Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Nostin viiteen tähteen
<3

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Iltalehdessä oli tänään kaikki ehdokkaat laulamassa suosikkiviisujaan. Ei ollut kauhean pitkä pätkä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Tämä ei kyllä kestä minulla Spotify kuuntelua kauaa. Alku on edelleen tosi hyvä niin kauan kun se muistuttaa Electric callboysia, mutta sitten kun alkaa se amispoppiosuus niin menee hermot. En muutenkaan normaalisti kuuntele suomipoppia enkä ikuisia vappuja, niin en ole tottunut. Sanoituskin nauratti sen yhden kerran ja nyt tuntuu köyhältä.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kwak »

Liityn mukaan hehkuttajiin. :kups: Aivan mahtava Käärijä! Tällaisen viisuedustajan Suomi tarvitsee ja ansaitsee! :uujee: :tapu: Ilmiö jo syntyessään, persoonallinen ja hauska itseironinen artisti ja kerrankin kunnon bilebiisi yleisönhyppyytyskertsillä. Biisin loppu on suorastaan euforinen, kun se amispopvaihe lähtee käyntiin. Täältä lähtee maksimipuhelinäänet helmikuussa Käärijän suuntaan! :peukku:

Miten jännittävä kevät olisikaan tulossa, kun saisi seurata Cha cha chan pärjäämistä kaikenlaisissa viisuäänestyksissä - ja eikä vähiten siellä toukokuun oikeassa äänestyksessä! :eeek:

EDIT: Unohdin hehkuttaa Cha cha chan sanoitusta! En ole pitkään aikaan kuullut näin nerokasta tarinaa kappaleessa, joka tuntuu vielä valitettavan samaistuttavaltakin. :heh:
Viimeksi muokannut kwak, 19 Tammi 2023, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: x
Keep your head high above the water

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8929
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Balkan kirjoitti: 19 Tammi 2023, 12:51 Mä oon nähny ja kuullu jonkin verran sellasta kommenttia, että "en tykkää tästä biisistä, mutta äänestän silti, koska tää pitää saada Euroviisuihin". Jo on markkinat, kun biisistä tykkäämättömätkin tyypit aikoo äänestää :D Puhelinääniprosentteja odotellessa
Toivoisi kyllä, että ihmiset tekisivät äänestyspäätöksensä puhtaasti sen perusteella, mistä itse tykkäävät eniten. Muutenkaan en ole koskaan oikein pitänyt tästä menestyskeskeisestä keskustelukulttuurista, joka UMK:n ja Suomen viisuedustuksen ympärillä joka vuosi vallitsee. Tältä kantilta olisi hyvä, jos UMK:sta tulisi Sanremon tai Festivali i Këngësin kaltainen itsenäinen musiikkikilpailu, jossa viisuedustus olisi ainoastaan sivuosassa, mutta siihen taitaa olla vielä matkaa.
Qaj.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tämä onkin musiikkia, jota on tarkoitus enemmän katsella kuin kuunnella. Yleensä en sellaisesta itsekään tykkää, mutta tämä on onnistunut saamaan puolelleen nekin, joita kappaleen ei kuuluisi koskettaa.

Keira ei tuonut tämän UMK:n parasta tanssibängeriä, vaikka niin luvattiin. Cha cha chan tahdissa jalka lähti heti heilumaan. :bileet:
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Puutarhuri kirjoitti: 19 Tammi 2023, 15:31 Tämä ei kyllä kestä minulla Spotify kuuntelua kauaa. Alku on edelleen tosi hyvä niin kauan kun se muistuttaa Electric callboysia, mutta sitten kun alkaa se amispoppiosuus niin menee hermot. En muutenkaan normaalisti kuuntele suomipoppia enkä ikuisia vappuja, niin en ole tottunut. Sanoituskin nauratti sen yhden kerran ja nyt tuntuu köyhältä.
Alku kestää parhaiten kuuntelua. Ensimmäisten kuuntelujen aikana se popnostatus tuntui mahtavalta ja on sitä edelleenkin. Eritoten kun valtaosa kuulee tämän vain muutaman kerran viisuissa niin se vetää viimeisetkin wtf-naamat mukaan tanssimaan. Siksi en lähtisi tuota enempää muuttelemaan :raaps:
Nyt ne verhot kii

