UMK22: yleiskeskustelu

Euroviisut 2022 Italiassa

Suosikkisi UMK22-kilpailijoista?

The Rasmus – Jezebel
51
32%
Isaac Sene – Kuuma jäbä
33
21%
Olivera – Thank God I'm an atheist
16
10%
BESS – Ram pam pam
34
22%
Younghearted – Sun numero
8
5%
Cyan Kicks – Hurricane
12
8%
Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
3
2%
 
Ääniä yhteensä: 157

Blueberry
Siemailija
Siemailija
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Marras 2021, 22:43

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Blueberry »

murka kirjoitti: 30 Tammi 2022, 09:45 Pidän positiivisena sitä, ettei UMKissa ole yhtään ”ranteet auki”-tyylistä suomalaista kappaletta. Muistan sen kerran kun laitoin jonkun radiokanavan auki kun tein jotain harrastustyötäni ja siinä sivussa lähetystä kuunnellessa ihmettelin, että kuinka oli valittu sellaisia kappaleita että jos joku on jo valmiiksi masentunut niin masentuu vielä enemmän lähetystä kuunnellessa.

Ymmärrän toki, että ihminen tuntee välillä masennusta jne mutta liika on liikaa yhdessä radio-ohjelmassa. Nykyään kuuntelen radioa lähinnä autossa ja se soi tausta-alalla.
Itse olen suuri "ranteet auki" - musiikin ystävä. En tiedä mitään kamalempaa tunnetta kuin se, kun huonona päivänä kuulee jotain tosi iloisia bilekappaleita. Olo tulee vielä pahemmaksi, kun muilla on mukavaa, mutta itsellä ei. "Ranteet auki" - musiikkia kuunnellessa on kiva tuntea, että joku muu tuntee myös samalla tavalla ja osaa pukea tunteet sanoiksi. Tosin niin kuin sanoitkin liika on liikaa ja hyvänä päivänä ne samat kappaleet voi myös pilata hyvän fiiliksen. Tätä varten minulla on "songs that don't make you wanna cry" - soittolista :mrgreen:

Avatar
viisumiisu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 35
Liittynyt: 21 Tammi 2020, 17:04

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisumiisu »

Alkoi itseänikin kieltämättä vähän pelottaa että mitä sieltä on tulossa noiden esitysten kuvailujen perusteella… Monsters ei esityksenä toiminut ollenkaan. Se oli enemmän mielestäni tyyliltään enemmän musikaalinumero kuin viisuesitys, samoin viime vuoden I love you oli selkeästi lavastukseltaan huumorinumero.

Jos rekvisiittaa ja temppuratoja on kauheasti, tulee esityksestä helposti kaoottinen ja on ensinnäkin musta vaikeampi jäädä mieleen. Tietynlaista autenttisuutta kaipaisin näihin UMK-esityksiin, tietysti sitten halutessa sopivat lavasteet jotka tukee kappaletta mutta ei vie sitä koko esitystä.
viisuja, viisuja, viisuja!

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

The Rasmuksen yhteydessä olikin puhetta, että kaikenlaiset temppuradat ja isot lavasteet alkavat ylipäätään tuntua nykyään aika vanhanaikaisilta. Enemmän viisuissa aletaan mennä siihen suuntaan, että pääasia on artistissa itsessään ja hänen esiintymisessään. Jos lavalle halutaan jotain taustarekvisiittaa, niin tuntuu, että se tehdään nykyään enemmän ledseinän avulla ja valoilla.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

viisumiisu kirjoitti: 30 Tammi 2022, 12:08Monsters ei esityksenä toiminut ollenkaan. Se oli enemmän mielestäni tyyliltään enemmän musikaalinumero kuin viisuesitys
Vaikka toki Ylekin on monia esityksiä mokannut, muistuttaisin että Saaran esitykset teki pääasiassa Brian Friedman.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK22

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Speed kirjoitti: 10 Joulu 2021, 12:24Nimien alkukirjaimet "random"-järjestyksessä ovat H, K, K, H, P, T ja K.
Nyt on selvinnyt, mitä nämä kirjaimet ovat. Ne ovat koodinimistä, joita on käytetty UMK-tuotannossa.

