Suomi 2023: Käärijä – Cha cha cha

Euroviisut 2023 Britanniassa

Käärijä – Cha cha cha

*****
252
82%
****
32
10%
***
11
4%
**
5
2%
*
9
3%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

No onneksi huomenna on kenraali jo (ei se tosin ole JO) 15.00 eli saamme tietää viimeistään silloin mikä tämä tanssijajuttu on :draamaa: Toki siihen et nähdään se niin sitä pitänee odottaa sinne finaaliin asti :kups:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Silvennoiselta kysyttiin tarkentavaa kommenttia Käärijä-reaktioon äsken livessä ja vastasi, että esitys on tanssijoita alentava eikä sitä tajua ekalla kerralla.

Sellaista.

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Tanssijat, koreografi, artisti ja liuta muita tyyppejä on siihen kuitenkin suostunut, että ehkä se on vain Mikon oma käsitys?
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Einingia kirjoitti: 24 Helmi 2023, 13:47 Tanssijat, koreografi, artisti ja liuta muita tyyppejä on siihen kuitenkin suostunut, että ehkä se on vain Mikon oma käsitys?
En ihmettelisi yhtään jos tässä on tällainen nykyajan muoti juttu, että loukkannutaan jo valmiiksi jonkun puolesta, joka ei edes koe mitään kauheaa tapahtuneen.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Einingia kirjoitti: 24 Helmi 2023, 13:47 Tanssijat, koreografi, artisti ja liuta muita tyyppejä on siihen kuitenkin suostunut, että ehkä se on vain Mikon oma käsitys?
Joo. Henkka ei ollut musta mitenkään ”kauhistunut” vaan sanoi vaan et tuntuu paremmalta mitä enemmän katsoo (tjsp.). Tuntuu vaan et Mikko ei hirveämmin tykkää tästä ja se sit kuuluu puheissa :draamaa:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2229
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mikko kommentoi että Käärijällä olisi paras valoshow ja silmiähäikäiseviä lasereita tiedossa. Kuulemma se jokin tanssijajuttu ei välttämättä avaudu ekalla katselukerralla mutta kolmannella Mikko rakastaa sitä. Mutta kuulemma huono viisuissa jos ei heti avaudu.
Viimeksi muokannut hercules, 24 Helmi 2023, 14:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt ne verhot kii

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Woke iski jälleen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Jennifer
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 208
Liittynyt: 27 Tammi 2023, 14:36

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Jennifer »

Kauheeta viime hetken tanssidraamaa!?

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Mielenkiintoinen reaktio myös Mikolta punaisiin nauhoihin ("Ai TOTA ne tarkotti lavalla").

Tästä tulee jännää :viaton:

Avatar
Nekku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3223
Liittynyt: 06 Marras 2017, 10:47

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Tää on nyt ja aina samanlaista draamaa! :draamaa:
Crown the Witch! :twisted:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

hercules kirjoitti: 24 Helmi 2023, 13:58 Kuulemma se jokin tanssijajuttu ei välttämättä avaudu ekalla katselukerralla mutta kolmannella Mikko rakastaa sitä. Mutta kuulemma huono viisuissa jos ei heti avaudu.
Enpä tiedä, jos katsojalle kaikki on selvää ja liian yksinkertaista jo eka näkemisellä, niin onko sekään sitten hyvä. Parasta olisi jos yleisölle jäisi kiusaava fiilis, ettei kaikkea sisäistänyt, mutta esityksessä on jotain, joka panee palaamaan sen pariin uudelleen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Niin, en mä ainakaan viime vuoden Serbiasta tajunnut yhtään mitään, mutta siitä jäi olo, että mitäs helvettiä äsken tapahtui.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 24 Helmi 2023, 14:00 Woke iski jälleen...
Tähänkö se käärijän voitto meni, että Woke canceloi sen :draamaa: :eeek:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hra47 »

^^ Nimenomaan. :peukku:
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Tiedä sitten onko Jodelissa tämän kertonut oikeasti tanssijan sisarus mut hänen mielestään ei ole mitenkään alentava ja et hyvän mielen show tulossa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5772
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Tämähän meni jännäksi :draamaa:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Joo, nämä kommentit vain vahvistaa sitä ajatusta, etten laita Silvennoisen selostuksia päälle tänäkään vuonna :D Olen ehkä liian suolainen 2016 Mikael Saari-kommentoinnista laittaakseni Mikon selostuksia päälle enää koskaan, mutta kaikki mitä olen hänestä vuosien varrella kuullut (tämä case mukaan lukien) on vahvistanut käsitystäni hänestä ihmisenä, jonka on todella vaikeaa olla puolueeton.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Balkan kirjoitti: 24 Helmi 2023, 14:21 Joo, nämä kommentit vain vahvistaa sitä ajatusta, etten laita Silvennoisen selostuksia päälle tänäkään vuonna :D Olen ehkä liian suolainen 2016 Mikael Saari-kommentoinnista laittaakseni Mikon selostuksia päälle enää koskaan, mutta kaikki mitä olen hänestä vuosien varrella kuullut (tämä case mukaan lukien) on vahvistanut käsitystäni hänestä ihmisenä, jonka on todella vaikeaa olla puolueeton.

