Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Euroviisut 2022 Italiassa

The Rasmus – Jezebel

*****
67
36%
****
69
37%
***
33
18%
**
14
7%
*
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 188

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2002
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Jezabel on soinut ainakin Tsekin radiossa jo useamman kerran, kuulemma.

Olisi kyl hyvä jos kappale ehtisi saamaan paljon radiosoittoa ennen finaalia.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja toivo »

Musta-kelta värimaailmasta tykkään. Tajusin vain just, että Norjalla samat värit! :eeek:

Mradama
Maistelija
Maistelija
Viestit: 32
Liittynyt: 13 Helmi 2022, 13:24

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Mradama »

Ovatko ne linnut karanneet siitä In The Shadows -musavideosta? :uujee: Vuosia ovat lennelleet kohti Logomoa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16664
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

TomppaJr kirjoitti: 27 Helmi 2022, 01:15 Finaalin 17. sija, täältä tullaan. :joojoo: Semissä kasi. Suomalaisittain ihan jees siis.
Erittäin tämä :samaamielta: Mutten lainkaan valita, jos näin käy, koska sekin olisi minun elinaikani kuudenneksi paras tulos Suomelle (Lordin, Blind Channelin, Softenginen, Anneli Saariston, ja niukasti Hanna Pakarisen jälkeen).

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Biisinä vahva vitonen mut livenä olisin kyllä antanu mieluummin edustuspaikan Bessille tai Cyan Kicksille!
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Tää oli kyllä livenä pettymys. Esitys oli todella epävarman oloinen ja Lauri lauloi todella huonosti ja energia jäi puuttumaan. Muutamat erikoistehosteet oli kyllä hienoja, mutta niiden kuvaus ei ollut täysin onnistunutta. Tosi paljon harmittaa, että ihmiset eivät ole vieläkään oppineet, että ei tunnettavuudella ole viisuissa väliä vaan parhaalla kokonaisuudella. En usko, että tämä olisi voittanut näin ylivoimaisesti jos olisi ollut esim Cyan Kicks. Väri maailma oli kyllä onnistunut. Toivottavasti itse viisuihin juuri liikkumiseen ja kuvaukseen keskitytään ja petrataan sitä. Tällä hetkellä näen semissä viimeisenä pääsyn rimaa hipoen ja finaalissa sijan 18.
Viimeksi muokannut poika90, 28 Helmi 2022, 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja murka »

poika90 kirjoitti: 28 Helmi 2022, 00:06 Tää oli kyllä livenä pettymys. Esitys oli todella epävarman oloinen ja Lauri lauloi todella huonosti ja energia jäi puuttumaan. Muutamat erikoistehosteet oli kyllä hienoja, mutta niiden kuvaus ei ollut täysin onnistunutta. Tosi paljon harmittaa, että ihmiset eivät ole vieläkään oppineet, että ei tunnettavuudella ole viisuissa väliä vaan parhaalla kokonaiseeudella. En usko, että tämä olisi voittanut näin ylivoimaisesti jos olisi ollut esim Cyan Kicks. Väri maailma oli kyllä onnistunut. Toivottavasti itse viisuihin juuri liikkumiseen ja kuvaukseen keskitytään ja petrataan sitä. Tällä hetkellä näen semissä viimeisenä pääsyn rimaa hipoen ja finaalissa sijan 18.
Toivottavasti ei mitään Darude feat Sebua sentään!

Luulisi meritoituneella muusikolla olevan jo käsitystä siitä, että kuinka vedetään nappi laudassa se kolme minuuttia lavalla? Tai mistäpä minä sen tiedän 🤔?

Kannattaa hakea ihan sovinnolla jo nyt reissua varten apteekista Käärmepakkaukset vai mikä Ampikyy se nykyään on. Se pelastaa jos ääni on kuin ryövärillä. Vaikeinta on niellä kolme isoa tablettia, mutta kummasti lähti pahin räkäinen kröhinä äänestä pois. Torinossa on myöhäistä kasata matka-apteekkia ja voin sanoa, että kerrankin Suomessa ollaan vapaamielisellä maassa kun ihminen voi ostaa noita tabletteja ihan käsikauppatavarana ilman reseptiä.

Itse olen allergikko ja kaksi kertaa saanut analylaksian. Siinä vaiheessa kannattaa kaivaa adrenaliinikynä esiin. Muilla, joita öttiäisen pisto laittaa pään ja röörit turvoksiin, voi hyvinkin auttaa wanhan ajan Käärmepakkaus. Vitsi on siinä, että se pitää ottaa mahdollisimman nopeasti.

