, ja siksi mellot ei olekaan useampaan vuoteen jaksaneet niin kiinnostaa. Esim. Ericin biisi on tänä vuonna mun mielestäni vähän siinä rajalla, että kutsuisinko niin melodiatonta kappaletta edes musiikiksi (ja tähän väliin korostan että toki siitä saa tykätä ja ymmärrän miksi monet tykkäävät!).

Tänä vuonna olen kuitenkin oikeasti jännittynyt ja innoissani ihan vaan Behöver inte dig idagin takia :tuuletus: Älyttömän upea kappale mitä oon kuunnellut toistolla nyt useamman päivän, uskomatonta että melloihin on nyt saatu tällainenkin kappale. Ja parastahan on nähdä että muutkin tykkäävät, herää pieni toivo siitä josko Clara voisi päästä Rotterdamiin!

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3812
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Serduchka kirjoitti: 12 Maalis 2021, 17:51 Voi p*rse, jos nyt Dotterilla on (kuten mun suosikeilla tapansa mukaan) epäonnea matkassa. :eiei: :niinpa:
Sanoppa muuta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

1. Clara Klingenström - Behöver inte dig idag ***½
2. Paul Rey - The Missing Piece ***½
3. Arvingarna - Tänker inte alls gå hem ***½
4. Danny Saucedo - Dandi Dansa ***½
5. Dotter - Little Tot ***½
6. Eric Saade - Every Minute ***
7. Anton Ewald - New Religion ***
8. Tusse - Voices ***
9. The Mamas - In The Middle ***
10. Charlotte Perrelli - Still Young ***
11. Klara Hammarström - Beat of Broken Hearts ***
12. Alvaro Estrella - Baila Baila **½

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1424
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Nyt, kun finaali on ihan ovella, niin mä ihastun Claraan koko ajan vain enemmän ja enemmän.

Oisko pieni ylläri tulossa? Andrasta voittoon?
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Oon Claran biisin kuunnellu tasan kerran ja silti se on nyt soinut päässä useasti. :puna: Hän tosiaan on se saviruukku (käsin muotoiltu?) kaikkien tehtaalla muotissa tehtyjen muoviruukkujen keskellä.

On tulossa jännittävä ilta, jospa taas joku voittaa muutaman pisteen erolla? Toisaalta salaa toivon yhä Charlotelle kompromissivoittoa.

kumpare+50
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 511
Liittynyt: 04 Syys 2012, 13:50

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja kumpare+50 »

Mä sanon: ei uudestaan Eric Saadea. Dotteria toivon eniten. Ihan kiva Mamasienkin kohdalla jos voittaisivat uudestaan koska viime vuonna Rotterdamiin ei voinut matkustaa. Ois huippujännä ilta jos Mamasit ja Dotter olisivat taas viimeisenä jäljellä. Clara K. vois olla jommankumman tilalla. Ihan hyvä edustaja ois mutta menisikö Ruotsi tällä edes finaaliin. Kitarasta tulee mieleen vähän se 2010 Ruotsin ainoa niukasti karsiutunut biisi mieleen. Mamasien kahdesta biisistä musta viimevuotinen semmoinen josta tykkäsin enemmän. Dotterin biiseistä tykkään tämänvuotisesta enemmän

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17033
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Johan ne mammat viisuili jo toissavuonna Israelin viisuissa ... miks ne väenväkisin pitäis lähettää viisuihin jokaikinen vuosi?
Never miss a good chance to shut up.

