Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Euroviisut 2021 Alankomaissa

Blind Channel – Dark side

*****
163
64%
****
48
19%
***
22
9%
**
10
4%
*
13
5%
 
Ääniä yhteensä: 256

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Diva_La_Viva_74 kirjoitti: 19 Touko 2021, 13:20 Kyllä tää edelleen iskee kuin sata salamaa
Sata salamaa, sijoitus 22 maan finaalissa 15. Vastaa 26 maan finaalissa sijoitusta 18. :tosion:

Minusta ne dipatut keskisormet näyttävät vain typeriltä. Toivon silti Suomea finaaliin, jollei liveveto ole ihan tökerö.

Mutta nytpä häivyn tästä ketjusta...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Saa nähdä millaista roolia ne maalatut keskarit oikein lavashowssa näyttelevät vai onko ne tarkoitettu enemmänkin pressitilaisuuksiin ja muihin mediahaastatteluihin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Happy »

Diva_La_Viva_74 kirjoitti: 19 Touko 2021, 13:20 Kyllä tää edelleen iskee kuin sata salamaa muhun ja mä uskon 100%:sti , että tällä mennään Grande Finaaliin.
Dark Sidea on luukutettu enemmän, kuin mitään Suomalaista viisutyrkkyä ennen kisoja. Youtubessa on katsojia
Kolmella virallisella ( esikatselu, UMK ja Virallinen viisuvideo) Yhteensä 5,43 miljoonaa katselukertaa ja
tykkäysten/dissausten suhde on 152000/4911, mikä tarkottaa sitä, että tykkäyksiä on noin 96,8%, kun dissauksia on 3,2%.
Spotifyssä kuuntelukertoja on yli 7,1 miljoonaa.

Ja löysin Youtubesta aiemmin keväällä listan, jossa oli Tykkäys/Dissaussuhde-järjestyksessä ja Suomella oli siinä paras suhde.


Että silleen. :tuuletus:
Whaat, miks Puola on noin vihattu, onko mulla mennyt jotain pahasti ohi :mitvit:
Never miss a good chance to shut up.

Blublu
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 27 Marras 2020, 12:12

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Blublu »

Minustakin keskarit on vähän nolo lisä (anteeksi), harmittaa vähän että BC on nyt jotenkin tosi teinistailattu, kun ovat aiempien promokuvien perusteella olleet paljon raikkaamman tyylikkäitä? Lyhyemmät hiukset, valkoisia vaatteita ym. Nyt sitten teinikirjoitus "join" kädessä ja punaiset keskarit, heviletit ja isot vaatteet. Bändin soittajat ovat mielestäni nyt tyylikkäämpiä kuin laulajat.

Biisinä mielestäni tämä kuuluu heittämällä jatkoon, mutta eilen tunsin epävarmuutta, kun mielestäni heikkoja esityksiä (Ruotsi, Norja, Azer) pääsivät jälleen finaaliin.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1903
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Possu »

Ilman Italian rockviisua odotukset olisivat tällä hetkellä todella katossa. Odotan kuitenkin semissä vahvaa pistepottia, tyyliin top kolmosen pintaan. Finaalissakin menestyminen mahdollista, sillä tämä erottuu niin hyvin muiden joukosta. Myös se, että esityksen koreografiaa on hinkattu todella paljon, tulee varmasti näkymään esityksessä :peukku:

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

Blind Channelin haastattelu Iltasanomissa.

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007984989.html

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4621
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Suurin ongelma minulla on tämän kanssa, että en pidä esiintyjiä täysin uskottavina. Vaikutelma heistä on enemmän naapurin poika kuin rokkikukko-osastoa. Ja tuo mainittu mooning on enemmän juuri poikien kujeilua kuin rokkikukkojen touhua. Eli uskottavuus on minulle suurin kynnyskysymys tässä, naapurin pojan näyttämä keskari ei vakuuta minua.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Happy »

^ Joo-o ja vähän huonolla tavalla juntti fiilis näistä

Pidän kuitenkin sympaattisena sitä kuinka kovasti ovat tehneet työtä näiden viisujen suhteen, harjotuspätkien perusteella voisin odottaa jopa karsiutumista mutta mutta huomenna se nähdään :mrgreen:

Italian kohdalla vastaavaa uskottavuusongelmaa ei ole, kaikki on tehty tyylikkäästi 100% asenteella ja yhtyeen musiikki muistuttaaa enemmän vuotta 2021 kuin 2004:aa
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Bändin jäsenistä on kieltämättä välillä vaikea uskoa, että osa heistä on lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä. Ehkä sen tietynlaisen teinimäisen uhon voisi jättää vähän vähemmälle, auttaisi jo paljon. Mutta toisaalta sitten on hauska katsella, kuinka tosissaan homman ottavat ja kuinka selvästi elävät tälle. Etenkin Joel.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ehkäpä jännitys vain purkautuu pentumaisena käytöksenä?
Rise, angel, shine, love!