Tietenkin ääneen vaikuttaa tupakointi ja ihan sekin, että jaksaa sinnikkäästi puhallella pep-pulloon. Sillä saa limat tehokkaasti irti pienimmistäkin keuhkoputkista.

Laulun opiskeluun ovat omat opettajansa, kuten moni on jo maininnutkin.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja poika90 »

murka kirjoitti: 28 Helmi 2022, 01:00
poika90 kirjoitti: 28 Helmi 2022, 00:06 Tää oli kyllä livenä pettymys. Esitys oli todella epävarman oloinen ja Lauri lauloi todella huonosti ja energia jäi puuttumaan. Muutamat erikoistehosteet oli kyllä hienoja, mutta niiden kuvaus ei ollut täysin onnistunutta. Tosi paljon harmittaa, että ihmiset eivät ole vieläkään oppineet, että ei tunnettavuudella ole viisuissa väliä vaan parhaalla kokonaiseeudella. En usko, että tämä olisi voittanut näin ylivoimaisesti jos olisi ollut esim Cyan Kicks. Väri maailma oli kyllä onnistunut. Toivottavasti itse viisuihin juuri liikkumiseen ja kuvaukseen keskitytään ja petrataan sitä. Tällä hetkellä näen semissä viimeisenä pääsyn rimaa hipoen ja finaalissa sijan 18.
Toivottavasti ei mitään Darude feat Sebua sentään!

Luulisi meritoituneella muusikolla olevan jo käsitystä siitä, että kuinka vedetään nappi laudassa se kolme minuuttia lavalla? Tai mistäpä minä sen tiedän 🤔?

Kannattaa hakea ihan sovinnolla jo nyt reissua varten apteekista Käärmepakkaukset vai mikä Ampikyy se nykyään on. Se pelastaa jos ääni on kuin ryövärillä. Vaikeinta on niellä kolme isoa tablettia, mutta kummasti lähti pahin räkäinen kröhinä äänestä pois. Torinossa on myöhäistä kasata matka-apteekkia ja voin sanoa, että kerrankin Suomessa ollaan vapaamielisellä maassa kun ihminen voi ostaa noita tabletteja ihan käsikauppatavarana ilman reseptiä.

Itse olen allergikko ja kaksi kertaa saanut analylaksian. Siinä vaiheessa kannattaa kaivaa adrenaliinikynä esiin. Muilla, joita öttiäisen pisto laittaa pään ja röörit turvoksiin, voi hyvinkin auttaa wanhan ajan Käärmepakkaus. Vitsi on siinä, että se pitää ottaa mahdollisimman nopeasti.

Tietenkin ääneen vaikuttaa tupakointi ja ihan sekin, että jaksaa sinnikkäästi puhallella pep-pulloon. Sillä saa limat tehokkaasti irti pienimmistäkin keuhkoputkista.

Laulun opiskeluun ovat omat opettajansa, kuten moni on jo maininnutkin.
Tosiaan laulutunteja lisää ja taustanauhat reilusti viisuissa soimaan. Minusta myös itse esitystä pitäisi saada rennommaksi sillä juuri se ekan vedon kärvistely pisti omaan silmään ja esim voittaja vedossa oli paljon parempi fiilis, kun Lauri esiintyi vapautuneemmin.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja murka »

Ehkä sitä kärvistelyä vähentää se, että viisuareenalla The Rasmus on tasan tarkkaan samalla viivalla muiden kanssa?

Itselläni on asia, jonka hallinnan kanssa tuskailin tänään. Sitten päätin, että en ple enää orjaile ja kärvistele! Aion tehdä asialle heti huomenna jotain. Loppuu se kärvistely kun edes yrittää tehdä kaikkensa.

Jokainen ei-laulajakaan tietää, että liika kiljuminen ja karjuminen ottaa äänen päälle. Jos on paheena huutaa pelatessaan niin sitten pelitauko.

P.S. Unohtui mainita se, että se postinhakuturkki jääköön Suomeen. Jos on pakko jotain poronnahasta värkätä niin keltainen hihattoman moottoripyörätakin mallinen liivi.

Avatar
Jedd
Siemailija
Siemailija
Viestit: 182
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 20:48

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Jedd »

Jotenkin laurin elkeet oli tosi pelokkaan näköisiä ja ääni vaimean kuuloista. Vaikutti kuin olis ollut ekoja kertoja lavalla niin kuin osa olikin silloin umkin 2014-2016 aikoina :heh: Ehkä takana on flunssaisuutta tai ennakkosuosikin paikka ahdisti. Toivottavasti saa itsensä pidettyä rentona torinossa.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

No ehkä koronatauko on tosiaan kuihduttanut esiintymisrutiinin? Varmasti jännittää eka ulostulo bändin isojen ongelmien jälkeen.

