Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Euroviisut 2022 Italiassa
Lukittu

Cornelia Jakobs – Hold me closer

*****
69
41%
****
39
23%
***
30
18%
**
20
12%
*
12
7%
 
Ääniä yhteensä: 170

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Ensireaktioni: Hyvin tuotettu kappale ja tässä on hienoja hetkiä. Nätti melodia. Lopussa oli vähän siinä ja siinä, hajoaaka lauluääni liikaakin mutta tunnetta tässä joka tapauksessa oli. Ei huippu mutta varsin hyvä kuitenkin. Neljä tähteä.

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2316
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja jamira »

Mahtavaa Ruotsi, valitsitte mellopuntariykköseni Melloissa. :ihana: Ei ole tainnut tapahtua hyvin pitkään aikaan näin... Viiteen tähteenhän tämä menee, ei ihan puntarin ensimmäiseksi mutta jonnekin lähelle. :tuuletus:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Ruotsi sitten päätti lähettää parhaimman mahdollisen ehdokkaan viisuihin. :draamaa: <3 Nousee helposti kaikkien aikojen lempiviisukseni.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

sienimursu kirjoitti: 12 Maalis 2022, 23:38 Anders voitti yleisöäänet 20 pisteellä? :rofl:
En ihmettele yhtään, se oli minunkin ylivoimainen suosikki tästä valikoimasta :joojoo:
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3734
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Zera »

Ajattelin jo kun kuulin tämän ekan kerran, että voittaa ja niinhän siinä sitten kävi. Hyvä biisi, muttei mitenkään ihmeellinen. Etenkin tykkään kertosäkeestä. Neljä tähteä. Vähän yliarvostettu näkyy olevan silti mielestäni, vähän samaa sarjaa kuin Euphoria ja Heroes, joten sinänsä olisi jotenkin huvittavaa, jos tämä noiden tapaan voittaisikin viisut.

In i dimman oli ehdottomasti finaalin paras, täyden kymmenen pisteen biisi. <3 Muutenkin finaalissa oli hyvä taso, enkä valita Cornelian voitosta, koska biisi on hyvä, vaikkei ihan kärkisuosikkejani ollutkaan. Puntarini löytyy täältä.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2974
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Johan olen eilen kekkerit missannut, kaikki valinnat päätyivät kahteen tähteen :mrgreen: Aikamoista teflonia, ei tartu millään päähäni.
Mainiota saada mimmienergiaa länsinaapuristakin välillä viisuihin, harmittaa silti tämmöinen totaalisen beige tapetti. Anders lienee suosikkini nyt kun finalistit tässä kuuntelin, sille olisin antanut peräti viisi tähteä :ihana: . Myös Klara, Liamoo ja Tone Sekelius olisivat olleet oivallisia valintoja. Noh, nää on näitä, toivottavasti ei menesty, turhempaa toivetta lampunhengeltä ei liene esitetty sitten Aladdinin lisätoivomuspyynnön.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Morri »

Cornelian biisi ja esitys kyllä maistuu melsujen tarjonnasta ylivoimaisesti eniten. Katsoin muutaman seuraavan sijalle tulleen kappaleen, mutta eivätpä ne herättäneet minkäänlaista kiinnostusta.

Hold me closer on mielestäni malliesimerkki ruotsalaisesta melankoliasta. Sikäläiseen kulttuuriin ei sovi pelkästään itsesäälissä rypeminen (siinäkään ei toisaalta vikaa ole - itselleni kyllä häpeilemättä kolehtaa ranteet auki -mentaliteetti). Ruotsalaiseen sorttiin taas kuuluu tommoinen katkeransuloinen tai muuten vaan kaiken kaihon keskellä pieni positiivinen twisti. Vaikka erotaan, niin vietetään yö yhdessä. Twisti voipi olla ihan freessi näkökulma monille eurooppalaisille kuuntelijoille.