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

akuankka13 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 15:41
Balkan kirjoitti: 19 Tammi 2023, 12:51 Mä oon nähny ja kuullu jonkin verran sellasta kommenttia, että "en tykkää tästä biisistä, mutta äänestän silti, koska tää pitää saada Euroviisuihin". Jo on markkinat, kun biisistä tykkäämättömätkin tyypit aikoo äänestää :D Puhelinääniprosentteja odotellessa
Toivoisi kyllä, että ihmiset tekisivät äänestyspäätöksensä puhtaasti sen perusteella, mistä itse tykkäävät eniten.
Normaalisti olen samaa mieltä, mutta nyt kun kerrankin äänestävät täsmälleen oikein, niin ei haittaa pätkääkään. :heh:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36910
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

YourMother kirjoitti: 19 Tammi 2023, 15:54
akuankka13 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 15:41

Toivoisi kyllä, että ihmiset tekisivät äänestyspäätöksensä puhtaasti sen perusteella, mistä itse tykkäävät eniten.
Normaalisti olen samaa mieltä, mutta nyt kun kerrankin äänestävät täsmälleen oikein, niin ei haittaa pätkääkään. :heh:
:samaamielta: Jos täällä olisi joku ”Hei äänestetään Robinia se varmaan menestyy!” -kampanja, niin nyrpistelisin vakavasti.
Meow cat, please meow back.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Tämä on kyllä psykedeelinen. En suosittele kenellekään kuunnella ennen nukkumaan menoa. Vaikuttaa unen määrään ja laatuun :shock:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

aj1964 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 16:02 Tämä on kyllä psykedeelinen. En suosittele kenellekään kuunnella ennen nukkumaan menoa. Vaikuttaa unen määrään ja laatuun :shock:
Ei mitään vaikutusta, mä oon liian paatunu sellaseen. Herätessä on tosin ensimmäisenä ajatuksena: "Cha cha cha, toinen silmä jo karsastaa..." Tositarina.
:plop:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42034
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Rousku »

akuankka13 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 15:41 Toivoisi kyllä, että ihmiset tekisivät äänestyspäätöksensä puhtaasti sen perusteella, mistä itse tykkäävät eniten.
Minäkin liityn "näin minä yleensä ajattelen, mutta..." -kerhoon, ja haluan Käärijän viisuihin. Syynä tosin on sekin, ettei näissä biiseissä ole ollut oikein yhtään, josta tykkäisin todella paljon. (Ehkä minulla on vain kausi, ettei musa maita.) Käärijä ja Cha cha cha ilmiöinä olisi hauska nähdä viisuissa. Ainakin hauskempi kuin nuo valjut yritelmät kansainvälisiksi radiopoppiksiksi.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1955
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Saako vielä sanoa että tää on Suomen paras viisu ikinä? Ei UMK:ssa ole ollut tämmöistä koskaan eikä tule seuraavaan 10 vuoteen. Tää biisi on vaan niin nerokas ja kaikki osuu kohdalleen kuin millin mittatilaustyönä tehtynä. Suomi voi olla kärkikahinoissa tällä ellei voita :draamaa:
Nyt ne verhot kii

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Nyt vaan pitää toivoa, että ihmiset uskaltavat äänestää tätä UMKSSA eikä ajatella vain hyvä biisi, mutta ei euroviisu tai ei voi äänestää, kun Suomen kieli. Lisäksi voin jo kuvitella kuinka vihaiset feministit huutavat, että tällaista äijä energia biisiä ei saa missään nimessä valita.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

poika90 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:05 Nyt vaan pitää toivoa, että ihmiset uskaltavat äänestää tätä UMKSSA eikä ajatella vain hyvä biisi, mutta ei euroviisu tai ei voi äänestää, kun Suomen kieli. Lisäksi voin jo kuvitella kuinka vihaiset feministit huutavat, että tällaista äijä energia biisiä ei saa missään nimessä valita.
Mä oon Vihanen Feministi (TM) ja tässä on tykein biisi sitten Dark Siden. Äijäenergia on ihan yhtä hyväksyttävää kun tyttöenergia. Mun vihaisuus kohdistuu ihan oikeisiin asioihin, enkä etsi mikroagressioita suurennuslasilla.
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 791
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

En usko, että äijäenergiaa pidetään ongelmana. Ryyppäämiselle tullaan kyllä heristelemään sormea :juhaukki:

Mut ei se haittaa. Käärijä siitä huolimatta käy käärimässä viisut Tampereelle.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

YourMother kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:11
poika90 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:05 Nyt vaan pitää toivoa, että ihmiset uskaltavat äänestää tätä UMKSSA eikä ajatella vain hyvä biisi, mutta ei euroviisu tai ei voi äänestää, kun Suomen kieli. Lisäksi voin jo kuvitella kuinka vihaiset feministit huutavat, että tällaista äijä energia biisiä ei saa missään nimessä valita.
Mä oon Vihanen Feministi (TM) ja tässä on tykein biisi sitten Dark Siden. Äijäenergia on ihan yhtä hyväksyttävää kun tyttöenergia. Mun vihaisuus kohdistuu ihan oikeisiin asioihin, enkä etsi mikroagressioita suurennuslasilla.