En usko, että Rasmusta äänestettiin sen takia, että "no tämä pärjää, koska on tunnettu". Tai ainakaan minä en jättänyt sen takia muita äänestämättä. Minusta tämä oli biisinä vahvin.

Euroviisut on ensisijaisesti biisikilpailu. Jos kappaleessa ei ole yhtään mitään, niin en minä pelkän esityksen takia äänestä. Luulin kyllä, että Cyan Kicks vie kisan, koska on energinen ja visuaalisesti vaikuttava, mutta tällä kertaa biisi voitti.
Viimeksi muokannut lumi11, 28 Helmi 2022, 09:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11540
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

toivo kirjoitti: 27 Helmi 2022, 19:08 Musta-kelta värimaailmasta tykkään. Tajusin vain just, että Norjalla samat värit! :eeek:

samoin, mut perskules ku tuota mustaa väriä tukitaan joka paikkaan .... :huoh: vertaa afrikkalaisten etenkin naisten vaatteiden värikkyys joka on täysi wastakohta kun vertaa esim. suomalaisten talvivaatetuksen ja kesävaatetuksen väreihin joissa hallitsewana värinä on musta ... yökkkkkhhhhhhh !!! ... ja farkut ovat miesten kansallisvaate... yökkkkkkhhhhhh ... !


Aiwan kun kaduilla kulkewat ihmiset olisivat tulleet juuri hautajaisista tai menossa niihin, yäkkkhhhh !!!





---





Musta on silti hyvä vastaväri kun halutaan tehostaa... puna-musta, kelta-musta... oujeeeeeee ! (joperuonansuun äänellä) ... ja miksei musta-kulta ...musta-hopea, mut se tarkoittaa ett mustaa väriä käytetään kohtudella, yksi vaatekappale, korkeintaan eikä kuten täällä jalkateristä pipoon asti, mustaa väriä ... yökkkhhhhhhhhhhh !!! ....
Viimeksi muokannut romualdo, 06 Maalis 2022, 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

lumi11 kirjoitti: 28 Helmi 2022, 08:26 Luulin kyllä, että Cyan Kicks vie kisan, koska on energinen ja visuaalisesti vaikuttava, mutta tällä kertaa biisi voitti.
Ei voittanut. Tälläkään kertaa. :heh: :roll: Cyan Kicksilla on enemmän biisiä kuin tässä tunkkaisessa nollariviritelmässä. Mutta joo, nää on näitä makuasioita taas. :mrgreen:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Serduchka kirjoitti: 28 Helmi 2022, 11:53
lumi11 kirjoitti: 28 Helmi 2022, 08:26 Luulin kyllä, että Cyan Kicks vie kisan, koska on energinen ja visuaalisesti vaikuttava, mutta tällä kertaa biisi voitti.
Ei voittanut. Tälläkään kertaa. :heh: :roll: Cyan Kicksilla on enemmän biisiä kuin tässä tunkkaisessa nollariviritelmässä. Mutta joo, nää on näitä makuasioita taas. :mrgreen:
Todellakin makuasia!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16664
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

No niin, nostin Suomen puntariykköseksi. Ei täällä vaan mitään parempaakaan vielä ole :sorivaan:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Pete »

Lauri ja Emppu kävivät aamutelevision haastattelussa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kovasti haluaisin tietää bändin suunnitelmat Venäjän keikkojen suhteen. Manageri Antti Eriksson kommentoi viime viikolla vain "ei hyvältä näytä" ja että "täytyy rauhassa katsoa, mihin tilanne etenee".
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Speed »

The Rasmuksen Lauri ja Aki sekä YleX:n musiikkitoimittajat Poikelus, Pehkonen ja Parikka olivat tänään iltapäivällä hämmentävän ulalla siitä, miten semifinalisteista valitaan Euroviisufinaaliin pääsevät maat. Lauri oli käsittänyt, että tuomaristot yksinään päättävät finalistit eivätkä katsojat pääse äänestämään vielä semifinaaleissa. YleX:n toimittajat eivät osanneet varmuudella korjata The Rasmukselle, miten semifinaalien säännöt menevät.

