UMK23: Oikea laulu voitti!

Euroviisut 2023 Britanniassa
Avatar
Mintaka
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 860
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 22:34

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Mintaka »

Todellakin oikea voitti, ei toista puhetta. Iloinen yllätys vielä oli, että voitti noin selvin lukemin, vaikka muillakin oli ihan päteviä biisejä ja esityksiä. :uujee:
My anxiety attacks :kisu:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

:tuuletus:

Olen tosi iloinen. Veikkaan, että tämä pärjää suunnilleen samoin kuin Moldova viime vuonna.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3420
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

Oon vieläkin aika päissäni, mutta Käärijään uskoin alusta asti, kun vei juryäänet. Se esitys oli mahtava ja naurettiin työkavereiden kanssa kippurassa sille. :rofl: Käärijän lavakarisma oli upeaa ja Liverpoolin esitykseen tätä toivoisin lisää.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Oikeaan osoitteeseen meni voitto! :tapu:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Mulla oli eilen päivällä epäuskon hetkiä kun kuvia harjoituksista tuli. Harjoitusvideo antoi vähän toivoa.
Sitten superupeat Robin ja Kuumaa taas horkuttivat uskoani, mutta lopulta keskityin kokonaisvaltaiseen enisreaktiooni tammikuulta.


Live ei uudelleenkatsottuna ollut ihan niin järkky, kuin ekalla näkemällä. Tosin odotuksetkin olivat pilvissä ja videon energia mielessä.


Onnellinen olo. Ihana seurata jatkossakin tätä matkaa! BC oli mulle täydellinen edustaja, ja onneksi Käärijässäkin on tätä rankempaa puolta. :D

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3813
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Oikea kappale voitti ja oma perhepiiri ja kaveri piiri tykkäsivät tästä eniten. Itse sain kampanijoitua perhepiiristä muutamia jopa äänestämään Käärijää. :heh:. Ja kyllä musta tää oli niin oikea valinta, kun tosiaan tuttavapiirissäni on taas samanlaista inostunutta suhtautumista viisuviikkoon mitä oli Blind Chanelinkin vuonna. Ja vaikka muistakin tykättiin niin eivät he olisi varmaan samanlaista innostusta herättäneet voittaessaan, kuin Mister Käärijä. Käärijä on vain jotain niin Suomalaista, että hänen menemistään kansa tulee innoissaan seuraamaan.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57781
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kääryle. :ihana: Ei mulla muuta tähän hätään.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Elliotviisu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 13 Touko 2018, 12:07

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Elliotviisu »

Tuntuu niin hyvältä kun ekaa kertaa ikinä aivan ekasta kuuntelukerrasta saakka oma suosikki voitti. Kun kuulin Käärijän ekan kerrann niin alkoi heti tanssituttamaan ja kuuntelin biisin heti joku 100 kertaa peräkkäin.

Blind Channelia kannustin kanssa täpöllä mutta silloin vaati itselläni aluksi pari kuuntelukertaa että tajusin biisin hienouden. Käärijä on ollut yhtä rakkautta alusta asti :ihana:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10758
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Suomi on muuten kolme vuotta putkeen valinnut suosikkini! :shock: :peukku:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
viisuilta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2297
Liittynyt: 08 Tammi 2022, 14:13

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja viisuilta »

On muuten ihan erilainen tunne nyt kuin 2020 kun viimeksi oikea biisi voitti :tuuletus: Silloin tuntui lähinnä Akselin puolesta pahalta ne kaikki haukut ja muut :roll:
✨Must tuntuu et must ei tuu fiksumpaa tai kauniimpaa mä en saanu vaikuttaa siihen millaset kortit saan vuodet eikä kilsatkaan tee must kai tän viisaampaa mut viel voin vaikuttaa siihen mitä näil korteil saan ✨

:voitto: slayrikeskus :voitto:

Avatar
Einingia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1732
Liittynyt: 13 Touko 2014, 12:20

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja Einingia »

Muistan, kun videon ensimmäistä kertaa katsoin.

Minä ehdottomasti en ole alkuosan faneja, mutta niin vaan intensiivisesti tuijotin sitä ja jalka alkoi heilua cha cha chaan tahdissa. Jalkani on erittäin pidättyväinen heilumaan.

C-osan pärähdettyä käyntiin olin jo valmis tanssilattialle.

Tää vaan niinku toimii.
Boikotoin vuoden 2024 viisuja. EBU on munaton, siksi Suomi tuo munan mukanaan! #farkkumuna #jegg

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12870
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

WildDance kirjoitti: 26 Helmi 2023, 16:10 Suomi on muuten kolme vuotta putkeen valinnut suosikkini! :shock: :peukku:
Viimeksi UMK-suosikkisi on hävinnyt vuonna 2020 (Erika Akselille). Daruden vuonna tunnelmasi UMK:n suhteen olivat niiiiin alhaalla, että olisiko mielestäsi joka ikinen valinta ollut silloin väärä?

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Elliotviisu kirjoitti: 26 Helmi 2023, 16:07 Tuntuu niin hyvältä kun ekaa kertaa ikinä aivan ekasta kuuntelukerrasta saakka oma suosikki voitti. Kun kuulin Käärijän ekan kerrann niin alkoi heti tanssituttamaan ja kuuntelin biisin heti joku 100 kertaa peräkkäin.
Einingia kirjoitti: 26 Helmi 2023, 16:15 Muistan, kun videon ensimmäistä kertaa katsoin.

Minä ehdottomasti en ole alkuosan faneja, mutta niin vaan intensiivisesti tuijotin sitä ja jalka alkoi heilua cha cha chaan tahdissa. Jalkani on erittäin pidättyväinen heilumaan.

C-osan pärähdettyä käyntiin olin jo valmis tanssilattialle.

Tää vaan niinku toimii.

Joo toimii, niinku. :D

Sama, että ensisekunnista asti <3 ja sama, että minun erityisen pidättyväinen ja estynyt jalkani alkoi heilua ihanan maanisen nauru- ja hymyilyhuuman lisäksi. Olen myös pidättyväinen hymyilijä. :D


Bilejakso oli ensikuuntelulla mielestäni liian pliisu, olen alkupuolen faneja. Nykyään tykkään bilejaksostakin kyllä.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10758
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK23: Oikea laulu voitti!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

MIH96 kirjoitti: 26 Helmi 2023, 16:19
WildDance kirjoitti: 26 Helmi 2023, 16:10 Suomi on muuten kolme vuotta putkeen valinnut suosikkini! :shock: :peukku:
Viimeksi UMK-suosikkisi on hävinnyt vuonna 2020 (Erika Akselille). Daruden vuonna tunnelmasi UMK:n suhteen olivat niiiiin alhaalla, että olisiko mielestäsi joka ikinen valinta ollut silloin väärä?
Joo... Erikan häviö oli viimeisin kerta, kun "väärä laulu voitti". Daruden vuonna ei tosiaan ollut mitään suosikkia. :heh: Ne oli kaikki huonoja. Superman oli biisinä vähiten epämieluisin, mutta Look Awayssa oli paras live. Ne oli silti kahden ja yhden tähden kokonaisuuksia, joten sinä vuonna ei voinut oikea laulu voittaa, koska sellaista ei ollut.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Lukittu