Nimitelkää minua vaan typerykseksi seuraavan kommentin myötä, mutta itseäni jäi Cornelian biisistä häiritsemään se, kun laluetaan peräkkäisissä virkkeissä milloin omasta, milloin toisen näkökulmasta (vai vaihtuiko se välissä?), niin sekaisinhan se tämä kuuntelija menee, että sinäkö sanot minusta näin, vai minäkö sanon sinusta näin, vai sanotko sinä itsestäsi näin. Ja olenko minä jättämässä sinua, vai sinä minua vai kukaan ketään. Monitulkintaisuus voi olla monen biisin "pihvi", muttei kai sitä ole tässä haettu. Joten laskisin tämän biisin puutteeksi ja kuuntelijaa häiritseväksi tekijäksi. Olisiko tarinaa voitu kehittää vaihtoehtoisella tavalla, jossa ensimmäinen säkeistö kerrotaan yhden henkilön, ja toinen säkeistö toisen näkökulmasta?

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Joo, Ruotsi voittaa Euroviisut. :joojoo: Upea, tyylikäs ja erilainen viisu maalta, joka vain yksinkertaisesti hallitsee maailman musiikkimarkkinoita. Taisin jopa "vähän" itkeä ilosta tämän voittaessa. :heh: Viisi tähteä. <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Morri kirjoitti: 13 Maalis 2022, 17:14 Nimitelkää minua vaan typerykseksi seuraavan kommentin myötä, mutta itseäni jäi Cornelian biisistä häiritsemään se, kun laluetaan peräkkäisissä virkkeissä milloin omasta, milloin toisen näkökulmasta (vai vaihtuiko se välissä?), niin sekaisinhan se tämä kuuntelija menee, että sinäkö sanot minusta näin, vai minäkö sanon sinusta näin, vai sanotko sinä itsestäsi näin. Ja olenko minä jättämässä sinua, vai sinä minua vai kukaan ketään.
Ei kait tässä näkökulma vaihdu, vaan koko tarina kerrotaan ihan "minän" näkökulmasta. Siinä yhdessä mahdollisesti sekoittavassa kohdassa toinen osapuoli koittaa lohduttaa, että "se ei ollut minä", jota laulun minä kommentoi, että onko tuo auttanut ketään koskaan. "You say it isn't me, but when did that ever help?"

Mun korviini tyylipuhdas ja riipaiseva erolaulu, joka normiviisuympäristössä kohoaa aivan omaan sfääriinsä. :ihana:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4905
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ainut tämän vuoden viisuista, josta tulee voittajafiilis. Sinänsä aika tylsää, jos viisut menee taas Ruotsiin. :roll:

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Morri »

Silirimpsis kirjoitti: 13 Maalis 2022, 17:44
Morri kirjoitti: 13 Maalis 2022, 17:14 Nimitelkää minua vaan typerykseksi seuraavan kommentin myötä, mutta itseäni jäi Cornelian biisistä häiritsemään se, kun laluetaan peräkkäisissä virkkeissä milloin omasta, milloin toisen näkökulmasta (vai vaihtuiko se välissä?), niin sekaisinhan se tämä kuuntelija menee, että sinäkö sanot minusta näin, vai minäkö sanon sinusta näin, vai sanotko sinä itsestäsi näin. Ja olenko minä jättämässä sinua, vai sinä minua vai kukaan ketään.
Ei kait tässä näkökulma vaihdu, vaan koko tarina kerrotaan ihan "minän" näkökulmasta. Siinä yhdessä mahdollisesti sekoittavassa kohdassa toinen osapuoli koittaa lohduttaa, että "se ei ollut minä", jota laulun minä kommentoi, että onko tuo auttanut ketään koskaan. "You say it isn't me, but when did that ever help?"