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Minulla ainakin tulee Italiasta mieleen ysärirock tai The White Stripes. En Italian kappaleessa mitään sen tuoreempaa kuule, kuin Blind Channelinkaan biisissä.

Juntimpaa se Daruden jengin stailaus oli, kuin näiden jätkien. En halua edes muistella Waldon porukkaa.

Positiivinen energia kehiin, me loistetaan lauantain pistetaulukon kärjessä!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Juzu24 kirjoitti: 19 Touko 2021, 16:07Blind Channelin haastattelu Iltasanomissa.

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007984989.html
Joel Instassa nosti esiin erityisesti tätä haastattelua positiivisessa mielessä. Ja onhan tämmöistä paljon kivempi lukea kuin niitä Mari Pudaksen artikkeleita siitä, kuinka missäkin esikatseluissa Suomi lytätään alimpaan maanrakoon.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Italian kappalehan on suoraan vuodelta 1995, joten on käytännössä retroa - hyvä kappale toki, ja juuri tuo 90-lukulaisuus on positiivista. Suomi puolestaan osuu aika tarkasti vuosikymmentä myöhempään aikaan, mutta tuolloin syntyneethän ovat jo itse teinejä. :mrgreen:

Blind Channelin panostus on ollut erinomaista, ja nyt tarvitsee vain näyttää niin raadeille kuin yleisölle, miten esitetään kunnon paketti. Harvoin on näin kova luotto siihen, että Suomelta sellainen tulee; tuloksissa kaikki aloittavat nollasta. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mä olen itse suht aikasokea, enkä ole koskaan piitannut kuuntelemani musiikin iästä tai milloin se on ollut muotia. Siksi voin vaivatta kuunnella vaikka 1960-luvun musiikkia. Ehkä toi ei ole ihan paras strategia massojen suosion kalasteluun, mutta ainakin musiikista tykkääminen on silloin aitoa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Happy kirjoitti: 19 Touko 2021, 16:20 Italian kohdalla vastaavaa uskottavuusongelmaa ei ole, kaikki on tehty tyylikkäästi 100% asenteella ja yhtyeen musiikki muistuttaaa enemmän vuotta 2021 kuin 2004:aa
Vaikka solisti päättänyt sitten esiintyä Manowar Joey DeMaion (toinen oikealta) nahkaisten henkselihaalarien punanahkaisessa versioissa? Niin pidät valintaa tätä päivää edustavana ja tyylikkäänä? - mikässiinä DeMaiohan on niinikään italialaista sukua.

Kuva
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42068
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Jatkan Italian tyyli -aiheesta toisaalla.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17017
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Happy »

ta1ja kirjoitti: 19 Touko 2021, 17:00
Happy kirjoitti: 19 Touko 2021, 16:20 Italian kohdalla vastaavaa uskottavuusongelmaa ei ole, kaikki on tehty tyylikkäästi 100% asenteella ja yhtyeen musiikki muistuttaaa enemmän vuotta 2021 kuin 2004:aa
Vaikka solisti päättänyt sitten esiintyä Manowar Joey DeMaion (toinen oikealta) nahkaisten henkselihaalarien punanahkaisessa versioissa? Niin pidät valintaa tätä päivää edustavana ja tyylikkäänä? - mikässiinä DeMaiohan on niinikään italialaista sukua.

Kuva
No kyllähän tuo asu istuu Damianon päälle paremmin kuin herrojen päälle kyseisessä kuvassa :heh:
Damiano kantaa itsensä hyvin outfitissään, yhtye erottuu myös lavalla asuisteissaan: varsinkin San Remossa sai ihastella näiden tyylitajua & jäsenien yhtenäistä mutta silti erottuvaa linjaa.

BC:n jäsenet taas eivät erotu asusteineen oikein mitenkään, kaikki on tasaista & arkista massaa. Toki visuaalisuus ei ole kaikki kaikessa mutta musiikkikin vahvistaa sitä stereotypiaa että Blind Channelista tulee mieleen suomalaiset 2000-luvun alun menestyneet rokkibändit, outdated fiilis ollut läsnä UMK:sta lähtien.

Toki onhan tää parasta Suomea sitten vuoden 2015, Suomi ansaitsisi finaalipaikan meriiteillään mutta ymmärrän myös hyvin syyt miksi Italia on vienyt niin suuren huomioarvon Suomeen verrattuna :joojoo:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5994
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Blind Channel on tehnyt levytyssopimuksen Century Media Records/ Sony Music kanssa. Ilmoittivat äsken Instagramissa asiasta.