Cyan Kick - kettu
BESS - kolibri
The Rasmus - He-Man
Younghearted - Trio Emilio
Olivera - hattara-aasi

Vain P ja kolmas K puuttuvat, mutta eiköhän ne ole Tommin ja Isaacin koodinimistä, niitä ei ole vielä julkaistu.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Onkohan minulle iskenyt joku perinteinen suomalainen apatia ja elämänhaluttomuus, kun rupeaa tuntumaan että ei näistä meidän edustajista ole mihinkään? Eihän tässä olla päästy vielä esityksiin astikkaan, ja ihan todistetusti esitys saattaa viedä mukanaan musiikista riippumatta tänäkin vuonna. Miksi olen näin pettynyt?
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^^ Mistäs noita olisi arvannut vaikka olis ihan aukikirjoitettunakin julkaistu... siis täysin hyödyttömiä vihjeitä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

jee euroviisut kirjoitti: 28 Tammi 2022, 17:17 Nonniin, nyt kun kaikki on ollut viikon kuunneltavissa, niin pitipä vähän tehdä koontia siitä, miten kappaleet ovat menestyneet Suomen Spotifyn päivälistoilla. Alla kunkin kappaleen sijoitukset Suomen Spotifyn kuunnelluimpien päivälistoilla 13.1. alkaen.

* = Kappaletta ei oltu julkaistu

Koodi: Valitse kaikki

kappale          13.1. 14.1. 15.1. 16.1. 17.1. 18.1. 19.1. 20.1. 21.1. 22.1. 23.1. 24.1. 25.1. 26.1. 27.1.
Hurricane        19    12    25    28    15    17    17    21    17    19    25    26    27    27    31
Ram pam pam      *     2     3     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1     1
Jezebel          *     *     *     *     4     5     5     6     4     4     6     7     10    11    13
Sun numero       *     *     *     *     *     4     4     4     3     3     4     4     4     4     4
Thank God I'm... *     *     *     *     *     *     31    46    36    43    53    71    90    103   113
Elämä kantaa mua *     *     *     *     *     *     *     25    27    40    50    54    62    87    98
Kuuma jäbä       *     *     *     *     *     *     *     *     6     8     12    14    15    16    16
Eli joo, kai se on oltava ihan tyytyväinen, että jokainen kappale on toistaiseksi ollut joka päivä julkaisunsa jälkeen listalla ja yhtä lukuun ottamatta jokainen on ollut joka päivä top-100:ssa. Tosin no, ekstrapoloisin kyllä noista trendeistä, että ainakin Thank God I'm an atheist, mahdollisesti myös Elämä kantaa mua ehtivät pudota listalta ennen UMK-finaalia.

Mutta yleisesti näyttää paremmalta kuin viime tai toissa vuonna, puhumattakaan vuosista 2019 ja 2018. :joojoo:
Olis mielenkiintoista tietää, että moniko noista UMK-biiseistä sijoittuu kansainvälisesti 100 kuunnelluimman joukkoon edes yhtenä päivänä 6.toukokuuta mennessä? Sen tietää tietenkin vasta sitten, mutta luulenpa, että vain Suomen euroviisu. Se on todennäköisesti The Rasmuksen Jezebel.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Viisufani kirjoitti: 31 Tammi 2022, 11:38 Olis mielenkiintoista tietää, että moniko noista UMK-biiseistä sijoittuu kansainvälisesti 100 kuunnelluimman joukkoon edes yhtenä päivänä 6.toukokuuta mennessä? Sen tietää tietenkin vasta sitten, mutta luulenpa, että vain Suomen euroviisu. Se on todennäköisesti The Rasmuksen Jezebel.
Viime vuoden euroviisukappaleista kuusi nousi viisujen jälkeen Spotifyn sadan kuunnelluimman kappaleen joukkoon ja näiden lisäksi viisi kappaletta mahtui kahdensadan kuunnelluimman joukkoon. Muut 28 kappaletta eivät listalle sijoittuneet. On siis varsin optimistista odottaa, että Suomen edustusbiisi nousisi Spotifyn kansainväliselle listalle jo ennen viisuviikkoa. :mrgreen:

