Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

WildDance kirjoitti: 20 Helmi 2023, 15:22 Musta Circle of Lightin ideassa ei ollut mitään vikaa. Kaikki meni vaan pieleen sen toteutuksessa. Kuvaus, efektit, hermostuneen Emman esiintyminen ja laulaminen etc. Se esityksen pohja oli ihan hyvä, mutta sitä ei vaan osattu tehdä.
Siinä oli juurikin se yksi elementti, jota täällä on peräänkuulutettu, ja johon itsekin yhdyn. Oliko se paras elementti ikinä, siitä voi olla monta mieltä, mutta ainakin periaate oli kohdallaan.

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tuo yksi Jodlaus saa mut ajattelemaan vielä enemmän sitä, että Suomen on PAKKO äänestää Käärijä
Euroviisuihin :draamaa: Aivan ihana tyyppi <3

Vastasi siis todella ihanasti yhden tyypin viestiin änkytyksestä jne. :joojoo: :ihana:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3235
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Einingia kirjoitti: 20 Helmi 2023, 17:04 Lähinnä pohdinkin onko mahdollista voittaa huonolla esityksellä, jos kaikki muu on kunnossa. Huonolla laulullahan se on mahdollista, vaikka laulutaidolle ei ole odotettavissa ihmeparantumista kevään aikaan. Esityksen voi tehdä vaikka kokonaan uusiksi.
Saara Aallon biiseistä Monsters voitti vaikka siinä oli aivan hirveä UMK-esitys ja hirveät vaatteetkin!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Saturnus Psycho kirjoitti: 20 Helmi 2023, 22:57 Saara Aallon biiseistä Monsters voitti vaikka siinä oli aivan hirveä UMK-esitys ja hirveät vaatteetkin!
No, kun vaihtoehtoja oli vain kolme ja niistäkin ainoastaan Dominolla oli siedettävä lavaylöspano (mutta biisi oli heikoin).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3235
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Et ole väärässä. :rofl:
Paitsi mä taisin tykätä Dominosta enemmän (tai yhtä paljon) kuin Queensistä.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

viisuilta kirjoitti: 20 Helmi 2023, 22:55 Tuo yksi Jodlaus saa mut ajattelemaan vielä enemmän sitä, että Suomen on PAKKO äänestää Käärijä
Euroviisuihin :draamaa: Aivan ihana tyyppi <3

Vastasi siis todella ihanasti yhden tyypin viestiin änkytyksestä jne. :joojoo: :ihana:
Oli kyllä kiva vastaus. :joojoo: Saapa nähdä, muuttaako hahmonsa puhetapaa tämän jälkeen.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Huomaa et Käärijä kiinnostaa, kun ”kohti UMK: ta” videolla on kohta 20k näyttökertaa ja vain tämän kuun 1. päivänä ilmestyneellä Benkulla enemmän (34k) :tapu:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Joo kyllä se Käärijä ihan oikeasti kiinnostaa! Hänestä puhutaan kaikkialla, vauvasta vaariin. Eli ei ole fanikuplan juttu, vaan tämä kappale onnistui puhuttelemaan lähes kaikkia. Tälle on huomattavasti vankempi suosio kuin millekään UMK-kappaleelle koskaan.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1445
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Olen toki tiennyt ennenkin sen, että meillä on tässä käsissämme potentiaalinen viisuvoittaja mutta...

Menin tekemään sen "virheen" että kuuntelin Spotifysta soittolistan, jossa oli tämän vuoden edustusbiisit. Heitin käärijän sinne keskelle jonnekin väliin.

Ei tarvitse varmaan tarkemmin selventää, kuka on tässä vaiheessa selkeä ennakkosuosikki kunhan Käärijä vain Liverpooliin saadaan!
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Instagram-storyssa vihreä-mustat kynsilakat :uujee: Voisi viitata siihen, että musavideon asu päällä myös livessä :pliis:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^

Se ois kyl mahtava! Mut ihan kuin oisin jostain lukenut/kuullut et ei ole tulossa samaa asua… :draamaa: Tai sit oon vaan nähnyt unta :heh:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Jomard
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 836
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jomard »

No jos ei ole sama asu niin toivottavasti ainakin vihreä-musta, ihan kiva jos ei olis keltainen kuitenkaan, kun tulee turhaan The Rasmus fibat… Tosin itse sain ihan upean keltaisen Kärtsäripaitani just Matkahuollosta :heh:
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3360
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Mua alkaa kyllä jo hiljalleen jännittää. Voisko sen Kärtsärin vaan julistaa jo voittajaksi. :draamaa:
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Pelkkä ajatuskin siitä, että mun suosikki vihdoin voittaisi UMK: n ja myös pääsisi Euroviisuihin (prkl korona) saa melkein onnenkyyneleet aikaiseksi :mrgreen: :eeek:

V*tutuksen kyyneleet aiheuttaa tulvan jos käykin toisin lauantaina… :parku:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36919
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Meow cat, please meow back.