EDIT: Century Media Records on ilmeisesti maailman toisiksi isoin metallilevy-yhtiö, joten kova juttu bändille.
Viimeksi muokannut iiiduli, 19 Touko 2021, 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Itse en seuraa normaalisti viisuedustajia viisujen ulkopuolelle, mutta toivottavasti löytävät uutta kuulijakuntaa, eikä viisuseikkailu ole karkoittanut entisiä faneja... viisustigma voi olla juuri heidän genrensä artisteille vahingollinen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

hra47 kirjoitti: 19 Touko 2021, 17:39 Itse en seuraa normaalisti viisuedustajia viisujen ulkopuolelle, mutta toivottavasti löytävät uutta kuulijakuntaa, eikä viisuseikkailu ole karkoittanut entisiä faneja... viisustigma voi olla juuri heidän genrensä artisteille vahingollinen.
Ehkäpä juuri "perseennäyttö" ja punaiset keskarit ovat siten aivan tarpeellista lääkettä viisustigmaan? Hotellihuoneen hajottaminen jää vielä reserviin.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Happy kirjoitti: 19 Touko 2021, 17:13 BC:n jäsenet taas eivät erotu asusteineen oikein mitenkään, kaikki on tasaista & arkista massaa. Toki visuaalisuus ei ole kaikki kaikessa mutta musiikkikin vahvistaa sitä stereotypiaa että Blind Channelista tulee mieleen suomalaiset 2000-luvun alun menestyneet rokkibändit, outdated fiilis ollut läsnä UMK:sta lähtien.
Niin no, en nyt sitten tiedä onko mikään viisuhumppa kovin tämänpäiväistä ja visuaalisesti kiinnostavaa kun ne parikymmppisten - tai parikymppisinä esiintyvien - miisujen ketkutukset on nähty viimeisen 40- tai ainakin 20v aikana toisteisesti x10 joka vuosi. Lisäksi Italian biisi on niin ysärialternative-räminää kuin vain voi olla. Blind Channel on päivittänyt tyylilajin 2020-luvulle, sehän on popbiisi poptaustoin, lähinnä, nu-metallin säröisyyttä on dempattu paljon ja tilalla nykypäivän tuotantoa - mikä tekee siitä paljon popimpaa. Italia on paljon perinteisempi kitararock-kappale.

- Toki on hyvin 2000-lukua ja siten vähän kulahtanutta perinneosastoa disautella numetallia. Sillä puheellahan silloin kun me tätinaiset ja setämiehet olimme nuorempia - mutta emme enää nuoria - tapana osoittaa että ollaan kasvettu teinistä aikuisiksi ja nyt seistään edistyksellisissä hyvämakuisten taideälykköjen joukoissa :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja YourMother »

^ Tämä, ja kovemmalla äänellä jotta kuulevat siellä takanakin. Vanhanaikainen on se mitä Euroviisut nimenomaan tekee, ja jos kuvittelee jotain muuta niin huijaa itseään.

Onnea pojille diilin tekemisestä Century Media Records/ Sonyn kanssa! Vaikka ilmeisesti eurooppa pitääkin "nolona", "lapsellisena", ja "ei Italiana", niin onneksi yksi iso levy yhtiö näkee Blind Channelissa jotain erikoista.
:rok:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

Blind Channel on koko ajan toistanut sitä, että ovat viisuissa mukana tehdäkseen itseään tykö miljoonille ihmisille ja nyt sitten on uusi sopimus plakkarissa. Uskon, että se tulee näkymään huomenna rennomapana esityksenä.

Jokainen tietää, että rentoutuneena on helpompaa laulaa jne eli kävipä niin tai näin niin Rotterdam ei ole mikään hukkareissu vaan sieltä saatiin jotain, mistä kertoa aikoinaan lapsille jos niitä siunautuu.

Vaikka pojat remeltävät niin muiden artistien kanssa he vaikuttavat olevan hyvää pataa. Hehän ovat sosiaalisia, kielitaitoisia ja ystävällisiä eli ei mikään ihme jos juttu luistaa muiden kanssa. Heistä ei hohkaa sellainen perinteisen suomalaisen viisuedustajan arkuus.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lämpimät onnittelut bändille levytyssopimuksesta! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Ange82
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 98
Liittynyt: 20 Touko 2008, 14:26

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Ange82 »

Pojat eivät itse varmaankaan niin piittaa pääsevätkö finaaliin, toki toivovat sitä, haluavat vain esiintyä miljardeilla ihmisille. Tai jotain semmoista puhuivat hiljattain. Voi olla toki mielipide muuttunut nyt viisujen aikana. En tiiä.