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 758
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Sieppeli kirjoitti: 31 Tammi 2022, 11:33 Onkohan minulle iskenyt joku perinteinen suomalainen apatia ja elämänhaluttomuus, kun rupeaa tuntumaan että ei näistä meidän edustajista ole mihinkään? Eihän tässä olla päästy vielä esityksiin astikkaan, ja ihan todistetusti esitys saattaa viedä mukanaan musiikista riippumatta tänäkin vuonna. Miksi olen näin pettynyt?
Itsekin haluaisin olla innostuneempi. Yksikään biisi ei herätä tunteita puolesta tai vastaan. Toki jyvät erottuu akanoista kun päästään liveen. Yritän kuitenkin muistuttaa itselleni, miten etuoikeutetussa asemassa me fanit olemme tänä vuonna. Ei mitään yhden naisen tai miehen Saara Aalto tai Darude showta. Vapaa kilpailu ja useita euroviisuista motivoituneita suomalaisartisteja. Saamme oikeasti valita parhaan audiovisuaalisen kokonaisuuden eikä mukana ole mitään Pertti Kurikoita, joita äänestetään pelkästään kantaaottavista syistä.

Blueberry
Siemailija
Siemailija
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Marras 2021, 22:43

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Blueberry »

^ Itsellä apatiaa lisää vielä se, että itse UMK on vielä melkein kuukauden päässä. Artistit ja kappaleet on jo julkaistu ja sanalliset kuvailut siitä, millainen lavashow kenelläkin on, ei oikein herätä kiinnostusta tarpeeksi tässä kohtaa. Mikään muu kappale paitsi Jezebel ei ole soinut itselläni useampaan päivään, vaikka olenkin tänä vuonna todella tyytyväinen biisien tasoon.
En tiedä olisiko se mahdollista, mutta toivoisin niin kovasti, että UMK ja siihen liittyvät asiat suoritettaisiin edes vähän tiivistetymmällä aikataululla. Artisteista alkoi tulla vihjeitä jo joulukuun puolenvälin jälkeen (?), artistit julkaistiin 12.1, kappaleet julkaistiin 13 - 21.1 ja sitten pitäisi odotella 26.2 asti, että kisataan. Kai kisaviikolla sitten tulee jotain videonpätkiä harjoituksista, mutta siihenkin on aikaa. Ehkä olen vain malttamaton luonne, mutta kyllä tässä käy aika pitkäksi.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ehkä kisaajat tarvitsevat kuukauden hioakseen niitä fantastisia lavashowta... <- joo, tossa saattoi olla jonkin verran sarkasmiakin.

Onneksi kohta alkaa olympialaiset ja mellot.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^^ Tämä väli artistien ja biisien julkistamisen ja UMK:n finaalin välillä on kieltämättä aika pitkä. Sanoisin, että pari viikkoa olisi sellainen aika passeli väli. Luulisi, että tiiviimpi väli olisi vain positiivinen asia. Nyt taviskatsojat todennäköisesti ehtivät onnellisesti jo unohtaa kappaleet eivätkä välttämättä edes muista, että UMK-finaali on tulossa viiden viikon päästä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11323
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Sieppeli kirjoitti: 31 Tammi 2022, 11:33 Onkohan minulle iskenyt joku perinteinen suomalainen apatia ja elämänhaluttomuus, kun rupeaa tuntumaan että ei näistä meidän edustajista ole mihinkään? Eihän tässä olla päästy vielä esityksiin astikkaan, ja ihan todistetusti esitys saattaa viedä mukanaan musiikista riippumatta tänäkin vuonna. Miksi olen näin pettynyt?
Kuuntele muiden maiden karsintakappaleita, niin johan rupeaa UMK maistumaan. :joojoo: Sanoisin, että Pohjois-Makedonia, Irlanti ja Malta on jo nyt Suomen kanssa samassa semissä kilpailevista maista päihitetty (Romaniaa en ole vielä jaksanut kuunnella, kun karsinnan yleisilme ei vaikuta kovinkaan kutsuvalta).
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Tegu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5596
Liittynyt: 08 Helmi 2019, 00:44