LaRosalia
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 15 Touko 2022, 20:57

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja LaRosalia »

Käärijä on kyllä niin sympaattinen kaveri, että hänelle mielelläni soisin kaiken mahdollisen menestyksen.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Kyllä, on ihan supersymppis, ja on pitkän ja tavoitteellisen matkan kulkenut tähän pisteeseen! Hän jatkaa sitä samaa matkaa kohti Liverpoolia, kunhan annamme siihen mahdollisuuden. :suomenaikavoittaa:

Jos saamme Käärijän siinä vihreässä puvussa matkaan, tarvitaan tänne vihreä käärijäemoji Verkan kaveriksi.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

”Käärijä tykkää ite esityksen lopusta eniten” t. Katri Jodelissa

:shock:

Ja toivottavasti *vekotin* ei ole Käärijän esityksessä tai jos on niin ei ole mikään kamala :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Se nyt on ihan selvää, että C-osa on hillitöntä meininkiä ja ilotulitusta ja että vähintään viimeisten tsatsaatsaaahien tahtiin tulee pyroja. En ole huolissani tuosta lausunnosta!
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Mikä vekotin?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

^
Liitteet
8EDA1A9E-0302-4AEB-916D-9D258F64A1D9.jpeg
8EDA1A9E-0302-4AEB-916D-9D258F64A1D9.jpeg (240.04 KiB) Katsottu 1213 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

juhani1
Maistelija
Maistelija
Viestit: 28
Liittynyt: 22 Joulu 2021, 19:30

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja juhani1 »

viisuilta kirjoitti: 21 Helmi 2023, 16:59 ”Käärijä tykkää ite esityksen lopusta eniten” t. Katri Jodelissa

:shock:

Ja toivottavasti *vekotin* ei ole Käärijän esityksessä tai jos on niin ei ole mikään kamala :kups:
Toivottavasti ei ainakaan sitä ,, Saara Aallon esityksen vekotinta ole otettu uusiokäyttöön... :heh: :heh:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Albin »

Yritin kahlata tätä Käärijän sivua läpi että löytäisin ne seitsemän jotka ovat antaneet tänne vain yhden tähden *. Siinä ei ole mitään vikaa jos jostain ei pidä, minäkin ripottelen puntariini yhtä tähteä sinne sun tänne, mutta nyt olisi ihan kiva jos joku perustelisi miksi ei tykkää joko Käärijästä tai Cha cha chaasta :jupinaa: Ei tarvitse, mutta kun itse tykkään ja on suosikkini niin vastakkaiset mielipiteet olisi plussaa. Niin ja en löytänyt niitä seitsemää... :hiips:

Avatar
Bellissima
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 05 Maalis 2019, 15:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Bellissima »

^ Mää voin omalta osaltani perustella kahden tähden antajana: kaikessa meluisuudessaan ja keinotekoisuudessaan tämä ei ole sellaista musiikkia, jota yhtään jaksaisin kuunnella. Sanoituksen aihemaailma on tympeä. Ihan symppikseltä tyypiltä Käärijä kyllä vaikuttaa.

Video sen sijaan on napakymppi, ja välillä mietinkin, kuinka paljon se on vaikuttanut tähän hypeen ja ehkä monilla piilottanut kappaleen puutteita.
Me ollaan jossain rinnakkaisessa todellisuudessa pari

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Bellissima kirjoitti: 21 Helmi 2023, 19:54 Video sen sijaan on napakymppi, ja välillä mietinkin, kuinka paljon se on vaikuttanut tähän hypeen ja ehkä monilla piilottanut kappaleen puutteita.
Kyllä mulla ainakin suurempi hype nousi ihan ilman videonkin katselua. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Musta Kuumaan musavideo on parempi mutta biisistä en oikein paljoa tykkää. Käärijän musavideo on oikein sopiva tähän mutta ei kyllä mitenkään vaikuta siihen miksi mä tästä tykkään.

Ja toisaalta jos musavideo vaikuttaisi niin miksi ihmeessä Cha cha challa on n. 3,5 miljoonaa kuuntelua Spotifyssa?
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8173
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Bellissima kirjoitti: 21 Helmi 2023, 19:54 Video sen sijaan on napakymppi, ja välillä mietinkin, kuinka paljon se on vaikuttanut tähän hypeen ja ehkä monilla piilottanut kappaleen puutteita.
Tunnustan, että olen kuunnellut biisiä enimmäkseen videon kanssa, mutta elokuvamusiikkiharrastajana koen, että pystyn erottelemaan yli 40 vuoden kokemuksella musiikin kuvavirrasta aika hyvin ja mielestäni biisi on loistava yksin ilman videotakin.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1884
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Possu »

Hämmentävää sanoa, mutta uskon tähän jopa enemmän kuin aikoinaan Lordiin, vaikka liveäkään ei ole vielä nähty. Järki käskee laittaa jäitä hattuun, mutta vainu sanoo toista.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

iiiduli kirjoitti: 21 Helmi 2023, 00:16
viisuilta kirjoitti: 20 Helmi 2023, 22:55 Tuo yksi Jodlaus saa mut ajattelemaan vielä enemmän sitä, että Suomen on PAKKO äänestää Käärijä
Euroviisuihin :draamaa: Aivan ihana tyyppi <3

Vastasi siis todella ihanasti yhden tyypin viestiin änkytyksestä jne. :joojoo: :ihana:
Oli kyllä kiva vastaus. :joojoo: Saapa nähdä, muuttaako hahmonsa puhetapaa tämän jälkeen.
Olisi tietty kiva lukea, mitä mahtavan ihanaa se Käärijä olikaan vastannut "änkytysviestiin"... :mitvit:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2233
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Silirimpsis kirjoitti: 21 Helmi 2023, 21:09
iiiduli kirjoitti: 21 Helmi 2023, 00:16

Oli kyllä kiva vastaus. :joojoo: Saapa nähdä, muuttaako hahmonsa puhetapaa tämän jälkeen.
Olisi tietty kiva lukea, mitä mahtavan ihanaa se Käärijä olikaan vastannut "änkytysviestiin"... :mitvit:
Liitteet
D9B67E65-BE44-403C-8525-FBCB6500A3AE.jpeg
D9B67E65-BE44-403C-8525-FBCB6500A3AE.jpeg (332.89 KiB) Katsottu 574 kertaa
1AEB08E7-8E12-41A1-A4F5-B83E5968593A.jpeg
1AEB08E7-8E12-41A1-A4F5-B83E5968593A.jpeg (241.34 KiB) Katsottu 574 kertaa
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Lukittu