Andzak
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 636
Liittynyt: 12 Tammi 2016, 13:31
Paikkakunta: Turku

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Andzak »

Mulla on sellainen fiilis, että Mamas voittaa tai sitten Saade. Kumpikin kelpaisi itselleni, Every minute on paljon parempi biisi kuin se Popular 2011, joka oli niin homeessa. Mamasien biisi on ihan mukavaa kuunneltavaa, heidän esiintymisestä lavalla jää lämmin fiilis itselleni ja näen, että Mamas tulee olemaan top10 jos tulee valituksi.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8186
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kuuntelin eilen illalla muutaman kerran Saaden biisin ja olin entistäkin vakuuttuneempi että Saade voittaa. Tai ainakin tulisi voittaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11328
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Joo, minustakaan tässä ei ole mitään epäselvää: joka raati antaa Ericille täydet hienon esityksen myötä, ja hän voittaa. 2018 all over again. Biisi tuntuu itselleni vähän olemattomalta, mutta täyttää kyllä kaikki radiohitin kriteerit.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12870
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Diva_La_Viva_74 kirjoitti: 13 Maalis 2021, 13:33 Oisko pieni ylläri tulossa? Andrasta voittoon?
Se on toki mahdollista. Ainoana tuohon temppuun on pystynyt Robin Stjernberg vuonna 2013. Kaukana ei ollut myöskään Caroline af Ugglasin yllätysvoitto vuonna 2009.

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

Anteeksi nyt, jos olen kuuro, mutta mikä ihme tuossa Clarassa täällä nyt massoja viehättää? Mielestäni todella unohdettava ja pelkkää taustamusiikkia. Olisi valituksi tullessaan huonointa Ruotsia ikuisuuksiin. :mitvit: Dotter olisi kyllä kiinnostavaa nähdä edustamassa Ruotsia, sillä naisedustajat ovat heiltä olleet niin harvassa viime vuosina, mutta miespoppareita on tänä vuonna viisuissa vähän, joten Saade olisi hyvä valinta. Tusse on myös oikein hyvä. The Mamasilla on edellisvuotista heikompi biisi ja epäilen heidän mahdollisuuksiaan.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12870
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Jos Mamat eivät voita, niin Tusse voi jatkaa mustien MF-voittajien putkea.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Vaikka Saaden voittoa toivonkin - tai ehkä juuri siksi - pidän Tussea todennäköisimpänä voittajana. Raadit varmasti pitävät hänestä, vaikka myös Saade saa hyvät pisteet, ja hän on Idol-voittonsa jälkeen suosiossa (puhumattakaan kappaleesta, jota on kuunneltu paljon). Every Minute on YouTubessa eniten katselukertoja kerännyt kappale, mutta Voices on ilmeisesti pärjännyt Spotifyn puolella, ja on YouTubessakin kakkosena. Varmaksi voittajaksi en kuitenkaan Tussea julistaisi, ja vaikka Eric vahvin haastaja onkin, niin joku muukin voi vielä tulla loppusuoralla ohi. Claran suosiota en oikein ymmärrä.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 791
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

ratamo1 kirjoitti: 13 Maalis 2021, 15:03 Anteeksi nyt, jos olen kuuro, mutta mikä ihme tuossa Clarassa täällä nyt massoja viehättää?
En tiedä, olenko minä nyt sitä massaa, mihin tässä viitataan, mutta minusta Claran kappale on selvästi aidoin, sympaattisin ja mieleenpainuvin kappale tässä finaalissa. Joku siinä vaan vie mukanaan. Eikä omalla kohdalla ole pelkästään Claran kappaleen erinomaisuudesta, vaan muiden kappaleiden keskinkertaisuudesta, joista Clara sitten nousee edukseen. Itselle just ne muut biisit on sitä unohdettavaa taustamusiikkia, joita on tosi vaikea edes erottaa toisistaan, jos soisivat potpurissa :sorivaan:

Mutta makuja on monia ja osittain siksi Euroviisut ovatkin niin viihdyttävää seurattavaa :peukku:

Avatar
ratamo1
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1113
Liittynyt: 24 Joulu 2012, 00:27
Paikkakunta: Vantaa

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja ratamo1 »

^ Asia on juuri niin kuin sanoit. Totta kai Clarasta saa pitää ja onkin hienoa, että on monenlaisia makuja. Musiikin moninaisuus tekee viisuistakin paremman :peukku:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17033
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

Nää kaks Klaaraa menee mulla sekasin, molempia naisia toki yhdistää se karisman puuttuminen :hiips:
Kummankaan neidin biisistä en muista enään mittään.


