UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Euroviisut 2023 Britanniassa

Robin Packalen – Girls like you

*****
8
4%
****
39
18%
***
90
42%
**
61
29%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17365
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Happy »

On off topiccina mut jodel on kyl välillä niin ällöttävä lynkkayspaikka, esim tuossa Ison Omenan vartijakohussakin heti aloitettiin kaikkien vartijoiden joukkolynkkaus ilman että nää tyypit ois ees tutkinut asiaa mitenkään, aina ensin öyhötetään ja sit vasta mietitään, muutenkin ongelmana jodelissa on se että tuolla on liikaa oman elämänsä lumihiutaleita jotka ovat kasvaneet pumpulissa vailla mitään tietoa oikean elämän realiteeteista, elämäntehtävänä on pahoittaa mieli kaikesta mahdollisesta.
Tosin puolustuksena täytyy sanoo et on tuolla järkeviäkin tyyppejä ja alustana paljon asiallisempi mitä noi ylikset sun muut
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Puutarhuri kirjoitti: 14 Tammi 2023, 14:35 Näyttihän ne sinun BC kultapojusikin mm. keskisormea ja vieläpä persettä euroviisulehdistölle, että mitäs tekomoraalia tämä nyt on? :heh:
Ihanko oikeasti vertaat näitä kahta asiaa keskenään?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

iiiduli kirjoitti: 14 Tammi 2023, 13:16 Menee hieman off topicin puolelle, mutta Robinin tavasta käyttää kännykkää samalla kun ajaa autoa, kohistiin eilen jo Jodelissa aika tavalla eikä se itseäkään kyllä miellytä. Hän on tehnyt tätä jo vaikka kuinka pitkään. Nyt Iltalehtikin on tähän tarttunut. Täytyy ihmetellä, miksi muuten niin fiksun oloinen tyyppi, tekee tätä ja vielä julkisesti. Ja kun asiasta huomautetaan, niin kommentti on vain ylimielisen kuuloinen älkää tehkö näin ja sen jälkeen vielä kymmenen storia auton ratista perään. :eiei:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... fd11a96bc3
Niin, auton ratista stooreja, mutta oliko ne otettu liikkuvassa autossa? Olitko auton kyydissä tarkistamassa?

Tämä on voitu ottaa myös pysähtyneestä autosta.
kuva

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2111
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

^ Oli ihan liikkuvassa autossa stoorissa :tosion:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hercules »

Onko tuo edes kuskin paikalta? Näyttää hassulta. Mutta ehdottomasti väärin tehty jos näin on. Robbarista voi saada muutenkin aika ylimielisen ja etäisen kuvan johtuen siitä että hän pyrkii ehkä hallitsemaan julkisuuskuvaansa liiankin tarkasti. Tai ainakin minun mielestä.
Nyt ne verhot kii

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17365
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Happy »

Robinin kasvomalliin sopii muuten paljon paremmin toi nykyinen lyhyempi hiustyyli :peukku:


mut joo jänniä nää keskustelunaiheet ennen/ja jälkeen biisin julkaisuja, yks tekee numeron homoudestaan ja toinen ylimielisenä auton ratissa, mitäköhän Lxandrasta keksittäisiin tiistaille :miettii:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10957
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^ Siis tämä! :rofl: Eihän artistit uskalla tulla UMK:hon, kun joutuvat suurennuslasin alle ja hirveään syyniin. Heidän jokaista tekemistä ja elettä vahditaan kuin haukat.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6604
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hiilari kirjoitti: 14 Tammi 2023, 14:56 Tämä on voitu ottaa myös pysähtyneestä autosta.
Mutta Robinhan myöntää itsekin vastauksessaan käyttävänsä puhelinta autoa ajaessaan. :heh:

Robin teki hölmösti, siitä hänelle oikeutetusti huomautettiin ja varmasti hän pitää vastaisuudessa huolen, että samanlaista kohua ei enää pääse syntymään. Elämä jatkuu! :mrgreen:
hercules kirjoitti: 14 Tammi 2023, 15:08 Onko tuo edes kuskin paikalta? Näyttää hassulta.
Kuvattu selfiekameralla eli kamerakuva on kääntynyt peilikuvaksi. Siksi näyttää, että Robin ajelisi Lontoon kaduilla.