Hyvä :peukku: :peukku:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Piti kirjautua tänne Viisukuppilaankin pitkästä aikaa hehkuttamaan Käärijää! :ihana: Nyt on kyllä niin timanttinen biisi käsillä, oon luukuttanut tätä käytännössä kaksi päivää putkeen! :rakkaus:

Ai että, mä näen tässä niin paljon kaikkia mahdollisuuksia! ❤️😍 Kappaleen rakenne on niin omanlaisensa, ei tällaista ole aiemmin kuultu! Ja Käärijä on myös persoonallinen hahmo. Jos hän voittaisi Euroviisut, niin hänestä voisi tulla sellainen ikoninen hahmo euroviisumaailmaan, joka muistetaan aina 🤩🔥 Eiköhän jäisi myös ilman viisuvoittoa historiaan! 🔥
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

dennispizza kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:11 En usko, että äijäenergiaa pidetään ongelmana. Ryyppäämiselle tullaan kyllä heristelemään sormea :juhaukki:

Mut ei se haittaa. Käärijä siitä huolimatta käy käärimässä viisut Tampereelle.
Miksi ryyppäämiselle heristellään sormea, kun se on meidän maassa aika yleinen tapa yhä :miettii: Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ymmärrä miksi se on niin kauhea asia ja en edes nykyään ole kova kreisibailaaja.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 791
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

poika90 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:20
dennispizza kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:11 En usko, että äijäenergiaa pidetään ongelmana. Ryyppäämiselle tullaan kyllä heristelemään sormea :juhaukki:

Mut ei se haittaa. Käärijä siitä huolimatta käy käärimässä viisut Tampereelle.
Miksi ryyppäämiselle heristellään sormea, kun se on meidän maassa aika yleinen tapa yhä :miettii: Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ymmärrä miksi se on niin kauhea asia ja en edes nykyään ole kova kreisibailaaja.
No just siksi, että se on yleinen tapa. Ryyppääminen koetaan jotenkin häpeällisenä ja tabuna
"Mitä ne nyt meistä ajattelee, et kaikki suomalaiset on jtn ALKOHOLISTEJA1!!!! :jupinaa: "

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Käärijän fanitus nousee somessa koko ajan uusille tasoille. Ja biisi on ollut julki vasta 1,5 päivää.

kuva

Avatar
Morri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 14 Helmi 2022, 20:09

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Morri »

Tämä biisi on kyllä todella ilahduttava ilmestys! Se edeltä julkaistut neljä biisiä tuntuivat vain kädenlämpöisiltä tekeleiltä ja kiinnostus UMK:hon oli jo lopahtanut. Pidän etenkin biisin industrial metal -puoliskosta, hienoa tuotantoa. Todella kiva soundi synariffissä.

Biisi kumminkin saa minulta neljä tähteä. Eniten häiritsee riimittelyn kömpelyys (häiritsee myös Benjaminin viisussa). Loppupoppipuoliskokaan ei varauksitta maistu, vaikka pidänkin siitä, että tarinan mukana biisin tyylilaji vaihtuu. Autotune on tietenkin yksi häiritsevä elementti, mutta muutenkin osan tuotanto. Kokisin kiinnostavampana, jos se amispopiksi täällä kutsuttu osa olisi ehtaa ysärin happy hardcorea tai drum 'n basea. Tai sitten lattari cha cha -musiikiksi (cha cha taitaa kylläkin enemmän merkitä tanssilajia.