Tussenkin biisi tässä pikkuhiljaa alkanut ärsyttämään .. mä niin petyn jos voittaja on joku muu kuin Eric Saade, toki vuosikerta on jo tälläisenäänkin todella tasokas mutta mä vaadin silti parasta :ylppis:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1459
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Uskon että juryissa Mammat ja Tusse ovat aivan tasavahvoja. Saade pienen hajuraon jälkeen kolmas. Dotter varmaan neljäs mutta pieni hajurako tullee Saadeen.

Telessä Tusse vetänee 80+. Mammat Saade ja Dotter aika tasavahvoja siinä 60p korvilla eikä Clara Klingenström kauas tuosta jää

Tusse siis selkeä voittaja ja Mammat todnäk kakkonen. Tusse olis omaan korvaan parasta Ruotsia ikinä joten kerrankin saa kannustaa isoa ennakkosuosikkia :peukku:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11552
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja romualdo »

suchanovellife kirjoitti: 12 Maalis 2021, 18:05 Ruotsin euroviisumusiikki keskimäärin on sellaista, että se vaan ei kolahda itseeni mitenkään. Liian tasapaksua, hiottua ja aina samasta muotista väännettyä, ja siksi mellot ei olekaan useampaan vuoteen jaksaneet niin kiinnostaa. Esim. Ericin biisi on tänä vuonna mun mielestäni vähän siinä rajalla, että kutsuisinko niin melodiatonta kappaletta edes musiikiksi (ja tähän väliin korostan että toki siitä saa tykätä ja ymmärrän miksi monet tykkäävät!).

Tänä vuonna olen kuitenkin oikeasti jännittynyt ja innoissani ihan vaan Behöver inte dig idagin takia :tuuletus: Älyttömän upea kappale mitä oon kuunnellut toistolla nyt useamman päivän, uskomatonta että melloihin on nyt saatu tällainenkin kappale. Ja parastahan on nähdä että muutkin tykkäävät, herää pieni toivo siitä josko Clara voisi päästä Rotterdamiin!
Presiis, allekirjoitan noin 86 % tästä...klara on suorastaan epä ämmä-äffämäisen hyvä.... paitti että erikon ja paul reynin esitykset Yllättävän mielenkiintoisia. vain Eevoja jäin kaipaamaan. Pakollinen huumorinumero paikka jätettiin nyt tyhjäksi kautta aikojen epäonnistuneimman eli tasaväkisimmän duellin takia.
Viimeksi muokannut romualdo, 14 Maalis 2021, 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12870
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Toivottavasti Tusse ei voittaisi ainakaan niin selvästi kuin mitä vedonlyöjät uskaltavat ennustaa. Toivon, että tulisi viime vuoden tapaan tiukka kamppailu eikä mitään John Lundvik -tyylistä ylivoimaa niin, että Tusse saisi täyden pisterivin kaikilta raadeilta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kuuntelinpa sitten nämäkin, vaikka ihan muuta oli suunnitelmissa.

Eric Saade - Ruotsin Antti Tuisku :heh: Ruma vikisevä lauluääni, mutta ehkä paras biisi, ja karismaa piisaa, hyvä koreografia, valkoinen neliö toimii. Herää kyllä kysymys, oliko autotunea pelissä kuinka paljon. Niin joo tässä koreossahan oli sama jippo kuin Loreenilla viisuissa, eli tanssija tupsahtaa peliin vasta lopussa. Vähän ehkä kopioista, mutta onko sillä väliä?

Clara Klingenström - Symppis ja luonteva, mutta eihän ne tätä valitse, kun tulee mieleen vuoden 2010 tapahtumat :roll:

Paul Rey - Miellyttävän rauhallinen, kasvaa sopivasti. Heppu osaa laulaa. Vaatteet ovat löystymässä joo, mutta vähän mennään naurettavuuden rajoilla tuossa.