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Keira ei ole tehnyt mitään pahaa!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Julkisuuden henkilöitä leimataan turhan helposti ylimieliseksi, kun kyse saattaa olla vaan piintyneestä tavasta, josta on vaikea päästä eroon. Kelläpä ei tällaisia olisi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Johan on taas soppa syntynyt. :eiei: Lähinnä ikävää, jos Robin on tuolla tavalla mennyt somettamaan auton ratissa. :lohduton: Saanut hänestä niin hyvän kuvan. Ainakin hän muistaa todeta, etteivät fanit ottaisi hänestä mallia. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13154
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Tulee mieleen sellainen tapaus, että vuoden 2010 viisukarsintojen aikaan Amadeus sai ehdollista vankeutta tuntuvasta ylinopeudesta muutama päivä alkukarsintansa jälkeen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000136120.html

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

WildDance kirjoitti: 14 Tammi 2023, 15:11 ^ Siis tämä! :rofl: Eihän artistit uskalla tulla UMK:hon, kun joutuvat suurennuslasin alle ja hirveään syyniin. Heidän jokaista tekemistä ja elettä vahditaan kuin haukat.
No se kännykän käyttö on typerää, oli julkisuudessa tai ei. Asia, jota pitää kritisoida. On vain hyvä, että tällaisesta asiasta nousee keskustelua.
Hanhis kirjoitti: 14 Tammi 2023, 15:13 Robin teki hölmösti, siitä hänelle oikeutetusti huomautettiin ja varmasti hän pitää vastaisuudessa huolen, että samanlaista kohua ei enää pääse syntymään. Elämä jatkuu! :mrgreen:
Toivottavasti tosiaan ottaa palautteen viimein huomioon, on harrastanut jo useamman vuoden samanlaista toimintaa.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olen siis tosiaan sitä mieltä, ettei tuollaista kannata tehdä, olit sitten julkkis tai et. :eiei:

Eri asia vähän kuin nämä pääministerin bilekohut. Ihmisillä on oikeus vapaa-aikaan ja juhlintaan! Olit sitten julkkis tai et. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi hauskanpidosta pitäisi rangaista nimenomaan päättäjiä. :roll: Ihmisiä hekin ovat. Eri asia, että se voi olla imagokysymys. Mutta jos pääministeri haluaa olla nuorekas, niin miksi siitä pitäisi alkaa tekemään mitään numeroa? :roll: Okei, tää alkaa mennä jo off topicin puolelle.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Sitten kannattaa myös taviksia mennä pysäyttelemään liinketeessä ja pitää myös heille puhutteluja.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hercules »

Tiukkaa tekee tämä odottaminen Robinin kohdalla. Olen aika vakuuttunut että Robin on ainoa joka voisi tuoda top5 sijoituksen viisuissa. Ihme että vedonlyontitoimistot eivät ainakaan vielä ole heränneet Robinin kohdalla versus mitä muilta mailta odotetaan. Toki maanantai voi kääntää tai olla kääntämättä asiaa :draamaa:
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, Robinia odotetaan täälläkin eniten. Johtuu siitäkin, etten tiedä lopuista kisaajista mitään, paitsi Portion Boysista, mutta heidän odotusarvonsa on matala minulla.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hercules »

Hyvä etten ole ainut, muu kuppila tuntuu olevan hyvin skeptinen Robinin suhteen. Itse iloitsen kun kerrankin ennakkosuosikin viittaa kantaa ehdokas jota itsekin kannatan kunnes toisin todistetaan. En pistäisi pahaksi jos biisi jo huomenna vuotaisi hyvissä ajoin ulos :korvana: :surrur:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Ihan hirvee jännitys päällä tän Robinin biisin suhteen, että mihin asti se tulee riittämään, ei millään jaksais odottaa!
Mutta se mitä ei tartte jännittää hänen kohdallaan on tuo laulutaito ja karisma, ne kyllä riittää ja nostaa biisiä kuin biisiä siinä vaiheessa, kun lavalle asti päästään.
Mutta ajatelkaa, jos hänellä nyt olisi vielä se oikeasti huippubiisi käsissään, saattaisipa tulla jännä kevät :shock:

Odotellessa olen kuunnellut Robinin livevetoja, on se kyllä taitava :peukku:


https://youtu.be/cGftNFYmQc4
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Minulla on myös kovin luotto Robinin vetoon. Myös Lxandra kiinnostaa kovasti.

Tänäkin vuonna on ollut alusta asti selvää että äänestän jotain nuorta lahjakasta artistia, joka pyrkii nimenomaan Suomesta ulkomaille. Euroviisut on kuitenkin pelkän viihdeohjelman lisäksi heille hyödyllinen messutapahtuma. (Eikös BC lähtenyt hakemaan haluamaansa levysopparia, jonka he myös sai.) Ja juryt tunnetusti ovat suopeampia uskottavasti uraa uurtaville nuorille, eikä "lyttää" heitä. Sen lisäksi he yleensä arvostavat laadukasta musiikituotantoa ja laulua genrestä riippumatta.