Mun korviini tyylipuhdas ja riipaiseva erolaulu, joka normiviisuympäristössä kohoaa aivan omaan sfääriinsä. :ihana:
Hei. Oikeassa olet tuosta minua sekoittaneesta kohdasta. Tuli kuunneltua epähuomiossa näin:
You say: "It isn't me,--"

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 791
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

toivo kirjoitti: 13 Maalis 2022, 17:52 Ainut tämän vuoden viisuista, josta tulee voittajafiilis. Sinänsä aika tylsää, jos viisut menee taas Ruotsiin. :roll:
Joo tämän biisin kun kuuli ekan kerran niin jo silloin tuli sama fiilis kuin Euphorian kohdalla; voittajabiisi.
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja manic »

Ei tästä jäänyt erityisesti mieleen mitään. Esiintyjä, kappale ja esitys kaikki kuin laimeaa ruotsalaista keskiolutta.
Hyvä siinä mielessä, että kun The Rasmuksen esitys on hiottu kuntoon niin Suomi vetää taas Ruotsia suuremman pistesaaliin ja ansaitusti.

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Näin toivotaan! :pliis:

Toivon mukaan tämä ei voita. Toisaalta mielummin tämä kuin Ukraina tai Italia. Taitaa olla niin, ettei pidä kannustaa suosikkiaan vaan ennakkosuosikeista sitä vähiten huonointa. :roll:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

manic kirjoitti: 13 Maalis 2022, 18:34 Hyvä siinä mielessä, että kun The Rasmuksen esitys on hiottu kuntoon niin Suomi vetää taas Ruotsia suuremman pistesaaliin ja ansaitusti.
Juu no chance. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

12pointsii kirjoitti: 13 Maalis 2022, 18:28 Joo tämän biisin kun kuuli ekan kerran niin jo silloin tuli sama fiilis kuin Euphorian kohdalla; voittajabiisi.
Ei minulle kyllä ainakaan viisuvoittajafiilistä tullut, kun kuulin tämän ekan kerran. :shock: Mitä erityistä tässä muka on, kuten Euphoriassa tai Heroesissa? Olisiko tämä ennakkosuosikki ollenkaan, jos tämän vuoden yleistaso olisi vahvempi?

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3319
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Ilmeisesti Mellojen kulissien takana oli ollut pöhinää Corneliasta jo ennen alkueräänsä, sillä Linda Bengtzing oli lyönyt vetoa Cornelian voiton puolesta kertoimen ollessa 19/1, ja viittasi nimenomaan MF-yhteydessä käytyihin keskusteluihin. Hänellä siis meni vedoissa paremmin kuin allekirjoittaneella, mutta Cornelian potentiaali huomattiin jo alkuvaiheessa. Näin televisiokatselijana lähinnä toivoin Cornelian pääsevän edes semiin, ja epäilin vielä finaalipaikankin jälkeen äänen riittävyyttä, mutta kokonaisuus on niin kovalla tasolla, että viisumenestys lienee varmaa, ja sijoituskin voi olla kärkiviisikosta mikä vain.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

MIH96 kirjoitti: 13 Maalis 2022, 19:55 Olisiko tämä ennakkosuosikki ollenkaan, jos tämän vuoden yleistaso olisi vahvempi?
Ehkä ei mutkun se yleistaso nyt on mikä on niin.. konkrätsuleissöns Svärje.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8164
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mahtaa olla surkea vuosikerta jos tämä on ykkösvoittajasuosikki (ja Italia, jota en jaksanut kuunnella edes loppuun).
Viimeksi muokannut hra47, 13 Maalis 2022, 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MIH96 kirjoitti: 13 Maalis 2022, 19:55 Ei minulle kyllä ainakaan viisuvoittajafiilistä tullut, kun kuulin tämän ekan kerran. :shock: Mitä erityistä tässä muka on, kuten Euphoriassa tai Heroesissa?
Eihän Heroesissa mitään erityistä ollutkaan. Silti se meni ja voitti. Tai jo joo, ehkä visuaaliset tehosteet olivat erityisiä. Mutta musa ei.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Serduchka kirjoitti: 13 Maalis 2022, 19:41
manic kirjoitti: 13 Maalis 2022, 18:34 Hyvä siinä mielessä, että kun The Rasmuksen esitys on hiottu kuntoon niin Suomi vetää taas Ruotsia suuremman pistesaaliin ja ansaitusti.
Juu no chance. :rofl:
Siltä kyllä nyt tuntuu vai voisko Cornelia vetäistä Jezebelinkin päälaulut joutessaan? :heh:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Rousku kirjoitti: 13 Maalis 2022, 20:07 Eihän Heroesissa mitään erityistä ollutkaan. Silti se meni ja voitti. Tai jo joo, ehkä visuaaliset tehosteet olivat erityisiä. Mutta musa ei.
Heroes tosiaan on yksi turhimmista viisuvoittajista. Tämän voiton ymmärtäisin paremmin, vaikka en voittoa Ruotsille mielelläni suo.