** kisaraja **

Tusse - Biisi on, mutta se on aika tavanomainen. Kundilla on karismaa ja jouluisa punainen sopii tähän. Ääni kertsin alussa vähän karkasi kyllä. Kuulee että on käytetty hyväksi sitä, että saa olla nauhoitettu taustalaulu, sieltä löytyy "a million voices". Rohmuaisi viisuissa ainakin raatiääniä.

Arvingarna - onko näillä kiintiöpaikka mellofinaalissa? Huumori- ja sympatia-arvoa piisaa, vaikka biisi on kovin keskinkertainen. Voisi Ruotsi kyllä joskus riskeerata ja lähettää jotain tällaistakin.

Danny Saucedo - Kevyttä groovausta, kovin tavanomainen kappale vain, eikä Dannylla riitä mikään. Kovin jäykästi tanssii, eikä laulaminen nosta kappaletta. Ikääntynyt naapurinpoika?

Charlotte Perrelli: Haamu muinaisuudesta. Ruotsalaista perinnepurkkaa uskollisesti toteutettuna.

The Mamas - Biisi puuttuu. Miksi juuri näillä on tällainen tasatahtinen verkkainen marssi? Pystyisivät vaativampaan.

Dotter - En jaksanut kuunnella loppuun. Näitä säksätyksiä on tänä vuonna valittu jo liikaa.

Klara Hammarström – Liian tavallinen, sävellyskoneesta pullautettu. Haarniska ei oikein sovi tähän.

Alvaro Estrella - Turha tuhannesti kuultu bailabailarenkutus. Nämä tulee jo korvista ulos.

Anton Ewald - Nuhaista tuhinaa säkeistö + epävireinen huutokertsi jumputuskompilla, näistä yritetty liimata biisi, limaisen oloista. Miten on päässyt finaaliin?

Saaden ja Claran (kitara-Clara, ei haarniska-Klara) täppää näpsäytin äänestyksessä, ja kas, minullahan on normaali kuppilamaku! Claran nostin äänelläni Dotterin kanssa tasoihin. Dotterilla vain ei tällä kertaa ole niin hyvä biisi kuin joskus aikaisemmin.
Viimeksi muokannut Rousku, 13 Maalis 2021, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17033
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti: 13 Maalis 2021, 16:11
Eric Saade - Ruotsin Antti Tuisku :heh:
Tää on ehkä pahin loukkaus minkä voi toiselle artistille biisikommenteissaan kirjoittaaa :shock:
Törkein kuppilakommentti jonka olen täältä kymmenen vuoden aikana bongannut :draamaa: :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Noh, tuli mieleen kyllä jatkaa "vai Antti (ehkä) Suomen Eric?" :heh:

Mutta onhan niissä samaa. Siis ihan myönteisiä samoja ominaisuuksia artistina.
Rise, angel, shine, love!

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Tussen biisiin kyllästyy äkkiä. Todella suoraviivainen ja monta kertaa jo tehty. Esityksen mystisyys ja hurmoksellisuus kantaa Tussen pakettia eteenpäin.

Kummasti tuo tumma gospelhurmos vaan uppoaa Melloissa ja myös viisuissa (raadeille).

Eiköhän Ruotsi jatka sillä tutulla kymmenen vuotta täyttävällä menestysreseptillään (alkoi Eric Saadesta), eli sliipattua ja hiottua radiopoppia viivottimen kanssa mitatun esityksen kera. Resepti muuttuu vasta, kun liekki hiipuu (kuten 2008-2009 kun Charloten voitosta alkanut schlager-resepti ei enää tepsinyt) ja floppaavat kuten 2010 (yritettiin uudistua, mutta viivotin ja ripaus muovia unhotui).