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Tegu »

Tuli tosin mieleen, että tämä pitkä väli tasoittaa eri päivinä julkaistujen kappaleiden tilannetta. Jos kappaleet halutaan edelleen julkaista päivittäin (arkisin), niin siihen menee hieman päälle viikko. Tällöin ei olisi kovin tasapuolista puskea kisaa kovin pian viimeisen kappaleen julkaisun jälkeen.

Tosin nyt kun katsoin, niin esimerkiksi vuonna 2018 ja 2019 kappaleet julkaistiin viikoittain, ja viimeisen (kolmesta) kappaleen julkaisun jälkeen oli enää viikko itse kisaan. Vuonna 2017 ja 2021 oli noin neljä viikkoa, ja vuonna 2020 n. 5 viikkoa. Sitä aiempia vuosia en jaksanut katsella, kun oli semejä ja kaikkea.

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Vesala ja Mmiisas juontavat UMK:n.
Suomen suurin musiikkishow UMK saa kaudelle 2022 arvoisensa juontajaparin, kun Vesala ja Mmiisas luotsaavat UMK22-finaalia helmikuun 26. päivänä Turun Logomossa.

UMK22:ssa esiintyy finalistiartistien lisäksi myös Vesala täysin UMK:ta varten suunnitellun kansainvälisen tason shown kanssa.

Suomen arvostetuimpiin ja seuratuimpiin artisteihin lukeutuva Vesala eli Paula Vesala sekä yksi maamme suurimmista sosiaalisen median vaikuttajista, Mmiisas eli Miisa Rotola Pukkila, ovat molemmat ensimmäistä kertaa juontamassa UMK:n kokoluokan tapahtumaa ja odotukset ovat molemmilla korkealla. Vesalalle oma esiintyminen UMK22-show’ssa kruunaa kokemuksen.

— UMK:ssa otin tavallaan pestin hulluuteen, koska en yhtään tiedä onko minusta juontajaksi. Mutta odotan UMK:ssa upeita esityksiä sekä ihan eniten sitä hetkeä, kun saamme kysyä kansainvälisiltä raadeilta pisteet, Vesala kertoo.

Omasta esityksestään Vesala toteaa, että hänellä on upea tekijätiimi mukana. Erityisesti Vesala on iloinen, että jo hänen areenakeikaltaan tutut suomalaiset nykytanssikentän ammattilaiset saadaan koreografi Natasha Lommin johdolla mukaan lavalle.

Mmiisas kertoo olevansa todella kiitollinen juontajapestistä ja mahdollisuudesta päästä kehittämään omia juontotaitojaan.

— Kun kuulin juontomahdollisuudesta purskahdin itkuun ja jalat pettivät alta. Tämä on minulle uskomattoman hieno tilaisuus ja euroviisufanina on upeaa päästä kokemaan UMK-huuma paraatipaikalta, Mmiisas kertoo. Hän lisää, että perinteisen median maailma ja tv-esiintyjän työ ovat alkaneet kiinnostaa häntä yhä enemmän.