Itse jännitän tooooosi paljon huomista. Jos Suomi ei tällä pääse finaaliin, niin en tiedä enää millä Suomi voi menestyä. Ja oma maailmakin varmaan romahtaa. Olisin shokissa monta päivää.. :shock:

Vakuuttakaa mulle, että Suomi menee finaaliin!

Onnea paljon poitsuille levytyssopimuksesta, huikea juttu. :peukku:
La dolce vita
On ollut kaikki tuo suloista niin
La dolce vita
Ei aihetta kyyneliin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Pete »

Soundi kirjoitti:”Blind Channel on lupaavin suomalainen rock-/metalliyhtye tällä hetkellä. Enemmän kuin koskaan, maailmanluokan bändeillä tulee olla erinomaiset biisit ja livekeikat, vaikuttava visuaalisuus, aktiivisuus kaikilla musiikin ja bisneksen osa-alueilla sekä vahva sitoutuminen tekemiseen. Näemme Blind Channelissa kaiken tämän, joten olemme sitoutuneita tekemään parhaan mahdollisen työn tälle upealle bändille. Tervetuloa Century Medialle ja Sony Musicille!”, Century Median johtaja Philipp Schulte kommentoi kiinnitystä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä ole tykännyt kappaleesta ensi kuulemasta. Pojat ovat esiintyneet edukseen jokaisessa haastattelussa jonka olen nähnyt.

mutta:

En tykkää värjätystä keskisormesta. Minua suorastaan inhottaa välillä. Tulee likainen olo .. toivottavasti tämä ihme vanhollisuus on itselleni väliaikaista, muuten ole mennyttä :hali:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja murka »

Ange82 kirjoitti: 19 Touko 2021, 19:02 Pojat eivät itse varmaankaan niin piittaa pääsevätkö finaaliin, toki toivovat sitä, haluavat vain esiintyä miljardeilla ihmisille. Tai jotain semmoista puhuivat hiljattain. Voi olla toki mielipide muuttunut nyt viisujen aikana. En tiiä.

Itse jännitän tooooosi paljon huomista. Jos Suomi ei tällä pääse finaaliin, niin en tiedä enää millä Suomi voi menestyä. Ja oma maailmakin varmaan romahtaa. Olisin shokissa monta päivää.. :shock:

Vakuuttakaa mulle, että Suomi menee finaaliin!

Onnea paljon poitsuille levytyssopimuksesta, huikea juttu. :peukku:
Hehän ovat kunnianhimoisia lavalla eli ei kannata stressata esitystä.

Jos Suomi ei pääse finaaliin niin olisi yksioikoista syyttää vain bändiä siitä. Suomella nyt vain sattuu olemaan sellainen NQ-imago viisupiireissä.

Välillä toimittajien reaktioita seuratessa tulee mieleen, että Suomen maabrändistä ei huolehdi kunnolla kukaan. Pidän kyllä outona kun vuonna 2021 ihmetellään sitä, että suomalainen osaa ymmärrettävää englantia. Englanti on ollut pääasiassa ensimmäinen koululaisten vieras kieli jo 1970-luvulta lähtien.

Jos minä olisin jossain maabrändityöryhmässä niin hoitaisin asian ensimmäisenä kuntoon. Suomessa suunnilleen jokainen alle 55-vuotias puhuu ja kirjoittaa edes auttavaa englantia. Sen lisäksi kannattaisi korostaa sitä, että Suomi on vielä hyvinvointiyhteiskunta ja maamme muuttuu vuosi vuodelta liberaalimmaksi.

Parisuhde- ja perheväkivallasta ei tietenkään pidä vaieta. Mielestäni kannattaisi tuoda sen lisäksi julki niitä positiivisia tuntemuksia ja asioita Suomesta. Onnea siitä kun voi juoda hanavettä, kävellä turvallisin mielin luontopolulla tai että voi jättää vähemmän kiinnostavaa merkkiä olevan polkupyöränsä parkkiin lukittuna ja löytää sen kun palaa takaisin.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1150
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Mäkään en tykkää siitä punaisesta keskarista, mutta biisistä ja energiasta olen tykännyt ensikuulemalta! Ihan HETI lähti liikkeelle ja lämpenin.


Isot onnittelut levytyssopimuksesta ja huomenna kannustetaan täysillä! Ihanaa!!! :ihana:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8180
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2021: Blind Channel – Dark side

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Punaista keskaria on luultavasti paisuteltu vähän liikaakin (mikä ehkä kundien tarkoituskin). Veikkaan, että sillä ole lavashowssa merkittävää roolia, vaan se on täyttänyt tarkoituksensa jo pressitilaisuuksissa, ymv.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Lukittu