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

jamira kirjoitti: 12 Maalis 2021, 14:34harmittaa jos Dotter voittaa. Minun mielestäni kappale on hirveän keskinkertainen, Dotterin edellinen oli paljon parempi. Samoin Mamasien voitto harmittaisi
Kummallakin on ollut parempaa tarjolla, joo. Ikävä lähteä viisuilemaan sillä huonommalla kappaleellaan.
Taikaminski kirjoitti: 12 Maalis 2021, 14:22Tusse myös hyvä, mutta ehkä turhan.. jotenkin laskelmoitu?
Laskelmoitu onkin oiva sana kuvaamaan sitä. Miksei Tusse voisi esittää vaikka Dannyn (Saucedo, ei se meidän hautajais-Danny) kappaletta?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17033
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti: 13 Maalis 2021, 16:22 ^Noh, tuli mieleen kyllä jatkaa "vai Antti (ehkä) Suomen Eric?" :heh:

Mutta onhan niissä samaa. Siis ihan myönteisiä samoja ominaisuuksia artistina.
Mä en näe heissä oikein mitään samaa, ulkoiseltaan habitukseltaan niin erillaisia, Ericillä on karismaa: Tuiskulla ei + musiikkityylikin todella erillainen. Ericillä on juu erikoinen soundi ja joissakin Ericin biiseis se särähtää väärällä tavalla korvaan, Tuiskulla taas on todella kimittävä soundi.. yhden yhtä biisiä en ole pystynyt vapaaehtoisesti yli minuuttia pidempään kuuntelemaan. :nohyi:

Viisuartisteista ehkä Tooji lähempänä Tuiskun genreä tai Slavko Kalezić :hiips:
Viimeksi muokannut Happy, 13 Maalis 2021, 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nevski kirjoitti: 13 Maalis 2021, 16:25 Tussen biisiin kyllästyy äkkiä. Todella suoraviivainen ja monta kertaa jo tehty.
Kyllästyin jo ensimmäisellä kuuntelukerralla. Esitys kyllä näytti hyvältä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42123
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy kirjoitti: 09 Maalis 2021, 23:23
Carboni kirjoitti: 09 Maalis 2021, 23:19 Eric ei ole lähelläkään televoittajaa koska ruotsissa teleäänet tulee ikäryhmittäin. Kukaan yli 40+ tuskin äänestää tuota hulluna. Tusse Mamat ja Dotter ovat paljon paremmin iskeviä kaikille vauvasta vaariin
Väitätkö kivenkovaan ettei Eric olisi mummojen (ja pappojen) mieleen? :shock:
Söisivät tuollaisen mieskarkin elävältä jos saisivat.
:heh: No en nyt ehkä söisi, mutta kyllä äänestää voisin :joojoo: Jos en nyt ihan hulluna, niin aika paljon kumminkin. Joku Tusse tai Mamat, pyh :ylppis: (Claralle kyllä varattava muutama ääni myös.)

Muutenkin ihmettelen näitä jumittuneita käsityksiä siitä, minkäikäiset mitäkin musiikkia kuuntelevat.
Viimeksi muokannut Rousku, 13 Maalis 2021, 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17033
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Happy »

Jos ois etsittävä Suomen vastine Ericille niin kyl se ois Robin :joojoo:

Tää Mellofinaali jännittää enemmä ku tän vuoden Umk :pliis:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11328
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: MF21: finaali 13.3.

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

ratamo1 kirjoitti: 13 Maalis 2021, 15:03 Anteeksi nyt, jos olen kuuro, mutta mikä ihme tuossa Clarassa täällä nyt massoja viehättää? Mielestäni todella unohdettava ja pelkkää taustamusiikkia. Olisi valituksi tullessaan huonointa Ruotsia ikuisuuksiin. :mitvit:
Vähän samat fiilikset. Olisin niin halunnut tykätä tuosta kappaleesta, mutta siinäkin on loppujen lopuksi tuollainen mielikuvitukseton "Ruotsi-soundi". Kuvittelenko vain, vai miksi niin moni nopea kappale kuulostaa Melodifestivalenissa nykyään juuri tuollaiselta? Mielelläni kyllä näkisin voittajana jotakin yhtä luomua kuin This Is My Life, mutta sellaista ei taida tästä finaalista löytyä... 😌
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Lukittu