Ja kyllähän tämä nyt pyyhkii The Rasmuksen biisillä lattiaa, ei kahta sanaa siitä. :heh:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja kwak »

Paras voitti eilen ja taitaa voittaa myös toukokuussakin. :ihana: Ainakin näin, jos minä saisin päättää, sillä Ruotsi ja Cornelia meni helposti puntarin kärkeen. <3
Keep your head high above the water

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Parasta Ruotsia moneen vuoteen, ja ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun finaalin suosikkini voitti <3 Tässä on tosiaan kaikki viisuvoittajan ainekset. Lähtisin mieluusti vihdoin länsinaapuriin viisuilemaan!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Kertoimet ovat hieman MF:n jälkeen laskeneet, mutta Ruotsi on edelleen "vasta" kolmantena voittajavedoissa, edellään yhä Ukraina ja Italia.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja poika90 »

On vieläkin vaikea uskoa, että oma 1 suosikkini meni ja voitti Mellot :tuuletus: Viimeksi Ruotsi on valinnut 1 Suosikkini Loreenin valitessaan, että toivottavasti samanlainen suosio jatkuisi viisuissa. <3 Pakko vielä sanoa, että tänään on tullut katsottua moneen kertaan tuo Cornelian upea voittaja veto ja en ole pitkään aikaan saanut näin voimakkaita tunteita viisuedustajan esityksestä. Ja kun kuuntelutin tätä vanhemillanikin he tykkäsivät tästä kovasti. Ja kun joku kysyi, että mitä erikoista tässä on, että tämä olisi voittaja niin minulla se ainakin on se tunne minkä olen saanut jokaisesta tämän kappaleen esityksestä. Ja minusta ei ole mitään puhetta siitä, että kumpi menestyy tänä vuonna tämä vai Rasmus.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12865
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Minä en saanut minkäänlaista tunnetta tästä esityksestä, toisin kuin monet muut. :eiei: Kun kerran Mellossa Bagge vei yleisöäänet, niin minä syön piponi, jos tämä voittaa viisut niin, että on yleisöäänten(kin) ykkönen. :jupinaa: Voisiko sanoa, että tason huonouden johdosta Ruotsilla on käynyt melkoinen munkki. Olisiko tämä viisuvoittajaehdokas minkään muun maan kuin Ruotsin viisuna?

Kuppilassa edellinen näin paljon pidetty Ruotsi-viisu tähtiarvosanojen perusteella taitaa olla Sanna Nielsenin Undo vuonna 2014. Månsin ja Fransin tähtiäänestyksissä viiden tähden arvosanoja oli myös eniten, mutta myös niitä soraääniä oli. Etenkin Fransin viisu jakoi rajusti mielipiteitä.

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4620
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Tää jotenkin kuulostaa niin sellaiselta, josta vähän yksinkertaiset ja sovinnaiset (enemmistö ruotsalaisista?) tykkäävät kun luulevat kuulevansa jotain laadukasta. Vähän niinkuin joku voisi luulla kuulevansa kunnon räppiä kuullessaan Cheekiä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Corneliakin on tahallisesti lespaava lässyttävä sössöttäjä. Hollmiiclousshö - tämä laji luulee että kuulostaa herkän seksikkäältä ja syvälliseltä mutta ei kuulosta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2959
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: Ruotsi 2022: Cornelia Jakobs – Hold me closer

Viesti Kirjoittaja Nekku »

^Ehkä repesin. :rofl:
"Kyllä tämä minun puolestani saa Lissaboniin lähteä." (TomppaJr)

I, I, I know you're living a lie
I, I, I see the scars in your eyes

Lukittu