Nyt vaihtoehtoina oli minulle alunperinkin Keira, Robin ja Lxandra. Koska yleisökin antaa puolet pisteistä, niin pitäähän kokonaisuudessa olla jotain kiinnostavaa.

(Muiden kilpailijoiden biisejä voin toki digita&luukuttaa, niinkuin viisukevääseen ja viihteeseen kuuluu. :peukku: )

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hercules kirjoitti: 14 Tammi 2023, 21:10 Hyvä etten ole ainut, muu kuppila tuntuu olevan hyvin skeptinen Robinin suhteen.
Ihmiset tuntuvat tarttuvan kovin hanakasti biisien sanallisiin ennakkokuvauksiin. Itse en usko, että musiikkia voi sanallisesti kuvailla ja vangita täydellisesti. Sanojen taakse jää aina sen verran liikkumatilaa, että sieltä voi tulla laadullisesti mitä tahansa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Odotan paljon Robinin kappaleelta, mutta pelkään, että tässä on suurin riski jäädä kädenlämpöiseksi ja mitäänsanomattomaksi kipaleeksi. Toivon parempaa kuin Hard to love ja pelkään, että saadaan Sucker for that love.

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2261
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jomard kirjoitti: 15 Tammi 2023, 10:38 Mutta ajatelkaa, jos hänellä nyt olisi vielä se oikeasti huippubiisi käsissään, saattaisipa tulla jännä kevät :shock:
Ainakin Robin on sanonut ettei ole ainakaan biisistä kiinni. Tosin fakta on se että kaikkia ei voi miellyttää ja pettyneitä tulee kuten kaikissa muissakin biiseissä.

Pop/funk ja jammailu kuulostaa itselle hyvälle paketille. Itse rakastan lähes tämmöistä hyvänmielen jammailutunnelmaa, tuli ensimmäiseksi mieleen Anni Saikku UMK17 :ihana: Pop/funk voisi tuoda taasen vähän särmää :draamaa:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

hercules kirjoitti: 15 Tammi 2023, 14:39 Pop/funk ja jammailu kuulostaa itselle hyvälle paketille.
Minkälaista on oikeastaan funk pop? Voisiko joku linkata linkata jonkun trendikkään funk pop kappaleen? Minulle tulee mieleen lähinnä Mahmood ja Solid, mutta ehkä olen ihan kujalla. :puna: Robinin kappaleista tänne jo aiemmin linkattu Built To Fall Apart voisi myös olla kuvaukseen sopivaa, ja kyllä se minusta isolla viisulavalla näyttävissä kulisseissa olisi edukseen.
https://youtu.be/ENxh__i6bTQ

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8994
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Qaj.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2178
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

^ Tuo olisi ollut niin hyvä kappale viisuihin. Harmillisesti sit kisat peruttiin ja seuraavana vuonna saatiinkin Buenolta funkin sijaan väsynyt uskotoballadi :roll:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6631
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Funk ei kuulu ollenkaan omiin suosikkeihin musiikin suhteen, joten jo ihan sen perusteella pelkään, että Robinin biisi ei tule itselle iskemään. Toisaalta, kun on näin alhaiset odotukset, niin luvassa voi olla oikeinkin positiivinen yllätys. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Tämän esimerkin perusteella en tykkää funkpopista :mrgreen:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Creeperqueen kirjoitti: 15 Tammi 2023, 15:23 Tuo olisi ollut niin hyvä kappale viisuihin.
Ei kyllä kovin useasti keväällä 2020 (mitä nyt ehti) ehtinyt lukea noinkaan positiivista kommenttia Alivelle. :shock: Itsehän tykkään tuosta kappaleesta kovasti. Jos Robinilta tulisi jotain tuollaista, niin sehän olisi aivan mielettömän upeaa. :surrur:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Arvid
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 20:07

Re: UMK23: Robin Packalen – Girls like you

Viesti Kirjoittaja Arvid »

Anteeks nyt vaan, mutta tuo Itävallan kappale on kyllä ihan kuraa. Plus viisuissa vielä olisi varma semifinaaliin jäänti edessä, jos tuollaista lähetettäisiin.

Tätähän mä pelkään nyt eniten. Että Robinilla on jotain tällaista kukkelia tulossa ja suomalaiset ajattelee, että mitä tahansa hän laulaa, niin hyvä tulee. Ja samalla meillä olisi joku helmi tarjolla (ennustan, että Lxandran kappale on upea).

Lukittu