— Suoran lähetyksen taianomainen tunnelma kiehtoo minua, Mmiisas kiteyttää.
https://yle.fi/aihe/a/20-10002093

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36885
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Ihana kaksikko. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1077
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Loistava ja katu-uskottava duo! Ainoa, mikä arveluttaa on molempien juontokokemuksen puute, mutta eivätköhän kokeneina esiintyjinä hoida homman hienosti kotiin. Kumpa vaan käsikirjoitus olisi parempi kuin viime vuosina :pliis:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Antillakaan ei kuulemma ollut juontokokemusta ja hyvin veti. Ihan mielenkiintoinen kaksikko ja kuten uumoilin, juontajista ainakin toinen on sellainen, joka voi vetää myös väliaikashow:n. Miksi ei myös Mmiisas. :uujee:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Eihän tässä voi olla huomaamatta sellaista pikkujuttua että Paula Vesala ja Lauri Ylönen ovat olleet naimisissa. Ilmeisesti ihan hyvissä väleissä kai nykyään mutta joka tapauksessa. Vesala ojentaa Ylöselle UMKn voittopystin? :surrur:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20479
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Paula. <3
Got a fire and a country heart 🔥

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Nyt on kyllä Paulan myötä pöytä katettu the Rasmukselle :mrgreen:
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jee, mukavat juontajat, varsinkin mmiisas on hauska yllätys. :surrur:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Speed »

Uuh, olipa tämä iloinen yllätys! Samallahan Paula saa hyvää siedätyshoitoa, sillä eikös hän taannoin tviitannut painajaisestaan, jossa hän kisasi Euroviisuissa tms.?

Mmiisasin tiedän vain TTK:sta, mutta vaikuttaa kyllä katsojaystävälliseltä henkilöltä.

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Oi että, miten kiva parivaljakko juontajiksi. :ihana: :ihana:
Mäkin näen Paulan halaamassa Lauria, kun Jez voittaa UMK:n tai sitten halaa lohdutukseks, kun ei voittanut. Who Knows?
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Paulan ja Laurin yhteys tässä vähän haiskahtaa. :mulk: Mutta uskoisin muuten kyllä Paulan hoitavan juontopestin kunnialla. :mrgreen: Itseäni vähemmän artistina innostava voi hyvinkin vakuuttaa juontajana (vrt. Oscar Zia). Harmittaa vaan, että juontopestin tubettajakiintiö ei mennytkään Papananaamalle. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2047
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Carboni kirjoitti: 01 Helmi 2022, 09:18 Eihän tässä voi olla huomaamatta sellaista pikkujuttua että Paula Vesala ja Lauri Ylönen ovat olleet naimisissa. Ilmeisesti ihan hyvissä väleissä kai nykyään mutta joka tapauksessa. Vesala ojentaa Ylöselle UMKn voittopystin? :surrur:
Ai niin hyi yäk, nyt kyllä pervokerroin nousi tämän keissin kohdalla :yrjo: ....mutta tosiaan se on varmasti tarkoituskin. Emppu onneksi tuo raikkaan tuulahduksen tämän saippuaopperan keskelle :heh:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6549
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Serduchka kirjoitti: 01 Helmi 2022, 10:28 Paulan ja Laurin yhteys tässä vähän haiskahtaa. :mulk:
Miksi? :raaps: Molemmat ovat varmasti omilla ansioillaan päässeet mukaan UMK:hon, ja eiköhän molemmat ole myös sen verran kypsiä ihmisiä, etteivät ala UMK-lähetyksessä menneitä puimaan. Toki aiheesta voisi yhden hyvän vitsin murjaista. :mrgreen:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ En mä nyt sitä tarkoita. :heh: Lähinnä vaan ihmettelen, että kuinka just Lauri Ylösen exä juontaa UMK:n tällaisena vuonna, kun The Rasmus on mukana kisaamassa viisuedustuspaikasta? :raaps:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK22: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Carboni »

^

Villi veikkaus, että Vesalaa on pyydetty mukaan jo kuukausia taaksepäin, eikä hänelle ole vuodettu UMK ehdokkaita. Sattumaa tai ei niin onhan tässä eräänlainen draamankaari käsillä jos Rasmus tämän lopulta vie :tapu:
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Lukittu