Hei haloo YLE, pienen perehdytyksen paikka! :juhaukki: :tajutkaa:

Avatar
DenEurovise
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1593
Liittynyt: 22 Touko 2019, 19:15
Paikkakunta: Kuopio/Joensuu

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja DenEurovise »

^Poikelus, Pehkonen ja Parikka ovat kylläkin tavallisia iltapäiväohjelman juontajia, eivätkä musiikkitoimittajia. Luulisi kuitenkin, että kisaan osallistuva olisi ainakin vähän perehtynyt käyvänsä kilvan sääntöihin.
Jag fattar om du inte orkar med mig / Det är helt okej / Inom kort så vet jag att du kommer bli helt matt och irriterad / För jag är komplicerad

Miss Li: Komplicerad

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Speed »

^ He käyttivät itse itsestään termiä ”musiikkitoimittajat”. Ehkä musiikkitoimittajuus on mielentila.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

En muista milloin viimeksi olen jännittänyt Suomen edustajan valintaa, kuin lauantai-iltana sitä jännitin. Ainakin sen 20 vuotta olin odottanut, että The Rasmus osallistuisi Euroviisuihin. Nyt odotukseni lopultakin palkittiin. Täydellisesti.

On tulossa huikea viisukevät. Muiden maiden kehnojen valintojen joukossa Suomi loistaa kirkkaana tähtenä. Finaaliin mennään heittämällä ja tuomisina on sijoitus 1-10 🇫🇮👍

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1876
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Possu »

Speed kirjoitti: 28 Helmi 2022, 19:25 The Rasmuksen Lauri ja Aki sekä YleX:n musiikkitoimittajat Poikelus, Pehkonen ja Parikka olivat tänään iltapäivällä hämmentävän ulalla siitä, miten semifinalisteista valitaan Euroviisufinaaliin pääsevät maat. Lauri oli käsittänyt, että tuomaristot yksinään päättävät finalistit eivätkä katsojat pääse äänestämään vielä semifinaaleissa.
Ei hyvää päivää :apuva:

Luulen, että suurin haaste tulee olemaan nimenomaan tuo semifinaali. Jos UMKn voitosta bändi otti paineita, niin ilman korvien välissä tapahtuvaa muutosta, on sama edessä semeissä. Voi hyvinkin olla, että finaalista putoamisen pelko on isona harteilla. Jos taas finaaliin mennään, niin silloin paineet helpottavat ja bändi lienee henkisesti parhaimmillaan.

Laurin äänen on toki toimittava ja kestettävä koko viisujen ajan. Siinä on iso pähkinä purtavaksi.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Speed »

Jälleen päivän radiokatsauksen aika.

The Rasmustahan on kosiskeltu UMK:hon aiemminkin, se on tietenkin yleistä tietoa. Radio Rockin haastattelussa Lauri paljasti, että Darude pyysi Lauria laulamaan viisukappaleensa/-kappaleidensa vokaalit vuonna 2019.

Muistaakseni toinen jota Darude oli kysynyt laulajaksi tuona vuonna oli Kasmir.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36897
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen nyt tullut siihen lopputulokseen, että tämä on nimenomaan euroviisuna todella hyvin toimiva kappale. :shock: Tyrkkynä olin vähän näreissäni kun tiesin, että parempaakin olisi tarjolla, mutta nyt kun se sitten on tämä, niin perhana kun kuulostaakin hyvältä. Melkein jopa euforiselta. Täytyy varmaan nostaa seuraavassa puntaripäivityksessä ainakin Israelin ohi.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Samiasd kirjoitti: 28 Helmi 2022, 18:59 Kovasti haluaisin tietää bändin suunnitelmat Venäjän keikkojen suhteen. Manageri Antti Eriksson kommentoi viime viikolla vain "ei hyvältä näytä" ja että "täytyy rauhassa katsoa, mihin tilanne etenee".
Sekä The Rasmus että Blind Channel ovat peruneet keikkansa Venäjällä ja Ukrainassa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Puhuin täst itse asiassa Blind Channelin kaa sunnuntain junassa :heh:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kyllähän tätä töiden lomassa hyräili ja vähän vaimeasti lauleskelikin. Mahtaakohan lopulta alkaa itselläni tehdä uutta nousua? :miettii:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jodelissa on koko päivä kohistu tästä asiasta: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 6f8b66c9ad

Yeboyah oli tosiaan nostanut omassa Instagramissaan esiin tämän yhteyden ja Jodelissakin osa oli sitä mieltä, että The Rasmuksen pitäisi vähintään ottaa asiaan jotain kantaa. Eiköhän tämä kuitenkin jää aikalailla tähän, tuskin tästä nyt isompaa kohua nousee.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8166
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Suuri taide on monitulkinnallista. Eipä mulla muuta.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2022: The Rasmus – Jezebel

Viesti Kirjoittaja Pete »

iiiduli kirjoitti: 02 Maalis 2022, 21:52 -- Jodelissakin osa oli sitä mieltä, että The Rasmuksen pitäisi vähintään ottaa asiaan jotain kantaa. --
The Rasmushan on kertonyt jokaisessa haastattelussa nimen tulevan Raamatusta. Kantaa on siis jo otettu.
Riskinä seniorilaumat

Lukittu