Musiikkivideon tekijöille 5 tähteä.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja YourMother »

dennispizza kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:22
poika90 kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:20

Miksi ryyppäämiselle heristellään sormea, kun se on meidän maassa aika yleinen tapa yhä :miettii: Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ymmärrä miksi se on niin kauhea asia ja en edes nykyään ole kova kreisibailaaja.
No just siksi, että se on yleinen tapa. Ryyppääminen koetaan jotenkin häpeällisenä ja tabuna
"Mitä ne nyt meistä ajattelee, et kaikki suomalaiset on jtn ALKOHOLISTEJA1!!!! :jupinaa: "
Mä en ryyppää (vaikka en lasiin syljekään), mutta camoon nyt. Ahdas on jengin pipo. Toivois kyllä terapiaa aika monelle.
Ja kiinnostais myös miksi juuri UMK biisit on muka niin problemaattisia sekä kotimaan kahvipöytäkotkotuksissa että ulkkareiden "glorifioiko nää sanat ________?" reaktioissa. Jokasen kasvatettava nyt ylimääräset munat (myös naisten) ja lakattava jeesustelemasta.

Viimeks kun lähetettiin ryyppäämisestä kertova biisi niin menestyttiin loistavasti. Miks korjata jotain mikä ei oo rikki?
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

YourMother kirjoitti: 19 Tammi 2023, 18:01
dennispizza kirjoitti: 19 Tammi 2023, 17:22
No just siksi, että se on yleinen tapa. Ryyppääminen koetaan jotenkin häpeällisenä ja tabuna
"Mitä ne nyt meistä ajattelee, et kaikki suomalaiset on jtn ALKOHOLISTEJA1!!!! :jupinaa: "
Mä en ryyppää (vaikka en lasiin syljekään), mutta camoon nyt. Ahdas on jengin pipo. Toivois kyllä terapiaa aika monelle.
Ja kiinnostais myös miksi juuri UMK biisit on muka niin problemaattisia sekä kotimaan kahvipöytäkotkotuksissa että ulkkareiden "glorifioiko nää sanat ________?" reaktioissa. Jokasen kasvatettava nyt ylimääräset munat (myös naisten) ja lakattava jeesustelemasta.

Viimeks kun lähetettiin ryyppäämisestä kertova biisi niin menestyttiin loistavasti. Miks korjata jotain mikä ei oo rikki?
:peukku: :clap: :clap:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10721
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Ja ketään ulkomailla ei kiinnosta, mitä tämän tyylisessä biisissä lauletaan. :heh: Kunhan vaan bailataan mukana. Eriasia on, jos biisi on joku Hold Me Closer, missä tekstillä taas on väliä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3806
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

WildDance kirjoitti: 19 Tammi 2023, 18:14 Ja ketään ulkomailla ei kiinnosta, mitä tämän tyylisessä biisissä lauletaan. :heh: Kunhan vaan bailataan mukana. Eriasia on, jos biisi on joku Hold Me Closer, missä tekstillä taas on väliä.
Jep jep :peukku: . Ja aika harvoin jossain bilebiiseissä on mitkään sanoituksen juhlat.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2974
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

MIH96 kirjoitti: 18 Tammi 2023, 22:25
jdjj22 kirjoitti: 18 Tammi 2023, 20:49 Jaahas, pohjoiskorealaisten vaalien viitoittamat suosiolukemat antoivat odottaa jotain uskomattoman hienoa...
Löytyy sitä esimerkki ihan täältä Suomestakin: presidentinvaalit 2018.
Totta. Silloin tosin en ollut valtavassa enemmistössä toisin kuin Cha cha cha:n kanssa vaan äänestin parasta ehdokasta
eli Pekka "Peke" Haavistoa :mrgreen:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Olen ihastunut nyt käärijään ja mietin tosissani ig dm laittamista. Semmosta.
<3

Avatar
Bellissima
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

kwak kirjoitti: 19 Tammi 2023, 15:38 EDIT: Unohdin hehkuttaa Cha cha chan sanoitusta! En ole pitkään aikaan kuullut näin nerokasta tarinaa kappaleessa, joka tuntuu vielä valitettavan samaistuttavaltakin. :heh:
Ihan ei avaudu sanoituksen nerokkuus. Siis se, että juro suomalainen tarvitsee alkoholia uskaltautuakseen tanssilattialle? Vai jääkö multa nyt jotain syvällistä ymmärtämättä?

Tämä vuosi ei muutenkaan ole mikään lyyrisen taiteen riemujuhla UMK:ssa, mutta Käärijä vetää kyllä siinäkin suhteessa pohjat.
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tekoripset kirjoitti: 19 Tammi 2023, 18:48 Olen ihastunut nyt käärijään
Miten tohon höpöön ei voisi olla ihastumatta? :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu