Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Suomalaisversio I'm a Celebrity...Get Me Out of Here! -formaatista alkaa huomenna MTV3:lla. Mukana Esko Eerikäinen, Antonio Flores, Anna Hanski, Jeffrey Lawman, Sini Sabotage, Kyösti Mäkimattila, Nuppu Oinas, Jaakko Parkkali, Sakari Pietilä, Jussu Pöyhönen, Kerttu Rissanen, Sara Sieppi, Satu Silvo, Perttu Sirviö ja Heidi Sohlberg. Juontajina Janne Kataja ja Aku Hirviniemi.

En tiedä, karsitaanko väkeä lähinnä tehtävillä vai pitkästyttämällä (väliaikoina oli kuulemma tahallisen tylsää). Haasteet näyttävät muistuttavan Fort Boyardia, Viidakon tähtösiä ja mitähän vielä. Odotetaan uteliaina.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja Pete »

sziget kirjoitti: 20 Tammi 2022, 21:01 Jeffrey Lawman, Kerttu Rissanen
Keitäs nää on? :mitvit: Osaako joku heittää lonkalta? :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Helposti. Kerttu Rissanen näytteli Suomen suosituimmassa saippuasarjassa kuusi vuotta. Jeffrey Lawman on muun muassa voittanut Love Island Suomen, seurustelee Sara Chafakin kanssa ja oli mukana myös Fort Boyard Suomessa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihana kun mukana on Salkkarit-näyttelijä ja kyseisen sarjan kuuluisan tunnarin laulaja :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42022
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pete kirjoitti: 20 Tammi 2022, 21:23
sziget kirjoitti: 20 Tammi 2022, 21:01 Jeffrey Lawman, Kerttu Rissanen
Keitäs nää on? :mitvit: Osaako joku heittää lonkalta? :heh:
Jussu Pöyhönen?
Jaakko Parkkali?
Nuppu Oinas?
Perttu Sirviö varmaan on joku telkkusarjojen vakionäyttelijä?

Kerttu Rissasta olisin varmaan veikannut hiihtäjäksi. :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2958
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Eka jakso jätti jotenkin kylmäksi ja kulki minusta puuduttavan hitaasti eteenpäin. Toisaalta vasta eka jakso ja kaikki vielä asettuivat paikkaan. Eiköhän homma lähde tästä kulkemaan. :joojoo:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Aivan kelvollinen tämä on ollut. Vähemmän kilpailullinen kuin muut vastaavat, tällaista hyvän mielen tosi-tv:tä tarvitaan synkkinä aikoina. Jaksot ovat vain niin pitkiä, että täytyy tallentaa ja kelata välillä eteenpäin. Jotkut tehtävät ovat laimeita, jotkut kekseliäitä, ällöttäviä tai urheilullisia. Niiden panos on vaatimaton: karttuva rahapotti on abstrakti, ja ruokatehtävien pitää olla niin helppoja, etteivät julkkikset näänny nälkään. Vain pudotuskisojen tuloksilla on väliä katsojan kannalta. Juontajakaksikko on rasittava, mutta varmaan se kuuluu formaattiin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Olen julkkis... päästäkää minut pois!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ei he...tti ketkä tälläistä jonninjoutawaa sontaa, (...anteeksi sonta, sinä hieno arvokas lannoite että erehdyin vetämään Sinut tähän yhteyteen ...!!) jota lähinnä mtv3 ja nelonen ovat "kunnostautuneet" esittämään..., onko teidän elämänne näin tapahtuma ym. köyhää että seuraatte tälläistä... nuo samat (panelisti) naamat joka ohjelmassa, mm. se rikostutkija riku rantala joka hänkin yrittää tunkea partaansa mahdollisimman lähelle kameraa joka tilaisuudessa kuvitellen ett me lähes kaikki muutkin olemme partafetisistejä, kuten meikäläinenkin on, ei semmpuoleen....

Vastaa Viestiin