anteeksi huono muisti, mutta mitä Silvennoinen kommentoi Mikaelista vuonna 2016? Itse en sitä enää muista.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Balkan »

^ Ei hän siis mitään tiettyä sanonut, eikä järin muistettavaa. Koko ajan oli vain kommenteissa vahva "tämä ei sovi euroviisuihin"-tyylinen vire ja kritisoi kovasti selkeästi sen takia, että itse ei henkilökohtaisesti esityksestä ja/tai kappaleesta tykännyt. Yritti vähemmän tai enemmän epäsuorasti saada ihmisiä äänestämään jotakuta muuta. Meni maku koko kaveriin, en jaksa kuunnella ihmisiä, jotka selittävät vain omia mielipiteitä faktoina.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4008
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Balkan kirjoitti: 24 Helmi 2023, 14:27 ^ Ei hän siis mitään tiettyä sanonut, eikä järin muistettavaa. Koko ajan oli vain kommenteissa vahva "tämä ei sovi euroviisuihin"-tyylinen vire ja kritisoi kovasti selkeästi sen takia, että itse ei henkilökohtaisesti esityksestä ja/tai kappaleesta tykännyt. Yritti vähemmän tai enemmän epäsuorasti saada ihmisiä äänestämään jotakuta muuta. Meni maku koko kaveriin, en jaksa kuunnella ihmisiä, jotka selittävät vain omia mielipiteitä faktoina.
Joo niinhän se olikin. Joo ja sitä jatkui pitkään Mikolla. Ja ainhan Mikko oli myös glitteriä ja tuulikonetta työntämässä lavalle.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Vaikka Mikosta muuten pidänkin niin jotenkin meni vähän yli nuo kommentit tosta, oli ne sanottu huumorilla tai ei… :roll:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5772
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Missä se Mikko on tarkalleen mennyt tuollaisia puhumaan :mitvit:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Avatar
hercules
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2229
Liittynyt: 12 Touko 2018, 21:06

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja hercules »

Varmaan vaan ihan hyvä jos joku pahastuu. Jos ei pahastu ei myöskään rakastu :draamaa:
Nyt ne verhot kii

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Kasper_ kirjoitti: 24 Helmi 2023, 14:47 Missä se Mikko on tarkalleen mennyt tuollaisia puhumaan :mitvit:
Hänen instatoorissaan on reaktiot kaikkien live-esityksiin
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Kasper_ kirjoitti: 24 Helmi 2023, 14:47 Missä se Mikko on tarkalleen mennyt tuollaisia puhumaan :mitvit:
https://www.instagram.com/tv/CpC1GbEKYb ... MyMTA2M2Y=

Noin siitä ajasta kun videota jäljellä 13 minuuttia

Ja tietty Instagramin storyssa kommentteja
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Toisaalta kun miettii millä Kroatian edustaja voitti oman karsinnan ja vieläpä ylivoimaisesti niin… :eeek:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

Ei ainakaan mitään tällaista ole :peukku: En toki itse tosiaan tuollaista edes ajatellut :draamaa:
Liitteet
A320BA1A-F39B-4F0E-9AF9-F73E2CABD8A3.jpeg
A320BA1A-F39B-4F0E-9AF9-F73E2CABD8A3.jpeg (156.05 KiB) Katsottu 526 kertaa
Viimeksi muokannut viisuilta, 24 Helmi 2023, 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
emedee
Siemailija
Siemailija
Viestit: 143
Liittynyt: 22 Loka 2018, 19:23
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja emedee »

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/6de ... a004723625
Iltalehti "uutisoi" Mikon kommenteista. Nyt ei kyseiset letkautukset kyllä olleet täysin loppuunajateltuja...
ŠČ!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Miksi tähän piti tälläinen ylimääräinen tanssija jännitysnäytelmä tulla :jupinaa:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1753
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Käärijä – Cha cha cha

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Sanoiko hän siis noin kuin tuossa iltiksessä?

Pidän siitä hirveästi. Naurattaa mitä enemmän sitä ajattelen. Mutta oikeasti. Se on tanssijoita alentavaa. Koko tanssitaidetta loukkaavaa.

Minun korvaani tämä kuulostaa siltä, että siellä vedetään jotain tiputanssia tms. Hyväksikäytöstä puhutaan toisen kommentin yhteydessä.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

Lukittu